Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit is een nieuwe release van Prometheus De mensheid is op zoek naar zijn oorsprong in de donkerste uithoeken van het universum. Als een groep ruimtevaarders een buitenaards ras ontdekt moeten zij vechten voor hun voortbestaan. Regie: Ridley Scott Met: Michael Fassbender, Charlize Theron, Noomi Rapace, Guy Pearce, Patrick Wilson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 562 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 809 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Prosecuting Casey Anthony De film vertelt het waargebeurde verhaal over Casey Anthony die wordt vrijgesproken voor het doden van haar dochter Caylee, ondanks de overweldigende bewijslast. We volgen het verhaal vanuit het perspectief van de aanklager Jeff Ashton en nemen een kijkje achter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb S. net geinstalleerd; maar ik ben er nog niet achter wat de provider cq. de news group server is van UU(universiteit utrecht): I vermoed dat CapGemini de provider is maar kon niets anders vinden dan het adres: news.acuu.uu.nl. Maar mn downloads vorderen voor geen enne meter op dit adres terwijl download >800 kb/s is!Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door mofo, -
Proxy
door Gast mehmet14- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ik ben nieuwe hier en zoek een proxy PROGRAMMA, vooral voor sites waarbij ik gebanned ben. Weet iemand hoe/waar ik het kan downloaden? Alvast bedankt, Mehmet14.
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Weet iemand toevallig hoe dat werkt en waar je die kan downloaden.
Laatste reactie door mohammedb, -
ps 3 welke???
door Gast john.b- 4 reacties
- 2.9k weergaven
hoi kan ik met de ps 3 de 20gig versie ook full online gaan met de spellen die er komen of moet je de 60gig versie kopen om online te gaan er zit niet zoveel verschil in maar toch iets weet iemand wat de verschillen zijn
Laatste reactie door leonpwner, -
PS CS2
door Melvin1324117098- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Kan iemand me helpen aan een crack/serial oid voor Photoshop CS2? ???
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hallo allemaal, ik heb een nieuwe playstation 2 slimline (silver) gekocht en wil graag zeker weten of de nieuwste swapmagic (3.6 volgens mij) hier wel of niet op werkt. voordat ik het bestel op internet wil ik graag weten of het geen weggegooid geld is en mij is nog niet helemaal duidelijk (ondanks er al veeeeeeeel over gelezen te hebben) of ik de console wel of niet open moet schroeven om alle hulpstukjes aan te brengen. bedankt voor jullie info !!
- 0 reacties
- 798 weergaven
PS Vita VHBL exploit Everybody’s Tennis vrijgegeven Wololo heeft gister de tweede exploit voor de PS Vita vrijgegeven. Dit keer zat er een exploit in het PSP spel Everybody’s Tennis, zoals eerder bekend gemaakt werd. Sony heeft dit spel verwijderd uit de PSN Store, waarna Wololo de exploit heeft vrijgegeven. [...] Het volledige artikel bekijken
ps2
door Gast cfkees- 0 reacties
- 1.4k weergaven
vraagje. waarmee en hoe kan ik een org ps2 spel naar een dvd- branden ??? m.v.g cfkees
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb me ps2 voor inmiddels 1.5 jaar ik wil hem aanzetten alles doet het maar er komt geen beeld wel geluid. weet iemand wat ik moet doen?? tv staat gwoon aan.
