Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bump..
Laatste reactie door playstation, -
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1k weergaven
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE Inspecteur Magnusson Moord op de Titanic v34.120331-TE Release Info Release Group: TE (Scene) Release Name: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Release Date: 13-04-2012 Bestandsnaam: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Maat: 101 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontrafel een verhaal van moord en samenzwering op de RMS Titanic. Op de bewuste [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
Re: Settlers 6
door ReneDuken- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Windows Mobile
door Nielszz- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik wou graag weten als het mogelijk is om windows mobile op een "gewone" gsm (mobile telefoon) te installeren. MVG Niels :peace:
Laatste reactie door Nielszz, -
Aw:nokia n-gage
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Zoek een goede Processor E8400/E8500/E8600 met een beetje goede batch voor m'n Computer. Draai momenteel een quad core (Q6600) maar wil graag terug naar een Dual core.
Laatste reactie door egemin, -
Laptop aansluiten op Sony LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 1k weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na de doordeweekse speelronde begint speelronde 23 alweer een dag later op vrijdag. Zo blijft de Eredivisie snel achter elkaar doorgaan. ADO Den Haag zal op bezoek gaan in Arnhem waar Vitesse klaarstaat. Op voorhand lijkt dat een kansloze missie van de Hagenaren, maar misschien heeft het ontslag van Maurice Steijn een goede invloed op de ploeg. Het is nu aan Henk Fräser de taak om ADO van de onderste plaats af te halen. Dat de rode lantaarndrager op bezoek komt in Arnhem zal voor Vitesse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 1k weergaven
hey ik heb een omgebouwde xbox 360 met 2 controllers en ik speel soms met me vrienden. Heeft iemand een lijst met chille games die je met zn 2en kan doen maar niet met xbox live? Fable 2 en lotro conquest heb ik al..
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van The Lucky One Een Amerikaanse soldaat keert terug uit Irak. Volgens hem heeft hij z’n leven te danken aan een foto met daarop een voor hem onbekende vrouw. Hij zoekt de vrouw op en gaat werken op het bedrijf van haar familie. Er ontstaat een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24196.0[/iurl] Gaat over anti-spyware.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Epic Mary Katherine woont met haar vader, die professor is, in een bos. Als ze haar vader in het bos gaat zoeken wordt ze plotseling verkleind en ze ontdekt het miniscule Bladervolk. Ze moet hen helpen met de strijd tegen de boosaardige Boggans. Regie: Chris Wedge Met [...] Het volledige artikel bekijken
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Opera vind ik 't beste werken
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Above Us All Shay’s moeder is van origine Aboriginal. Als zij overlijdt besluit haar vader naar België te verhuizen. In deze nieuwe omgeving moet Shay haar moeder’s dood zien te verwerken. De voorouders van Shay’s moeder geloven dat ze nu leeft tussen de sterren. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
moet ik info files ook kopieeren naar sd card om het spel te kunnen spelen?en hoe moet dit?
Laatste reactie door bolan064, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In de schaduw van De Klassieker wordt er nog een wedstrijd gespeeld om 14.30 uur. In De Euroborg spelen FC Groningen en Cambuur Leeuwarden hun partij. Als je naar de namen kijkt zou je denken dat FC Groningen dit zou moeten winnen, maar realiteit is dat FC Groningen slechts drie punten boven Cambuur Leeuwarden staat en dus kunnen de Friezen langszij komen bij de Groningers. Dit hebben ze in Leeuwarden voornamelijk te danken door de late goal in eigen huis tegen concurrent Roda…
Laatste reactie door EredivisieSteams,