Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Beste mensen er zijn weer vele torrentsites offline gehaald, goede sites zoals seedertors en thc torrents zijn ook weer offline gehaald. Graag jullie informatie delen etc. :'(
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
BOBBIES hele mooie :love:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
Aw:Weet iemand hoe Deamon werkt
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Jah als je dat bestand inlaadt in Deamon Tools dan kan je de inhoud in je virtuele cdrom branden met bv. Nero. Dus weer niet met Deamon Tools
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – NAC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Rotterdam staat zondag om 14:30 de wedstrijd tussen Feyenoord en NAC op het programma. In de eigen Kuip zal Feyenoord de eerste punten van het seizoen moeten pakken, anders wordt de achterstand op de top meteen erg groot. De bezoekers zullen ook hun eerste wedstrijd van het seizoen willen winnen. Na de pijnlijke nederlaag vorige week tegen ADO in de laatste minuut, blijven ze met slechts 1 punt onderaan de Eredivisie hangen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29990.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van A Haunted House A Haunted House is een spoof op moderne horrorfilms als “Paranormal Activity” en “The Devil’s Inside”. Malcolm en Kisha zijn zojuist in hun droomhuis gaan wonen maar het blijkt er te spoken. Ze worden geholpen door een verzameling bonte figuren waaronder een [...] Het volledige artikel bekijken
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik kan op BOOT hoor maar op wat moet ik dan duwen ? er staat heel veel en ps. het is in het engels en ik heb een windows 2000 een FUJITSU
Laatste reactie door E7691, -
Flash 4 Nds
door f4n- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Op /spam staat een beschrijving hoe je Nds spellen kun downloaden van internet en via standaard flashgeheugen in een Nds speladapter op je Nds kunt spelen. De website /spam ziet eruit als een echte Nds en werkt ook zo. /mod: een topic maken om reclame te maken voor een website is niet toegestaan, uiteraard mag je bij een probleem doorverwijzen naar een site.
Laatste reactie door f4n, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
ik had een vraag of iemand een NZB bestandje van spore ruimten avonturen kan maken..... of als iemand er een weet ook heel handig:D alsvast heel erg bedankt O0 Post Merge: juni 25, 2009, 06:56:32 pm kan egt niemand een link geven? of meschien iets van dat ik diereckt kan downen ik wil geen torrents graag :-\
Laatste reactie door koen12345678, -
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Roda JC tegen PEC Zwolle mag gezien worden als een zeer interessant duel, aangezien beide ploegen het momenteel naar behoren doen in de Eredivisie. Zwolle is na de koppositie afgezakt naar een vijfde plek, terwijl Roda na acht wedstrijden op een dertiende plaats staat. Als we kijken naar de laatst gespeelde wedstrijden dan zien we dat Zwolle in de laatste weken weinig punten weet te pakken in uitduels, terwijl dit bij Roda JC nogal afwisse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
gta 4 downloaden
door gkeeee- 1 reactie
- 1,1k weergaven
weet iemand mesgien waar ik veilig gta 4 kan downlaoden
Laatste reactie door Robin, -
Patch je Wii
door Delfzijl- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik kan je Wii op basis van puur en alleen software zover krijgen dat ie gecopieerde spellen afspeelt. 100% veilig dus!! Je Wii hoeft niet open! Dus niks kan beschadigd raken!! Tweede voordeel is dat het ook nog eens belachelijk goedkoop is! Je zal gewend zijn dat een chip plaatsen(gevaarlijk!!) je tussen de 100 en 150 euro kost! Daar zitten wij ver onder! We wonen in Groningen, maar als je voldoende mensen bij elkaar krijgt, komen we gewoon naar je toe! Hoe makkelijk, goedkoop en veilig wil je het hebben!! Interesse? Stuur even een mailtje naar SPAM @ SPAM
Laatste reactie door Delfzijl, -
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1,1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
Hallo iedereen, Ik hoopte dat iemand me kon helpen met het volgende probleem: Ik heb verschillende programma's gedownload met een crack. Je krijgt dan de "full version" als je het ene .exe door het gecrackte .exe bestand vervangen. Ik krijg dan zo'n read me text waarin wordt uitgelegd hoe ik het moet doen, maar ik snap er helemaal niets van. Kan iemand mij helpen?? Ik zal de readme tekst even toevoegen, want ik begrijp dat iemand mijn uitleg niet snapt! >>>>the crack that comes with this movies converter, u will need to rename the file then add it to the programm file. once this is done, all u need to do is run the renamed crack exe and not the original exe…
Laatste reactie door NaBiLo, -
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
bertje123 schreef: Omdat als je in de grote hubs wilt komen moet je een share hebben van 100Gb. Als je daarin zit vindt je zoveel omdat er zoveel gebruikers zijn die 100Gb minimal share hebben. En de mensen willen er graag in. Maar de meeste willen er alleen maar inkomen om te downloaden en niet hun dingen te sharen aan anderen. Daarom gebruiken ze zo\'n programma als NetLimiter om de download snelheid aan te passen naar heel laag. En je hebt als iemand jou volle upload gebruikt heb jij zelf geen snel internet meer of je kan bv. niet meer online gamen. Dat zijn enkele redenen waarom ze zoiets gebruiken.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,