Laatste reactie door Tom, -
PS2 Emulatie
door yihaa- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Emuleren is zeker voor beginners niet gemakkelijk en vraagt veel inlees werk! Er zijn veel emulatoren op de markt,die voor retro games werken redelijk goed. De emulatoren voor PS2 op de PC geven nog niet de volledige functionaliteit, maar worden wel steeds beter. :dans2: Hier staat er een http://isohunt.com/torrents/?iht=-1&ihq=pcsx2 (de bovenste)incl. de bios die je nodig hebt! : Ga eens naar de website/google en lees je vooral goed in! Sterkte en succes!! :post1: Dit is een groot Forum mbt emulatie (http://www.zophar.net/wwwthreads/wwwthreads.php?Cat=) en een emulator (ePSXe + Handleiding)voor PS1 (http://forums.emulator…
Laatste reactie door yihaa, -
PS2 Emulator
door Gast NewbieComp- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Ik weet dat ik vaak begin over emulator, eerst GBA, dan DS en nu PS 2, maar met mijn salaris kan ik die dure dingen niet veroorloven, eennne, als je het gratis kan krijgen, waarom niet toch? http://www.pcsx2.net/ in die site, kun je de emulator downloaden. Ik zou graag jullie mening over die PS2 emulator willen horen. In deze engelstalige forum: http://forums.ngemu.com/pcsx2-official-forum/74060-post-your-pcsx2-0-9-1-screenshots-here.html staan er vreemde dingen die ik niet helemaal begrijp, die dingen die men moet posten, GBU etc. ???Wat kan ik ermee? Alvast bedankt voor jullie adviezen
Laatste reactie door Duken, -
ps2 game\'s branden
door Gast MONIQUE02- 14 reacties
- 37k weergaven
Als je een PS2 spel van emule download moet je altijd de DVDFull downloaden. Dat is veel beter dan kleine dvdrips van 650mb. Dus alleen DVDFulls in één rar bestand van ongeveer 2GB groot. Als je hem binnen hebt moet je alles helemaal uitpakken totdat je een .iso bestand over houd. Download vervolgens DVDDecrypter (ff googlen). Open DVD decrypter en doe een DVD +/- R in je DVD-Schrijver. Toets hier even je dvd merk in om te kijken of de ps2 hem afspeelt: http://www.videohelp.com/dvdmedia Als je dvd het doet, klik in dvddecrypter dan vervolgens op het mapje om je iso te selecteren. En dan branden maar! Nu moet je PS2 wel zijn omgebouwd of je moet een slide…
-
- 0 reacties
- 11.7k weergaven
ik ga swapmagic 3.6 kopen is dit goed of niet wand ik wil dat mijn ps2 games werken.
Laatste reactie door yunus-emre, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
ik weet niet of het hier thuishoort maar, weet iemand misschien een leuk adresje waar ik gekopieerde ps2 spellen kan kopen? voor een goedkope prijs. alvast bedankt
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb een probleem bij medal of honour op de ps2, hij loopt steeds vast bij een bepaald level. ik denk dat ik het probleem gevonden heb..... een kras op de cd!! :'( . is er iets om dit te repareren of te kopieeren waardoor hij het wel weer doet? het is een gekocht spel, en nu ongeveer een jaar oud dus trg gaan naar de winkel heeft ook geen zin! haha
Laatste reactie door Eagles, -
- 15 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo Dukeners, Vanochten probeerde ik mijn PS2 te starten alles ging goed en zo normaal gaat het ''motortje'' een beetje herrie maken als er een spel inzit dit deed mijn PS2 niet meer en hij las opeens geen schijfjes Orginele als Gedwonloade las hij niet meer. Ik denk dat het aan de laser ligt want als ik naar browser ga komt er ook helemal geen schijfje te staan alleen mn memory cards. Kan iemand plz helpen Greetzzz Jelmer :cool2: PS: Hij is omgebouw met een Matrix infintiy chip
Laatste reactie door mohammedb, -
PS2 of PS3? 1 2 3
door sunaj- 55 reacties
- 8.9k weergaven
ej jongens ik ben misschien van plan om een PS2 of een PS3 te kopen alleen ik niey welke precies me eerste gedachte zat bij de PS2 vooral omdat daar gewoon heel veel games voor zijn en omdat je games kan downloaden en om de prijs? ik wil graag jullie mening horen O0
PS2 Ombouw
door dnaiel- 12 reacties
- 4.6k weergaven
Dus als ik een Playstation 2 wil ombouwen. Heb ik het volgende nodig: - SwapMagic CD/DVD - PS2 Fliptop of een Slide-card Heb ik nog meer dingen nodig? :-\
PS2 Ombouwen
door Bapao11- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Heeij, ik wil mijn ps2 (laten) ombowen maar kan iemand mij daar wat meer informatie over geven.?? ik wel hem ombouwen omdat mijn memorycard vaak vol is en ik wil games kunnen downloaden als dat kan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Greetz
-
- 8 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo mensen, ik heb een probleempje met mijn PS2 (kleine zilveren editie). Hij pakt geen spellen meer, ik heb al zo'n diagnose gedraaid maar hij doet het nog steeds niet. Ook heb ik al het stof met een stofzuiger eruit gehaald. Iemand een idee?
Ik heb net een ps2 spel gedownload bestaand uit een MDS file van 4 MB en een ISO file met grootte van 3,6 GB. Hoe moet ik dat dan nu branden?
Laatste reactie door yvon,