Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van A Very Harold and Kumar Christmas Zes jaar na Guantanamo Bay leven Harold en Kumar ver van elkaar bij twee heel verschillende families. Tot Harold plots tijdens de vakantieperiode voor de deur van Kumar staat met een mysterieus pakje in de hand. Vanaf dan lijkt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Welke zou jij kiezen ? 1.Mario Party 2.Mario Kart 3.New Mario Bross tussen die twijfel ik nog..... ;D Ik heb graag dat er veel missie's zijn, zo kan ik lang spelen
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
^-^
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Cold Light of Day Will (“Henry Cavill”) is op weg naar Spanje om tijd door te brengen met zijn familie. Zijn leven staat echter op z’n kop nadat blijkt dat z’n familie ontvoert is en dat zijn vader (“Bruce Willis”) een undercover [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Beste leden, Dit topic is een half jaar geleden gesloten wegens te weinig toegevoegde informatie per post. Hierbij gaat het weer open, want nu zijn we immers een half jaar verder. Ga je gang met ranken van degene boven je, net als vanouds. Aan de leden die tussen 28 april 2008 en nu zijn aangemeld: dit is een topic waar je degene die voor je heeft gepost een cijfer geeft hoe goed je hem of haar vindt presteren op het forum. Geef ook een reden waarom hij of zij dit cijfer verdient. Degene na je geeft jou een cijfer en commentaar. Zie mijn laatste post in dat topic hoe het ongeveer werkt. Veel plezier! Tom
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
weet iemand toevallig 1 ik kan er geen vinden Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
* kick ondat ik me bericht ^ had gewijzigt, en nu zie je dat er iets nieuws is gepost PS. gooi dit bericht niet weg :buck:
Re: Beijing 2008 PC
door pepsi- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, mag ik je even storen? Waar vind jij die games, en wat bedoel je met seeds?
Laatste reactie door pepsi, -
Aw:nfsu2
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
en wat lukt er dan niet of welke melding krijg je dan?
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van U2: A Rock Crusade 1976…. 4 tieners beginnen te spelen in de keuken: de band U2 is ontstaan! 2012…. 36 jaar en 170 miljoen verkochte albums later, U2 is een van ‘s werelds grootste bands met de meeste Grammy Awards! U2 staat vooral voor filantropie, liefdadigheid en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Capsule Doordat de kosmische straling op Aarde toeneemt wordt het leven onmogelijk. De wetenschapper Ichigo ontwikkelt een capsule waarin enkele uitverkorenen kunnen overleven. Om te worden uitverkoren meet Ichigo het vermogen om lief te hebben. Regie: Djie Han Thung Met: Orlando do Britto, Anouk Kleykamp Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
het volgense probleem doet zich voor: Geen enkel brandprogramma herkend dvd-r. ik heb verbatim dvd-r aangeschaft maar alle brandprogramma's lopen vast, en elke keer geven ze aan dat er geen dvd is ingevoerd??? Wie weet waar dit aan ligt en dus hoe kan ik het oplossen ik ben zeer benieuwd naar de oorzaak en jullie reactie's groet wrist ps: als er ergens een linkje is op deze site, laat het me even weten, ik kon 'm namelijk niet vinden...
Laatste reactie door wrist, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Lilet Never Happened Het waargebeurde verhaal over Lilet, een kindprostituee in de straten van de Filipijnen. De Nederlandse hulpverlener Claire probeert kosten wat het kost haar weg te halen uit de straten. Maar met Lilet’s ouders die geen probleem zien in hun dochter’s prostitutie, en Lilet zelf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37503.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 1k weergaven
Even een korte animo check. Heb hier een handleiding voor me neus liggen even kort samengesteld waarmee je een nieuwe Battlenet account kan aanmaken en vervolgens gratis alle expansions kan krijgen inclusief bijvoorbeeld 6 maanden gametime. Is hier behoefte aan? Zo ja? Voor hoeveel zal ik de e-book verkopen? Bewijs:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Is dit het waard?
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1k weergaven
het spijt me als dit bij het verkeerde topic staat, maar alsnog: Ik wil een ps3 kopen, nu heeft iemand me het volgende aangeboden: Een ps3 fat 40GB met 1 wireless controller en de volgende games: Blast Factor Crystal Defenders Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Super Rub a Dub WipeOut HD Grand Tourismo HD Hij wil hier 200 euro voor hebben, is dit het waard denken jullie? Niels
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov,