Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1,1k weergaven
thanks..............
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Madagascar 3 – gratis preview DEZE PREVIEW IS NEDERLANDS GESPROKEN. In deze gratis preview kunt u een deel uit de film bekijken. De gehele film is ook beschikbaar, zowel in Nederlands- als Engels gesproken (met Nederlandse ondertiteling). Download / Torrent / NZB NZB gevonden: De nzb kunt u vinden via [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Forget Me Not De moeder van David Sieveking, Grettel, leidt aan Alzheimer en takelt langzaam af. David filmt het verval en vertelt tegelijkertijd haar leven en hoe ze in de jaren ’60 streed voor vrouwenrechten en vrije liefde. Regie: David Sieveking Met: Margarete Sieveking, Malte Sieveking, David Sieveking Download [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb het nu al 5 keer geprobeerd een .iso bestand branden naar een schijfje. Ik heb een goed schijfje (DVD+R DL) en brander is volgensmij ook wel goed. Ik heb nu 5 verschillende tutorials gebruikt en allemaal krijg ik bij ongeveer 50 a 55 procent een foutmelding.. Hier een screen van de foutmelding: http://i35.tinypic.com/116o1tc.jpg & http://i38.tinypic.com/bgz983.jpg Alvast heel erg bedankt, Edwin.
Laatste reactie door eD.winn, -
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Die link moet verwijderd worden.. (er mogen namelijk geen directe links geplaatst worden, naar illegale downloads) Let daar de volgende keer op
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
scherm probleem
door gkeeee- 7 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, mijn pictogrammen zijn klein, soms gaan woorden door elkaar als er een bericht komt te staan en mijn msn beeldjes en andere rechtsonderin zien er soort van hoekig uit hoe kan ik dit oplossen??? alvast bedankt Post Merge: maart 28, 2009, 01:17:35 pm
Laatste reactie door gkeeee, -
eey mensen ik heb ee spel geownload gt sa het is een winrar bestand ik heb het uitgpakt en wat nu? het is niet zo net als de uitleg over hoe het uitgepakt moet wordn kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:Directe downloads en tips
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Roda JC tegen PEC Zwolle mag gezien worden als een zeer interessant duel, aangezien beide ploegen het momenteel naar behoren doen in de Eredivisie. Zwolle is na de koppositie afgezakt naar een vijfde plek, terwijl Roda na acht wedstrijden op een dertiende plaats staat. Als we kijken naar de laatst gespeelde wedstrijden dan zien we dat Zwolle in de laatste weken weinig punten weet te pakken in uitduels, terwijl dit bij Roda JC nogal afwisse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
SGN Bestanden
door maup- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Wat is een sgn bestand en hoe en waarmee kan ik dit bestand openen? Maup
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan iemand helpen?
Laatste reactie door MiXo, -
Aw:windows film afspelen met dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,