Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is nieuw van A Very Harold and Kumar Christmas Zes jaar na Guantanamo Bay leven Harold en Kumar ver van elkaar bij twee heel verschillende families. Tot Harold plots tijdens de vakantieperiode voor de deur van Kumar staat met een mysterieus pakje in de hand. Vanaf dan lijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Feyenoord tegen NEC. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op de zondagmiddag staat er weer een prachtige partij op de planning. Om 12:30 uur neemt Ajax het op tegen FC Utrecht en zoals we weten zal dit een spannende wedstrijd gaan worden. Zo zijn de resultaten bij Ajax nooit heel goed als het om een 12:30 uur wedstrijd gaat en zeker tegen de ploeg van Jan Wouters heeft Ajax vaak moeite. FC Utrecht doet het dit seizoen echter nog niet zo goed en de veertiende positie is hiervan een pijnlijke bevestiging. De Domstedelingen wisten in acht wedstrijden s…
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
beste ik heb adobe cs4 geinstaleerd een paarr dage gelede en nu werkt het nie meer telkens als ik wil openen zegt hij dit -> kijk naar afbeelding, nu mijn vraag hoe kan ik het terug laten werken? of wat heb ik fout gedaan? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door svenholtman, -
>:(
door Gast yusef- 0 reacties
- 1.1k weergaven
> /mod: Wat je hier mee wilt bereiken is mij totaal onduidelijk. Hier gaat een slot op.
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20964.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
windows xp
door gkeeee- 5 reacties
- 1.1k weergaven
hoi, mijn vraag is of ik moet betalen als er valuta : €123.333....,... terwijl ik windows instaleer. (dat was ook zo bij vista)
Laatste reactie door Heisenberg, -
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
gewoon rechtstreeks op de cd zetten dus.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb net een nieuwe ;D. Deze: http://www.sonyericsson-satio.nl/wp-content/gallery/sony-ericsson-satio-officiele-fotos/sony-ericsson-satio.jpg Jamie :peace:.
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
weet iemand toevallig 1 ik kan er geen vinden Tim.
Laatste reactie door Tim., -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1.1k weergaven
thanks..............
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
FM 08 ONLINE
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb hamachi gedownload we zitten met zen 2en in een server dan gha ik op fm en typ het IP in maar dan vraagt hij om een wachtwoord ?? maar welk of wat is het wachtwoord?? alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van Terraferma Het eiland Sicilie is van oudsher een eiland van vissers. De opkomst van het toerisme heeft een groot effect op het gedrag en gewoontes van de eilanders. Ook wordt het eiland overspoeld door illegale immigranten. De invloedrijke familie van een oude visser, een jonge vrouw met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Heerenveen wordt er om 19.45 uur afgetrapt voor de wedstrijd SC Heerenveen tegen PEC Zwolle. Deze twee teams verschillen slechts zes punten van elkaar en bevinden zich op de plaatsen zes en acht op de ranglijst. Voor PEC Zwolle is het zaak om zo lang mogelijk vol te houden op de positie waar ze nu staan en voor SC Heerenveen is het de bedoeling dat ze nog meer punten verzamelen zodat ze eventueel nog kans maken op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Voor eigen publiek …
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
Laatste reactie door Vico,