Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 933 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 maart 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]USA|UK[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur|Drama[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Kevin Macdonald[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Channing Tatum, Jamie Bell and Donald Sutherland[/td] [/table] Verhaallijn: Het is het jaar 140, 20 jaar eerder marcheerden het Negende Legioen van Rome, onder het bevel van Flavius Aquila, naar het noorden. Het keerde nooit meer terug. Flavius's zoon Marcus is vastbesloten om de geschonden reputatie van zijn vader te herstellen. Alleen begeleid door zijn slaaf Esca rijdt Mar…
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast goldiloxx- 0 reacties
- 932 weergaven
klopt, maar dan vraagt ie wel om de retail dvd. heeft iemand daar al een torrent of zo van want die van mininova is een direct download versie en die pakt ie niet
-
- 0 reacties
- 932 weergaven
No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. Deze heb ik geprobeerd (allemaal hetzelfde resultaat): news.home.nl news.ziggo.nl news.dbsch1.nb.home.nl testnews.home.nl Dus op deze manier?: Naam@home.nl Naam.ziggo.nl
Laatste reactie door snor1991, -
Welkom psvtjuh! Have fun hier op DukeN.nl
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
Deze release is nieuw van Sherlock Holmes 2 Als de kroonprins van Oostenrijk dood wordt aangetroffen, wijst alles erop dat het om een zelfmoord gaat, aldus inspecteur Lestrade. Maar volgens Sherlock Holmes (Robert Downey Jr.) is de prins vermoord, en die moord is slechts één deeltje van een onheilspellende puzzel, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Releasedatum: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Grootte: 49 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Transformeer beelden met kern Photoshop-functies in een app ontwikkeld voor tablets.Combine afbeeldingen, gelden professionele effecten, delen de resultaten met vrienden en [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 931 weergaven
weet iemand waar ik iron man voor mijn dvd spelen kan vinden? wat ik wil het graag
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
Unieke download van Fast Girls Wanneer de eigenzinnige Shania (Lenora Crichlow) de ambitieuze Lisa (Lily James) ontmoet, botsen hun twee werelden op de atletiekbaan met explosieve resultaten als gevolg. Als de twee meiden zich beiden willen kwalificeren voor het wereldkampioenschap atletiek, barst er een strijd los met een dramatische, hartverwarmende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 931 weergaven
De download is nieuw van Machine Gun Preacher De film vertelt het verhaal van Sam Childers, een voormalige drugdealer en bendelid van de Hell’s Angels die zich bekeerd heeft tot God. Hij richtte een weeshuis op in Soedan in de jaren ’90. Nadien vormde hij een militie om te voorkomen [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 930 weergaven
Ik heb hem gedownload, en hij doet het. Je doet het zo: Eerst download je deze: Die installeer je en scipt de serial, dan kopieër je de crack naar de game file. EN DOWNLOAD DAN DEZE NOG: Dat is ook een crack en kopieër die ook naar je game file, En dan moet die het doen. [gmod]Direct links zijn niet toegestaan.[/gmod]
Laatste reactie door 2BeeTwo, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geinstalleerd maar als ik hem wil open komt er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worafgesloten. onze excuses voor het ongemak) en dan kan op op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Unieke download van Sherlock Holmes 2 Gratis Special Sherlock Holmes and Dr. Watson: Robert Downey Jr. en Jude Law onthullen de geweldige chemie die zij onderling hebben zowel op de set als off-set. Holmes Without Borders: Downey, Law en de rest van de cast ontsnappen aan het grensgebied van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 929 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update cracked READ NFO-THETA Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gekraakte LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gebarsten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 928 weergaven
[table][th] Live: Heracles – PEC Zwolle Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het eerste duel van zaterdagavond gaat tussen twee elftallen die beiden een paar jaar geleden nog op het randje van promotie/degradatie zaten, maar nu een paar jaar later lijken men de weg omhoog ingeslagen te hebben. Mede door een financieel rustig beleid en geen gekke dingen met trainers ontslaan. Hierdoor zijn men boven teams zoals NAC, RKC gegroeid. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie …
- 0 reacties
- 928 weergaven
Csak a szél Een Hongaars zigeunergezin bestaande uit moeder Mari, kinderen Anna en Rio en hun opa reizen naar Canada om aan recente moorden op zigeunerfamilies te ontsnappen. Dit betekend echter niet dat ze in Canada veilig zijn. Regie: Benedek Fliegauf Met: Gergely Kaszás, Gyöngyi Lendvai, Lajos Sárkány, Katalin Toldi, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 928 weergaven
niemandt die het weet :'( :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Side Effects Een ambitieuze psychiater (“Jude Law”) weet niet wat hij met zijn patiente Emily (“Rooney Mara”) aan moet. Ze is zwaar depressief. Dan geeft hij haar het nieuwe medicijn Ablixa. Ze knapt zienderogen op. Maar dan wordt Emily’s man vermoord. Emily staat met een mes in haar handen zonder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 928 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Laat maar hangen heb et voor me kaar gekregen heb em op c geinstalleerd en hij doet et ik heet codebook als je wilt voeg je me maar toe O0 bedankt voor de tips anyway
Laatste reactie door Pctje, -
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold,