Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hopelijk zit dese topic hier goed, ik heb van mensen gehoord dat als je rond loopt bij huizen of flats om een gelukkig nieuw jaar te wensen en een kaartje te geven dat je dan geld kan verdien( tussen de 100-500 euro!). is dit waar want ik ga het denk ik uitproberen. :
Laatste reactie door Wesley, -
moet ik info files ook kopieeren naar sd card om het spel te kunnen spelen?en hoe moet dit?
Laatste reactie door bolan064, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Mass Effect 3 Update v1.2.5427.16-RELOADED Mass Effect 3 update v1.2.5427.16-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Mass.Effect.3.Update.v1.2.5427.16-Team Release Date: 09-04-2012 Retail Datum: 06-03-2012 Bestandsnaam: Mass.Effect.3.Update.v1.2.5427.16-RELOADED.rar Bron: WEB Maat: 6,91 MB Genre: RPG Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: BioWare release Beschrijving Mass Effect 3 is een Role-playing Game [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Heb even een poll toegevoegd, kunnen we kijken welk merk nou echt het populairst is..
Laatste reactie door Robin, -
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 1.1k weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Windows Mobile
door Nielszz- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik wou graag weten als het mogelijk is om windows mobile op een "gewone" gsm (mobile telefoon) te installeren. MVG Niels :peace:
Laatste reactie door Nielszz, -
Lg renoir proxy server instellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb een poos geleden een lg renoir gekocht, hierop zit Wi-Fi. Bij ons op school hebben ze draadloos netwerk, hier kun je gewoon op met Wi-Fi, je kunt wel verbinding maken, maar je kunt niet op het internet, de systeembeheerder zij dat ik de proxyserver op Inetproxy moest zetten op poort 8080, Ik heb dit gedaan(weet niet of ik het goed heb gedaan), maar dan moet ik vanalles toevoegen zoals het IP adres, wat niet lukt, Kan iemand me hiermee helpen? Bvd
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, ik heb alle stappen gevolgd van convertxtodvd en was zover dat ik kon gaan branden,heb een lege dvd erin gedaan maar hij doet niets,ik moet er wel bij vertellen, heb convertxtodvd gedownload,en kon kopen of proberen, dus denk ik eerst maar proberen,zou het daar aan kunnen liggen. wie kan mij helpen alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24224.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Omar Omar woont in Palestina, maar hij komt in Israël door de kogels van bewakers te ontlopen en over de scheidingsmuur te klimmen die de gebieden gescheiden houdt. Dit doet hij om zijn geheime liefde Nadia en zijn twee jeugdvrienden Tariq en Amjad [...] Het volledige artikel bekijken
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-Team Release Info Release Group: RELOADED (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Release Date: 30-03-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda Game Studios release Beschrijving Het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoy heb hulp noodig bij spel damnation is een crackfix bij van vitality ik weet niet waar ik die vitality dll moet copieren die spel loopt fast met klimen Dnk U
Laatste reactie door katarina, -
hallo allemaal ik wil graag mijn outlook configureren alleen weet ik neit of ik dit goed doe. zou iemand dit ff kunnen controleren? waarschijnlijk is het fout want er staat... lees het zelf maar:P http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=outlook.jpg gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hahahahaha ja ;D wisten jullie dan ik altijd rond 2 uur nog op de pc zit of een film kijk
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: PSV – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De kraker van de Eredivisie is natuurlijk de wedstrijd tussen PSV en Ajax en deze wedstrijd wordt dan ook niet voor niets uitgezonden om 16:30 uur. Als we eerlijk zijn dan zijn dit de twee ploegen die uiteindelijk zullen strijden voor het kampioenschap en deze wedstrijd kan in ieder geval al heel bepalend. PSV staat momenteel namelijk tweede in de competitie met één punt voorsprong van Ajax. Bij een eventuele overwinning zal de ploeg van Phillip Cocu dus stijgen naar vier punten verschil en dit is n…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
he kun je me helpen ik heb fifa 08 maar da is in het engels weet je hoe ik het in het nederlands kan zetten
Laatste reactie door spanje*, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan je AUB een directe link geven naar de v1.1 crack? Want ik kan hem niet vinden.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Stream AZ – Vitesse Eredivisie 1 september 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer AZ tegen Vitesse. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de …
Laatste reactie door EredivisieSteams,