Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Beste leden, Dit topic is een half jaar geleden gesloten wegens te weinig toegevoegde informatie per post. Hierbij gaat het weer open, want nu zijn we immers een half jaar verder. Ga je gang met ranken van degene boven je, net als vanouds. Aan de leden die tussen 28 april 2008 en nu zijn aangemeld: dit is een topic waar je degene die voor je heeft gepost een cijfer geeft hoe goed je hem of haar vindt presteren op het forum. Geef ook een reden waarom hij of zij dit cijfer verdient. Degene na je geeft jou een cijfer en commentaar. Zie mijn laatste post in dat topic hoe het ongeveer werkt. Veel plezier! Tom
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik heb vandaag spotnet gedownload (ingesteld zoals voorgeschreven in een post van jullie)en als ik een dvd of een film keuze maak krijg ik idd een ovewrzicht van de film met het download picto rechtsboven. Echter als ik op de pijl klik krijg ik een vermelding als volgt: Kan geen verbinding maken. Kan geen verbinding maken met de server. 400 news.kpn.l: Your host connection limit reached-newsmaster[A]planet.nl. Na wat gevogelt te hebben kon ik wel in eens een film downloaden maar dit was ook zo weer over en kreeg ik dezelfde bovengenoemde vermelding.Wat nu te doen of wat kan ik er aan doen? Met Ftd had ik hier nooit geen moeite mee,en via grabbit downloaden en nog ste…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van The Five-Year Engagement Tom en Violet zijn verloofd maar hun bruiloft wordt steeds door verschillende redenen uitgesteld. Na vijf jaar begint hun relatie er onder te leiden. Regie: Nicholas Stoller Met: Emily Blunt, Jason Segel, Rhys Ifans, David Paymer, Dakota Johnson, Mimi Kennedy, Chris Pratt Download / [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:robbie wiliams intencive care
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Jij vind andre hazes ook slecht! Nee man hazes is wel ok :laugh: Vooral dat ek nummertje van hem!
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
heeft iemand een site of een torrent waar ik windows office word kan downloaden
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – SC Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde 23 is de derby van het Noorden. FC Groningen ontvangt in de eigen Euroborg SC Heerenveen. Deze twee teams ontlopen elkaar niet veel. Het zijn de nummer vijf en negen op de ranglijst en het verschil tussen beiden is vijf punten. Dat komt mede doordat FC Groningen de laatste twee wedstrijden niet wist te winnen tegen AZ en Ajax en het heeft een wedstrijd minder dan de andere teams. Deze wedstrijd tegen FC Twente wordt woensdag ingehaald. Er zijn websi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je AUB een directe link geven naar de v1.1 crack? Want ik kan hem niet vinden.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Er staat nu dat Football Manager kan zien dat ik Daemon Tools gebruik ofzo... Wat moet ik nu doen?? EDIT: Ik heb nu ergens gelezen dat ik YASU moet downloaden en dan in de map 'directory' moet zetten... maar ik zie nergens de map directory staan en als ik YASU gewoon bij de gehele daemon tools map zet blijft ie dezelfde melding geven..? Weet iemand wat ik moet doen?
Laatste reactie door Bart., -
Re: Movie Trivia
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik doe het wel. Morgen, ik ga nu. Hier is er dan een:
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
Laatste reactie door MiXo, -
AHHH JAA AHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
download problemen (nds)
door Gast lingling- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik weet niet of dit wel goed aankomt, ben hier namelijk voor het eerst... Mijn vraag is, kan iemand mij helpen? Ik heb een probleem met mijn > Nds ik kan er namelijk niet op gamen. Ik heb hem al 2 jaar en had eerder nooit problemen. Tis trouwens een omgebouwde Nds. Ik kan alle spellen wel downloaden, maar dan zet ik hem aan en dan geeft die aan: de gegevens konden niet worden gelezen, zet de nintendo ds uit en plaats de ds game card opnieuw. HELLPPP..HELLLPPP!!! Dat zegt ie niet bij 1 game , maar bij alle die ik download... pleaseee help me..
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van ParaNorman Norman is een tiener met een bijzondere gave: hij kan met de doden praten. Als de stad waar hij woont wordt aangevallen door zombies dan is hij de enige die iets kan doen. Regie: Chris Butler, Sam Fell Met de stemmen van: Anna Kendrick, Casey Affleck, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van U2: A Rock Crusade 1976…. 4 tieners beginnen te spelen in de keuken: de band U2 is ontstaan! 2012…. 36 jaar en 170 miljoen verkochte albums later, U2 is een van ‘s werelds grootste bands met de meeste Grammy Awards! U2 staat vooral voor filantropie, liefdadigheid en [...] Het volledige artikel bekijken
- 7 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken.
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
* kick ondat ik me bericht ^ had gewijzigt, en nu zie je dat er iets nieuws is gepost PS. gooi dit bericht niet weg :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
2 dagen 21 uur 44 minuten
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Capsule Doordat de kosmische straling op Aarde toeneemt wordt het leven onmogelijk. De wetenschapper Ichigo ontwikkelt een capsule waarin enkele uitverkorenen kunnen overleven. Om te worden uitverkoren meet Ichigo het vermogen om lief te hebben. Regie: Djie Han Thung Met: Orlando do Britto, Anouk Kleykamp Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Lilet Never Happened Het waargebeurde verhaal over Lilet, een kindprostituee in de straten van de Filipijnen. De Nederlandse hulpverlener Claire probeert kosten wat het kost haar weg te halen uit de straten. Maar met Lilet’s ouders die geen probleem zien in hun dochter’s prostitutie, en Lilet zelf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Cold Light of Day Will (“Henry Cavill”) is op weg naar Spanje om tijd door te brengen met zijn familie. Zijn leven staat echter op z’n kop nadat blijkt dat z’n familie ontvoert is en dat zijn vader (“Bruce Willis”) een undercover [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op de zondagmiddag staat er weer een prachtige partij op de planning. Om 12:30 uur neemt Ajax het op tegen FC Utrecht en zoals we weten zal dit een spannende wedstrijd gaan worden. Zo zijn de resultaten bij Ajax nooit heel goed als het om een 12:30 uur wedstrijd gaat en zeker tegen de ploeg van Jan Wouters heeft Ajax vaak moeite. FC Utrecht doet het dit seizoen echter nog niet zo goed en de veertiende positie is hiervan een pijnlijke bevestiging. De Domstedelingen wisten in acht wedstrijden s…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoy heb hulp noodig bij spel damnation is een crackfix bij van vitality ik weet niet waar ik die vitality dll moet copieren die spel loopt fast met klimen Dnk U
Laatste reactie door katarina, -
-
door Gast fdfd- 0 reacties
- 1,1k weergaven
SPAM, slotje.