Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 806 weergaven
Ik kan mijn post op tapatalk niet verwijderen. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 445 weergaven
"Wij helpen je graag op weg in de download wereld" Staat helemaal bovenaan. "downloadwereld" is aan elkaar. Verder is bij mij alles (voor zover nog niet bekend ) ingesprongen en wordt niets onder een paar topiclijnen weergegeven.
Laatste reactie door Tom, -
BBC The Impressionists Gang of Four
door Gast khrachara- 0 reacties
- 312 weergaven
BBC - The Impressionists: Gang of Four (2011) HDTV x264 AAC-MVGroup English | 00:59:48 | H264 | 1280x720 | 25.00fps 4129 Kbps | AAC 128 Kbps 48.0khz | 1.72 GiB Genre: Documentary Art writer Waldemar Januszczak explores the revolutionary achievements of the Impressionists. In the first episode, Waldemar delves into the back stories of four of the most influential Impressionists - Pissarro, Monet, Renoir and Bazille - who together laid the foundations of the artistic movement. He finds out what social and cultural influences drove them to their style of painting, how they were united and how ultimately they challenged and changed art forever. Waldemar journeys from t…
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van Record voor Intouchables De Franse film Intouchables blijft het ook in Nederland goed doen. De in Frankrijk al zeer succesvolle film is nu ook in Nederland de best bezochte Franse film aller tijden. Dat maakte de distributeur vandaag bekend. De komedie van Eric Toledano en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gangster Squad In het Los Angeles van de jaren ’40 moet de politie de maffia buiten de deur zien te houden. Zij hebben vanuit de oostkust voet aan de grond gekregen aan de westkust. Regie: Ruben Fleischer Met: Sean Penn, Ryan Gosling, Emma [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Gabrielle Gabrielle is een verstandelijk beperkte vrouw met een groot talent en passie voor muziek. Bij het koor heeft ze haar grote liefde Martin leren kennen. De twee zijn onafscheidelijk maar hun families en maatschappelijk werkers staan niet toe dat ze hun relatie vormgeven zoals zij willen. Gabrielle moet strijden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Deze release is nieuw van Above Us All Shay’s moeder is van origine Aboriginal. Als zij overlijdt besluit haar vader naar België te verhuizen. In deze nieuwe omgeving moet Shay haar moeder’s dood zien te verwerken. De voorouders van Shay’s moeder geloven dat ze nu leeft tussen de sterren. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:ondertiteling plakken
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.7k weergaven
of voor virtual dub een xvid codec vinden of de film omzetten naar .mpg of .avi weet niet precies waarmee virtual dub werkt.
-
Aw:virtuele schijf
- 1k weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
Aw:fileserver
- 1.3k weergaven
haha wat een pech je hebt voor een sempron gekozen? en wat voor eentje?
-
xbox forum
door spillievd- 0 reacties
- 1.3k weergaven
das een forum van nen xbox-live friend ij at graag danek ewa reclame maakte zo dan doe ik dat maar e
Laatste reactie door spillievd, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dat wil ik wel geloven dat de laptop nu een stuk sneller is O0
Laatste reactie door Piet Hein, -
hoe zit is skins op me dsi help me thx
Laatste reactie door nightstarr, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28142.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 869 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30472.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 555 weergaven
Norton heeft freerunners ingezet tegen virussen: https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 643 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40384.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Discovery Channel - Prototype This
door Gast khrachara- 0 reacties
- 328 weergaven
Discovery Channel - Prototype This : Traffic Busting Truck (2009) DVDRip XviD - aAF English | 44 Min | 624 x 352 | XviD - 946Kbps | 25.000fps | MP3 - 148Kbps | 350 MB Genre: Documentary The boys take on the challenge of building a car that will beat traffic by rising up  and driving over it. And as an added bonus, the lift allows the vehicle to find parking like nothing else on wheels. The key to this build is a set of amazing wheels that can move in all directions without actually turning. Screenshot: Download http://www.filesonic.com/file/1623854614/Prototype.This.S01E03.DVDRip.XviD-aAF.part1.rar http://www.filesonic.com/file/1623796411/Pro…
-
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 760 weergaven
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG Azkend 2 De wereld onder v1.1.6 Gebarsten-F4CG Release Info Release Group: F4CG ( SCENE) Release Name: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Release Date: 14-04-2012 Retail Datum: 12-04-2012 Bestandsnaam: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Bron: WEB Maat: 47 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Extremely Loud and Incredibly Close De negenjarige Oskar ontdekt in een vaas in een kast een sleutel. De sleutel behoorde toe aan zijn vader, daar is hij zeker van. Maar op welke van de 162 miljoen sloten in New York past hij? Dit is het begin van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.1k weergaven
Unieke download van Kind van de Gruffalo Het kind van de Gruffalo gaat op zoek naar de Grote Gevaarlijke Muis. Haar vader heeft verteld hoe dat monster eruitziet: hij heeft vurige ogen, een lange geschubde staart en een snor zo hard als ijzerdraad. Maar waar ze ook komt… geen Grote [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 850 weergaven
Unieke download van Great Expectations De arme weesjongen Pip krijgt via een onbekende weldoener een leven van luxe en welvaart. Ondanks dat lukt het hem niet om zijn jeugdliefde voor zich te winnen. Regie: Mike Newell Met: Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Jeremy Irvine, Holly Grainger, Robbie Coltrane, Sally Hawkins, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,