Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 934 weergaven
* kick ondat ik me bericht ^ had gewijzigt, en nu zie je dat er iets nieuws is gepost PS. gooi dit bericht niet weg :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 933 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Ajax Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De wedstrijd van dit weekend mag toch wel de wedstrijd van FC Twente tegen Ajax worden genoemd, de wedstrijd belooft dan ook een waar spektakel te gaan worden tussen de nummer 1 en de nummer 3 van de Eredivisie ranglijst. Deze wedstrijd tussen FC Twente kan afhankelijk van wat de andere ploegen dit weekend doen in de eredivisie een hoop veranderen in de ranglijst van de Eredivisie. De grote vraag is dan ook weten de tukkers, of terwijl FC Twente de koppositie vast te houden en ook Ajax in eigen hui…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Hoi, Zoek een goede Processor E8400/E8500/E8600 met een beetje goede batch voor m'n Computer. Draai momenteel een quad core (Q6600) maar wil graag terug naar een Dual core.
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Deze release is nieuw van Above Us All Shay’s moeder is van origine Aboriginal. Als zij overlijdt besluit haar vader naar België te verhuizen. In deze nieuwe omgeving moet Shay haar moeder’s dood zien te verwerken. De voorouders van Shay’s moeder geloven dat ze nu leeft tussen de sterren. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Forum overzichtelijker?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 933 weergaven
Helemaal voor die WoW topic :laugh:
-
- 0 reacties
- 933 weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 933 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Dan doe ik een nieuw spelletje:P http://www.spele.nl/game/ontwijken/helicopter.html
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22797.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 932 weergaven
hey ik vroeg me af of iemand hier een relaxte ps3 actie/adventure/rpg game weet? Behalve red dead redemption en cod 6 en bfbc2 want die heb ik al Gewoon met een lange storyline en oline mogelijkheden
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
Hey, ik heb laatst een heel seizoen van South Park gedownload, en ik wilde die afleveringen graag op een cdtje branden. Het zou alleen zonde van een CD zijn als ik maar 1 aflevering per CD zou doen, daarom is mijn vraag of het mogelijk is om meerdere afleveringen op 1 CD te zetten.
Laatste reactie door Bart., -
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 932 weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
Laatste reactie door Duken, -
Aw:Ik geef het op!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 932 weergaven
Hahahah wil je lege dvd\'s al onderzetter gebruiken of wil je er wat op hebben staan nog?
-
- 0 reacties
- 932 weergaven
http://video.google.nl/videoplay?docid=2600383104090431394&total=100&start=80&num=10&so=0&type=t100_nld&plindex=80
Laatste reactie door Thijs, -
Re: Nieuwe PC
door marcov- 0 reacties
- 931 weergaven
Hij wil crysis etc kunnen spelen.. ik zeg koop dan 8800GTS.. maar nee dat is dan weer te duur.
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trois mondes Als Al iemand aanrijdt staat zijn leven in een klap op zijn kop. Op aanraden van zijn vrienden rijdt hij snel door zonder naar het slachtoffer te kijken. Julliette heeft het echter allemaal zien gebeuren en gaat helpt de vrouw van het [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 931 weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Mijnes 4.6 GB ?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />In het Abe Lenstra Stadion zal er om 18:45 uur afgetrapt worden door SC Heerenveen en ADO Den Haag. Dit zullen zij doen als de huidige nummers vijf en zestien. Doordat het lijkt dat iedereen punten kan halen tegen iedereen, staat de Eredivisie dicht op elkaar. Dat is vooral te zien onderaan de Eredivisie waar zes teams binnen drie punten van elkaar staan. Daar, waar onder ander ADO Den Haag terug te vinden is, zijn de punten h…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
da's duidelijk
Laatste reactie door Farid., -
Re: Hollands Supermodel voor de Nintendo DS
door Gast Juultiee- 1 reactie
- 929 weergaven
Hej ja ik heb dat spelletje op kaartje je mag hem wel overkopen is de orginelen zit nog in doos hollands super model;) ik heb heb voor 40,00 verkocht mail me maar op miss_juultiee@live.nl
Laatste reactie door mobas, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Geen ervaring :zoals:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 6 reacties
- 929 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb een bestand van 1,42 GB, en die wil ik splitten in parts van 100 MB. Nu doe ik het volgende: Rechtsklikken > Toevoegen aan archief > Naam .rar invullen > Archief opsplitsen (bytes) > ZZip100: 98078 kb > OK. Nou dan gaat hij hem rarren. Nu komt het: Hij maakt maar 1 archief aan, en niet de parts die ik wil hebben... :-[ Ik heb heel Google afgestruind, maar kan niet vinden. Kennen jullie dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Hallo, ik heb alle stappen gevolgd van convertxtodvd en was zover dat ik kon gaan branden,heb een lege dvd erin gedaan maar hij doet niets,ik moet er wel bij vertellen, heb convertxtodvd gedownload,en kon kopen of proberen, dus denk ik eerst maar proberen,zou het daar aan kunnen liggen. wie kan mij helpen alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket,