Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Beste mensen er zijn weer vele torrentsites offline gehaald, goede sites zoals seedertors en thc torrents zijn ook weer offline gehaald. Graag jullie informatie delen etc. :'(
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
Laatste reactie door marcov, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
ik had een vraag of iemand een NZB bestandje van spore ruimten avonturen kan maken..... of als iemand er een weet ook heel handig:D alsvast heel erg bedankt O0 Post Merge: juni 25, 2009, 06:56:32 pm kan egt niemand een link geven? of meschien iets van dat ik diereckt kan downen ik wil geen torrents graag :-\
Laatste reactie door koen12345678, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 5 reacties
- 1,1k weergaven
Monster[Eng]Dvdrip.Dino nederlands ondertitel zoek ik. wie maak mijn blij
Laatste reactie door Assyrian, -
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Aw:vaag internetprobleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1,1k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ASSASSIN'S CREED II Release VS: 17 november 2009 PAL: 20 november 2009 Verhaal Weinig is nog bekend over het plot, maar er is vastgesteld dat de speler de rol aan neemt van Ezio Auditore di Firenze, een Italiaanse jonge edelman. Tijdens een interview met Patrice Desilets, de creative director, werd bekend gemaakt dat de familie van de speler gedood is en het spel draait om het wraak nemen op de andere families die dit gedaan hebben. Het spel speelt zich af in de Renaissance in Italië in het jaar 1486, 295 jaar na het eerste spel. Net zoals Assassin's Creed zal het spel personages bevatten gebaseerd op echte personen, waaronder Leonardo da Vinci, Niccolò Mac…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0[/iurl] Gaat over telefonie.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
Aw:RallyCrashes
- 1,1k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
Laatste reactie door jeromol, -
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Re: [TUT] Jailbreak Iphone/ Ipod touch/ Ipad v.3.1.2, 3.1.3, 3.2 en 4.0+ | Free apps
door HenkGameVids- 9 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben toch aan het jailbreake maar heb vraagje: je moet cydia.hackolu.us in type maar moet je daar voor ook nog http:// zetten?? 3.Nu krijg je een schermpje in beeld: Vul daarin: cydia.hackulo.us en klik op 'Add Source' :peace:
Laatste reactie door Rikkert., -
Aw:Er ontbreekt iets
- 1,1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
welke brander is er goed?
Laatste reactie door Wesley,