Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
scherm probleem
door gkeeee- 7 reacties
- 988 weergaven
hoi, mijn pictogrammen zijn klein, soms gaan woorden door elkaar als er een bericht komt te staan en mijn msn beeldjes en andere rechtsonderin zien er soort van hoekig uit hoe kan ik dit oplossen??? alvast bedankt Post Merge: maart 28, 2009, 01:17:35 pm
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
dat denk ik ook, misschien dat later iemand er voor zorgt dat ze in de winkel liggen :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 987 weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Unieke download van Wake Up and Die Camilla, een jonge vrouw, wordt op een ochtend wakker naast een mysterieuze man die ze nog nooit eerder gezien heeft, na een wilde nacht vol seks en alcohol. Ze vraagt zich af wat er precies aan de hand is, maar wordt door hem [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Met die spiralen , je kan dan meerdere opties kiezen , dit is er 1 van , je kan hem ook rond laten lopen , probeer dat maar is! O0 EDIT : RUSLAND - NEDERLAND 3-1! :'(!
Laatste reactie door Niels., -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 987 weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – RKC Waalwijk Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De Eredivisie opent vrijdagavond met een wedstrijd tussen Cambuur tegen RKC. De twee ploegen leken in het begin van het seizoen weinig kans te maken in de hoogste Nederlandse competitie, maar momenteel doet zowel RKC als Cambuur het beter dan verwacht. De Waalwijkers staan momenteel op een zestiende plek met twee punten afstand op de veilige vijftiende plek. Cambuur staat na het gelijke spel tegen Ajax (1-1) op een elfde plek met vier punten meer dan RKC. Bij een eventuele ove…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In het Gelredome staan zondagmiddag Vitesse en FC Twente tegen over elkaar. Om 14:30 fluit Gözübüyük voor het eerst in Arnhem. Vitesse wil het wisselvallig begin van het seizoen een goed vervolg geven. Na de pijnlijke uitschakeling in Europa willen de Arnhemmers alles op de Eredivisie zetten. FC Twente is met zeven punten uit de eerste drie wedstrijden beter aan het seizoen begonnen, en wil in het spoor blijven van de koplopers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal …
- 0 reacties
- 986 weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
? Bij www.srtest.com staat die er wel tussen (gewoon zelfde site als wat kaasbroodje zei) ? :-[. Hier is Fifa 08: http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/analysis2.tmpl?PHPSESSID=b54d1b62f4c1e52c85559defe7bdb3bf
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 985 weergaven
Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen! #1955** dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)
-
- 0 reacties
- 985 weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
- 1 reactie
- 984 weergaven
Beste, Ik wilde het homebrew channel installeren op mijn wii vooral om backups te kunnen spelen maar tijdens de installatie bij stap 5 dat ik bij "source netwerk " moet kiezen krijg ik een error RET =116. kan er mij iemand mee helpen alstublief. Alvast bedankt, Patrik
Laatste reactie door Dinie, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
De download is nieuw van Bait 3D Een Australische supermarkt wordt overvallen als er precies op dat moment een tsunami de winkel overspoelt. De overlevenden proberen te schuilen op de stellages van de winkel. Maar het water is niet de enige vijand. Er raast ook een meegespoelde haai door het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 984 weergaven
Unieke download van ParaNorman Norman is een tiener met een bijzondere gave: hij kan met de doden praten. Als de stad waar hij woont wordt aangevallen door zombies dan is hij de enige die iets kan doen. Regie: Chris Butler, Sam Fell Met de stemmen van: Anna Kendrick, Casey Affleck, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 983 weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 983 weergaven
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE Inspecteur Magnusson Moord op de Titanic v34.120331-TE Release Info Release Group: TE (Scene) Release Name: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Release Date: 13-04-2012 Bestandsnaam: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Maat: 101 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontrafel een verhaal van moord en samenzwering op de RMS Titanic. Op de bewuste [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 983 weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 983 weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
[table][th] Live: NAC – Vitesse Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit duel gaat tussen de nummer tien (NAC) en nummer drie (Vitesse) van de Eredivisie. Twee teams gehuld in geel/zwart die zullen strijden voor de drie punten. Het onderlinge verschil tussen beide teams is zeventien punten in het voordeel van Vitesse waardoor je geneigd bent om te zeggen dat Vitesse deze wedstrijd wel naar zich toe zal trekken, maar dat is iets waar ze bij Vitesse voorzichtig mee moeten zijn. NAC heeft namelijk in zijn laatste zes wedstrijden niet verloren. Er werden twee overwinn…
- 0 reacties
- 982 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24196.0[/iurl] Gaat over anti-spyware.
Laatste reactie door Fredpascal, -
Aw:nokia n-gage
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 982 weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?
-
mmmmmmmmmmm
door ReneDuken- 0 reacties
- 982 weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 1 reactie
- 982 weergaven
Hallo, ik heb windows 7 gedownload met nieuwsgroepen, tot mijn verbazing werkt deze perfect op mijn dell 9100 van vijfjaar oud... O0 Nu , het is een bestand van 4.0GB ongeveer groot, je kan kiezen tussen Windows 7: Ulitmate, Professional, home edition, Bussiness. Deze allemaal samen in 1 download, en deze werkt perfect zit er momenteel op... Het is een Nederlandstalige versie, wie intresse heeft, laat mij iets weten, Ik mag geen directe links geven op het forum dus stuur PM !
Laatste reactie door Scallie, -
Re: Drivers
door Thijs- 0 reacties
- 982 weergaven
Weet iemand waar ik het programma driver cleaner gratis kan downloaden??
Laatste reactie door Thijs,