Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 977 weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
Aw:PS 2 Spellen downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 976 weergaven
Turklife01 schreef: even de handleidingen hier doorlezen en je weet hoe je kan downloaden overal vindt je wel games voor de PS2. En om te leren hoe je ze moet branden kan je ff googlen en dan weet je het zo. Je moet er in ieder geval wel iets voor doen!
-
- 0 reacties
- 976 weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 976 weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Probleem
door Albert R.- 0 reacties
- 975 weergaven
Het Programma is SABnzb+ 0.3.1
Laatste reactie door Albert R., -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 974 weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 974 weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 974 weergaven
weet niet of meerder mensen dit hebben ik heb spotnet ingesteld dat hij de nzb moet openen en downloaden via grabbit, want als ik spotnet gewoon alles laat downloaden kan ik niet meer dan 2 dingen aanzetten....1 download en 1 in de wacht want dan krijg ik de melding "max aantal verbindingen bereikt" iemand meer last van nadeel van spotnet ook is dat hij soms ook films pakt die er niet helemaal opstaan... iemand mss een tip want ik word er een beetje moe van.
Laatste reactie door Yu123, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zondagmiddag gaat om 12.30 uur van start in Stadion De Galgenwaard, waar FC Twente op bezoek gaat bij FC Utrecht. FC Utrecht hoopt een mindere periode te hebben afgesloten na de overwinning thuis op FC Groningen. Die overwinning was hard nodig voor de Domstedelingen want ze waren al ver afgezakt op de ranglijst, terwijl FC Twente nog steeds tweede staat. Al is het gat met Ajax wat groter geworden, is er nog niets aan de hand want ze krijgen de koploper nog op b…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
dus moet je gewoon niet naar multiplayer gaan.. je moet anders cracked servers joinen ofzo weet alleen niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 972 weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
Bump..
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – FC Utrecht Eredivisie Live 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer Feyenoord tegen FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Hee mensen Ik heb vandaag counter strike source gekocht Maar.... Hierbij heb ik 2 questpasses gekregen. 1tje voor cs source en 1 voor day of defeat source. Als je em wilt moet je mij eventjes een pm sturen waarom jij hem zou moeten krijgen leukste 2 krijgen hem. Zet er bij welke je het liefste wilt. Vergeet me dan ook niet toe tevoegen op steam Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Hallo Heeft er iemand voor mij nog een uitnodiging? Ben al zo lang op zoek om aan eentje te geraken. Het zou mij echt een groot plezier doen!! Alvast bedankt! djo_321@hotmail.com Joachim
Laatste reactie door joa1207, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
De download is nieuw van Bachelorette Drie vriendinnen vinden het eigenlijk niet echt leuk dat hun oude klasgenoot gaat trouwen. Toch organiseren ze een vrijgezellenfeestje voor haar. Dit loopt echter al snel uit de hand. Regie: Leslye Headland Met: Kirsten Dunst, James Marsden, Lizzy Caplan, Isla Fisher, Adam Scott, Rebel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 970 weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 970 weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
Laatste reactie door EredivisieSteams,