Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
eerste?
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
We mogen nog wel zeggen dat je kan kijken op TPB of op nzbindex of Spotnet kan kijken, maar zoals Marceij zegt: we mogen geen directe links/verwijzingen doen.
Laatste reactie door Reeeempie, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een slopende wedstrijd van 120 minuten woensdagavond, staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar in het AFAS stadion. Het was een enerverende wedstrijd, waar uiteindelijk strafschoppen de beslissing bracht in het voordeel van AZ. Beide teams zullen vermoeid zijn na de slopende wedstrijd, maar daar hebben ze beiden last van en dus geen excuus voor een van de twee teams. Woensdagavond speelden ze om een plek in de kwartfinales van de KNVB beker, terwijl nu drie belangrijke punten in de Er…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
Aw:robbie wiliams intencive care
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Jij vind andre hazes ook slecht! Nee man hazes is wel ok :laugh: Vooral dat ek nummertje van hem!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik heb een omgebouwde xbox 360 met 2 controllers en ik speel soms met me vrienden. Heeft iemand een lijst met chille games die je met zn 2en kan doen maar niet met xbox live? Fable 2 en lotro conquest heb ik al..
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden 3 Days to Kill Ethan Runner is een geheim agent. Hij wil stoppen met zijn baan om de band met zijn vrouw en tienerdochter te versterken. Voordat Ethan stopt moet hij een allerlaatste klus afmaken: de meest genadeloze terrorist van de wereld omleggen. Regie: McG Met: Kevin Costner, Amber [...] Het volledige artikel bekijken
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid., -
YESSS YESSS ik start net dus utorrent op 1 binne 1 sec werd die groen:P:P:D:D:D:D hahaa bedankt voor alle reacties:D:D
Laatste reactie door fifa2008, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: FC Utrecht – PSV Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Bij deze wedstrijd bruist gelijk de vraag op: Komt PSV uit de crisis of duwt FC Utrecht PSV er nog verder en verder in? Opnieuw staat er een lastige wedstrijd voor PSV op het programma. PSV mag op bezoek in het Nieuw Galgenwaard waar FC Utrecht ze al op staan te wachten. FC Utrecht staat al te trappelen om PSV nog verder in de problemen te duwen. Al kun je jezelf afvragen hoeveel verder PSV nog in de problemen kan komen? Na een slechte re…
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov, -
Re: even voorstellen
door Gast miquellaura- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hai Ik ben Miquel,woon samen en het heb sinds kort weer internet,dus we gaan er voor!! groeten en veel download plezier!!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
Los verkopen of in een keer?
door Gast Vlutje- 5 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik zit erover te denken om een ps3 te kopen, maar heb nu nog een xbox360, maar ik vroeg me af hoeveel ik hiervoor kan vragen, en of ik het beter los of in 1 keer kan verkopen, ik heb het volgende: -Xbox360 met alle kabels zonder HDMI aansluiting(van vorig jaar november) -20GB harde schijf met daarop de volgende spellen: battlefield 1943 en Southpark:lets go tower defence play -2 wireless controllers met accu packs en plug-and-play kabels - Headset De volgende games: - GoW2: GOTY - Dirt 2 - Dead or Alive 4 - GH3 met 2 wired controllers - Lips met 2 microfoons - C&C Red Alert 3 - Universe at War: Earth Assault - Enemy territory: Quake wars - Crackd…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Lilet Never Happened Het waargebeurde verhaal over Lilet, een kindprostituee in de straten van de Filipijnen. De Nederlandse hulpverlener Claire probeert kosten wat het kost haar weg te halen uit de straten. Maar met Lilet’s ouders die geen probleem zien in hun dochter’s prostitutie, en Lilet zelf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoy heb hulp noodig bij spel damnation is een crackfix bij van vitality ik weet niet waar ik die vitality dll moet copieren die spel loopt fast met klimen Dnk U
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Vitesse Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit duel gaat tussen de nummer tien (NAC) en nummer drie (Vitesse) van de Eredivisie. Twee teams gehuld in geel/zwart die zullen strijden voor de drie punten. Het onderlinge verschil tussen beide teams is zeventien punten in het voordeel van Vitesse waardoor je geneigd bent om te zeggen dat Vitesse deze wedstrijd wel naar zich toe zal trekken, maar dat is iets waar ze bij Vitesse voorzichtig mee moeten zijn. NAC heeft namelijk in zijn laatste zes wedstrijden niet verloren. Er werden twee overwinn…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Release Info Release Group: PH (Scene) Release Name: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH Release Date: 07-04-2012 Bestandsnaam: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH.rar Maat: 8,1 MB Type: Mini Game release Beschrijving U zult genieten van ontelbare uren plezier met Pretty Good Solitaire. Speel 770 verschillende solitaire kaartspelen, van klassieke spelen zoals [...] Het volledige artikel bekijken
W02-bestand
door uiltje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje,