Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van A Very Harold and Kumar Christmas Zes jaar na Guantanamo Bay leven Harold en Kumar ver van elkaar bij twee heel verschillende families. Tot Harold plots tijdens de vakantieperiode voor de deur van Kumar staat met een mysterieus pakje in de hand. Vanaf dan lijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
Aw:Gevaar openen poorten???
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat is je snelheid?? En je snelheid is van heel veel verschillende factoren afhankelijk! zoals als hij door heel veel mensen gedownload en geupload wordt gaat het voor iedereen sneller dan als er niet zoveel mensen het bestand downloaden en uploaden. En het duurt even voordat je een hoge snelheid haalt met bittorrent het is niet meteen aanklikken en je gaat 200kb het kan even een tijdje duren
-
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat is er goed aan Norton
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een duel tussen twee uitersten. De thuisploeg van zaterdagavond moest aantreden tegenover Cambuur in het uitduel van afgelopen speelronde. In dit duel gebeurde bijna helemaal niks. Beiden ploegen speelden uitermate verdedigend, maar vooral slecht. NAC Breda is namelijk hun centrale duo kwijt die er flink wat corners inkopte. Wij verwachten zonder deze doelpunten dat men in Breda zich op gaat maken voor een directe degradatie. Ook het komende duel gaat hoogstwaarschijnlijk verloren tegenover ee…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hopelijk zit dese topic hier goed, ik heb van mensen gehoord dat als je rond loopt bij huizen of flats om een gelukkig nieuw jaar te wensen en een kaartje te geven dat je dan geld kan verdien( tussen de 100-500 euro!). is dit waar want ik ga het denk ik uitproberen. :
Laatste reactie door Wesley, -
Aw:Geel balletje
- 1,1k weergaven
Het is niet zo\'n ramp een geel bolletje kan ook te maken hebben dat er weinig seeders zijn en dan gaat de download ook traag. Maarja als je al niet eens weet wat een router echt is wens ik je veel succes met poorten openen Zo uit me hoofd dacht ik dat je poort 6881 t/m 6889 moest openen in de hoop een groen bolletje te krijgen
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx
Laatste reactie door afratjuh, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hier is een gta iv topic voor: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23613.0 En waarom plaats je dit nou weer in het Centrale Game Topics gedeelte? :police: moven
Laatste reactie door snor1991, -
iso bestand
door uiltje- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 gedownloaden nu heb ik van een uif-bestand een iso-bestand kunnen maken. Nu heb ik in dezelfde map ook nog een MDF en een MDS extensie staan. Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen. Is er misschien iemand die mij letterlijk en op een simpele manier uit kan leggen wat ik nu moet gaan doen. Ik snap er de ballen niet meer van. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :pc:
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil 4 afleveringen achter elkaar laten afspelen, dus als de 1e aflevering klaar is volgt de 2e aflevering daarna de 3e etcetera.... Hoe moet je dat doen? Het zijn .avi bestanden!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Welke zou jij kiezen ? 1.Mario Party 2.Mario Kart 3.New Mario Bross tussen die twijfel ik nog..... ;D Ik heb graag dat er veel missie's zijn, zo kan ik lang spelen
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hier is er nog een filmpje over. http://www.youtube.com/watch?v=rEp7xjhnDYo
Laatste reactie door appelsap, -
Aw:nfsu2
- 1,1k weergaven
en wat lukt er dan niet of welke melding krijg je dan?
-
FM 08 ONLINE
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb hamachi gedownload we zitten met zen 2en in een server dan gha ik op fm en typ het IP in maar dan vraagt hij om een wachtwoord ?? maar welk of wat is het wachtwoord?? alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Feyenoord tegen NEC. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik heb vandaag spotnet gedownload (ingesteld zoals voorgeschreven in een post van jullie)en als ik een dvd of een film keuze maak krijg ik idd een ovewrzicht van de film met het download picto rechtsboven. Echter als ik op de pijl klik krijg ik een vermelding als volgt: Kan geen verbinding maken. Kan geen verbinding maken met de server. 400 news.kpn.l: Your host connection limit reached-newsmaster[A]planet.nl. Na wat gevogelt te hebben kon ik wel in eens een film downloaden maar dit was ook zo weer over en kreeg ik dezelfde bovengenoemde vermelding.Wat nu te doen of wat kan ik er aan doen? Met Ftd had ik hier nooit geen moeite mee,en via grabbit downloaden en nog ste…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
weet iemand toevallig 1 ik kan er geen vinden Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van The Five-Year Engagement Tom en Violet zijn verloofd maar hun bruiloft wordt steeds door verschillende redenen uitgesteld. Na vijf jaar begint hun relatie er onder te leiden. Regie: Nicholas Stoller Met: Emily Blunt, Jason Segel, Rhys Ifans, David Paymer, Dakota Johnson, Mimi Kennedy, Chris Pratt Download / [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:robbie wiliams intencive care
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Jij vind andre hazes ook slecht! Nee man hazes is wel ok :laugh: Vooral dat ek nummertje van hem!