Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 814 weergaven
ohhhh no... it is... it´s a SPAMMER!!!!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 505 weergaven
je kan ook naar een rapidshare search engine gaan en dan zoeken op de naam van het spel en dan crack only erbij zetten.
Laatste reactie door ZarahCycling, -
Re: [Centraal] Crack & no CD/DVD topic (plaats originele cd/dvd)
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 801 weergaven
[spam]
-
- 4 reacties
- 719 weergaven
Ik krijg binnenkort misschien een Iphone 3e generatie, maar ik neem m dan gewoon prepaid. Kan je dan wel gebruik maken van alle functies, en ook alles doen met wifi. Youtube/mail/internet, kan dat allemaal ook met wifi? ik neem aan van wel, maar toch maar even vragen
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
misschien heb je niet genoeg ruimte op je schijf? Post Merge: juni 20, 2009, 02:26:18 pm ik heb 'm trouwens gewoon met winrar uitgepakt en toen de nieuwe .exe vervangen in het mapje programfiles bij mij deed hij het toen gewoon Post Merge: juni 20, 2009, 02:38:19 pm mij is het nu gelukt ben hem nu aan het spelen is echt zoooo vet echt een aanrader iedereen bedankt voor de hulp rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Die versie werkt wel, een vriend van me heeft hem al op de xbox, heb hem daar al even gespeeld. Echt een vet spel. Er staan nu ook een paar (fake) Prototype PC releases op de welbekende torrentsites.. Maar die zijn er al afgegooid.
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
mag ik dan ook?
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
a
Laatste reactie door rTn, -
- 1 reactie
- 685 weergaven
Waar kan ik die vinden?:redface:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 6.3k weergaven
Laatste reactie door ola, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan Post Merge: juni 22, 2009, 01:33:58 am impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan
Laatste reactie door dipesh, -
Re: [Centraal] Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast zembla- 0 reacties
- 672 weergaven
Hallo ik heb zonet de razor versie van the sims 3 gedownload maar telkens als ik wil spelen gebeurt er niets de ts3.exe draait in men processen maar er start niets op iemand die me hiermee kan helpen aub
-
- 0 reacties
- 755 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
hoe werkt die download dan??
Laatste reactie door luusz, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
deamon tools downloaden en mounten Ik weet niet HOE ik moet mounten, deamon tools heb ik al. ik ben echt niet technisch ofzo, dus ik snap er niks van http://www.duken.nl/content/view/27/24/ welk bestand moet ik dan mounten?
Laatste reactie door drollerd, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Zoek via goolge wat ik heb er al een.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
hoi Markey54 ik heb gekeken maar waar bedoel je bij home? :redface: en een patch?? ik wil gewoon de game O0
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Je kan ook een verwijzing geven naar de officiele Nederlandse War Rock site www.warrock.nl
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 376 weergaven
Ik heb even gekeken bij mijn broertje en hij hoefde helemaal geen update tedoen :s ! Ik ga straks (of morgen) er even naar kijken. Post samenvoeging: april 26, 2011, 16:27:13 Moet je alleen het bestand van ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ op je ds i zetten? Of moet je hem ook openen?
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 477 weergaven
heb ik gedaan. Spelletjes erop gezet dat je me doorstuurde ,nog steeds hetzelde probleem. Spel start op, krijg de intro, met naam geven, en dan black screen. Ik weet het niet meer... Heb YsMenu V6.51 erop gezet.
Laatste reactie door katrienarn, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo Post samenvoeging: oktober 20, 2010, 21:00:09 Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo
Laatste reactie door theo ter beek, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
en? werken daar alle spelletjes op zoals sonic and sega allstars racing