Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ASSASSIN'S CREED II Release VS: 17 november 2009 PAL: 20 november 2009 Verhaal Weinig is nog bekend over het plot, maar er is vastgesteld dat de speler de rol aan neemt van Ezio Auditore di Firenze, een Italiaanse jonge edelman. Tijdens een interview met Patrice Desilets, de creative director, werd bekend gemaakt dat de familie van de speler gedood is en het spel draait om het wraak nemen op de andere families die dit gedaan hebben. Het spel speelt zich af in de Renaissance in Italië in het jaar 1486, 295 jaar na het eerste spel. Net zoals Assassin's Creed zal het spel personages bevatten gebaseerd op echte personen, waaronder Leonardo da Vinci, Niccolò Mac…
Laatste reactie door Jeroen, -
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
bertje123 schreef: Omdat als je in de grote hubs wilt komen moet je een share hebben van 100Gb. Als je daarin zit vindt je zoveel omdat er zoveel gebruikers zijn die 100Gb minimal share hebben. En de mensen willen er graag in. Maar de meeste willen er alleen maar inkomen om te downloaden en niet hun dingen te sharen aan anderen. Daarom gebruiken ze zo\'n programma als NetLimiter om de download snelheid aan te passen naar heel laag. En je hebt als iemand jou volle upload gebruikt heb jij zelf geen snel internet meer of je kan bv. niet meer online gamen. Dat zijn enkele redenen waarom ze zoiets gebruiken.
-
Patch je Wii
door Delfzijl- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik kan je Wii op basis van puur en alleen software zover krijgen dat ie gecopieerde spellen afspeelt. 100% veilig dus!! Je Wii hoeft niet open! Dus niks kan beschadigd raken!! Tweede voordeel is dat het ook nog eens belachelijk goedkoop is! Je zal gewend zijn dat een chip plaatsen(gevaarlijk!!) je tussen de 100 en 150 euro kost! Daar zitten wij ver onder! We wonen in Groningen, maar als je voldoende mensen bij elkaar krijgt, komen we gewoon naar je toe! Hoe makkelijk, goedkoop en veilig wil je het hebben!! Interesse? Stuur even een mailtje naar SPAM @ SPAM
Laatste reactie door Delfzijl, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
Laatste reactie door marcov, -
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1,1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
ik had een vraag of iemand een NZB bestandje van spore ruimten avonturen kan maken..... of als iemand er een weet ook heel handig:D alsvast heel erg bedankt O0 Post Merge: juni 25, 2009, 06:56:32 pm kan egt niemand een link geven? of meschien iets van dat ik diereckt kan downen ik wil geen torrents graag :-\
Laatste reactie door koen12345678, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29990.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Seeking Justice Will (Nicolas Cage) is een gelukkig getrouwde man wiens leven op z’n kop staat als zijn mooie vrouw Laura op weg naar huis met bruut geweld wordt overvallen. In het ziekenhuis, wachtend op nieuws, wordt Will benaderd door ene Simon (Guy Pearce). Simon zegt een groep verontruste [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – NAC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Rotterdam staat zondag om 14:30 de wedstrijd tussen Feyenoord en NAC op het programma. In de eigen Kuip zal Feyenoord de eerste punten van het seizoen moeten pakken, anders wordt de achterstand op de top meteen erg groot. De bezoekers zullen ook hun eerste wedstrijd van het seizoen willen winnen. Na de pijnlijke nederlaag vorige week tegen ADO in de laatste minuut, blijven ze met slechts 1 punt onderaan de Eredivisie hangen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:WinRaR wachtwoord
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik neem aan tot dat iso bestand in die winrar zit? Het enigste wat je kan doen is google\'en naar een winrar password discovery tool ofzoiets en hopen dat je nog achter dat wachtwoord kan komen. Wij kunnen je niet het wachtwoord geven. Dat is door iemand aangemaakt. Kan best zeggen probeer pimpampet maarje dat zal ook niet het goede wachtwoord zijn
-
OPROEP COD Stevens
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Mag k weten hoe je dit hebt opgelost of weet iemand anders het al? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19363.0
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hoy Weet imand waar die sav bestanden opgeslagen worden Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van A Haunted House A Haunted House is een spoof op moderne horrorfilms als “Paranormal Activity” en “The Devil’s Inside”. Malcolm en Kisha zijn zojuist in hun droomhuis gaan wonen maar het blijkt er te spoken. Ze worden geholpen door een verzameling bonte figuren waaronder een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
- 16 reacties
- 1,1k weergaven
en nu stoppen met slijmen en nutteloze post plaatsen. bedankt! O0
Laatste reactie door Bart',