Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ASSASSIN'S CREED II Release VS: 17 november 2009 PAL: 20 november 2009 Verhaal Weinig is nog bekend over het plot, maar er is vastgesteld dat de speler de rol aan neemt van Ezio Auditore di Firenze, een Italiaanse jonge edelman. Tijdens een interview met Patrice Desilets, de creative director, werd bekend gemaakt dat de familie van de speler gedood is en het spel draait om het wraak nemen op de andere families die dit gedaan hebben. Het spel speelt zich af in de Renaissance in Italië in het jaar 1486, 295 jaar na het eerste spel. Net zoals Assassin's Creed zal het spel personages bevatten gebaseerd op echte personen, waaronder Leonardo da Vinci, Niccolò Mac…
Laatste reactie door Jeroen, -
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
-
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dit stond er : No personal information is collected. Only your system's hardware and system software is evaluated. Works on Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista. Works with Internet Explorer, Firefox & Netscape browsers. Provides suggestions for improving your computer. en nu
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
eey mensen ik heb ee spel geownload gt sa het is een winrar bestand ik heb het uitgpakt en wat nu? het is niet zo net als de uitleg over hoe het uitgepakt moet wordn kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:windows film afspelen met dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hier is er nog een filmpje over. http://www.youtube.com/watch?v=rEp7xjhnDYo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
welke brander is er goed?
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 1,1k weergaven
Monster[Eng]Dvdrip.Dino nederlands ondertitel zoek ik. wie maak mijn blij
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat is er goed aan Norton
Laatste reactie door marcov, -
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Devil’s Due Een stel is op huwelijksreis als de vrouw tijdens een mysterieuze nacht zwanger raakt. De man wil de zwangerschap van zijn vrouw filmen en algauw merkt hij vreemd gedrag op. Hij komt erachter dat er een duistere kracht achter haar veranderingen zit. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb even een poll toegevoegd, kunnen we kijken welk merk nou echt het populairst is..
Laatste reactie door Robin, -
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Justin Bieber’s Believe Deze documentaire laat beelden uit het leven van deze jonge popster zien, van zijn jeugd tot op het podium voor zijn ‘Beliebers’. Hij werd als tiener wereldberoemd en er is ondertussen een hoop gebeurd in het leven van “Justin Bieber”. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,