Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
PC ziet netwerk niet
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Sinds gisteren heb ik Windows 7 eindelijk geïnstalleerd. Dat verliep verder prima maar het internet wil nog niet werken. Toen ik de driver van mijn netwerkkaart installeerd kreeg ik een scherm met daarop de tekst: ''no Windows Zero Configuration avalaible''. Ook als ik via configuratiescherm na netwerk ga, staat er dat de netwerkkaart ''hardware related problems'' heeft. Na wat googlen om te proberen WZC erop te krijgen, heb ik gemerkt dat er helemaal geen Windows Zero Configuration tussen mijn system.msc (via uitvoeren) bestanden staat. Ik heb geen idee hoe ik dat erin krijg. Ook heb ik m.b.v een site regedit uitgevoerd, maar heeft niks geholpen. Ik hoop dat a…
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Beste mensen er zijn weer vele torrentsites offline gehaald, goede sites zoals seedertors en thc torrents zijn ook weer offline gehaald. Graag jullie informatie delen etc. :'(
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. La tercera orilla De vader van Nicholas is dokter en heeft het zich gepermitteerd er twee gezinnen op na te houden. Nicholas groeit op in het gezin van vier kinderen. Zijn vader Jorge is meestal bij zijn andere gezin. Jorge wil dat Nicholas in zijn voetsporen treed als dokter. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy, -
Aw:RallyCrashes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Madagascar 3 – gratis preview DEZE PREVIEW IS NEDERLANDS GESPROKEN. In deze gratis preview kunt u een deel uit de film bekijken. De gehele film is ook beschikbaar, zowel in Nederlands- als Engels gesproken (met Nederlandse ondertiteling). Download / Torrent / NZB NZB gevonden: De nzb kunt u vinden via [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Roda JC tegen PEC Zwolle mag gezien worden als een zeer interessant duel, aangezien beide ploegen het momenteel naar behoren doen in de Eredivisie. Zwolle is na de koppositie afgezakt naar een vijfde plek, terwijl Roda na acht wedstrijden op een dertiende plaats staat. Als we kijken naar de laatst gespeelde wedstrijden dan zien we dat Zwolle in de laatste weken weinig punten weet te pakken in uitduels, terwijl dit bij Roda JC nogal afwisse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Forget Me Not De moeder van David Sieveking, Grettel, leidt aan Alzheimer en takelt langzaam af. David filmt het verval en vertelt tegelijkertijd haar leven en hoe ze in de jaren ’60 streed voor vrouwenrechten en vrije liefde. Regie: David Sieveking Met: Margarete Sieveking, Malte Sieveking, David Sieveking Download [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vaag internetprobleem
- 1,1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
Aw:Er ontbreekt iets
- 1,1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2
-
Aw:Directe downloads en tips
- 1,1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein,