Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
SGN Bestanden
door maup- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Wat is een sgn bestand en hoe en waarmee kan ik dit bestand openen? Maup
Laatste reactie door svenholtman, -
Aw:RallyCrashes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb even een poll toegevoegd, kunnen we kijken welk merk nou echt het populairst is..
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Beste mensen er zijn weer vele torrentsites offline gehaald, goede sites zoals seedertors en thc torrents zijn ook weer offline gehaald. Graag jullie informatie delen etc. :'(
Laatste reactie door postduif01, -
sinfulcomics.com
door rambo94- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, heeft iemand een account van sinfulcomics.com die ik mag gebruiken?
Laatste reactie door rambo94, -
Aw:windows film afspelen met dvd
- 1,1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van DE ONTMAAGDING VAN EVA VAN END Michiel ten Horn met: Jacqueline Blom (Etty), Freerk Bos (mentor), Frans de Wit (vader Thymen), Vivian Dierickx (Eva), Abe Dijkman (Emanuel), Flip Filz (docent Engels), Anandi Gall (Mardou), Rafael Gareisen (Veit), Ton Kas (Evert), Loes Kok (Vicky), Giam Kwee (moeder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Aw:vaag internetprobleem
- 1,1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – AZ Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Groningen en AZ trappen om 14:30 uur af in de Euroborg. De twee ploegen lopen redelijk gelijk op in de competitie, aangezien AZ achtste staat met dertien punten en FC Groningen negende met elf punten. AZ ontslag deze week hun trainer en wist ondanks het ontslag van Gertjan Verbeek niet te winnen van PAOK Saloniki. Gouweleeuw maakte in de 81e minuut de 1-0, waarna niets een overwinning nog in de weg leek te staan. De ploeg van Huub Stevens scoorde echter nog in de 93e minuut, wat een pijnli…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Die link moet verwijderd worden.. (er mogen namelijk geen directe links geplaatst worden, naar illegale downloads) Let daar de volgende keer op
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om half 5 wordt de laatste wedstrijd gespeeld van dit Eredivisie weekend in het Gelredome. Vitesse tegen FC Groningen, de respectievelijk nummer zes en zeven van de ranglijst. Dit duel in Arnhem staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Voor de supporters van beide clubs een leuke wedstrijd. Maar ook voor de voetballiefhebber een spannend duel voor een plaatsje in de subtop, beide clubs staan in punten gelijk. Wie wint haakt aan in de bovenste regionen. Er zijn websites beschikb…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
Aw:Directe downloads en tips
- 1,1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Roda JC tegen PEC Zwolle mag gezien worden als een zeer interessant duel, aangezien beide ploegen het momenteel naar behoren doen in de Eredivisie. Zwolle is na de koppositie afgezakt naar een vijfde plek, terwijl Roda na acht wedstrijden op een dertiende plaats staat. Als we kijken naar de laatst gespeelde wedstrijden dan zien we dat Zwolle in de laatste weken weinig punten weet te pakken in uitduels, terwijl dit bij Roda JC nogal afwisse…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van De Van Waveren Tapes Filmmaker Wim van der Aar vindt op het Waterlooplein een doos vol geluidsbanden. Het blijkt een verzameling privé-opnamen van de jongste zoon van een invloedrijke Nederlandse familie. Met deze vondst begint een zoektocht naar een levensverhaal vol relaties, mislukkingen, hoop en [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1,1k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)