Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
''we'' ? :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 1.1k weergaven
Goededag.. Ik heb een oude computer (2002) op de kop getikt met een aopen moederbord AX4B-PRO. Daar zit geen lan op on board, dus ik zet er een lan netwerkkaart (nieuw) in (FPE G24101MK-R). Nu denk ik... he..he.. ik heb internet en nu kan ik de rest van de updates en virusscanners op halen. Mooi niet.... in het lijstje apparaatbeheer zie in een geel vraagtekentje [glow=red,2,300]?[/glow] en een uit roepteken[glow=red,2,300] ![/glow] in. Nu weet ik dat het wel eens eerder over komen is... maar dat is een paar jaar geleden... ik weet nu even niet hoe ik dit op gelost heb... :-[ Besturingsprogramma Windows-XP- HOME. Er zit nog geen sp2 op... nu heb je sp3 (mag/kan s…
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zondagmiddag gaat om 12.30 uur van start in Stadion De Galgenwaard, waar FC Twente op bezoek gaat bij FC Utrecht. FC Utrecht hoopt een mindere periode te hebben afgesloten na de overwinning thuis op FC Groningen. Die overwinning was hard nodig voor de Domstedelingen want ze waren al ver afgezakt op de ranglijst, terwijl FC Twente nog steeds tweede staat. Al is het gat met Ajax wat groter geworden, is er nog niets aan de hand want ze krijgen de koploper nog op b…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
weet niet of meerder mensen dit hebben ik heb spotnet ingesteld dat hij de nzb moet openen en downloaden via grabbit, want als ik spotnet gewoon alles laat downloaden kan ik niet meer dan 2 dingen aanzetten....1 download en 1 in de wacht want dan krijg ik de melding "max aantal verbindingen bereikt" iemand meer last van nadeel van spotnet ook is dat hij soms ook films pakt die er niet helemaal opstaan... iemand mss een tip want ik word er een beetje moe van.
Laatste reactie door Yu123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
?
Laatste reactie door ninax, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 1.1k weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur zal op zondag 24 November 2013 de wedstrijd FC Groningen tegen PEC Zwollen aanvangen. De wedstrijd tussen FC Groningen en PEC Zwolle zal plaatsvinden in het Euroborgstadion te Groningen. Door een beter doelsaldo van Ajax staat FC Groningen op dit moment 4e in de eredivisieranglijst, het puntenaantal die de clubs wisten te behalen in de wedstrijden zijn gelijk en hiermee staat FC Groningen eigenlijk al op een gedeelde 3e plek. Een zware kluif gaat het dan ook worden voor PEC Zw…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In de schaduw van De Klassieker wordt er nog een wedstrijd gespeeld om 14.30 uur. In De Euroborg spelen FC Groningen en Cambuur Leeuwarden hun partij. Als je naar de namen kijkt zou je denken dat FC Groningen dit zou moeten winnen, maar realiteit is dat FC Groningen slechts drie punten boven Cambuur Leeuwarden staat en dus kunnen de Friezen langszij komen bij de Groningers. Dit hebben ze in Leeuwarden voornamelijk te danken door de late goal in eigen huis tegen concurrent Roda…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24196.0[/iurl] Gaat over anti-spyware.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: PNG-bestand
door Farid.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan je iets meer info geven, ik snap hier nu niks van(misschien dat het aan mij licht) :geheim:
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hee mensen Ik heb vandaag counter strike source gekocht Maar.... Hierbij heb ik 2 questpasses gekregen. 1tje voor cs source en 1 voor day of defeat source. Als je em wilt moet je mij eventjes een pm sturen waarom jij hem zou moeten krijgen leukste 2 krijgen hem. Zet er bij welke je het liefste wilt. Vergeet me dan ook niet toe tevoegen op steam Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Opera vind ik 't beste werken
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Your Sister’s Sister Als de broer van Jack sterft wordt hij door zijn goede vriendin Iris uitgenodigd om een paar dagen op een privé eiland te verblijven. Daar aangekomen blijkt dat Hannah, de zus van Iris ook op het eiland zit. Na een nacht vol drank belanden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
demonoid
door cranckyflippo- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, heb gehoord dat je voor demonoid een invitation code nodig hebt, kan iemand mij er eentje geven en even vertellen hoe ik dit moet doen? thanx
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.mininova.org/tor/1031687 Ik weet niet of die werkt, moet je maar ff proberen
Laatste reactie door headsh0t, -
DVD vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 1k weergaven
Heb een film op de DVD gezet (DVD R). Nu stop ik hem in de DVD spelen en wil hem afspelen zegt ie iets (foute indeling). Stop ik de DVD in mijn Laptop en zie ik dat ik de map AUDIO_TS ben vergeten wil een nieuwe maken. Maar dit kan niet. Kopieeren ook niet want dan gaat de DVD speler automatisch open.. Kan iemand mij helpen hoe het wel kan? ALVAST BEDANKT!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Waar staat die crack van razor??? Snap er niks van zie hem nie.
Laatste reactie door Trizomu,