Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Kill for Me Terwijl Amanda probeert haar leven terug op te pikken na haar relatie met een gewelddadige ex, gaat ze op zoek naar een huisgenote om de huur te kunnen betalen. Hailey is net verhuisd naar de universiteit om te vluchten van haar eigen gewelddadige verleden. Nu ze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Monument Builders Titanic v1.0-TE Monument Bouwers Titanic v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Bron: WEB Maat: 85,42 MB Genre: Beheer | Avontuur Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving Beleef de grote [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)
-
Aw:Gevaar openen poorten???
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat is je snelheid?? En je snelheid is van heel veel verschillende factoren afhankelijk! zoals als hij door heel veel mensen gedownload en geupload wordt gaat het voor iedereen sneller dan als er niet zoveel mensen het bestand downloaden en uploaden. En het duurt even voordat je een hoge snelheid haalt met bittorrent het is niet meteen aanklikken en je gaat 200kb het kan even een tijdje duren
-
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
disweb
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van From Prada to Nada Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben en die bovendien in de [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
wat is je naam op trackmania ? zo kan ik je toevoegen pctje zoals gewoonlijk
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 04, Jozef Aartsvader Jacob heeft Joseph en Benjamin meer lief dan zijn andere zonen. Met name Joseph wordt voorgetrokken. Als de kans zich voordoet verkopen zijn broers hem als slaaf naar Egypte en vertellen hun vader dat hij is omgekomen door een wild [...] Het volledige artikel bekijken
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 1,1k weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil 4 afleveringen achter elkaar laten afspelen, dus als de 1e aflevering klaar is volgt de 2e aflevering daarna de 3e etcetera.... Hoe moet je dat doen? Het zijn .avi bestanden!
Laatste reactie door YMessi, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PSV – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De kraker van de Eredivisie is natuurlijk de wedstrijd tussen PSV en Ajax en deze wedstrijd wordt dan ook niet voor niets uitgezonden om 16:30 uur. Als we eerlijk zijn dan zijn dit de twee ploegen die uiteindelijk zullen strijden voor het kampioenschap en deze wedstrijd kan in ieder geval al heel bepalend. PSV staat momenteel namelijk tweede in de competitie met één punt voorsprong van Ajax. Bij een eventuele overwinning zal de ploeg van Phillip Cocu dus stijgen naar vier punten verschil en dit is n…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – FC Twente Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De laatste wedstrijd van de woensdagavond is op papier een aantrekkelijke wedstrijd. SC Heerenveen ontvangt in het eigen Abe Lenstra Stadion FC Twente. Dit zijn de nummers drie en vijf van de Eredivisie, alleen is het gat naar elkaar zeven punten in het voordeel van FC Twente en heeft FC Twente nog een wedstrijd minder gespeeld. Zij zullen volgende week de wedstrijd tegen FC Groningen inhalen. Maar eerst staat de wedstrijd tegen SC He…
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
Xbox probleem
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mijn vriend heeft een xbox gewoon zon oude hij is ook omgebouwd eerst deed ie het goed er zitten harde schijven enzovoort in maar sinds kort deed ie het ineens niet meer je moet nu kiezen tussen twee biossen ik weet niet hoe ze heten maar allebei als je ze aanklikt geven ze een foutmelding maar als hij er een gekopieerd spelletje in doet start die wel gewoon weet iemand van jullie de oplossing ??? Groeten Nigelaap
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bump
Laatste reactie door megacyriel, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dit stond er : No personal information is collected. Only your system's hardware and system software is evaluated. Works on Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista. Works with Internet Explorer, Firefox & Netscape browsers. Provides suggestions for improving your computer. en nu
Laatste reactie door angelo, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
Laatste reactie door Farid.,