Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – NAC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Rotterdam staat zondag om 14:30 de wedstrijd tussen Feyenoord en NAC op het programma. In de eigen Kuip zal Feyenoord de eerste punten van het seizoen moeten pakken, anders wordt de achterstand op de top meteen erg groot. De bezoekers zullen ook hun eerste wedstrijd van het seizoen willen winnen. Na de pijnlijke nederlaag vorige week tegen ADO in de laatste minuut, blijven ze met slechts 1 punt onderaan de Eredivisie hangen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De topper van dit weekeinde begint op zondagmiddag om 16.30 uur en gaat tussen Ajax en PSV. Dit zal een wedstrijd worden waarbij beide teams gebrand zijn op een overwinning. Ajax wil revanche van de afslachting in Eindhoven eerder dit seizoen, waar zij met 4-0 naar huis werden gestuurd. Dat was tevens de laatste wedstrijd van Kenneth Vermeer onder de lat. Dat bleek een goede zet van De Boer want in de elf wedstrijden erna werden in totaal maar vier tegengoals geïncasseerd. PSV wil uit de dip waarin …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van Greencard Warriors Als de oudste van een Mexicaanse immigrantenfamilie in het Amerikaanse leger gaat dienen, blijft zijn kleine broertje Angel achter. Zijn broer keert terug, in een kist, en de criminaliteit heeft een slechte invloed op Angel. Hij mag zijn vriendin niet meer zien vanwege [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:3 problemen
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Bij prince of persia zal je moeten beginnen met CD1 dan kan je installeren daarna vraagt hij om CD2 zoals jij zegt die moet je dan mounten en hij zal dan weer wat installeren en ik denk dat hij daarna (als jij die foutmelding ziet) weer CD1 erin moet doen omdat hij daar weer wat vandaan moet halen. En NFSU2 heb je die cd met alcohol120% al gemount? En kan je de setup draaien of komt hij meteen al met die F:/movies foutmelding? Zelfde met je enter de matrix, als je hem in de cdrom doet zie je in de Verkenner iets? Of kan je beginnen met de installatie of niet?
-
Aw:Limewire Probleem
- 1.2k weergaven
Je kan het makkelijk uittesten. Log in onder 1 account en stel daar als download map in: c:\\documents and settings\\USERNAAM\\Mijn Documenten\\download. Log dan uit en ga er dan als een andere gebruiker in. Kijk dan of je download map nog naar die wijst die je hierboven hebt aangepast. Bij sommige software paketten worden de instellingen die je maakt in je eigen userprofile map bewaard. (C:\\Documents and Settings\\USERNAAM\\Application Data) Dus als dat met LimeWare ook zo is dan kan je voor elke gebruiker een eigen download map instellen. Maar ik heb LimeWare nog nooit gebruikt dus ik zou het niet weten moet je dus even zelf testen!
-
Aw:dvd cover
- 1.9k weergaven
www.cdcovers.cc
-
- 0 reacties
- 706 weergaven
ik kan het nog niet proberen want mn legale CoD 4 is nog niet helemaal klaar met installeren maar ik probeer het zo spoedig mogelijk!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25507.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
oke ga het doen
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
aah zo jah ik heb wel een crack erbij maar of het dieis weet ik niet
Laatste reactie door Doggie, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar seizoen 2 van de nederlandse drama-serie Voetbalvrouwen. Ook zoek ik naar de engelse versie; Noppen en naaldhakken(Football wives) Kan iemand mij misschien helpen?
Laatste reactie door Patrickj, -
Nieuwe mobiel
door VXL- 0 reacties
- 744 weergaven
Heej, Ik ben van plan vanmiddag een nieuwe telefoon te halen... Mijn vader heeft een abbonement van kpn van 25 euro volgens mij, hier mag ik een telefoon bij uitkiezen(als het een beetje meezit). Ik wil graag een mooie telefoon en zelf ongeveer 100-150 euro betalen. Het word een 1 jarig abbonement denk ik. Kan iemand mij vertellen welke telefoon ik het beste kan kiezen... Ik heb verder geen eisen aan de telefoon, wel zou het erg mooi zijn als er Wifi op zit, dit is niet noodzakelijk ofzo. EDIT: Ik heb nog niks gehaald, ik ga pas volgende week om een telefoon, maar zou wel al graag even weten welke jullie mij dan aanraden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Windows 7
door Gast Lien026- 0 reacties
- 536 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale versie windows 7 ook op een andere pc kan zetten. Zonder dat er een foutmelding komt dat dit geen legitieme versie is. 1 keer windows kopen vindt ik genoeg.
-
- 0 reacties
- 736 weergaven
ik had de Rocket dock gedownload omdat ik een mooi overzichtelijk bureaublad wilde maar steeds als ik tien minuten op internet zit en druk op me bureaublad is me Rocketdock weg dan moet ik hem steeds opnieuw aanzetten, is hier wat tegen te doen>?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 566 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...
-
- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39090.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 490 weergaven
hi this movie can i have this Post samenvoeging: juni 24, 2011, 01:46:02 hello deze was ik aan het zoeken voor de kids ze maaken me gek en kan deze nergens binne krijgen kan het via hier daar bedank ik joou voor : : :
Laatste reactie door Nadia2, -
Generation RX
door Gast khrachara- 0 reacties
- 335 weergaven
Generation RX (2008) DVDRip XviD-DOMiNO Language: English 1h 20m | DVDRip | avi | 560 x 416 | XviD @ 1004 Kbps | AC3 @ 192 Kbps | 698 MB Genres: Documentary IMDb Info For decades, scores of doctors, government officials, journalists, and others have extolled the benefits of psychiatric medicines for children. GENERATION RX presents "the rest of the story" and unveils how this era of unprecedented change in Western culture really occurred - and what price has been paid by our society. International award-winning filmmaker Kevin P. Miller (Let Truth Be The Bias, The Promised Land) "delivers a jaw-dropping emotional ride," and "weaves a terrifying tale of criminal …
-
- 0 reacties
- 452 weergaven
Ik ben op t moment windows xp home aan het downloaden, maar ik vroeg me af waar ik de crack moet plaatsen nadat ik hem geïnstalleerd heb?
Laatste reactie door M1chelle92, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
. The Campaign Cam Brady (“Will Ferrell”) is al vier termijnen lang congreslid. Hij wint de verkiezingen altijd omdat niemand het tegen hem opneemt. Als hij voor zijn vijfde termijn wilt gaan moet hij het opeens opnemen tegen de onervaren Marty Huggins (“Zach Galifianakis”) Regie: M. Jay Roach Met: Zach [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 858 weergaven
Looper In 2072 heeft de maffia een creatieve manier gevonden om iemand te liquideren. Ze sturen diegene 30 jaar terug in de tijd waar hij omgebracht wordt door een Looper. Joe (“Joseph Gordon-Levitt”) is zo’n Looper. Zijn nieuwe doelwit (“Bruce Willis”) blijkt een toekomstige versie van hemzelf te zijn. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van SUPERNOVA Tamar van den Dop met: Gaite Jansen (Meis), Tamar van den Dop (moeder), Bob Schwarze (vader), Elise van ‘t Laar (Sue) Scenario: Tamar van den Dop, naar de Vlaamse jeugdroman ‘Mijn vader zegt dat wij levens’ redden van Do van Ranst. Meis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Clouds of Sils Maria Maria Enders is een internationaal gelauwerd actrice die wordt gevraagd om in een toneelstuk te spelen dat haar twintig jaar geleden beroemd maakte. Ze speelt dit keer echter niet de rol van Sigrid, maar van de oudere Helena. De [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:3 problemen
- 1.9k weergaven
Ik heb helaas geen NFSU2 meer op cd staan maar het lijkt me haast dat er een mapje movies op de cd moet staan die er niet op staat. Heb je wel andere games kunnen installeren met je cd-rom speler? Misschien dat je images kan maken van de cd\'s zodat je ze via Alcohol mount en daninstalleert kijken of je de problemen dan nog steeds houdt?