Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van The Lucky One Een Amerikaanse soldaat keert terug uit Irak. Volgens hem heeft hij z’n leven te danken aan een foto met daarop een voor hem onbekende vrouw. Hij zoekt de vrouw op en gaat werken op het bedrijf van haar familie. Er ontstaat een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Opera vind ik 't beste werken
Laatste reactie door marcov, -
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1k weergaven
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE Inspecteur Magnusson Moord op de Titanic v34.120331-TE Release Info Release Group: TE (Scene) Release Name: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Release Date: 13-04-2012 Bestandsnaam: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Maat: 101 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontrafel een verhaal van moord en samenzwering op de RMS Titanic. Op de bewuste [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik heb windows 7 gedownload met nieuwsgroepen, tot mijn verbazing werkt deze perfect op mijn dell 9100 van vijfjaar oud... O0 Nu , het is een bestand van 4.0GB ongeveer groot, je kan kiezen tussen Windows 7: Ulitmate, Professional, home edition, Bussiness. Deze allemaal samen in 1 download, en deze werkt perfect zit er momenteel op... Het is een Nederlandstalige versie, wie intresse heeft, laat mij iets weten, Ik mag geen directe links geven op het forum dus stuur PM !
Laatste reactie door Scallie, -
de sims 3
door nixsnapper123- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb laatst de sims 3 gedownload, en alles gedaan, toen kon ik op het startscherm komen, maar als ik hem dan wil spelen staat er: fout bij verificatie van de disk. Hoe kan ik hem nu laten denken dat er wel een disk in zit?? Graag in een makkelijke uitleg alvast bedankt!! nixsnapper123
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1k weergaven
eerste?
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na de doordeweekse speelronde begint speelronde 23 alweer een dag later op vrijdag. Zo blijft de Eredivisie snel achter elkaar doorgaan. ADO Den Haag zal op bezoek gaan in Arnhem waar Vitesse klaarstaat. Op voorhand lijkt dat een kansloze missie van de Hagenaren, maar misschien heeft het ontslag van Maurice Steijn een goede invloed op de ploeg. Het is nu aan Henk Fräser de taak om ADO van de onderste plaats af te halen. Dat de rode lantaarndrager op bezoek komt in Arnhem zal voor Vitesse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In het Gelredome staan zondagmiddag Vitesse en FC Twente tegen over elkaar. Om 14:30 fluit Gözübüyük voor het eerst in Arnhem. Vitesse wil het wisselvallig begin van het seizoen een goed vervolg geven. Na de pijnlijke uitschakeling in Europa willen de Arnhemmers alles op de Eredivisie zetten. FC Twente is met zeven punten uit de eerste drie wedstrijden beter aan het seizoen begonnen, en wil in het spoor blijven van de koplopers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal …
- 0 reacties
- 1k weergaven
Beste mensen , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit. ik begrijp er niks van. ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten. hij is voorderest niet egt stoffig als je me kan helpen doe het aub groetjes stef
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – NEC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Net als AZ – SC Heerenveen, speelt ook FC Groningen – NEC zich twee keer af in één week. Bij de ontmoeting van afgelopen donderdag ging de winst verrassend genoeg naar de ploeg uit Nijmegen. Dat mag FC Groningen zich volledig aantrekken. Hoogtijd om dat zondagmiddag even recht te zetten in de competitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bump..
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
VERPLAATST: Fitna
door Gast- 0 reacties
- 1k weergaven
-
Windows Mobile
door Nielszz- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik wou graag weten als het mogelijk is om windows mobile op een "gewone" gsm (mobile telefoon) te installeren. MVG Niels :peace:
Laatste reactie door Nielszz, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De tweede wedstrijd die om 14.30 uur gespeeld wordt, is die tussen FC Groningen en ADO Den Haag. Deze wedstrijd wordt gespeeld door de nummer vijf en zestien van de Eredivisie. In het verleden bleek al dat FC Groningen deze wedstrijd vaker wist te winnen en ook nu ziet dat er zo uit als je naar de ranglijst kijkt. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: I…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Vitesse Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit duel gaat tussen de nummer tien (NAC) en nummer drie (Vitesse) van de Eredivisie. Twee teams gehuld in geel/zwart die zullen strijden voor de drie punten. Het onderlinge verschil tussen beide teams is zeventien punten in het voordeel van Vitesse waardoor je geneigd bent om te zeggen dat Vitesse deze wedstrijd wel naar zich toe zal trekken, maar dat is iets waar ze bij Vitesse voorzichtig mee moeten zijn. NAC heeft namelijk in zijn laatste zes wedstrijden niet verloren. Er werden twee overwinn…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Wake Up and Die Camilla, een jonge vrouw, wordt op een ochtend wakker naast een mysterieuze man die ze nog nooit eerder gezien heeft, na een wilde nacht vol seks en alcohol. Ze vraagt zich af wat er precies aan de hand is, maar wordt door hem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
ga nu kijken of ik crysis dit keer wel goed kan installeren de vorige keer was er maar 2gb geïnstalleerd van de 12
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Beste, Ik wilde het homebrew channel installeren op mijn wii vooral om backups te kunnen spelen maar tijdens de installatie bij stap 5 dat ik bij "source netwerk " moet kiezen krijg ik een error RET =116. kan er mij iemand mee helpen alstublief. Alvast bedankt, Patrik
Laatste reactie door Dinie, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
http://rapidshare.com/files/123102248/fl-21-xvid-sample.avi http://rapidshare.com/files/123095558/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part1.rar http://rapidshare.com/files/123095958/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part2.rar http://rapidshare.com/files/123096068/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part3.rar http://rapidshare.com/files/123096450/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part4.rar http://rapidshare.com/files/123097523/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part5.rar http://rapidshare.com/files/123097449/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part6.rar http://rapidshare.com/files/123097106/21.2008.DVDRip.XviD-FLAiTE_CD1.part7.rar http://rapidshare.com/files/123098160/21.2008.DVDRip.XviD-F…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 1k weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
Aw:nokia n-gage
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?