Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Lg renoir proxy server instellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb een poos geleden een lg renoir gekocht, hierop zit Wi-Fi. Bij ons op school hebben ze draadloos netwerk, hier kun je gewoon op met Wi-Fi, je kunt wel verbinding maken, maar je kunt niet op het internet, de systeembeheerder zij dat ik de proxyserver op Inetproxy moest zetten op poort 8080, Ik heb dit gedaan(weet niet of ik het goed heb gedaan), maar dan moet ik vanalles toevoegen zoals het IP adres, wat niet lukt, Kan iemand me hiermee helpen? Bvd
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Elefante blanco De twee bevriende priesters Nicolas en Julian werken aan de bouw van een ziekenhuis in de sloppenwijken van Buenos Aires. Nicolas is verward door zijn ervaringen maar vindt troost bij de atheistische Luciana. Zijn geloof begint te wankelen. Ondertussen wordt de situatie in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
als je winrar heb kan je dat gewoon doen met rechtermuisknop op de map en dan ad to archive van plaats dat je een rar bestand maakt maak je een dan een ZIP
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Life Happens Kim is een feestbeest dat zich nergens voor schaamt. Wanneer ze na een one night stand onverwachts in verwachting blijkt te zijn moet ze de realiteit onder ogen zien te komen. Duidelijk niet klaar voor een baby beseft ze uiteindelijk dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Party Girl Angélique (Angélique Litzenburger) is een 60-jarige gastvrouw in een nachtclub, die mannen verleid tot het bestellen van drankjes voor haar. Vanwege haar hoge leeftijd daalt het aantal klanten, maar vaste bezoeker Michel valt voor haar als een blok. Wanneer het op trouwen aankomt, geeft dit een kans [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – FC Utrecht Eredivisie Live 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer Feyenoord tegen FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
iPod touch spelle op zetten gratis zo alls spore en zo O0 wie kan mijn helpen met uit leg?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.mininova.org/tor/1031687 Ik weet niet of die werkt, moet je maar ff proberen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Okee sorry speel ook geen sims 2 op de nds (is veel aders dan op de pc)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hier een screenshot van mijn snelheid :peace: Post Merge: januari 26, 2009, 02:35:06 am een kleine toelichting als je op de foto klikt woord hij groter en dan kan je nog een keer uit vergroten als je er nog een keer op zal klikken. waar om doe ik dit allemaal dit is voor de ongelovigen onder ons ps en zo download ik elke moment van de dag dus niet lager als dit [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robin, -
Mass Effect 3 Update v1.2.5427.16-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1k weergaven
Mass Effect 3 Update v1.2.5427.16-RELOADED Mass Effect 3 update v1.2.5427.16-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Mass.Effect.3.Update.v1.2.5427.16-Team Release Date: 09-04-2012 Retail Datum: 06-03-2012 Bestandsnaam: Mass.Effect.3.Update.v1.2.5427.16-RELOADED.rar Bron: WEB Maat: 6,91 MB Genre: RPG Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: BioWare release Beschrijving Mass Effect 3 is een Role-playing Game [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
. La Religieuse De 16-jarige Suzanne wordt tegen haar wil in naar een klooster gestuurd om zo novice te worden. Dromend van een vrij bestaan probeert ze de manieren, eenzaamheid en de wreedheid van het kloosterleven te doorstaan. Regie: Guillaume Nicloux Met: Isabelle Huppert, Louise Bourgoin, Pauline Etienne, Martina Gedeck, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: UPnP Software
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoezo kan je geen poorten in je router openzetten?
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
aaaaaaa ik krijg een stijve pijp me
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur zal op zondag 24 November 2013 de wedstrijd FC Groningen tegen PEC Zwollen aanvangen. De wedstrijd tussen FC Groningen en PEC Zwolle zal plaatsvinden in het Euroborgstadion te Groningen. Door een beter doelsaldo van Ajax staat FC Groningen op dit moment 4e in de eredivisieranglijst, het puntenaantal die de clubs wisten te behalen in de wedstrijden zijn gelijk en hiermee staat FC Groningen eigenlijk al op een gedeelde 3e plek. Een zware kluif gaat het dan ook worden voor PEC Zw…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hm, dat staat ook zo stom. Doen we maar niet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
?
Laatste reactie door ninax, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1k weergaven
Ik wil voor mijn team een site maken. Ik heb nu een site op everyoneweb maar kan geen pagina's meer aanmaken www.kloosterhaara1.tk Dit zijn de dingen die ik sowiezo wil hebben: -Home -Selectie -Competitie -Stand -Beker -Foto's -Video's -Gastenboek en er moeten nog 15 onzichtbare pagina's komen omdat ik bij de selectie wil hebben dat je op de foto van de speler klikt en het dan doorlinkt naar een pagina met alle gegevens over die speler. Hebben jullie advies voor me?
Laatste reactie door 'Robin, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 1k weergaven
Need for Speed Most Wanted Handleiding Dit lijkt me de simpelste manier om het te installeren. Om NFSMW aan de praat te krijgen doe het volgende: Stop cd 1 je CD-rom – DVD speler: Of mount \'m in je virtule drive. En Installeer het spel zoals u gewend bent, mount de cd\'s tijdens de installatie in je virtuele drive. (alcohol 120% of deamon tools dus) Dit zijn een aantal serials voor NFSMW; 75QQ-GB3M-L1EJ-GM30-4DEV 3T99-NL74-3CB1-QJ16-3DEV 43NE-REGR-1047-M39F-ODEV FXHR-SRNZ-AFK9-V1H5-1DEV KK8Q-EN9Y-945N-WD2K-GDEV Download een van de bovenste twee van deze \'cracks\', met handleiding op deze site; http://m1009.gamecopyworld.com/games/pc_nfs_most_wante…
-
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: FC Utrecht – PSV Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Bij deze wedstrijd bruist gelijk de vraag op: Komt PSV uit de crisis of duwt FC Utrecht PSV er nog verder en verder in? Opnieuw staat er een lastige wedstrijd voor PSV op het programma. PSV mag op bezoek in het Nieuw Galgenwaard waar FC Utrecht ze al op staan te wachten. FC Utrecht staat al te trappelen om PSV nog verder in de problemen te duwen. Al kun je jezelf afvragen hoeveel verder PSV nog in de problemen kan komen? Na een slechte re…
Aw:games dwnloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
via DC++ kan het ook