Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 1k weergaven
hallo, Ik heb laats battlefield 2 gedownload en ik wou de crack gebruiken maar ik kan de folder niet vinden? ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar ik kan hem niet vinden! waar kan ik de folder vinden?
Laatste reactie door roykev3, -
- 5 reacties
- 1k weergaven
Ik wil voor mijn team een site maken. Ik heb nu een site op everyoneweb maar kan geen pagina's meer aanmaken www.kloosterhaara1.tk Dit zijn de dingen die ik sowiezo wil hebben: -Home -Selectie -Competitie -Stand -Beker -Foto's -Video's -Gastenboek en er moeten nog 15 onzichtbare pagina's komen omdat ik bij de selectie wil hebben dat je op de foto van de speler klikt en het dan doorlinkt naar een pagina met alle gegevens over die speler. Hebben jullie advies voor me?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19405.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Lg renoir proxy server instellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb een poos geleden een lg renoir gekocht, hierop zit Wi-Fi. Bij ons op school hebben ze draadloos netwerk, hier kun je gewoon op met Wi-Fi, je kunt wel verbinding maken, maar je kunt niet op het internet, de systeembeheerder zij dat ik de proxyserver op Inetproxy moest zetten op poort 8080, Ik heb dit gedaan(weet niet of ik het goed heb gedaan), maar dan moet ik vanalles toevoegen zoals het IP adres, wat niet lukt, Kan iemand me hiermee helpen? Bvd
-
demonoid
door cranckyflippo- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, heb gehoord dat je voor demonoid een invitation code nodig hebt, kan iemand mij er eentje geven en even vertellen hoe ik dit moet doen? thanx
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 1k weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
als je winrar heb kan je dat gewoon doen met rechtermuisknop op de map en dan ad to archive van plaats dat je een rar bestand maakt maak je een dan een ZIP
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur zal op zondag 24 November 2013 de wedstrijd FC Groningen tegen PEC Zwollen aanvangen. De wedstrijd tussen FC Groningen en PEC Zwolle zal plaatsvinden in het Euroborgstadion te Groningen. Door een beter doelsaldo van Ajax staat FC Groningen op dit moment 4e in de eredivisieranglijst, het puntenaantal die de clubs wisten te behalen in de wedstrijden zijn gelijk en hiermee staat FC Groningen eigenlijk al op een gedeelde 3e plek. Een zware kluif gaat het dan ook worden voor PEC Zw…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – FC Utrecht Eredivisie Live 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer Feyenoord tegen FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Party Girl Angélique (Angélique Litzenburger) is een 60-jarige gastvrouw in een nachtclub, die mannen verleid tot het bestellen van drankjes voor haar. Vanwege haar hoge leeftijd daalt het aantal klanten, maar vaste bezoeker Michel valt voor haar als een blok. Wanneer het op trouwen aankomt, geeft dit een kans [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
rot bouwvak toch ook :geheim: :-X :-\
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb de neiuwe navigatie software voor de aps 30 (oftewel versie 10) deze bestaat uit een aantal .db bestanden en een .img bestand. Branden met Nero burning Rom zorgt ervoor dat het systeem de cd-rom niet herkend. Het enige wat er t.o.v. versie 6 veranderd is is dat op de vorige cd's een .v30 file stond en dat dat nu een .img gworden is. Iemand ervaring met het branden van .db en .img betanden? Bij voorbaat dank
Laatste reactie door Dutchy17, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Okee sorry speel ook geen sims 2 op de nds (is veel aders dan op de pc)
Laatste reactie door ferrariking, -
Softmod etc.
door Marith- 4 reacties
- 1k weergaven
Hoi Hoi Allemaal Met een beetje gekloot heb ik het voor elkaar gekregen m'n backup dingen te wissen.. ik kan nu dus geen gedownloade spellen meer aan.. Nou heb ik een SD kaartje besteld (komt morgen) en wil ik proberen de wii zelf te softmodden.. Hebben jullie nog tips? Nederlandse sites etc? Verder heb ik dit gedaan omdat ik bij Grand Slam Tennis een error #002 kreeg.. Zal ik deze game nu wel kunnen spelen (als het is gelukt te softmodden) Ik heb Maxell DVD-R DVD's en deze deden het allemaal prima.. Ik ben dus opzoek naar ideeën etc. :-) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Marith PS: Mailen of berichtje sturen mag ook!!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Elefante blanco De twee bevriende priesters Nicolas en Julian werken aan de bouw van een ziekenhuis in de sloppenwijken van Buenos Aires. Nicolas is verward door zijn ervaringen maar vindt troost bij de atheistische Luciana. Zijn geloof begint te wankelen. Ondertussen wordt de situatie in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik kan niet wachten.
Laatste reactie door stefjuh, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 1k weergaven
Need for Speed Most Wanted Handleiding Dit lijkt me de simpelste manier om het te installeren. Om NFSMW aan de praat te krijgen doe het volgende: Stop cd 1 je CD-rom – DVD speler: Of mount \'m in je virtule drive. En Installeer het spel zoals u gewend bent, mount de cd\'s tijdens de installatie in je virtuele drive. (alcohol 120% of deamon tools dus) Dit zijn een aantal serials voor NFSMW; 75QQ-GB3M-L1EJ-GM30-4DEV 3T99-NL74-3CB1-QJ16-3DEV 43NE-REGR-1047-M39F-ODEV FXHR-SRNZ-AFK9-V1H5-1DEV KK8Q-EN9Y-945N-WD2K-GDEV Download een van de bovenste twee van deze \'cracks\', met handleiding op deze site; http://m1009.gamecopyworld.com/games/pc_nfs_most_wante…
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
scoop okeej...
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
iPod touch spelle op zetten gratis zo alls spore en zo O0 wie kan mijn helpen met uit leg?
Laatste reactie door Duken, -
Los verkopen of in een keer?
door Gast Vlutje- 5 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik zit erover te denken om een ps3 te kopen, maar heb nu nog een xbox360, maar ik vroeg me af hoeveel ik hiervoor kan vragen, en of ik het beter los of in 1 keer kan verkopen, ik heb het volgende: -Xbox360 met alle kabels zonder HDMI aansluiting(van vorig jaar november) -20GB harde schijf met daarop de volgende spellen: battlefield 1943 en Southpark:lets go tower defence play -2 wireless controllers met accu packs en plug-and-play kabels - Headset De volgende games: - GoW2: GOTY - Dirt 2 - Dead or Alive 4 - GH3 met 2 wired controllers - Lips met 2 microfoons - C&C Red Alert 3 - Universe at War: Earth Assault - Enemy territory: Quake wars - Crackd…