Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:films op cd branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Het simpelste is gewoon in nero selecteren vcd/svcd project je voegt je bestandje in en nero doet de rest. Je hoeft alleen maar te wachten! En het verschil tussen vcd en svcd was de kwaliteit. vcd is kwaliteit iets van 384 bij nog wat en svcd 480 bij nog wat (ofzoiets weet niet precies uit mijn hoofd meer)
-
Aw:.CDR Bestand openen
- 4.8k weergaven
Dusszz schreef: Dit staat er op die site die Dusszz heeft gegeven: CDR files are ISO images and, if moved to a PC, can be renamed and burned as ISO files.
-
- 0 reacties
- 7.3k weergaven
Hint; Het is een drama, en het gaat met name over de gevolgen van drugsmisbuik. GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21572.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Mijn laptop: Een Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf Ik ben alleen niet zo geheel tevreden, als je de specs ziet zou hij normaal gezien perfect moeten lopen maar deze laptop blijft nog vaak haperen bij bv photoshop en dan moet ik dat weer gaan afsluiten, hatelijk! En dan nog iets; mijn laptop start redelijk snel op maar vanaf ik op mijn bureablad komt en dus bv op interneticoontje duwt duurt het ongeveer nog 2 minuten voordat hij echt vloeiend begint te lopen ... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Laatste reactie door Thomah, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29558.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: sims 3
door boekema- 0 reacties
- 757 weergaven
ik zou je aanraden om een andere crack te downloaden , fout bij verificatie van uw disk betekent dat het geen originele game is .
Laatste reactie door boekema, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37811.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 492 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41195.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 571 weergaven
De titel zegt 't... Ik kom niet meer in het menu van mijn router via mijn extern IP (dat ik via whatsmyip.org of ipchicken.com verkrijg) Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik het oplos?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.6.0 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.6.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.0.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.0.ANDROID-P2P Maat: 1 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 712 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.3 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.3 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.3 . Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.3.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Like Someone in Love Om haar studie te bekostigen, werkt Akiko bij in de prostitutie. Als ze op een zekere dag een merkwaardige klant treft, groeit er een bijzondere relatie tussen de twee. Regie: Abbas Kiarostami Met: Ryo Kase, Tadashi Okuno, Rin Takanashi Download / Torrent / NZB NZB gevonden: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 831 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. Capsule Doordat de kosmische straling op Aarde toeneemt wordt het leven onmogelijk. De wetenschapper Ichigo ontwikkelt een capsule waarin enkele uitverkorenen kunnen overleven. Om te worden uitverkoren meet Ichigo het vermogen om lief te hebben. Regie: Djie Han Thung Met: Orlando do Britto, Anouk Kleykamp Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Alphabet Essay over onderwijs en de kracht van de verbeelding. Deze documentaire neemt de stelling van onderwijsexpert Sir Ken Robinson als uitgangspunt: dat bijna alle kinderen in wezen hoogbegaafd zijn. De huidige maatschappij is er echter niet op ingericht om deze krachten te ontwikkelen. [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:geen ondertiteling
- 1.6k weergaven
pege schreef: Je wordt natuurlijk ook niet in 1dag computerdeskundige he
-
Aw:Uitpakken All.zip.001
- 1.2k weergaven
MasterArnout schreef: Als je die .001 bestand gewoon opent in WinRAR en dan kiest voor extract pakt hij automatisch alle andere bestanden dan gaat het toch goed....
-
Aw:foto's die niet worden weergegeven
- 1.5k weergaven
Ik denk verkeerd de bijlage toegevoegd. Is misschien een snellink naar die foto in de email toegevoegd??
-
- 0 reacties
- 6.2k weergaven
Hint; Een lid van de Wayans family speelt erin mee. GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Even intikken bij google. kb905474_1.5.540.0.exe Downloaden en opstarten. Probleem verholpen.
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18665.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel,