Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1.1k weergaven
Stuur mij s.v.p. een pm voor een invitation code mvg Peter
Laatste reactie door Scottishh, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Gevonden Araf Zehra en Olgun werken in een wegrestaurant in een stad langs de snelweg tussen Ankara en Istanbul. Ze werken lange diensten en verder is er niets te doen. Ze willen beide het liefst weg uit deze stad. Olgun is heimelijk verliefd op Zehra. Zij begint echter een relatie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
YESSS YESSS ik start net dus utorrent op 1 binne 1 sec werd die groen:P:P:D:D:D:D hahaa bedankt voor alle reacties:D:D
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – FC Twente Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De laatste wedstrijd van de woensdagavond is op papier een aantrekkelijke wedstrijd. SC Heerenveen ontvangt in het eigen Abe Lenstra Stadion FC Twente. Dit zijn de nummers drie en vijf van de Eredivisie, alleen is het gat naar elkaar zeven punten in het voordeel van FC Twente en heeft FC Twente nog een wedstrijd minder gespeeld. Zij zullen volgende week de wedstrijd tegen FC Groningen inhalen. Maar eerst staat de wedstrijd tegen SC He…
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: home cinema set
door Robin- 0 reacties
- 1.1k weergaven
okee.. dat is wel beter dan .. wat is het type nummer dan ? :cool2: miss ook wel wat voor mij O0 Die is wel ietsje duurder dan 220 euro : haha. Maar je hebt ze vast wel goedkoper.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33524.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
router wachtwoord heb je echt niet nodig hoor:s , lijkt me sterk dat dat op Duken staat..
Laatste reactie door TereZz, -
download problemen (nds)
door Gast lingling- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik weet niet of dit wel goed aankomt, ben hier namelijk voor het eerst... Mijn vraag is, kan iemand mij helpen? Ik heb een probleem met mijn > Nds ik kan er namelijk niet op gamen. Ik heb hem al 2 jaar en had eerder nooit problemen. Tis trouwens een omgebouwde Nds. Ik kan alle spellen wel downloaden, maar dan zet ik hem aan en dan geeft die aan: de gegevens konden niet worden gelezen, zet de nintendo ds uit en plaats de ds game card opnieuw. HELLPPP..HELLLPPP!!! Dat zegt ie niet bij 1 game , maar bij alle die ik download... pleaseee help me..
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ok bedankt, mag slotje op
Laatste reactie door Nielszz, -
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
Kan Bioshock niet verwijderen
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb bioshock voor de pc gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3791889/Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura Maar nu wil ik hem verwijderen en dat lukt niet, steeds als ik dat probeer geeft de pc aan dat ik daar niet gemachtigd voor ben, hoe kan ik dit omzeilen en bioshock verwijderen?
Laatste reactie door .Wouter., -
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
Aw:nfsu2
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
en wat lukt er dan niet of welke melding krijg je dan?
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
Aw:nokia n-gage
- 1.1k weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
<p>[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivis…
Aw:windows film afspelen met dvd
- 1.1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
waarom reageer niemand
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – FC Utrecht Eredivisie Live 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer Feyenoord tegen FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivis…
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Beste, Ik wilde het homebrew channel installeren op mijn wii vooral om backups te kunnen spelen maar tijdens de installatie bij stap 5 dat ik bij "source netwerk " moet kiezen krijg ik een error RET =116. kan er mij iemand mee helpen alstublief. Alvast bedankt, Patrik
Laatste reactie door Dinie, -
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter.,