Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
Aw:Wat wil jij later worden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ben ook al aan het werk als systeem/netwerkbeheerder
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dat denk ik ook, misschien dat later iemand er voor zorgt dat ze in de winkel liggen :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Drivers
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Weet iemand waar ik het programma driver cleaner gratis kan downloaden??
Laatste reactie door Thijs, -
Re: Top 40-50
door Piet Hein- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Alleen deze ene keer kan je de top 40 vanaf duken ophalen
Laatste reactie door Piet Hein, -
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
YESSS YESSS ik start net dus utorrent op 1 binne 1 sec werd die groen:P:P:D:D:D:D hahaa bedankt voor alle reacties:D:D
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
waarom reageer niemand
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
en ze zeggen dat als je het piepschuim er af haalt, dat hij dan nog beter vliegt. maar ik ga dat niet doen dan verneuk ik me ufo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DANKJE! ik ben hier echt slecht in xd
Laatste reactie door OLGAA, -
mmmmmmmmmmm
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik heb een omgebouwde xbox 360 met 2 controllers en ik speel soms met me vrienden. Heeft iemand een lijst met chille games die je met zn 2en kan doen maar niet met xbox live? Fable 2 en lotro conquest heb ik al..
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ok bedankt, mag slotje op
Laatste reactie door Nielszz, -
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Stuur mij s.v.p. een pm voor een invitation code mvg Peter
Laatste reactie door Scottishh, -
Re: Settlers 6
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1k weergaven
ik zal het eens proberen ik zal het laten weten of het gaat
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID? Kan iemand mij helpen ik wil zo graag GTA IV spelen. Post Merge: december 24, 2008, 03:13:01 pm Ik blijf de fout houden ook als ik hem repareer en als ie het doet krijg ik weer die RESC10 Kan iemand mij helpe…
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
? Bij www.srtest.com staat die er wel tussen (gewoon zelfde site als wat kaasbroodje zei) ? :-[. Hier is Fifa 08: http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/analysis2.tmpl?PHPSESSID=b54d1b62f4c1e52c85559defe7bdb3bf
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit lijkt meer op KinderGarden , maar het is wel grappig @ assyrian: laat maar zitten, ik kan hem met mn blote handen ook wel aan :cool2: :duken: :irule: :biggun: :guns: :banaan: :ziek2:
Laatste reactie door Bart',