Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
VERPLAATST: Fitna
door Gast- 0 reacties
- 1k weergaven
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
http://rapidshare.com/files/123102248/fl-21-xvid-sample.avi http://rapidshare.com/files/123095558/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part1.rar http://rapidshare.com/files/123095958/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part2.rar http://rapidshare.com/files/123096068/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part3.rar http://rapidshare.com/files/123096450/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part4.rar http://rapidshare.com/files/123097523/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part5.rar http://rapidshare.com/files/123097449/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part6.rar http://rapidshare.com/files/123097106/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part7.rar http://rapidshare.com/files/123098160/21.2008.DVDRip.XviD-F…
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Top 40-50
door Piet Hein- 0 reacties
- 1k weergaven
Alleen deze ene keer kan je de top 40 vanaf duken ophalen
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Beste mensen , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit. ik begrijp er niks van. ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten. hij is voorderest niet egt stoffig als je me kan helpen doe het aub groetjes stef
Laatste reactie door stefjuh, -
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1k weergaven
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE Inspecteur Magnusson Moord op de Titanic v34.120331-TE Release Info Release Group: TE (Scene) Release Name: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Release Date: 13-04-2012 Bestandsnaam: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Maat: 101 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontrafel een verhaal van moord en samenzwering op de RMS Titanic. Op de bewuste [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 1k weergaven
Goededag.. Ik heb een oude computer (2002) op de kop getikt met een aopen moederbord AX4B-PRO. Daar zit geen lan op on board, dus ik zet er een lan netwerkkaart (nieuw) in (FPE G24101MK-R). Nu denk ik... he..he.. ik heb internet en nu kan ik de rest van de updates en virusscanners op halen. Mooi niet.... in het lijstje apparaatbeheer zie in een geel vraagtekentje [glow=red,2,300]?[/glow] en een uit roepteken[glow=red,2,300] ![/glow] in. Nu weet ik dat het wel eens eerder over komen is... maar dat is een paar jaar geleden... ik weet nu even niet hoe ik dit op gelost heb... :-[ Besturingsprogramma Windows-XP- HOME. Er zit nog geen sp2 op... nu heb je sp3 (mag/kan s…
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De tweede wedstrijd die om 14.30 uur gespeeld wordt, is die tussen FC Groningen en ADO Den Haag. Deze wedstrijd wordt gespeeld door de nummer vijf en zestien van de Eredivisie. In het verleden bleek al dat FC Groningen deze wedstrijd vaker wist te winnen en ook nu ziet dat er zo uit als je naar de ranglijst kijkt. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: I…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Vitesse Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit duel gaat tussen de nummer tien (NAC) en nummer drie (Vitesse) van de Eredivisie. Twee teams gehuld in geel/zwart die zullen strijden voor de drie punten. Het onderlinge verschil tussen beide teams is zeventien punten in het voordeel van Vitesse waardoor je geneigd bent om te zeggen dat Vitesse deze wedstrijd wel naar zich toe zal trekken, maar dat is iets waar ze bij Vitesse voorzichtig mee moeten zijn. NAC heeft namelijk in zijn laatste zes wedstrijden niet verloren. Er werden twee overwinn…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit lijkt meer op KinderGarden , maar het is wel grappig @ assyrian: laat maar zitten, ik kan hem met mn blote handen ook wel aan :cool2: :duken: :irule: :biggun: :guns: :banaan: :ziek2:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van BOBBY EN DE GEESTENJAGERS Martin Lagestee met: Nils Verkooijen (Bobby), Hanna Obbeek (Sanne), Max van der Burg (Lucas), Lotte Heijtenis (Els), Bas van Prooijen (Benno), Jelle Stout (Thomas), Diana Dobbelman (Martha), Eva van der Gucht (Bernadette), Dimme Treurniet (Eric Masters), Joke Tjalsma Scenario: Martin Dewitte, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In het Gelredome staan zondagmiddag Vitesse en FC Twente tegen over elkaar. Om 14:30 fluit Gözübüyük voor het eerst in Arnhem. Vitesse wil het wisselvallig begin van het seizoen een goed vervolg geven. Na de pijnlijke uitschakeling in Europa willen de Arnhemmers alles op de Eredivisie zetten. FC Twente is met zeven punten uit de eerste drie wedstrijden beter aan het seizoen begonnen, en wil in het spoor blijven van de koplopers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal …
- 1 reactie
- 1k weergaven
heeft iemand een site of een torrent waar ik windows office word kan downloaden
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Settlers 6
door ReneDuken- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
? Bij www.srtest.com staat die er wel tussen (gewoon zelfde site als wat kaasbroodje zei) ? :-[. Hier is Fifa 08: http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/analysis2.tmpl?PHPSESSID=b54d1b62f4c1e52c85559defe7bdb3bf
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Ik heb vandaag spotnet gedownload (ingesteld zoals voorgeschreven in een post van jullie)en als ik een dvd of een film keuze maak krijg ik idd een ovewrzicht van de film met het download picto rechtsboven. Echter als ik op de pijl klik krijg ik een vermelding als volgt: Kan geen verbinding maken. Kan geen verbinding maken met de server. 400 news.kpn.l: Your host connection limit reached-newsmaster[A]planet.nl. Na wat gevogelt te hebben kon ik wel in eens een film downloaden maar dit was ook zo weer over en kreeg ik dezelfde bovengenoemde vermelding.Wat nu te doen of wat kan ik er aan doen? Met Ftd had ik hier nooit geen moeite mee,en via grabbit downloaden en nog ste…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Wake Up and Die Camilla, een jonge vrouw, wordt op een ochtend wakker naast een mysterieuze man die ze nog nooit eerder gezien heeft, na een wilde nacht vol seks en alcohol. Ze vraagt zich af wat er precies aan de hand is, maar wordt door hem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik heb windows 7 gedownload met nieuwsgroepen, tot mijn verbazing werkt deze perfect op mijn dell 9100 van vijfjaar oud... O0 Nu , het is een bestand van 4.0GB ongeveer groot, je kan kiezen tussen Windows 7: Ulitmate, Professional, home edition, Bussiness. Deze allemaal samen in 1 download, en deze werkt perfect zit er momenteel op... Het is een Nederlandstalige versie, wie intresse heeft, laat mij iets weten, Ik mag geen directe links geven op het forum dus stuur PM !
Laatste reactie door Scallie, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
Beste, Ik wilde het homebrew channel installeren op mijn wii vooral om backups te kunnen spelen maar tijdens de installatie bij stap 5 dat ik bij "source netwerk " moet kiezen krijg ik een error RET =116. kan er mij iemand mee helpen alstublief. Alvast bedankt, Patrik
Laatste reactie door Dinie, -
W02-bestand
door uiltje- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje,