Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:geen ondertiteling
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Voor zover ik weet niet. Als iets eruit gehaalt is met rippen kan je het niet meer terugzetten.
-
Aw:mp3
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
DukeN schreef: Hahah een PSV fan, dat zal sebasjuh leuk vinden :whistle: Hahaha tuurlijk leuk blijft maar 1 grote club in nl he
-
Aw:.ape en cue hééélp
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
tom6309 schreef: Hoe kan je iets uitpakken met Nero?
-
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik zal het eens proberen ik zal het laten weten of het gaat
Laatste reactie door E7691, -
controller van ps2 naar ps3
door Gast kwt- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik zou graag mijn dual shock2 controller voor de ps3 willen gebruiken, en daarvoor heb ik een converter voor gekocht. Maar hij werkt niet helemaal goed. Ik kan wel door de menu's heen scrollen, maar bij het gamen wil ie niet helemaal goed werken.
-
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24196.0[/iurl] Gaat over anti-spyware.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
heb je wel 3D tv? xD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38328.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Bij mij werkt het niet, het blijft op het zwart scherm met Loading vastzitten & ik heb dezelfde R4 zoals op de foto (de juiste r4) ik heb het al geformatteerd naar Fat32. wat nu?
Laatste reactie door Nick.L, -
Re: Loft 2010
door KR- 0 reacties
- 580 weergaven
even zoeken bij spotnet films op titel Succes
Laatste reactie door KR, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cave of Forgotten Dreams Documentaire over de grotten bij het Franse Chauvet. Hier werden in 1994 de oudste grotschilderingen ter wereld ontdekt. Deze kunstwerken zijn 32.000 jaar oud. Werner Herzog filosofeert over de kunstenaars uit die tijd. Regie: Werner Herzog Met: Werner Herzog, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 967 weergaven
Unieke download van Paranormal Activity 4 Vijf jaar nadat Katie samen met haar neefje Hunter spoorloos verdween en ze voor dood en verderf zorgde, keert ze nu terug in een nieuwe stad. Klaar om nieuwe slachtoffers te maken met haar demonische woede. Een buurmeisje legt alle gruwelijke gebeurtenissen vast. Het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
[table][th] Live: RKC – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Waalwijk mag RKC het opnemen tegen promovendus Go Ahead Eagles. Beide ploegen zijn het seizoen boven verwachting begonnen, met vijf punten uit vier wedstrijden. RKC kwam vorige week nog met 2-0 achter, maar wist er alsnog een gelijkspel uit te halen. De Eagles wisten vorige niet te winnen van FC Groningen. Na drie keer voor te hebben gestaan, en na de 3-2 met twee man meer te hebben gespeeld, moest het genoegen nemen met slechts een punt. De laatste keer dat de ploeg uit Deventer wist …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 3,5k weergaven
Dit is een nieuwe release van Amour fou Berlijn. Begin 19e eeuw. Poëet Heinrich von Kleist heeft het plan om de dood te overwinnen doormiddel van liefde. Hij besluit zijn nichtje te betrekken bij zijn zelfmoordpact. Echter wil zij hier niks mee te maken hebben. Maar dan komt hij de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 5,4k weergaven
De download is nieuw van Entourage De acteur Vincent Chase en zijn entourage bestaande uit vrienden, een agent en manager proberen het te maken in de slangenkuil die Hollywood heet. Om een nieuwe film van Vincent te financieren moeten ze geld lenen bij een rijke Texaan en zijn zoon. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:geen ondertiteling
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Die handleiding is voor geripte films die van 800mb in .avi form niet voor complete dvd\'s Ik zou zeggen als je die dvd perse wilt met nl subs ga naar de videotheek en huur hem kan je hem ook zien en heb je de juiste ondertiteling.
-
Aw:films op cd branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Het simpelste is gewoon in nero selecteren vcd/svcd project je voegt je bestandje in en nero doet de rest. Je hoeft alleen maar te wachten! En het verschil tussen vcd en svcd was de kwaliteit. vcd is kwaliteit iets van 384 bij nog wat en svcd 480 bij nog wat (ofzoiets weet niet precies uit mijn hoofd meer)
-
Aw:.CDR Bestand openen
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 4,8k weergaven
Dusszz schreef: Dit staat er op die site die Dusszz heeft gegeven: CDR files are ISO images and, if moved to a PC, can be renamed and burned as ISO files.
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hint; Het is een drama, en het gaat met name over de gevolgen van drugsmisbuik. GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21572.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Mijn laptop: Een Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf Ik ben alleen niet zo geheel tevreden, als je de specs ziet zou hij normaal gezien perfect moeten lopen maar deze laptop blijft nog vaak haperen bij bv photoshop en dan moet ik dat weer gaan afsluiten, hatelijk! En dan nog iets; mijn laptop start redelijk snel op maar vanaf ik op mijn bureablad komt en dus bv op interneticoontje duwt duurt het ongeveer nog 2 minuten voordat hij echt vloeiend begint te lopen ... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Laatste reactie door Thomah,
