Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. Portable Life De 17-jarige Sea vindt een mysterieus medaillon aan de rand van een meer. De inscriptie op het medaillon doet haar besluiten om op wereldreis te gaan. Daarbij laat ze zich leiden door onverwachte wendingen en raadselachtige tekens. Het lijkt erop dat ze wordt geleid door een eerder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Algemene informatie: Portal 2 is het vervolg op de 2007 puzzle/fps portal 2, die een unieke genre heeft gegenereerd. Portal 2 zal verdergaan waar het het sigment van portal is gestopt, het gebouw van Aperture science zal niet langer glanzend, strak en mooi zijn. Wat eerder gebruikt werd om hun ''test subjects'' door moeilijke test chambers te loodsen is nu vol gegroeit. Je zult verder moeten gaan waar de oude portal game is gestopt. [table] [td]Release datum: 18 April 2011[/td] [td]Platform: Microsoft Windows, MAC OSX, Playstation 3 & xbox 360[/td] [td]Genre: Puzzle / FPS[/td] [td]Uitgever: Valve[/td] [td]Systeemei…
Laatste reactie door Jeroen, -
Poser - Antfarm Collection
door Gast khrachara- 0 reacties
- 350 weergaven
Poser - Antfarm Collection | 48 Items | 2GB A large collection of Antfarm items. Enjoy them! List: Antfarm - A_N_Terra Antfarm - Airman Antfarm - AirSled Antfarm - Badaboom Antfarm - Base Camp Antfarm - BC Movie Stands Antfarm - BC Roof Toppers Antfarm - BC Roof Toppers 2 Antfarm - BC_Movie_StandsTwister Antfarm - BoggyFlea Antfarm - Bot Shop Antfarm - Bug Bot Antfarm - Bug Hunt Antfarm - Buggy Ride Antfarm - Buggy Styles for Buggy Ride Antfarm - City Infernos Antfarm - Crunk Antfarm - Cyprus Grove Antfarm - Denizen Antfarm - DreadNaught Antfarm - Fantasy Forge Antfarm - Glitch Antfarm - Iron Monkey Antfarm - JoeBot An…
-
positiebepaling
door jazz- 2 reacties
- 3.6k weergaven
Hey, ik heb mirc geinstalleerd, filmpje gezocht, en bij mirc aangevraagd, positie 60.. Maar hoe weet je nou wanneer je van positie veranderd.. en hoe lang duurt dat ongeveer, als je in mijn positie staat, voordat je aan de 'beurt' komt? :buck: Alvast bedankt!
Laatste reactie door jazz, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Posters en foto’s Piranha 3DD Hieronder twee nieuwe posters van en een reeks foto’s uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. De afbeeldingen geef nog maar eens aan wat we kunnen verwachten: een hoop piranha’s, veel schaars geklede vrouwen en David Hasselhoff! Piranha 3DD draait vanaf 10 mei in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Poulet aux prunes Iran, 1958. Een violist kijkt terug leven. Hoe hij niet kon trouwen met de liefde van zijn leven. Hoe hij violist werd om de pijn te vergeten. Hij besluit te sterven. Regie: Marjane Satrapi, Vincent Paronnaud Met: Mathieu Amalric, Isabella Rossellini, Golshifte Farahani, Edouard Baer, Chiara Mastroianni, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Goede dag ik heb net een trial version van power dvd van cyberlink gedownload. maar ik ben benieuwd waar ik een serial-key kan krijgen of een hack zodat ik de hele versie van dat programma kan gebruiken. als die er niet is zoek ik een programma met een dvd-decoder zodat ik gewone dvd's kan kijken op mijn laptop. alvast bedankt groeten renz
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
PowerAMP v2.0.5 build 488 FULL ANDROiD-P2P PowerAmp v2.0.5 bouwen 488 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Release Date: 11-05-2012 Bestandsnaam: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Maat: 5.4 MB Type: Android release Beschrijving PowerAmp is een krachtige muziekspeler voor Android. PowerAmp 2.0 is de volgende grote release en een gratis update [...] Het volledige artikel bekijken
ik download dus succes vol via nieuwsgroepen .. maar nu wou ik er zelf ook wel eens wat opzetten .. zo heb ik even wat handleidingen gevolgd en is allemaal gelukt.. nu ben ik aan het uploaden .. (duurt totaal 14 uur maar goed.) maar als ik aan het uploaden ben gaan me downloads langzaam of meestal helemaal niet!? kan ik nu PowerPost ff op pauze zetten en dan me downloads weer ff een tijde late gaan .. heb namelijk geen payserver en anders komen de bestanden niet compleet binnen (kan je bij ewaka voor een nieuws server ook met een wallie-card betalen?) gr. julien O0
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
Gevonden Premium Rush Een fietskoerier uit New York krijgt een envelop van een jonge vrouw op een universiteit in een buitenwijk van Manhattan. Er wordt hem verteld dat hij 90 minuten heeft om de envelop te bezorgen op een adres in Chinatown. Complicaties ontstaan wanneer een undercover politieagent verschijnt en [...] Het volledige artikel bekijken
Prescription Singulair
door Gast milagross- 0 reacties
- 342 weergaven
Prescription Singulair - Singulair 4 mg tablets Click Here To Enter Click Here To Enter Prescription Singulair Allergy, Asthma, Bronchospasm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The unvaried mould may be right now in such disorders as borderline personality. The brand-new sickness is called IEDâ€â€intermittent delicate disorder. Most people with IED father other psychiatric disorders, including apprehension, hollow, alcoholism, Singulair Prescription; and headliner disorders. Already we be acqua…
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Release Info Release Group: PH (Scene) Release Name: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH Release Date: 07-04-2012 Bestandsnaam: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH.rar Maat: 8,1 MB Type: Mini Game release Beschrijving U zult genieten van ontelbare uren plezier met Pretty Good Solitaire. Speel 770 verschillende solitaire kaartspelen, van klassieke spelen zoals [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 774 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit is een nieuwe release van Prinses Lillifee en de Kleine Eénhoorn (NL) In een droom wordt Prinses Lilifee door de eenhoorn Rosalie gevraagd om voor Lucy, haar baby, te zorgen. Als Lilifee wakker wordt, blijkt Lucy naast haar te zitten, maar Rosalie is nergens te bekennen. Samen beginnen ze [...] Het volledige artikel bekijken
hey nu heb ik net een printer gekregen van iemand (een canon S800) maar die doet het dus niet , wat ik al verwachtte.. ik kreeg er dus geen instalatie cd bij.. ik dus op canon.nl gekeken , en volgens mij de laatste 2 drivers gedownload.. maar nu doet ie het nog niet.. in word kan ik ook niet bij afdrukken op printers zoeken klikken want dan zegt die: active directory is momenteel niet beschikbaar. weet iemand hoe ik deze printer toch nog kan gebruiken? EDIT: printer doet het al sorry.. groeten, julien
Laatste reactie door Julien, -
printer in netwerk opnemen
door Gast amrodtelrunya- 8 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, wie heeft er ervaring mee om een printer in het netwerk te plaatsen? Ik heb een experia box TG789vn hierop zit een usb aansluiting. Reeds contact gehad met KPN hierover en die zeggen dat het technisch mogelijk is om deze usb te gebruiken voor een printer , maar kpn ondersteunt het niet. Prima, vind ik geen probleem zolang ik maar kan gaan printen met div. ander pc in huis op het netwerk. Wie o wie kan mij uitleggen hoe ik dit moet aansluiten, heb diverse dingen geprobeert maar helaas het lukt nog steeds niet.
Laatste reactie door Sugarfree, -
printserver
door Julien- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Printserver Linksys PSUS4 ziet de printer Canon MPC 200 niet. Nieuwe USB kabel geprobeerd diverse malen software gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar geen connect. Weet iemand een oplossing ? Groeten Julien
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb Prison Break seizoen 1 gedownload. Nou is dat elke aflevering apart. Hoe krijg ik meerdere afleveringen op 1 dvd en is er ook een manier waardoor ik in een menu een bepaalde aflevering kan kiezen? Alvast bedankt EDIT: Ik heb al gezien dat je als je bij ConvertXtoDVD een aflevering kiest je er gewoon meerdere afleveringen onder kan zetten. Het gaat me nu dus nog alleen om het menu.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
wat moet ik intiepen om een torrent te downloaden. Request: een Pro Cycling Manager die je in het nederlands kan spelen
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 840 weergaven
Heeft iemand misschien voor mij een crack of download bestand van pcm 2010. En zou iemand dat dan even willen mailen Groetjes Sem Halters
Laatste reactie door Duken, -
Pro Cycling Manager 2010
door Gast Razors- 1 reactie
- 1.7k weergaven
trailer:: http://www.youtube.com/watch?v=jdJ_mbE1dEo Screens: [img width=620 height=387]http://i46.tinypic.com/otklkj.jpg Handleiding: Nederlands: http://rapidshare.com/files/400635208/Handleiding-PCM2010-NL.pdf.html Geen wachtwoord, veel plezier Nog geen crack
- 2 reacties
- 1k weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb met behulp via de link van ice cube: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT.3855915.TPB gedownload. Maar nu open ik de map en daarin zit een bestand flt-pes8 als je daar op klik ga je naar systeeminfo en zegt hij dat systeeminfo dit NFO bestand niet kan openen omdat het beschadigd is. En verder zitten er in de mpa heel veel bestanden waarvoor ik geen programma ik kan vinden om ze te openen, ze heten allemaal flt-pes8. en dan een nummer. Hoe krijg ik hem nu geïnstalleerd?
Laatste reactie door Vision, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 20-09-2012 Bestandsnaam: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 4,46 GB Genre: Sport Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Winning Eleven Productions Op de markt Beschrijving Pro Evolution Soccer 2013 keert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,