Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van ParaNorman Norman is een tiener met een bijzondere gave: hij kan met de doden praten. Als de stad waar hij woont wordt aangevallen door zombies dan is hij de enige die iets kan doen. Regie: Chris Butler, Sam Fell Met de stemmen van: Anna Kendrick, Casey Affleck, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Flash 4 Nds
door f4n- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Op /spam staat een beschrijving hoe je Nds spellen kun downloaden van internet en via standaard flashgeheugen in een Nds speladapter op je Nds kunt spelen. De website /spam ziet eruit als een echte Nds en werkt ook zo. /mod: een topic maken om reclame te maken voor een website is niet toegestaan, uiteraard mag je bij een probleem doorverwijzen naar een site.
Laatste reactie door f4n, -
Dvd brander wil film niet branden
door Gast bossenova- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden. Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2. De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) . Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis. Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is. Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik…
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
eneh.. wat moet ik verder doen, kun je me een paar aanwijzingen geven. thanks
-
OPROEP COD Stevens
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Mag k weten hoe je dit hebt opgelost of weet iemand anders het al? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19363.0
Laatste reactie door kipneck, -
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hahaha lol! ik had die post verwijdert! maar ik zal ff het plaatje uploaden en dan posten als ik hem nog hier op mijn pc heb staan.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
kan echt nieman me helpen
Laatste reactie door lesley, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – SC Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde 23 is de derby van het Noorden. FC Groningen ontvangt in de eigen Euroborg SC Heerenveen. Deze twee teams ontlopen elkaar niet veel. Het zijn de nummer vijf en negen op de ranglijst en het verschil tussen beiden is vijf punten. Dat komt mede doordat FC Groningen de laatste twee wedstrijden niet wist te winnen tegen AZ en Ajax en het heeft een wedstrijd minder dan de andere teams. Deze wedstrijd tegen FC Twente wordt woensdag ingehaald. Er zijn websi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
Laatste reactie door Vico, -
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik Mirror's Edge gedownload en geïnstalleerd. Nou dit werkt allemaal prima tot je bij chapter 3 komt dan heb je het probleem met dat je spel in slowmotion gaat lopen en dat ze niet meer kan springen enz. Nu is daar een heel mooi handig Crackje voor je hoeft alleen maar een nieuwe exe neer te zetten en je spel (zou) weer moeten werken. Bij vele is dit ook zo maar bij mij niet . een kameraad van mij heeft presies de zelfde post gedownload en bij heb werkt de crack en het spel wel. Het enige verschil tussen de pc van mij en die van hem is dat ik een 64 bit XP heb. maar daar zal het tog niet aan liggen? iemand een iede/oplossing? verder spec's …
Laatste reactie door kees1991, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
kan iemand helpen?
Laatste reactie door MiXo, -
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1,2k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Laatste reactie door Farid., -
Re: Bad Teacher (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Silas- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Thanks!
-
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
:redface:
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer start zondagmiddag de wedstrijd tussen twee teams uit Overijssel. Go Ahead Eagles ontvangt in de eigen Adelaarshorst FC Twente. Dit wordt een lastige wedstrijd voor de ploeg van Foeke Booy, want FC Twente is de nummer twee van de Eredivisie en wil deze plaats ook zeker behouden met het oog op kwalificatie voor de Champions League. The Eagles kunnen de punten goed gebruiken om niet in de gevarenzone te komen. Nu helemaal met het oog op de andere wedstrijden van deze speel…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:welk bestand is dit?
- 1,2k weergaven
Je kan proberen met DivX-player. Maar ik dacht zo uit me hoofd dat je zo\'n rmvb bestand met real player kon bekijken.
-
Aw:computer start slecht op
- 1,2k weergaven
quistler schreef: Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh: Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss: Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn. ja de zijkant eraf zagen!!! lol ik ben meestal bang om mn bios te flashen (updaten) als het fout gaat kan je niks meer met je mobo. ok jer 1-1 Maar tegenwoordig is bios flashen alleen maar op een .exe klikken en de rest gebeurt vanzelf elke leek kan het doen niets spannends meer aan.
-
Re: De Sims Middeleeuwen Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast TonyA79- 0 reacties
- 1,2k weergaven
dank je wel
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1,2k weergaven
bertje123 schreef: Omdat als je in de grote hubs wilt komen moet je een share hebben van 100Gb. Als je daarin zit vindt je zoveel omdat er zoveel gebruikers zijn die 100Gb minimal share hebben. En de mensen willen er graag in. Maar de meeste willen er alleen maar inkomen om te downloaden en niet hun dingen te sharen aan anderen. Daarom gebruiken ze zo\'n programma als NetLimiter om de download snelheid aan te passen naar heel laag. En je hebt als iemand jou volle upload gebruikt heb jij zelf geen snel internet meer of je kan bv. niet meer online gamen. Dat zijn enkele redenen waarom ze zoiets gebruiken.
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Beste mensen er zijn weer vele torrentsites offline gehaald, goede sites zoals seedertors en thc torrents zijn ook weer offline gehaald. Graag jullie informatie delen etc. :'(
Laatste reactie door postduif01,