Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
Hey, mensen ik heb tussendoor iets gemaakt, een signature voor mijn Age of Conan Guild members, Dus het gaat alleen even om het geheel What do you think of it?
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24669.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
De download is nieuw van Anchorman: The Legend Continues Het nieuwsteam uit “Anchorman” gaat een nieuw decennium in: de jaren tachtig, het tijdperk van de kabeltelevisie. Het nieuwsteam gaat werken voor een 24-uurs nieuwszender. Regie: Adam McKay Met: Paul Rudd, Will Ferrell, Christina Applegate, Steve Carell, David Koechner, Luke Wilson [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 921 weergaven
Kijk hier eens, gratis games downloaden zonder programmatje en alles in het Nederlands! SPAM
-
- 0 reacties
- 921 weergaven
Alebade bedankt voor je reactie. Heb spel toch nog binnen kunnen krijgen via een nieuwsgroep.
Laatste reactie door Gemke, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van CAPSULE Djie Han Thung met:Anouk Kleykamp (Eva Rijssen), Michael Schnörr (Daniel Ichigo), Orlando Manuel do Brito (Jason Landma), Jet Kragt (Christine Wielkens), Inge Snijders (Liza Wielkens), Olga van de Ven (Yvonne Dentener), Sharon Zaal (Yvonne van der Velden), Frida Krijger (assistent Ichigo), Ernst [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 921 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Hustle Irving Rosenfeld is een oplichter. Hij en zijn partner Sydney Prosser moeten werken met een FBI- agent: Richie DiMaso. Via Richie komen Irving en Sydney in de criminaliteit terecht. De burgemeester van Camden (New Jersey), Carmine Polito en Irvings vrouw Rosalyn [...] Het volledige artikel bekijken
welke brander is er goed?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De lunchwedstrijd van dit weekend wordt verzorgd door SC Heerenveen en Feyenoord. Twee teams die in de subtop van de Eredivisie staan en elkaar niet veel ontlopen. Feyenoord staat momenteel vierde met 24 punten en Heerenveen staat zevende met maar één puntje minder (23). Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via d…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
[table][th] Live: NEC – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De klapper van de zondag is de derby van Gelderland, oftewel NEC tegen Vitesse. Normaliter is dit een wedstrijd waar volop spanning opzit, maar als we naar de ranglijst kijken dan valt er maar weinig van te verwachten. Zo doet Vitesse het met een vijfde positie prima, terwijl NEC op de laatste plaats staat. De ploeg van trainer Anton Janssen heeft met vier gelijke spelen echter geen geluk gehad. Deze week werd er voor de beker gespeeld tegen Harkemase Boys en dit was natuurlijk een mooie gelegenh…
- 0 reacties
- 920 weergaven
<p>[table][th] Live: FC Utrecht – PSV Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Bij deze wedstrijd bruist gelijk de vraag op: Komt PSV uit de crisis of duwt FC Utrecht PSV er nog verder en verder in? Opnieuw staat er een lastige wedstrijd voor PSV op het programma. PSV mag op bezoek in het Nieuw Galgenwaard waar FC Utrecht ze al op staan te wachten. FC Utrecht staat al te trappelen om PSV nog verder in de problemen te duwen. Al kun je jezelf afvragen hoeveel verder PSV nog in de problemen kan komen? Na een slechte re…
- 0 reacties
- 920 weergaven
rot bouwvak toch ook :geheim: :-X :-\
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Hallo me ouders pc, is geinfecteerd mer Trojan.DNSchanger maar malware byte's krijgt hem niet weg. Heb andere anti-virus producten proberen te installeren maar updaten allemaal niet door dit virus. Alleen Avast werkt maar ide kan het virus niet vinden. Hier een Malware byte's logje: Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database versie: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 21-12-2008 16:29:08 mbam-log-2008-12-21 (16-28-25).txt Scan type: Volledige Scan (C:|D:|E:|) Objecten gescand: 143198 Verstreken tijd: 1 hour(s), 5 minute(s), 54 second(s) HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogonSystem (Rootkit.DNSChanger.H) -> Data: kdpoy.exe -> N…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag dit voetbal weekend afsluiten tegen NAC Breda, als laatste wedstrijd zal deze wedstrijd worden afgefloten om 16.30 uur in de Grolsche Veste. Dat het een wedstrijd in eigen huis is betekend voor FC Twente goed nieuws, want 50% van de wedstrijden tussen FC Twente en NAC Breda in de Grolsche Veste leverde FC Twente een winnend resultaat op, 18,2% wist men niet om te zetten naar een positief resultaat en 33,3% speelde men gelijk. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live …
- 0 reacties
- 919 weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33524.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivisie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de liv…
- 0 reacties
- 918 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Het Mannetje van de Maan (NL) Het mannetje op de maan kijkt jaloers naar de mensen op aarde, die veel plezier lijken te hebben. Hij reist naar de aarde maar daar wordt hij gevangen genomen door de president van de aarde. Hoe komt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 918 weergaven
[table][th] Live: PSV – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit weekend is het weer tijd voor de Brabantse derby tussen PSV en RKC. Beide clubs kunnen een overwinning goed gebruiken. PSV kan zich na de nederlaag van vorige week tegen AZ herstellen door voor eigen publiek te winnen, terwijl RKC de punten nodig heeft om uit de degradatiezone te ontsnappen. Als PSV dit weekend weet te winnen dan lonkt de koppositie. De Eindhovenaren staan op dit moment al gedeeld bovenaan, samen met FC Twente en Heerenveen. FC Twente heeft echter een lastige uitwedstrijd bij SC …
Goede prijs of niet?
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 918 weergaven
Ãk ben zelf op zoek naar een pc waar ik de komende 2-3 jaar redelijk mee kan gamen, maar mijn budget kan dat niet aan, dus heb ik op marktplaats voor 500 euro het volgende gevonden: Een pc met: Processor: C2D E8400 RAM: 4GB ddr3 (?Mhz) Videokaart: Sapphire Radeon HD5770 1GB 2TB harde schijf Blu-ray speler Dvd brander Is dit die 500 euro waard, of niet? De 500 euro is de vraagprijs, misschien kan er nog iets vanaf. Niels
-
- 0 reacties
- 917 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24922.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
ja klopt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
OMG. oke dit is srsly eng. Ik had 'm schoongemaakt, deed sims superstar erin, geinstalleerd enzo en toen kreeg ik gewoon dat schermpje van sims superstar, drukte ik op play enzo, kreeg ik gewoon de normale sims! O_O
Laatste reactie door Murderdoll,