Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 599 weergaven
dit al gedaan? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
Hobo With A Shotgun
door Gast khrachara- 0 reacties
- 356 weergaven
Hobo With A Shotgun (2011) 720p BRRip | MKV | English | 1h 25 min | 1280x720 | x264 - 3456 kbps | AAC | 2.08 GB Release Date: 12 May 2011 Stars: Robb Wells, Pasha Ebrahimi and Rutger Hauer Writer: Jason Eisener Director: Jason Eisener Rating: 6.4/10 from 10,495 IMDb users Genres: Thriller, Crime, Action I.M.D.B info Storyline: A vigilante homeless man pulls into a new city and finds himself trapped in urban chaos, a city where crime rules and where the city's crime boss reigns. Seeing an urban landscape filled with armed robbers, corrupt cops, abused prostitutes and even a pedophile Santa, the Hobo goes about bringing justice to the city the best way he…
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Trouble with the Curve “Clint Eastwood” speelt een honkbal-scout die de veranderingen in de sport eigenlijk niet meer bij kan houden. Hij gaat nog een keer voor zijn werk op reis en zijn dochter gaat met hem mee. Regie: Robert Lorenz Met: Clint [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
A Kiss and a Promise David Beck heeft een psychische stoornis, maar de buitenwereld merkt daar niets van. Hij runt een pension met zijn vrouw Samantha, een vurig type met masochistische trekjes. Hun enige gast is beginnend schrijver Charlie, een dwangmatige leugenaar die door iedereen aardig gevonden wil worden. De [...] Het volledige artikel bekijken
Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Infamy DLC-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 885 weergaven
Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Infamy DLC-RELOADED Assassins Creed 3 De tirannie van Koning Washington De Infamy DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy . DLC-RELOADED Releasedatum: 20.02.13 Retail Datum: 20.02.13 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy. DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,05 GB Genre: Actie Uitgegeven door: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. The Only Son Pema groeide op in een Tibetaans weeshuis in de stad, terwijl een van zijn zusjes in Nederland opgroeide. Hun ouders wonen nog steeds in een afgelegen bergdorp. Als ze hun ouders op gaan zoeken wordt van Pema verwacht dat hij weer in het dorp gaat wonen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Unieke download van Dallas Buyers Club Ron Woodroof heeft aids en krijgt van de doktoren te horen dat hij nog een maand te leven heeft. Hij accepteert dit niet en gaat op zoek naar alternatieve medicijnen voor hem en zijn lotgenoten. Ron krijgt echter de Food and Drug Administration op [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Uitpakken en bestanden??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Wat jij nu hebt is een dvd! Die zou je kunnen bekijken met bv. PowerDVD Ondertiteling toevoegen gaat niet, maar met een beetje geluk heb je vast de nl ondertiteling erbij zitten. En dan zal je kunnen kiezen tussen op je pc kijken of branden op een dvd zodat je op je dvdspeler op je tv kan kijken
-
Aw:dvd 9 naar dvd 5 omzetten
- 1.5k weergaven
Download DVDShrink en daarmee kan je er dingen afhalen zodat hij groot genoeg wordt om op een dvd te branden!
-
Aw:processor temp
- 1.4k weergaven
Wat voor een processor heb je?? Als je een AMD hebt worden die wat warmer. Dus 50 graden kan hij nog wel makkelijk hebben. Maar wat je wel zou kunnen doen is een andere processor koeler aanschaffen.
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Misschien kun je eerst es proberen om te dreigen met een rechtzaak, misschien reageren ze dan wel... Groetenm XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Laatste reactie door metalcorta, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
O jah! cool, basbulletje >>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< [move]>>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< O0[/move]
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 921 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 888 weergaven
Ehh opnieuw een probleempje, HDD ging stuk en heb FM opnieuw gedownload. Alles gaat goed, ook phone activation maar zodra ik het spel wil opstarten dan krijg ik zo'n error report scherm te zien. "Football Manager 2009 has encountered a problem and needs to close. blabla
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 589 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Nou dan kan ik natuurlijk ook niet achter blijven.. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Er zijn servers zat kspeel het zelf ook nog wel eens
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 543 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37806.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1.1k weergaven
thanks..............
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De zaterdag van week 45 kent niet alleen spannend wedstrijden waar men eens lekker voor gaat zitten, ook de wedstrijd Heracles Almelo tegen FC Groningen is zaterdag 9 November 2013 aan de beurt. De wedstrijd zal in de thuishaven van Heracles Almelo worden gespeeld genaamd het Polman Stadion. De wedstrijd zal om 19.45 uur worden afgetrapt en ondanks het feit dat het niet de meest aantrekkelijke clubs zijn om naar te kijken bewijzen de st…
Laatste reactie door EredivisieSteams,