Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Trois mondes Als Al iemand aanrijdt staat zijn leven in een klap op zijn kop. Op aanraden van zijn vrienden rijdt hij snel door zonder naar het slachtoffer te kijken. Julliette heeft het echter allemaal zien gebeuren en gaat helpt de vrouw van het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Sherlock Holmes 2 Gratis Special Sherlock Holmes and Dr. Watson: Robert Downey Jr. en Jude Law onthullen de geweldige chemie die zij onderling hebben zowel op de set als off-set. Holmes Without Borders: Downey, Law en de rest van de cast ontsnappen aan het grensgebied van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Les Emotifs Anonymes De 35-jarige Jean-René is de baas van een chocolaterie. Voor zijn werknemers is hij een koude, afstandelijke man die altijd het directe contact en conflicten vermijdt. In werkelijkheid leeft Jean-René echter in angst. Hij heeft immers sinds lange tijd een sociale angststoornis: in het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hm, dat staat ook zo stom. Doen we maar niet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
huh??? ???
Laatste reactie door Farid., -
cod 5 console
door Gast charmed696- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, Ik heb een klein vraagje. Om de console op te roepen in cod 5 moet men gebruik maken van de ~ toets maar bij mij werkt het blijkbaar niet. Wat doe ik fout? ps heb een azerty toetsenbord
-
Re: UPnP Software
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoezo kan je geen poorten in je router openzetten?
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag dit voetbal weekend afsluiten tegen NAC Breda, als laatste wedstrijd zal deze wedstrijd worden afgefloten om 16.30 uur in de Grolsche Veste. Dat het een wedstrijd in eigen huis is betekend voor FC Twente goed nieuws, want 50% van de wedstrijden tussen FC Twente en NAC Breda in de Grolsche Veste leverde FC Twente een winnend resultaat op, 18,2% wist men niet om te zetten naar een positief resultaat en 33,3% speelde men gelijk. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Fast Girls Wanneer de eigenzinnige Shania (Lenora Crichlow) de ambitieuze Lisa (Lily James) ontmoet, botsen hun twee werelden op de atletiekbaan met explosieve resultaten als gevolg. Als de twee meiden zich beiden willen kwalificeren voor het wereldkampioenschap atletiek, barst er een strijd los met een dramatische, hartverwarmende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Het Mannetje van de Maan (NL) Het mannetje op de maan kijkt jaloers naar de mensen op aarde, die veel plezier lijken te hebben. Hij reist naar de aarde maar daar wordt hij gevangen genomen door de president van de aarde. Hoe komt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22797.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 1k weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Category 8, deel 2 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van Defensie onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
zo hier komen de mijne dan! [img width=600 height=899]http://i289.photobucket.com/albums/ll207/canciser/8567.jpg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: foutmelding football manager 2008
door Gast DRKOEK- 0 reacties
- 1k weergaven
mensen ik heb dit: wie kan me helpen? groetjes!
-
HOE KAN FILMS DOWNLOADEN
door Gast ASHNA- 0 reacties
- 1k weergaven
WIE KAN MIJ STAP VOOR STAP UITLEGGEN HOE IK EEN FILM KAN DOWNLOADEN EN OP DVD BRANDEN EN WELKE PROGRAMMA'S IK NODIG .
-
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 1k weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Weet iemand waarom het zo druk is op het forum? Kan men niet even lekker genieten van t weer? Dan kan ik weer eens alle berichten lezen
Aw:Ik geef het op!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Hahahah wil je lege dvd\'s al onderzetter gebruiken of wil je er wat op hebben staan nog?
-
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=LA4un0I0k-E
- 0 reacties
- 1k weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Killer Elite Danny (Statham) is een ex-huurling die serieus in de problemen komt als Hunter (De Niro), zijn beste vriend en mentor wordt ontvoerd in opdracht van een Arabische sjeik. Die laatste dwingt Danny een moord te plegen. Doet hij dat niet, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,