Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 983 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
dvd brander
door nelleket- 0 reacties
- 946 weergaven
Hallo hoe kan ik zien op mijn laptop of ik een dvd brander of een cd brander heb, want ik heb alle stappen gedaan met convertxtodvd en hij geeft aan lege dvd in doen en hij gaat automatich branden, maar hij doet niets. zou het kunnen omdat ik de software convertxtodvd niet heb gekocht,en eerst wil uitproberen,of heeft dat er niets mee te maken. wie kan mij helpen. alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Sorry heb hem al gevonden
Laatste reactie door njitram, -
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 805 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
- 0 reacties
- 610 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Fuck hotsspots lol die maken elke site zwart...
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Little Big Planet
door Joris.- 0 reacties
- 868 weergaven
nog steeds een fantastisch spel.... maar ik heb een vraagje ik wil graag weten hoe ver jullie ermee zijn ik ben 96% en natuurlijk als jullie ps3 hebben,wil ik wel ff jullie psn weten ( mijne is jozer95) Groetjes joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38073.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39627.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 447 weergaven
Ok, ik kan geen bij baantje vinden... Ben er veel te laat mee, nu het vakantie is, is het nog moeilijker om er één te vinden... Van mijn moeder moet de PC dus wat goedkoper... Kan de SSD dus zonder problemen weg? Ik heb het er wel over..., zonder SSD is de computer vast ook lekker snel voor mij...
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Hobbit: An Unexpected Journey ‘The Hobbit: An Unexpected Journey’ gaat over Bilbo Baggins, die een reis begint naar het verloren dwergenrijk Erebor, dat veroverd is door de draak Smaug. De tocht voert hem naar de Wildernis en verraderlijke gebieden vol Orks, Wargen en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van This Is the End Seth Rogen en zijn vrienden vieren feest in het huis van James Franco. Als de Apocalyps begint zijn alle beroemdheden op elkaar aangewezen. Buiten vergaat ondertussen de wereld. Regie: Seth Rogen, Evan Goldberg Met: James Franco, Seth Rogen, Jay Baruchel, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van Devil’s Due Een stel is op huwelijksreis als de vrouw tijdens een mysterieuze nacht zwanger raakt. De man wil de zwangerschap van zijn vrouw filmen en algauw merkt hij vreemd gedrag op. Hij komt erachter dat er een duistere kracht achter haar veranderingen zit. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is nieuw van Diplomatie Aan het einde van de Tweede Wereldoorlog krijgt generaal Von Choltitz van Hitler het bevel om delen van Parijs op te blazen. De Zweedse consul Raoul Nordling probeert hem op andere gedachten te brengen. Het leven van tienduizenden mensen en de gebouwen van Parijs [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Installeer probleem!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
CD2 erin doen! Ik weet niet of je het via deamon tools of alcohol doet? Maar gewoon op het moment dat hij vraagt om cd2 laad je in je virtuele cdrom speler cd 2 en gaat hij verder. Of als je de originele cd hebt stop je cd2 in je cdrom speler Niet zo moeilijk d8 ik
-
Aw:ABC
- 1.4k weergaven
Ik haal ze van die piratensite die hier tussen de links staat (piracy bay ofzoiets) maar meer de xbox games haal ik daar vandaan rest doe ik met dc dat vindt ik veel beter werken en gaat meestal harder
-
Aw:crc fout file corrupt
- 1.2k weergaven
www.google.nl -> typ in dan Quickpar download. En je kan het downloaden :pinch:
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17353.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Scarface
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Heey goedenavond Ik ben op zoek naar het spel: Scarface - The world is yours... Ik zie dat er genoeg zijn maar die zijn voor het meerendeel voor de Xbox 360. Zou iemand misschien even willen kijken of er een goede werkende is voor de PC. Ik zoek zelf ook nog even door Alvast bedankt, Marc
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 11.7k weergaven
ik ga swapmagic 3.6 kopen is dit goed of niet wand ik wil dat mijn ps2 games werken.
Laatste reactie door yunus-emre, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, mijn ps2 is al een tijdje omgebouwd met een matrix mx4 1.1 modchip. Sinds gisteren heb ik socom gekocht (online) maar ik raak niet door de DNAS authentication hij geeft steeds error -402, na opzoeken op internet heb ik gevonden dat het is omdat men ps2 is omgebouwd... Toen ik hem liet ombouwen kreeg ik een klein papiertje met daarop hoe je de modchip moet uitschakelen. Maar helaas ben ik dat papiertje kwijt, dus weet iemand hoe je een mx4 1.1 modchip kunt uitschakelen?
Laatste reactie door pvgpredator, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, ik heb alle stappen gevolgd van convertxtodvd en was zover dat ik kon gaan branden,heb een lege dvd erin gedaan maar hij doet niets,ik moet er wel bij vertellen, heb convertxtodvd gedownload,en kon kopen of proberen, dus denk ik eerst maar proberen,zou het daar aan kunnen liggen. wie kan mij helpen alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Laatste reactie door Farid., -
regristratie code fifa 09
door Gast josannyschoen- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hoi ik heb fifa 09 geinstaleerd maar op internet kan ik nergens een regristratie code vinden en ook niet op deze site. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. grtzz