Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. 38 Témoins Wanneer Louise terugkomt van een zakenreis verneemt ze dat er een moord gepleegd is in haar straat. Niemand heeft iets gezien of gehoord, iedereen sliep. Lijkt het…. Pierre, haar man, was aan het werk. Hij was op zee. Lijkt het…. De politie start het onderzoek, maar ook [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Wat is er goed aan Norton
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van The Five-Year Engagement Tom en Violet zijn verloofd maar hun bruiloft wordt steeds door verschillende redenen uitgesteld. Na vijf jaar begint hun relatie er onder te leiden. Regie: Nicholas Stoller Met: Emily Blunt, Jason Segel, Rhys Ifans, David Paymer, Dakota Johnson, Mimi Kennedy, Chris Pratt Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. The Only Son Pema groeide op in een Tibetaans weeshuis in de stad, terwijl een van zijn zusjes in Nederland opgroeide. Hun ouders wonen nog steeds in een afgelegen bergdorp. Als ze hun ouders op gaan zoeken wordt van Pema verwacht dat hij weer in het dorp gaat wonen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan iemand helpen?
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
Aw:Image mounten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
klik je wel op een .exe bestand en niet op een .bat bestand??
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
weet je of hier een setup programma bij zit, want gisteren had ik er 1 gedownload waar allleen de kaarten inzaten
Laatste reactie door balletje23, -
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
hoy Weet imand waar die sav bestanden opgeslagen worden Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo iedereen, Ik hoopte dat iemand me kon helpen met het volgende probleem: Ik heb verschillende programma's gedownload met een crack. Je krijgt dan de "full version" als je het ene .exe door het gecrackte .exe bestand vervangen. Ik krijg dan zo'n read me text waarin wordt uitgelegd hoe ik het moet doen, maar ik snap er helemaal niets van. Kan iemand mij helpen?? Ik zal de readme tekst even toevoegen, want ik begrijp dat iemand mijn uitleg niet snapt! >>>>the crack that comes with this movies converter, u will need to rename the file then add it to the programm file. once this is done, all u need to do is run the renamed crack exe and not the original exe…
Laatste reactie door NaBiLo, -
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1.1k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit lijkt meer op KinderGarden , maar het is wel grappig @ assyrian: laat maar zitten, ik kan hem met mn blote handen ook wel aan :cool2: :duken: :irule: :biggun: :guns: :banaan: :ziek2:
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
ASSASSIN'S CREED II Release VS: 17 november 2009 PAL: 20 november 2009 Verhaal Weinig is nog bekend over het plot, maar er is vastgesteld dat de speler de rol aan neemt van Ezio Auditore di Firenze, een Italiaanse jonge edelman. Tijdens een interview met Patrice Desilets, de creative director, werd bekend gemaakt dat de familie van de speler gedood is en het spel draait om het wraak nemen op de andere families die dit gedaan hebben. Het spel speelt zich af in de Renaissance in Italië in het jaar 1486, 295 jaar na het eerste spel. Net zoals Assassin's Creed zal het spel personages bevatten gebaseerd op echte personen, waaronder Leonardo da Vinci, Niccolò Mac…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
-
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
Aw:cd branden
- 1.1k weergaven
www.gamecopyworld.com