Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hooi Mijn SD kaartje wilt niet formateren naar 16. Iemand hiervoor een oplossing? Of is het kaartje nutteloos?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
- 4 reacties
- 1k weergaven
hoy Weet imand waar die sav bestanden opgeslagen worden Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om half 5 wordt de laatste wedstrijd gespeeld van dit Eredivisie weekend in het Gelredome. Vitesse tegen FC Groningen, de respectievelijk nummer zes en zeven van de ranglijst. Dit duel in Arnhem staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Voor de supporters van beide clubs een leuke wedstrijd. Maar ook voor de voetballiefhebber een spannend duel voor een plaatsje in de subtop, beide clubs staan in punten gelijk. Wie wint haakt aan in de bovenste regionen. Er zijn websites beschikb…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. :-\ heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Feyenoord tegen NEC. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie …
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – ADO Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] PEC Zwolle deed in het begin van de Eredivisie competitie goede zaken en na twee voetbal loze weekenden mag PEC Zwolle tegen ADO Den Haag opnieuw laten zien waar het team van trainer Ron Jans toe in staat is. De aftrap van de wedstrijd tussen PEC Zwolle tegen ADO Den Haag trapt men om 14.30 uur af in het Polman Stadion. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer …
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van The Five-Year Engagement Tom en Violet zijn verloofd maar hun bruiloft wordt steeds door verschillende redenen uitgesteld. Na vijf jaar begint hun relatie er onder te leiden. Regie: Nicholas Stoller Met: Emily Blunt, Jason Segel, Rhys Ifans, David Paymer, Dakota Johnson, Mimi Kennedy, Chris Pratt Download / [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. The Only Son Pema groeide op in een Tibetaans weeshuis in de stad, terwijl een van zijn zusjes in Nederland opgroeide. Hun ouders wonen nog steeds in een afgelegen bergdorp. Als ze hun ouders op gaan zoeken wordt van Pema verwacht dat hij weer in het dorp gaat wonen [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Er ontbreekt iets
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2
-
Aw:nokia n-gage
- 1k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....
-
O0 :cool2:
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik wil 4 afleveringen achter elkaar laten afspelen, dus als de 1e aflevering klaar is volgt de 2e aflevering daarna de 3e etcetera.... Hoe moet je dat doen? Het zijn .avi bestanden!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bel Ami Een jonge man klimt omhoog op de maatschappelijke ladder in Parijs door gebruik te maken van de meest machtige en rijke vrouwen in de stad. Regie: Declan Donnellan Met: Kristin Scott Thomas, Uma Thurman, Christina Ricci, Robert Pattinson, Colm Meaney, Philip Glenister, Holly Grainger Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
weet je of hier een setup programma bij zit, want gisteren had ik er 1 gedownload waar allleen de kaarten inzaten
Laatste reactie door balletje23, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bump
Laatste reactie door megacyriel, -
CoD server
door engin1234444- 6 reacties
- 1k weergaven
EYyy hallo ik heb een server maar ik zie me server aleeen in xfire maar niet in cod mp wat moet ik doe op mijn server te laaten zien in de lijst !! plz help :friends: [modbreak] Titel aangepast. Verzin voortaan een betere titel. [/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
wat moet ik intiepen om een torrent te downloaden. Request: een Pro Cycling Manager die je in het nederlands kan spelen
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
Aw:cd branden
- 1k weergaven
www.gamecopyworld.com
-
FM 08 ONLINE
door .Wouter.- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb hamachi gedownload we zitten met zen 2en in een server dan gha ik op fm en typ het IP in maar dan vraagt hij om een wachtwoord ?? maar welk of wat is het wachtwoord?? alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
Aw:Geel balletje
- 1k weergaven
Het is niet zo\'n ramp een geel bolletje kan ook te maken hebben dat er weinig seeders zijn en dan gaat de download ook traag. Maarja als je al niet eens weet wat een router echt is wens ik je veel succes met poorten openen Zo uit me hoofd dacht ik dat je poort 6881 t/m 6889 moest openen in de hoop een groen bolletje te krijgen
-
- 4 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb het nu al 5 keer geprobeerd een .iso bestand branden naar een schijfje. Ik heb een goed schijfje (DVD+R DL) en brander is volgensmij ook wel goed. Ik heb nu 5 verschillende tutorials gebruikt en allemaal krijg ik bij ongeveer 50 a 55 procent een foutmelding.. Hier een screen van de foutmelding: http://i35.tinypic.com/116o1tc.jpg & http://i38.tinypic.com/bgz983.jpg Alvast heel erg bedankt, Edwin.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
2 dagen 21 uur 44 minuten
Laatste reactie door ..speedfreak..,