Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Choose (2011)
door Gast khrachara- 0 reacties
- 329 weergaven
Choose (2011) DVDRip Xvid AC3-Freebee Language: English 1h 26m | DVDRip | avi | 720 x 304 | XviD @ 1866 kBps | AC3 @ 448 Kbps | 1.40 GB Genres: Crime | Drama | Horror IMDb Info A journalism student tracks a killer with the help of her detective father and a therapist. Screenshot: Download: http://www.filesonic.com/file/1624230181/Choose 2011 DVDRip Xvid AC3-Freebee.part1.rar http://www.filesonic.com/file/1624212671/Choose 2011 DVDRip Xvid AC3-Freebee.part2.rar http://www.filesonic.com/file/1624236941/Choose 2011 DVDRip Xvid AC3-Freebee.part3.rar http://www.filesonic.com/file/1624201241/Choose 2011 DVDRip Xvid AC3-Freebee.part4.rar http://www.w…
-
- 0 reacties
- 947 weergaven
Héél véél nieuwe filmposters! Hieronder weer een reeks niet eerder op FilmTotaal verschenen nieuwe posters, veelal van films die nog moeten verschijnen. Kijk, beoordeel en doe er je voordeel mee. Uiteraard geven we over de meeste van deze films komende tijd méér informatie. Klik op de filmtitel voor méér info [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Unieke download van The Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live uitgezonden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Unieke download van Cloud Atlas Zes verschillende verhaallijnen spelen zich af in verschillende tijden en plaatsen, van 1850 tot de verre toekomst. Toch hebben de verhalen allemaal met elkaar te maken. De kleine daden van de een kunnen grote gevolgen hebben voor de ander. Regie: Andy Wachowski, Lana Wachowski, Tom [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Deze release is nieuw van Onder het Hart De 37-jarige biologe Masha (“Kim van Kooten”) ontmoet huisarts Luuk (“Koen de Graeve”) en er is gelijk een vonk. Luuk is net gescheiden en zijn dochters vinden het moeilijk om Masha te accepteren. Als Luuk ernstig ziek wordt is het de vraag [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:bin bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Met nero kan je images op cd branden en ik d8 dat zelfs Alcohol120% al zo\'n optie erin hebt zitten.
-
Aw:mirc vraagje
- 1.3k weergaven
Dat je geen rechten hebt om iets te mogen zeggen in dat channel. Dus of je moet bij één van de admins dat recht vragen (de admins zijn de mensen met een @je voor hun naam) of je moet een andere bot/channel uitzoeken.
-
Aw:Forum overzichtelijker?
- 1.2k weergaven
ImpY schreef: Webdesign dingen lijkt me niet iets voor bij duken. Daar heb je wel 100 andere communities voor die je helpen met webdesign.
-
downloaden met ftp connection refused
door Gast twiztedbytheloop- 0 reacties
- 2.3k weergaven
hallo als ik met flashfxp via projectw.nl of .org probeer te downen krijg ik de volgende melding "connection refused" dit is bij elke url die ik invoer kan iemand mij helpen [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
?
Laatste reactie door ninax, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
http://thepiratebay.org/torrent/4508759/Football_Manager_2009_crack dit is de goede denk ik nogmaals succes O0
Laatste reactie door mitsas, -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 700 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
Wekelijkse column
door Bart'- 0 reacties
- 577 weergaven
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
C++
door r4dioactivity- 0 reacties
- 743 weergaven
Hey, ik ben begonnen met C++ programmeren. Maar nu heb ik het probleem dat ik een voorbeeld scriptje op sla zoals het hoort, maar als ik hem wil openen komt de console op en verdwijnt gelijk weer. Weet iemand hier een oplossing op.
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 369 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40658.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Cloudy with a Chance of Meatballs (2009)
door Gast khrachara- 0 reacties
- 333 weergaven
Cloudy with a Chance of Meatballs (2009) m-HD BRRip AC3 x264 - freedom Language: English Matroska | 1.037 GiB | 912x384 | AVC @ 1 299 Kbps | AC3 @ 320 Kbps - 6 channels | 1h 29mn Genre: Animation | Comedy | Family IMDB Info Flint Lockwood thinks he s a genius. But none of the things he invented are things that make sense or are useful. However, he has the support of his mother but when she dies, he s left alone with his father who thinks he should give it up. When the community that he lives in, is in an economic crisis because their primary source of income a sardine cannery was shut down, Flint decides to try his latest invention, a machine that can turn water…
-
- 0 reacties
- 690 weergaven
Martha Marcy May Marlene Martha is een vrouw die ontsnapt uit een sekte die wordt geleid door de enigmatische Patrick. Martha trekt weer bij haar zus in die haar al twee jaar niet meer gezien had. Martha probeert weer te wennen aan het gewone leven maar haar paranoia slaat door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Gevonden Brammetje Baas Brammetje denkt veel na over de wereld om hem heen. Hij heeft ontzettend veel zin om naar groep drie te gaan. Maar dan komt hij bij de strenge meester Vis in de klas. De ouderwetse meester Vis heeft geen oog voor de binnenwereld van het bewegelijke ongeconcentreerde [...] Het volledige artikel bekijken
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 570 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 778 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last 7 Londen is dood. Stil en dood. In deze dodelijke stilte lopen 7 verschillende mensen die puur door de omstandigheden bij elkaar zijn. Alle 7 zoeken ze wanhopig naar een reden waarom ze in deze situatie zijn en hoe ze er uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 8k weergaven
Belle en het Beest (NL) De vader van Belle plukt een mooie roos uit een kasteeltuin. Het Beest, de kasteelheer, wordt hier zo boos over dat hij de vader van Belle wilt doden. Belle laat zich echter in zijn plaats gevangen nemen. Het kasteel blijkt een plek vol magie te [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:verkeerde cd?
- 1.8k weergaven
Zijn het niet misschien meerdere cd\'s? het wil ook wel eens als het 2 cd\'s zijn dat je cd2 erin moet doen om te kunnen starten. En anders zoek je bij www.gamecopyworld.com een no-cd crack voor je game!
-
Aw:robbie wiliams intencive care
- 1.4k weergaven
Ik vindt die vent echt 3x niks