Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
heey hoe krijg je de pictogrammen die op het bureaublad staan naar de taakbalk zodat ze links naast start komen te staan?? mvg. sixkiller
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Pieta Gangster Kang-do leidt een simpel, eenzaam bestaan. Hij werkt als schuldeiser en als de mensen niet kunnen betalen, zorgt hij er op hardhandige wijze voor dat ze dat met hun verzekeringsgeld wel kunnen. Tot op een dag een oudere vrouw zijn leven besluit in te dringen en alles voor [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 5.6k weergaven
Dit is een nieuwe release van PIJNSTILLERS Tessa Schram met: Gijs Blom (Casper), Birgit Schuurman (Marit van Riel), Raymond Thiry (Robert van Laren), Susan Radder (Anouk), Massimo Pesik (Pim), Kees Boot (vader Sofie), Carry Slee (vrouw met hondjes), Miryanna van Reeden (tante Inge), Tijn Docter (Felix), Anouar Ennali (Said), Lara [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 721 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar deze 2 films. Piranha 3D en The Last Airbender. Ik heb ze al een keer gedownload maar dat zijn voorstukjes van 19 sec, zeggen ze dat je hem in windows media player moet openen maar dan doet hij het ook niet :S Kan iemand helpen? O0
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Piranha 3DD De Piranha’s zijn weer terug en dit keer duiken ze op in het grote waterparadijs Big Wet. Daar zijn vele jongeren zich aan het verzamelen om flink te feesten. Met een school piranha’s in het bad gaat dat waarschijnlijk niet goed [...] Het volledige artikel bekijken
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 704 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Unieke download van Pitch Perfect The Barden Bellas, een zanggroep uitsluitend voor vrouwen, krijgt nieuwe energie als Beca, een eerstejaars student, zich erbij voegt. Samen besluiten de meiden het op te nemen tegen de mannen in de campus competitie van het jaar. Regie: Jason moore Met: Anna Kendrick, Brittany Snow, [...] Het volledige artikel bekijken
plaken lukt niet
door Gast sjef- 0 reacties
- 2.4k weergaven
lukt me niet om dat in het balkje te plakken, wanneer ik op # bij een server heb geklikt kan ik niets plakken, hoe komt dat? de_cock_vincent@hotmail.com merci greets
-
plaken lukt niet
door Gast sjef- 1 reactie
- 2.5k weergaven
lukt me niet om dat in het balkje te plakken, wanneer ik op # bij een server heb geklikt kan ik niets plakken, hoe komt dat? de_cock_vincent@hotmail.com merci greets
-
- 0 reacties
- 856 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
play station 2
door karmin- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hoi, ik ben karmin en ik ben nieuw op deze forum. mijn zoon heeft een play station 2 platin en wij hebben een slide card gekocht maar wij weten niet hoe wij de play station moeten openmaken om de card te installeren. wie kan ons helpen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Playing for Keeps Profvoetballer George Dryer keert na zijn carrière terug naar het dorp waar hij ooit zijn gezin stichtte. Om een betere band met zijn zoon op te bouwen overtuigt zijn ex-vrouw hem om zijn voetbalteam te coachen. Al snel krijgt George de volle aandacht van de lokale voetbalmoeders. [...] Het volledige artikel bekijken
- 9 reacties
- 4.5k weergaven
hallo ik heb fifa 08 gedownload maar het is een map met wat ingepakte bestanden met dezelfde naam en nog wat bestanden die niet worden herkent is dit goed moet ik dit gewoon naar een dvd branden en ik kan dan spelen?
Laatste reactie door dennis1986, -
- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb vandaag een playstation slide card gekregen met een frontje. Had van bittorrent al een MagicSwap pakket gedownload met dvd en cd. Vol goede moed aan de gang om mijn ps2 spellen te spelen. Maar krijg alleen maar een scherm met Plaats een Playstation of Playstation 2 disc. Helemaal niks anders. Ga dan met de swapcard volgens de beschrijving lang de lade en haal de cd eruit en dan wissel ik de cd weer met een backup. Druk daarna op X maar hij doet niks. Iemand een idee? Mvg
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
hallo beste mensen: ik wil graag ps2 spellen downen en spelen maar ik bener nog niet zo goed in,wel wat betreft films maar spellen niet,daarom deze vragen. ik heb een ps2 spel gedownd,dat was een iso en die staat nou op een dvd,maar wat ik al snapte is dat hij nog niet te spelen is op de ps2. wat moet ik doen om gedownloade ps2 spellen af te kunnen spelen ,en moet ik deze perse ombouwen,of is er ook een andere manier? en als hij omgebouwd is kun je er dan ook gedownde spellen mee spelen,en wat kost het en wat zijn de manieren? ik hoop dat iemand mij kan helpen. bij voorbaat dank! ??? ??? ???
