Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
Xbox probleem
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mijn vriend heeft een xbox gewoon zon oude hij is ook omgebouwd eerst deed ie het goed er zitten harde schijven enzovoort in maar sinds kort deed ie het ineens niet meer je moet nu kiezen tussen twee biossen ik weet niet hoe ze heten maar allebei als je ze aanklikt geven ze een foutmelding maar als hij er een gekopieerd spelletje in doet start die wel gewoon weet iemand van jullie de oplossing ??? Groeten Nigelaap
-
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
OPROEP COD Stevens
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Mag k weten hoe je dit hebt opgelost of weet iemand anders het al? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19363.0
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Die link moet verwijderd worden.. (er mogen namelijk geen directe links geplaatst worden, naar illegale downloads) Let daar de volgende keer op
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Seeking Justice Will (Nicolas Cage) is een gelukkig getrouwde man wiens leven op z’n kop staat als zijn mooie vrouw Laura op weg naar huis met bruut geweld wordt overvallen. In het ziekenhuis, wachtend op nieuws, wordt Will benaderd door ene Simon (Guy Pearce). Simon zegt een groep verontruste [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – AZ Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Groningen en AZ trappen om 14:30 uur af in de Euroborg. De twee ploegen lopen redelijk gelijk op in de competitie, aangezien AZ achtste staat met dertien punten en FC Groningen negende met elf punten. AZ ontslag deze week hun trainer en wist ondanks het ontslag van Gertjan Verbeek niet te winnen van PAOK Saloniki. Gouweleeuw maakte in de 81e minuut de 1-0, waarna niets een overwinning nog in de weg leek te staan. De ploeg van Huub Stevens scoorde echter nog in de 93e minuut, wat een pijnli…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:windows film afspelen met dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
het volgense probleem doet zich voor: Geen enkel brandprogramma herkend dvd-r. ik heb verbatim dvd-r aangeschaft maar alle brandprogramma's lopen vast, en elke keer geven ze aan dat er geen dvd is ingevoerd??? Wie weet waar dit aan ligt en dus hoe kan ik het oplossen ik ben zeer benieuwd naar de oorzaak en jullie reactie's groet wrist ps: als er ergens een linkje is op deze site, laat het me even weten, ik kon 'm namelijk niet vinden...
Laatste reactie door wrist, -
sinfulcomics.com
door rambo94- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, heeft iemand een account van sinfulcomics.com die ik mag gebruiken?
Laatste reactie door rambo94, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:WinRaR wachtwoord
- 1,1k weergaven
Ik neem aan tot dat iso bestand in die winrar zit? Het enigste wat je kan doen is google\'en naar een winrar password discovery tool ofzoiets en hopen dat je nog achter dat wachtwoord kan komen. Wij kunnen je niet het wachtwoord geven. Dat is door iemand aangemaakt. Kan best zeggen probeer pimpampet maarje dat zal ook niet het goede wachtwoord zijn
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je vraag kan beter in dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22024.0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om half 5 wordt de laatste wedstrijd gespeeld van dit Eredivisie weekend in het Gelredome. Vitesse tegen FC Groningen, de respectievelijk nummer zes en zeven van de ranglijst. Dit duel in Arnhem staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Voor de supporters van beide clubs een leuke wedstrijd. Maar ook voor de voetballiefhebber een spannend duel voor een plaatsje in de subtop, beide clubs staan in punten gelijk. Wie wint haakt aan in de bovenste regionen. Er zijn websites beschikb…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:vaag internetprobleem
- 1,1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
Aw:Directe downloads en tips
- 1,1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Justin Bieber’s Believe Deze documentaire laat beelden uit het leven van deze jonge popster zien, van zijn jeugd tot op het podium voor zijn ‘Beliebers’. Hij werd als tiener wereldberoemd en er is ondertussen een hoop gebeurd in het leven van “Justin Bieber”. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:RallyCrashes
- 1,1k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders