Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
De download is nieuw van DORSVLOER VOL CONFETTI ook: CONFETTI HARVEST Tallulah Hazekamp Schwab met: Hendrikje Nieuwerf (Katelijne), Suzan Boogaerdt (moeder), Steven van Watermeulen (vader), Yannick de Waal (Christiaan), Tom van Kessel (Rogier), Clemens Oomes, Daniel de Vries, Thomas de Vries, Axel Zwanenburg, Marie-Louise Stheins, Genio de Groot, Mees Groot, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
Dit is een nieuwe release van Blackhat “Chris Hemsworth” speelt een hacker die is veroordeeld tot een gevangenisstraf. Hij wordt vrijgelaten op voorwaarde dat hij een cybercrime netwerk helpt oprollen. Dit brengt hem naar Chicago naar Los Angeles, Hongkong en Jakarta. Regie: Michael Mann Met: Chris Hemsworth, Viola Davis, Yorick [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Uitpakken en bestanden??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Heb je nu een dvd gebrand met of zonder de ondertiteling wat je gedownload had van die ondertitels site? Of alleen het audio_ts en video_ts mapje?
-
Aw:dvd
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Error writing to \'d:Mijn documentenNeroVisionImportedVideo26-9-2005 22_13_54.0001VTS_01.0001.mpg\': Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. Ruimte op D vrijmaken en niet C dat geeft de foutmelding aan dat je d: te vol is!
-
Aw:processor temp
- 1.5k weergaven
oe dat is wel minder Wat ging er dan lekken?? Zaten je slangen er niet goed op ofzo??
-
Auto GK mislukt
door ullie- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Bij het gebruik van Auto Gordian Knot met de film Borat krijg ik op het einde een foutmelding. Ik heb het ganse schermpje ("Log Window") op Auto GK gecopieerd. Helemaal onderaan staat de foutmelding. Weet er iemand hierover meer? Bedankt [12/02/2007 11:27:59] AutoGK 2.40 [12/02/2007 11:27:59] OS: WinXP (5.1.2600).2 [12/02/2007 11:27:59] Job started. [12/02/2007 11:27:59] Source resolution: 640x352 [12/02/2007 11:27:59] Source fps: 25 [12/02/2007 11:27:59] Output will contain 120494 frames [12/02/2007 11:27:59] Preparing subtitles for preview. [12/02/2007 11:27:59] Job finished. Total time: 0 seconds ==================================================== [12/02/…
Laatste reactie door ullie, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vorige week me psp laten ombouwen en heb er Monster Hunter Freedom 2 opgezet, alleen als ik een level speel en door de gebieden heen loop slaat hij erg vaak vast tijdens de laadtijden, ik kan niet eens een level uitspelen omdat hij zo vaak stil valt Het gebeurt altijd bij het laadscherm, deze bevriest en uiteindelijk valt de psp uit, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door ToAnPSP, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, ik heb laatst een heel seizoen van South Park gedownload, en ik wilde die afleveringen graag op een cdtje branden. Het zou alleen zonde van een CD zijn als ik maar 1 aflevering per CD zou doen, daarom is mijn vraag of het mogelijk is om meerdere afleveringen op 1 CD te zetten.
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 807 weergaven
heb jij een grote pik
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Ja, cancan? is dat waar? I k denk zelv van nie. Mar wat is er miz mee om eeeen beetje onduiudelijk te typuh?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33899.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34937.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
VERPLAATST: Ipod
door Erwin.- 0 reacties
- 619 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38060.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 501 weergaven
Kan het niet vinden? Heb je een link?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 359 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40664.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Deze release is nieuw van Robert Pattinson in de sequel op The Hunger Games? Voor het verschijnen van The Hunger Games werd de film door velen gezien als “de volgende Twilight filmreeks”. Hoofdrolspeler Robert Pattinson uit die reeks lijkt nu een beoogd kandidaat om een rol te gaan spelen in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 818 weergaven
De download is nieuw van This Must Be the Place De excentrieke Cheyenne was ooit een succesvol popster. Muziek maakt hij allang niet meer, maar hij kleedt zich nog dagelijks alsof hij zó het podium op moet. Zijn leven kabbelt voorbij, totdat zijn vader overlijdt. Hij vertrekt naar Amerika en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Unieke download van One Direction: This Is Us Documentaire over de Engels/Ierse boyband One Direction. De documentaire bevat naast interviews ook veel concertbeelden. In de film is te zien hoe de jongens van hun geboortedorpen, via X-factor naar wereldfaam gingen. Regie: Morgan Spurlock Met: Zayn Malik, Louis Tomlinson, Niall Horan, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Blackfish Orka Tilikum woont in SeaWorld in Florida. Hij is berucht door het doden van drie mensen, waarvan twee walvistrainers. In de documentaire komen onderwerpen aan bod, zoals natuur en gevangenschap van dieren. Regie: Gabriela Cowperthwaite Met: Tilikum, Samantha Berg, Dave Duffus, Kim [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:game kopieeren
- 1.7k weergaven
de cd2 erin doen Heb je cd2 op je HD staan? dan kan je proberen als het een image is die cd mounten met alchohol of deamon tools en kijken of het dan werkt. En anders denk ik haast dat je cd2 corrupt is
-
Aw:dvd branden .mpeg
- 1.3k weergaven
Kies in nero voor vcd laat je film in en klik op branden en voila je kan hem bekijken!
-
Aw:processor temp
- 1.3k weergaven
DukeN schreef: hahahah jah idd misschien iets voor een handleiding! Hoe je pc dronken voeren in 10 stappen! :silly:
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast roland030- 0 reacties
- 652 weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen aan een invites code voor de demonoid site Ik zou daar graag lid van willen worden Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt groeten, roland