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo ik heb een vraag mijn Swap Magic 3.6 dvd doet het niet meer de achterkant is ineens veel lichter geworden vergeleken met de cd maar er zitten nouwelijks krassen op nou wou ik vragen is het mogelijk om Swap Magic te downloaden en dan via de cd te starten maar waar kan ik zon kleine vinden kunnen jullie mij helpen ?????? Groeten Jep123
- 15 reacties
- 3.2k weergaven
hallo heb nog enkele vraagjes voordat ik een playstation 3 ga kopen. -Is het mogelijk om PS3 als mediacenter te gebruiken (als externe hd), zo ja Hoe? -Is het mogelijk om PS3 games te downloaden en deze te branden op blueray (of moet je Ps3 laten ombouwen of kan je ze op de hd zetten op een of andere manier? -weet er iemand een site waar een groot overzicht staat van games die verkrijgbaar zijn voor PS3? als je op een van deze vragen het antwoord hebt meld het dan even, Niels
Laatste reactie door niels15, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Hey , ik heb nu een jaar of 4 een Ps2 Enn hij is niet omgebouwd. Maja nu het probleem :-X : Ik was samen met me broertje een game aan het spelen ( Def Jam fight for NY , Vet spel ) en opeens ging dat rare ding heel veel lawaai enzo maken :S Ik heb hem toen maar uitgedrukt en laten staan . Ging ik de volgende dag het weer doen , en toen deed hij het gewoon weer.. :S Maar hoe kan dat ding dan zo'n lawaai hebben gemaakt , en het is niet de koeling ofzo , maar echt een hoog geluid... Misschien is het ouderdom ofzo ? , Misschien kunnen julluie vertellen wat het is.. Alvast bedankt ! Mvg, Niels
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 8.2k weergaven
Plop wordt Kabouterkoning Kabouter Plop is op weg naar de Kabouterkoning om hem kabouterkoeken aan te bieden. De koning is echter nergens te bekennen en alle kabouters wachten op de nieuwe koning. Ze zien Plop aan voor de troonopvolger en voor dat hij het weet zit Plop op de troon. [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, is het mogelijk pokemon te spelen op mijn gejailbreakte ipod touch 4?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 1 reactie
- 843 weergaven
Ik zoek een goede pokercalculator die automatisch op de tafel de flop en zo in de calculator zet en zo mijn kansen berekend. Een gratis calculator of 1 waar je een werkende license code van hebt
Pop-Up
door Gast geke- 8 reacties
- 3.4k weergaven
als ik bij mij op dat #.. druk dan opent hij een nieuw scherm en zegt de pagina kan niet worden weergegeven. maar hij opent mIRC niet. En dat is toch wel de bedoeling. De bot is wel groen en hij was net 5 min. geleden geupdated. Hoe krijg ik het dan toch voor elkaar om het bestand te laten openene in mIRC? Alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 888 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Frankrijk, 1958. De 21-jarige, beeldschone Rose Pamphyle is verloofd en lijkt voorbestemd voor een zorgeloos maar saai huisvrouwenbestaan. Ze weigert zich hier echter bij neer te leggen en reist af naar het Normandische Lisieux voor een sollicitatiegesprek bij een verzekeringsmaatschappij. Het gesprek met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, ik heb bit tornado gedownload en hij werkt. Nu blijft mijn rondje geel, Nu heb ik gelezen dat je de poorten dan moet open zetten. Dit heb ik geprobeerd met port forwarding. Ik heb alles in gesteld, maar als ik hem dan wil updaten zegt hij dat ik moet inloggen met een registratie code die heb ik niet. Wat nu? Alvast bedankt Groeten Coen
Laatste reactie door Coen1324117117,