Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
Beste mensen er zijn weer vele torrentsites offline gehaald, goede sites zoals seedertors en thc torrents zijn ook weer offline gehaald. Graag jullie informatie delen etc. :'(
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb het spel gedownload maar hij blijft hangen als ik een spel wil beginnen. Weet iemand hier iets van.
Laatste reactie door graddes, -
Re: Penny's Shadow (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast henkiepoe- 9 reacties
- 1k weergaven
daar maak je er 1-tje blij mee, dank je
-
Aw:Rara ToentsenBord???
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Er zullen bij jou meerdere talen staan waardoor hij telkens verspringt en dan krijg je de verkeerde toetsen. Dan kan je oplossen door dit te doen: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm, dan dubbelklikken op Landinstellingen. In dat venster gaan naar Landinstellingen voor invoer. En daar moet je invoertaal: Nederlands kiezen en Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (Internationaal). Deze aanmaken als hij nog niet bestaat!!! Dan op Toepassen klikken en alle andere verwijderen.
-
Kan Bioshock niet verwijderen
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1k weergaven
Ik heb bioshock voor de pc gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3791889/Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura Maar nu wil ik hem verwijderen en dat lukt niet, steeds als ik dat probeer geeft de pc aan dat ik daar niet gemachtigd voor ben, hoe kan ik dit omzeilen en bioshock verwijderen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer krijgt Go Ahead Eagles op zaterdagavond PSV op bezoek in de eigen Adelaarshorst. Voor eigen publiek zullen The Eagles er alles aan moeten doen om PSV van zich af te houden want de ploeg uit Eindhoven heeft zijn ritme weer gevonden en het goede spel weer teruggekregen. PSV bezet daardoor de vijfde positie met slechts vier punten nog maar achter op Feyenoord. Hierdoor is rechtstreekse plaatsing voor de Europa League zeker niet uitgesloten, maar ook zelfs de tweede plek is nog ha…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op de zondagmiddag staat er weer een prachtige partij op de planning. Om 12:30 uur neemt Ajax het op tegen FC Utrecht en zoals we weten zal dit een spannende wedstrijd gaan worden. Zo zijn de resultaten bij Ajax nooit heel goed als het om een 12:30 uur wedstrijd gaat en zeker tegen de ploeg van Jan Wouters heeft Ajax vaak moeite. FC Utrecht doet het dit seizoen echter nog niet zo goed en de veertiende positie is hiervan een pijnlijke bevestiging. De Domstedelingen wisten in acht wedstrijden s…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hier is een gta iv topic voor: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23613.0 En waarom plaats je dit nou weer in het Centrale Game Topics gedeelte? :police: moven
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
- 1k weergaven
gewoon rechtstreeks op de cd zetten dus.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: home cinema set
door Robin- 0 reacties
- 1k weergaven
okee.. dat is wel beter dan .. wat is het type nummer dan ? :cool2: miss ook wel wat voor mij O0 Die is wel ietsje duurder dan 220 euro : haha. Maar je hebt ze vast wel goedkoper.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29990.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik heb een aardige tutorial geschreven waar ik alle dingen op het gebied van films branden behandel. Bekijk hem hier: http://pc-en-internet.infonu.nl/tutorials/32043-gratis-films-downloaden-branden-bekijken-en-bewerken.html Feedback is meer dan welkom! Ik hoop dat julie er wat aan hebben!
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, heb gunz online gedownload maar kan hem niet spelen omdat het niet wil updaten. Hij blijft altijd op paused staan, in het begin werkte het wel... Weet iemand hier een oplossing voor aub ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brick Mansions In de Amerikaanse staat Detroit is de misdaad overal en de Lino’s vriendin Lola wordt ontvoerd. Undercoveragent Damien weet meer van de drugsbaas die haar heeft ontvoerd, Tremaine. Lino en Damien werken samen om Lola te redden en Tremaine tegen te houden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van This Is the End Seth Rogen en zijn vrienden vieren feest in het huis van James Franco. Als de Apocalyps begint zijn alle beroemdheden op elkaar aangewezen. Buiten vergaat ondertussen de wereld. Regie: Seth Rogen, Evan Goldberg Met: James Franco, Seth Rogen, Jay Baruchel, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
eey mensen ik heb ee spel geownload gt sa het is een winrar bestand ik heb het uitgpakt en wat nu? het is niet zo net als de uitleg over hoe het uitgepakt moet wordn kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden Kill for Me Terwijl Amanda probeert haar leven terug op te pikken na haar relatie met een gewelddadige ex, gaat ze op zoek naar een huisgenote om de huur te kunnen betalen. Hailey is net verhuisd naar de universiteit om te vluchten van haar eigen gewelddadige verleden. Nu ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Terraferma Het eiland Sicilie is van oudsher een eiland van vissers. De opkomst van het toerisme heeft een groot effect op het gedrag en gewoontes van de eilanders. Ook wordt het eiland overspoeld door illegale immigranten. De invloedrijke familie van een oude visser, een jonge vrouw met [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:windows film afspelen met dvd
- 1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Caesar Must Die Van de regisseurs van Kaos, Padre Padrone en Fiorile. Bekroond met de Gouden Beer voor ‘Beste Film’ op het Filmfestival van Berlijn. De opvoering van het Shakespeare stuk Julius Caesar loopt ten einde, de artiesten worden onthaald op een uitbundig applaus. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,