Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 980 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 980 weergaven
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA Angry Birds Seasons v2.4.1 gebarsten READ NFO-THETA Release Info Release Group: THETA ( P2P) Release Name: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Maat: 35 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Een van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: UPnP Software
door Pctje- 0 reacties
- 980 weergaven
Hoezo kan je geen poorten in je router openzetten?
Laatste reactie door Pctje, -
Kan spel niet opstarten?!
door Gast Kaszz- 0 reacties
- 979 weergaven
hoi, pas heb ik flight simulator X gedownload. ik had 2 dvd's nodig om het spel op te branden. Ik heb hem toen ook geinstalleerd en dat ging allemaal goed. probleem is nu dat het spel niet meer op kan starten, als ik dvd2 in de lade doe dan reageert ie uberhaubt niet. Als ik dvd1 in de lade doe dan vraagt hij alleen om te deinstalleren. Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt Kas
-
- 0 reacties
- 979 weergaven
Weet je wel zeker dat je nieuwsgroep server zulke oude bestanden kan downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
+++++++ VAKANTIE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ DINSDAG WALIBI WORLD
Laatste reactie door headsh0t, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 979 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
- 1 reactie
- 979 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
Laatste reactie door Vico, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast brilsmurf007- 0 reacties
- 979 weergaven
hoi
-
- 0 reacties
- 979 weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een slopende wedstrijd van 120 minuten woensdagavond, staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar in het AFAS stadion. Het was een enerverende wedstrijd, waar uiteindelijk strafschoppen de beslissing bracht in het voordeel van AZ. Beide teams zullen vermoeid zijn na de slopende wedstrijd, maar daar hebben ze beiden last van en dus geen excuus voor een van de twee teams. Woensdagavond speelden ze om een plek in de kwartfinales van de KNVB beker, terwijl nu drie belangrijke punten in de Er…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21151.0[/iurl]
Aw:games dwnloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 978 weergaven
via DC++ kan het ook
-
- 2 reacties
- 978 weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 978 weergaven
k heb een microsoft word office gedownload en er zit een bin file en een cue-bestand
Laatste reactie door grafgeest 076, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
hehe eindelijk voor elkaar gegooid, macaffee dicht gegooid en toen bleefdie lang genoeg staan om de intalatie te beginnen want mac start vanzelf weer op, ong 10 min geleden dus maar ik zie niks verschijnen in de map die ik gekozen heb en heb ook geen map program(s) waar die in verschijnt heb ook al op mn c schijf gezocht naar iwd bestanden ofzo maar vind niks :S EDIT: LAATMAAR eindelijk gelukt zie nu de bestanden in mn gekozen map komen , kmoest dus heel macafee dichtgooien ( wat opzich al een hel is ) Post samenvoeging: november 12, 2009, 15:13:39 pm ik vraag wel heel veel :$ maar ik heb de crack van razor , daar staan best veel bestanden in als de map zone , mi…
Laatste reactie door marinus1991, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 978 weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
- 0 reacties
- 978 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor Ajax en Cambuur Leeuwarden. In de ArenA zullen deze teams strijden om de laatste drie punten die te verdienen zijn in dit weekend. Ajax heeft de concurrentie een geweldige klap te geven door te winnen in De Kuip en de naaste belagers op acht punten te zetten. Dat doet het niet met erg mooi voetbal zoals we eigenlijk gewend zijn, maar het is wel effectief. De Amsterdammers zijn onderhand alweer veertien wedstrijden oprij ongeslagen in de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
- 0 reacties
- 977 weergaven
Hm, dat staat ook zo stom. Doen we maar niet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
aaaaaaa ik krijg een stijve pijp me
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
Laatste reactie door Pctje,