Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van A LONG STORY Jorien van Nes met: Raymond Thiry (Ward), Victor Copariu (Mithali), Iona Flora (Alina), Alina Berzunteanu (Doina), Andi Vasluianu (Doru), Alessia Rusoiu (Anca), Jasmine Popazu (Sorina), Maartje Remmers (Lucy), Maxim Hartman (Remco), Jara Lucieer (Remco’s zus), Marc van Uchelen (intercedent) Scenario: Lotje IJzermans. De teruggetrokken [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
inderdaad
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ASSASSIN'S CREED II Release VS: 17 november 2009 PAL: 20 november 2009 Verhaal Weinig is nog bekend over het plot, maar er is vastgesteld dat de speler de rol aan neemt van Ezio Auditore di Firenze, een Italiaanse jonge edelman. Tijdens een interview met Patrice Desilets, de creative director, werd bekend gemaakt dat de familie van de speler gedood is en het spel draait om het wraak nemen op de andere families die dit gedaan hebben. Het spel speelt zich af in de Renaissance in Italië in het jaar 1486, 295 jaar na het eerste spel. Net zoals Assassin's Creed zal het spel personages bevatten gebaseerd op echte personen, waaronder Leonardo da Vinci, Niccolò Mac…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om half 5 wordt de laatste wedstrijd gespeeld van dit Eredivisie weekend in het Gelredome. Vitesse tegen FC Groningen, de respectievelijk nummer zes en zeven van de ranglijst. Dit duel in Arnhem staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Voor de supporters van beide clubs een leuke wedstrijd. Maar ook voor de voetballiefhebber een spannend duel voor een plaatsje in de subtop, beide clubs staan in punten gelijk. Wie wint haakt aan in de bovenste regionen. Er zijn websites beschikb…
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: AZ – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond begint om 20.45 uur in Alkmaar, waar FC Utrecht op bezoek gaat bij AZ. Normaal gesproken twee teams die aardig gelijk op gaan maar doordat FC Utrecht in 2014 nog maar één punt gepakt heeft is het zodanig afgezakt dat ze terug te vinden zijn op een teleurstellende veertiende positie. Ze zullen zelfs moeten vrezen dat ze niet verder afzakken, want ADO Den Haag, dat op de laatste positie staat, staat slechts vier punten onder FC Utrecht. AZ doet het beter,…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
http://www.treadwaygallery.com/ONLINECATALOGS/January2006/SaturdayWebimages/1557.jpg
Laatste reactie door gerbertt1990, -
Re: Guitar Hero 3
door Tom- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Kijk, ik heb hier een nieuwsbericht: http://www.shacknews.com/onearticle.x/49827 Dan zou je <a href="http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/"><b>dit</b></a> dus ook nog nodig hebben.
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen! #1955** dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)
-
Aw:Leukste Internet Game
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
tom6309 schreef: IDD met superstip op 1 :laugh: Dat speel ik ook! speel alleen op Dunemaul server en ben Horde lvl57 Warlock En hiervoor heb ik CS-Manager gedaan via internet dat was een zeer cool spel!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb het nu al 5 keer geprobeerd een .iso bestand branden naar een schijfje. Ik heb een goed schijfje (DVD+R DL) en brander is volgensmij ook wel goed. Ik heb nu 5 verschillende tutorials gebruikt en allemaal krijg ik bij ongeveer 50 a 55 procent een foutmelding.. Hier een screen van de foutmelding: http://i35.tinypic.com/116o1tc.jpg & http://i38.tinypic.com/bgz983.jpg Alvast heel erg bedankt, Edwin.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van A Haunted House A Haunted House is een spoof op moderne horrorfilms als “Paranormal Activity” en “The Devil’s Inside”. Malcolm en Kisha zijn zojuist in hun droomhuis gaan wonen maar het blijkt er te spoken. Ze worden geholpen door een verzameling bonte figuren waaronder een [...] Het volledige artikel bekijken
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,2k weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brick Mansions In de Amerikaanse staat Detroit is de misdaad overal en de Lino’s vriendin Lola wordt ontvoerd. Undercoveragent Damien weet meer van de drugsbaas die haar heeft ontvoerd, Tremaine. Lino en Damien werken samen om Lola te redden en Tremaine tegen te houden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
heeft iemand een site of een torrent waar ik windows office word kan downloaden
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Directe downloads en tips
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Gewoon een ander forum nemen