Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 949 weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
zo hier komen de mijne dan! [img width=600 height=899]http://i289.photobucket.com/albums/ll207/canciser/8567.jpg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
ik heb nu alles gedaan tekstdocument aangemaakt en zoals hierboven vermeld gedaan, naar waar mee ik download in gevuld maar de naam voor uploaden is dat dezelfde? ik kan nu nog niet verder kijken dan de 16 de, ik heb payserver news.tweakdsl.nl dit heb ik bij beide ingevuld en de rest zo gelaten zoals staat vermeld maar krijg niet echt meer spots binnen. iemand een oplossing Post samenvoeging: februari 18, 2011, 14:39:28 ripe te vlug is toch gelukt, het was even uitvogelen maar iedereen bedankt voor de tips O0
Laatste reactie door pat32rick, -
- 1 reactie
- 948 weergaven
iPod touch spelle op zetten gratis zo alls spore en zo O0 wie kan mijn helpen met uit leg?
Laatste reactie door Duken, -
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
Re: Nieuwe PC
door marcov- 0 reacties
- 947 weergaven
Hij wil crysis etc kunnen spelen.. ik zeg koop dan 8800GTS.. maar nee dat is dan weer te duur.
Laatste reactie door marcov, -
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 947 weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
huh??? ???
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 946 weergaven
Stuur mij s.v.p. een pm voor een invitation code mvg Peter
Laatste reactie door Scottishh, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Dan doe ik een nieuw spelletje:P http://www.spele.nl/game/ontwijken/helicopter.html
Laatste reactie door Thijs, -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 945 weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
- 0 reacties
- 945 weergaven
Deze release is nieuw van Above Us All Shay’s moeder is van origine Aboriginal. Als zij overlijdt besluit haar vader naar België te verhuizen. In deze nieuwe omgeving moet Shay haar moeder’s dood zien te verwerken. De voorouders van Shay’s moeder geloven dat ze nu leeft tussen de sterren. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Mijnes 4.6 GB ?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 4 reacties
- 944 weergaven
hey ik heb een omgebouwde xbox 360 met 2 controllers en ik speel soms met me vrienden. Heeft iemand een lijst met chille games die je met zn 2en kan doen maar niet met xbox live? Fable 2 en lotro conquest heb ik al..
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22797.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 944 weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Ajax Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De wedstrijd van dit weekend mag toch wel de wedstrijd van FC Twente tegen Ajax worden genoemd, de wedstrijd belooft dan ook een waar spektakel te gaan worden tussen de nummer 1 en de nummer 3 van de Eredivisie ranglijst. Deze wedstrijd tussen FC Twente kan afhankelijk van wat de andere ploegen dit weekend doen in de eredivisie een hoop veranderen in de ranglijst van de Eredivisie. De grote vraag is dan ook weten de tukkers, of terwijl FC Twente de koppositie vast te houden en ook Ajax in eigen hui…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Forum overzichtelijker?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 943 weergaven
Helemaal voor die WoW topic :laugh: