Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
hier een screenshot van mijn snelheid :peace: Post Merge: januari 26, 2009, 02:35:06 am een kleine toelichting als je op de foto klikt woord hij groter en dan kan je nog een keer uit vergroten als je er nog een keer op zal klikken. waar om doe ik dit allemaal dit is voor de ongelovigen onder ons ps en zo download ik elke moment van de dag dus niet lager als dit [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Epic Mary Katherine woont met haar vader, die professor is, in een bos. Als ze haar vader in het bos gaat zoeken wordt ze plotseling verkleind en ze ontdekt het miniscule Bladervolk. Ze moet hen helpen met de strijd tegen de boosaardige Boggans. Regie: Chris Wedge Met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: FC Utrecht – PSV Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Bij deze wedstrijd bruist gelijk de vraag op: Komt PSV uit de crisis of duwt FC Utrecht PSV er nog verder en verder in? Opnieuw staat er een lastige wedstrijd voor PSV op het programma. PSV mag op bezoek in het Nieuw Galgenwaard waar FC Utrecht ze al op staan te wachten. FC Utrecht staat al te trappelen om PSV nog verder in de problemen te duwen. Al kun je jezelf afvragen hoeveel verder PSV nog in de problemen kan komen? Na een slechte re…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: IQ-test
door ActionWaction- 0 reacties
- 1k weergaven
U bent NORMAAL intelligent! Uw IQ Testresultaat is: 103 Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 13 Score op vragen: 12,27 Resterende tijd: 212 seconden Moeilijke vragen goed: 0 van de 6 Score op moeilijke vragen: 0,00 Score op tijd: 0,00 Totale score: 12,27 + 0,00 = 12,27 Gemiddelde score: 13.19 Score MBO: 11.99 Score HBO: 13.37 Score Universitair: 14.65 Top-IQ: 160
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Extremely Loud and Incredibly Close De negenjarige Oskar ontdekt in een vaas in een kast een sleutel. De sleutel behoorde toe aan zijn vader, daar is hij zeker van. Maar op welke van de 162 miljoen sloten in New York past hij? Dit is het begin van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivisie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de liv…
Digitorianen.
door noeke- 1 reactie
- 1k weergaven
;DBen op zoek naar andere Digitorianen! Groetjes van Maccie en Noeke!
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
OMG. oke dit is srsly eng. Ik had 'm schoongemaakt, deed sims superstar erin, geinstalleerd enzo en toen kreeg ik gewoon dat schermpje van sims superstar, drukte ik op play enzo, kreeg ik gewoon de normale sims! O_O
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ga hem nu installeren kan ik dadelijk ook al een patch downloaden en waar kan ik cracks vinden? Post Merge: december 22, 2008, 09:26:23 pm Ik heb hem nu geïnstalleerd hoe kom ik aan cracks en moet ik die gewoon is de map waar je de bestanden kan zien plakken, dus waar je de Engelse readme ziet?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere ‘lunchwedstrijd’ van dit weekeinde is ook een derby. Deze derby gaat tussen de rivalen Vitesse en NEC, waar de spanningen vaak hoog op kunnen lopen. Dit keer stappen de teams de derby in als de nummer twee en nummer zeventien van de Eredivisie, waarbij het onderlinge verschil 22 punten bedraagt. Normaal gesproken moet dat een simpele overwinning zijn voor de nummer twee, maar een derby is een wedstrijd met een speciale lading waarbij van alles mogelijk is. Er zijn websites beschikbaar…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24627.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
da's duidelijk
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik weet niet op wat voor systeem je het draait. Maar kijk anders even of je pc het wel aan kan. http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Heb je XP? Dan werkt het niet. Minimum specs: Operating System: Microsoft Windows Vista or Windows 7 (Windows XP is unsupported) Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz) Graphics Card: Nvidia Geforce 8800 Series / ATI Radeon HD 2600 Pro with 256MB memory or equivalent DX10 card with 256MB memory Memory: 2GB RAM DirectX: Microsoft DirectX 10 Hard Drive: 10GB of free drive space Optical Drive: DVD-ROM drive Sound Card: 100% DirectX 10 compatible sound card Internet Connection: Intern…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NEC – AZ Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend is weggelegd voor NEC en AZ, deze twee ploegen gaan wellicht ook dit weekend zorgen voor de meest spannende wedstrijd van dit weekend omdat uit statistische grafieken blijkt dat de twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Doordat deze twee clubs zo aan elkaar gewaagd zijn werden de laatste 6 wedstrijden tegen elkaar in het stadion van NEC dan ook gelijkgespeeld, toch bestaat de grootste kans nog altijd dat NEC in eigen huis verliest, want slechts 18,8%…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De lunchwedstrijd van dit weekend wordt verzorgd door SC Heerenveen en Feyenoord. Twee teams die in de subtop van de Eredivisie staan en elkaar niet veel ontlopen. Feyenoord staat momenteel vierde met 24 punten en Heerenveen staat zevende met maar één puntje minder (23). Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via d…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Heey, Ik heb Pro Evolution Soccer gedownload en ik wil hem nu updaten met de patches van Konami.. Alleen geeft hij aan dat hij de DVD-rom mist, maar die heb ik dus niet.. En ik heb m'n download bestandje ook niet meer. Volgens het update scherm, moet het een msi bestand zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 4 reacties
- 1k weergaven
Oke
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Hollands Supermodel voor de Nintendo DS
door Gast Juultiee- 1 reactie
- 1k weergaven
Hej ja ik heb dat spelletje op kaartje je mag hem wel overkopen is de orginelen zit nog in doos hollands super model;) ik heb heb voor 40,00 verkocht mail me maar op miss_juultiee@live.nl
Laatste reactie door mobas, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
weet niemandt welke bestand extensie een ps2 kan afspelen :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Mijnes 4.6 GB ?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De laatste zaterdagavond wedstrijd vindt plaats in Friesland. Roda JC komt uit het zuiden van Limburg naar het noorden van Nederland om op bezoek te gaan bij SC Heerenveen. Dat doet het als de nummer vijftien van de Eredivisie, waar SC Heerenveen momenteel vijfde staat.<br />Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[tab…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden Spring Breakers Vier meiden overvallen een fastfood restaurant om zo hun vakantie te betalen. Als ze met hun buit hard gaan feesten worden ze opgepakt door de politie. Hun borg wordt betaald door ene Alien. Hij geeft de vier klusjes om hun borg te betalen en laat ze tegelijkertijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Beste mensen , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit. ik begrijp er niks van. ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten. hij is voorderest niet egt stoffig als je me kan helpen doe het aub groetjes stef
Laatste reactie door stefjuh,