Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Beste leden, Dit topic is een half jaar geleden gesloten wegens te weinig toegevoegde informatie per post. Hierbij gaat het weer open, want nu zijn we immers een half jaar verder. Ga je gang met ranken van degene boven je, net als vanouds. Aan de leden die tussen 28 april 2008 en nu zijn aangemeld: dit is een topic waar je degene die voor je heeft gepost een cijfer geeft hoe goed je hem of haar vindt presteren op het forum. Geef ook een reden waarom hij of zij dit cijfer verdient. Degene na je geeft jou een cijfer en commentaar. Zie mijn laatste post in dat topic hoe het ongeveer werkt. Veel plezier! Tom
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een duel tussen twee uitersten. De thuisploeg van zaterdagavond moest aantreden tegenover Cambuur in het uitduel van afgelopen speelronde. In dit duel gebeurde bijna helemaal niks. Beiden ploegen speelden uitermate verdedigend, maar vooral slecht. NAC Breda is namelijk hun centrale duo kwijt die er flink wat corners inkopte. Wij verwachten zonder deze doelpunten dat men in Breda zich op gaat maken voor een directe degradatie. Ook het komende duel gaat hoogstwaarschijnlijk verloren tegenover ee…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van The Five-Year Engagement Tom en Violet zijn verloofd maar hun bruiloft wordt steeds door verschillende redenen uitgesteld. Na vijf jaar begint hun relatie er onder te leiden. Regie: Nicholas Stoller Met: Emily Blunt, Jason Segel, Rhys Ifans, David Paymer, Dakota Johnson, Mimi Kennedy, Chris Pratt Download / [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Gevaar openen poorten???
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat is je snelheid?? En je snelheid is van heel veel verschillende factoren afhankelijk! zoals als hij door heel veel mensen gedownload en geupload wordt gaat het voor iedereen sneller dan als er niet zoveel mensen het bestand downloaden en uploaden. En het duurt even voordat je een hoge snelheid haalt met bittorrent het is niet meteen aanklikken en je gaat 200kb het kan even een tijdje duren
-
Re: voorstellen
door Sander- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Jij vind zeker het spam topic leuk om posts te pakken
Laatste reactie door Sander, -
Aw:robbie wiliams intencive care
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Jij vind andre hazes ook slecht! Nee man hazes is wel ok :laugh: Vooral dat ek nummertje van hem!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17280.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil 4 afleveringen achter elkaar laten afspelen, dus als de 1e aflevering klaar is volgt de 2e aflevering daarna de 3e etcetera.... Hoe moet je dat doen? Het zijn .avi bestanden!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bel Ami Een jonge man klimt omhoog op de maatschappelijke ladder in Parijs door gebruik te maken van de meest machtige en rijke vrouwen in de stad. Regie: Declan Donnellan Met: Kristin Scott Thomas, Uma Thurman, Christina Ricci, Robert Pattinson, Colm Meaney, Philip Glenister, Holly Grainger Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hier is een gta iv topic voor: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23613.0 En waarom plaats je dit nou weer in het Centrale Game Topics gedeelte? :police: moven
Laatste reactie door snor1991, -
Aw:nfsu2
- 1,1k weergaven
en wat lukt er dan niet of welke melding krijg je dan?
-
O0 :cool2:
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx
Laatste reactie door afratjuh, -
Re: even voorstellen
door Gast miquellaura- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hai Ik ben Miquel,woon samen en het heb sinds kort weer internet,dus we gaan er voor!! groeten en veel download plezier!!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
^-^
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Feyenoord tegen NEC. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van A Very Harold and Kumar Christmas Zes jaar na Guantanamo Bay leven Harold en Kumar ver van elkaar bij twee heel verschillende families. Tot Harold plots tijdens de vakantieperiode voor de deur van Kumar staat met een mysterieus pakje in de hand. Vanaf dan lijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Movie Trivia
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik doe het wel. Morgen, ik ga nu. Hier is er dan een:
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
Laatste reactie door MiXo, -
AHHH JAA AHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken,