Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Stuur mij s.v.p. een pm voor een invitation code mvg Peter
Laatste reactie door Scottishh, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
magixfotos en dvd
door carocel- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo wie kan mij vertellen waar ik magix fotos en dvd kan downloaden, bvd
Laatste reactie door carocel, -
W02-bestand
door uiltje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na de doordeweekse speelronde begint speelronde 23 alweer een dag later op vrijdag. Zo blijft de Eredivisie snel achter elkaar doorgaan. ADO Den Haag zal op bezoek gaan in Arnhem waar Vitesse klaarstaat. Op voorhand lijkt dat een kansloze missie van de Hagenaren, maar misschien heeft het ontslag van Maurice Steijn een goede invloed op de ploeg. Het is nu aan Henk Fräser de taak om ADO van de onderste plaats af te halen. Dat de rode lantaarndrager op bezoek komt in Arnhem zal voor Vitesse…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – RKC Waalwijk Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De Eredivisie opent vrijdagavond met een wedstrijd tussen Cambuur tegen RKC. De twee ploegen leken in het begin van het seizoen weinig kans te maken in de hoogste Nederlandse competitie, maar momenteel doet zowel RKC als Cambuur het beter dan verwacht. De Waalwijkers staan momenteel op een zestiende plek met twee punten afstand op de veilige vijftiende plek. Cambuur staat na het gelijke spel tegen Ajax (1-1) op een elfde plek met vier punten meer dan RKC. Bij een eventuele ove…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
weet je of hier een setup programma bij zit, want gisteren had ik er 1 gedownload waar allleen de kaarten inzaten
Laatste reactie door balletje23, -
Aw:Wat wil jij later worden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ben ook al aan het werk als systeem/netwerkbeheerder
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Omdat je het ook niet hebt gekocht, download het ergens op isohunt zit een goede torrent.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
en ze zeggen dat als je het piepschuim er af haalt, dat hij dan nog beter vliegt. maar ik ga dat niet doen dan verneuk ik me ufo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – FC Twente Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De laatste wedstrijd van de woensdagavond is op papier een aantrekkelijke wedstrijd. SC Heerenveen ontvangt in het eigen Abe Lenstra Stadion FC Twente. Dit zijn de nummers drie en vijf van de Eredivisie, alleen is het gat naar elkaar zeven punten in het voordeel van FC Twente en heeft FC Twente nog een wedstrijd minder gespeeld. Zij zullen volgende week de wedstrijd tegen FC Groningen inhalen. Maar eerst staat de wedstrijd tegen SC He…
Re: Drivers
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Weet iemand waar ik het programma driver cleaner gratis kan downloaden??
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cave of Forgotten Dreams Documentaire over de grotten bij het Franse Chauvet. Hier werden in 1994 de oudste grotschilderingen ter wereld ontdekt. Deze kunstwerken zijn 32.000 jaar oud. Werner Herzog filosofeert over de kunstenaars uit die tijd. Regie: Werner Herzog Met: Werner Herzog, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ok bedankt, mag slotje op
Laatste reactie door Nielszz, -
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 1,1k weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Met die spiralen , je kan dan meerdere opties kiezen , dit is er 1 van , je kan hem ook rond laten lopen , probeer dat maar is! O0 EDIT : RUSLAND - NEDERLAND 3-1! :'(!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
DVD vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Heb een film op de DVD gezet (DVD R). Nu stop ik hem in de DVD spelen en wil hem afspelen zegt ie iets (foute indeling). Stop ik de DVD in mijn Laptop en zie ik dat ik de map AUDIO_TS ben vergeten wil een nieuwe maken. Maar dit kan niet. Kopieeren ook niet want dan gaat de DVD speler automatisch open.. Kan iemand mij helpen hoe het wel kan? ALVAST BEDANKT!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID? Kan iemand mij helpen ik wil zo graag GTA IV spelen. Post Merge: december 24, 2008, 03:13:01 pm Ik blijf de fout houden ook als ik hem repareer en als ie het doet krijg ik weer die RESC10 Kan iemand mij helpe…
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dat denk ik ook, misschien dat later iemand er voor zorgt dat ze in de winkel liggen :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert,