Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
GTA: San Andreas
door YMessi- 1 reactie
- 885 weergaven
Wie weet hoe je online speelt met san andreas. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 885 weergaven
Unieke download van Laurence Anyways Laurence vertelt zijn vriendin Fred dat hij zich wil laten ombouwen tot een vrouw. Ondanks alle moeilijkheden en vooroordelen blijven ze bij elkaar. Gedurende tien jaar zien we hoe zit dit proces ondergaan. Zal hun liefde het overleven? Regie: Xavier Dolan Met: Nathalie Baye, Melvil [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Softmod etc.
door Marith- 4 reacties
- 884 weergaven
Hoi Hoi Allemaal Met een beetje gekloot heb ik het voor elkaar gekregen m'n backup dingen te wissen.. ik kan nu dus geen gedownloade spellen meer aan.. Nou heb ik een SD kaartje besteld (komt morgen) en wil ik proberen de wii zelf te softmodden.. Hebben jullie nog tips? Nederlandse sites etc? Verder heb ik dit gedaan omdat ik bij Grand Slam Tennis een error #002 kreeg.. Zal ik deze game nu wel kunnen spelen (als het is gelukt te softmodden) Ik heb Maxell DVD-R DVD's en deze deden het allemaal prima.. Ik ben dus opzoek naar ideeën etc. :-) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Marith PS: Mailen of berichtje sturen mag ook!!
-
- 0 reacties
- 884 weergaven
Unieke download van Extremely Loud and Incredibly Close De negenjarige Oskar ontdekt in een vaas in een kast een sleutel. De sleutel behoorde toe aan zijn vader, daar is hij zeker van. Maar op welke van de 162 miljoen sloten in New York past hij? Dit is het begin van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 884 weergaven
Omar m’a tuer De Marokkaanse tuinman Omar wordt veroordeeld voor de moord op zijn bazin. Zij heeft met bloed in grammaticaal incorrect Frans op de muur geschreven dat Omar het heeft gedaan. Een journalist gelooft echter in Omar’s onschuld en ontdekt talloze rechterlijke dwalingen. Regie: Roschdy Zem Met: Sami Bouajila, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 884 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38440.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 882 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
gisteren XP geinstalleerd en net weer een vastloper, en ik heb net via eigenschappen van deze computer het automatisch herstarten uitgevinkt. en misschien handig om te weten toen ik op de reset knop drukte, en toen windows ging laden kreeg ipv mijn normale bureaublad een grijs scherm met witte puntjes
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Je kan gewoon je memory card aan de zijkant (waar dat klepje zit) erin stoppen O0 dus hier: O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
O0
Laatste reactie door snor1991, -
Re: Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 881 weergaven
Lees dit dan maar ... staat er pas drie dagen op hoor
-
- 0 reacties
- 881 weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Op zaterdag 9 November 2013 om 18.45 uur in Kerkrade de wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Go Ahead Eagles worden afgetrapt. De wedstrijd zal men in het Parkstad Limburg Stadion spelen en zal worden gefloten door scheidsrechter Eric Braamhaar. De laatste keer dat beide ploegen elkaar troffen was in Deventer voor de strijd in het KNVB bekertoernooi, Roda JC Kerkrade wist deze wedstrijd met 0-2 te winnen van Go Ahead Eagles. Voor Roda…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
. Category 8, deel 2 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van Defensie onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 881 weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
hey medegamers, ik bn net nieuw en gelijk al een vraag. ik heb fifa 09 netjes in de winkel gekocht :P en dan moet je gelijk na het installeren registreren, en dat heb ik gedaan. maar mijn pc heeft g1 internet, daarvoor had ik hem ff aan het internet gezet met het installeren. maar nu dus g1 internet en wil ik spelen staat er dat ik een internet verbinding nodig heb zodat ze het spel kunnen controleren. maar ik wil gewooon zonder internet spelen. is er een crack voor of iets?? reageer please snel want kwil zo dolgraag beginnen b.v.d later
Laatste reactie door Andrinho, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24189.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Help de Noob!
door MasterXDG- 3 reacties
- 880 weergaven
Oke, ik ben dus van plan een laptop te gaan kopen, maar ik wil dan ook draadloos internet. Ik heb nu nog de kabel, maar ik heb hier en daar gehoord dat als ik draadloos internet wil dat ik een router moet kopen.. en dan de internet kabel d'r in pluggen en voila. Is dit waar gaat dat echt zo makkelijk, of komt er meer bij kijken.. En wat zouden jullie doen.. Ik stel jullie hulp(&advies) echt op prijs!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Oke. Fijn zo! Dan kan hier een slotje op O0
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24183.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Heey allemaal, Doen jullie ook aan swat 4? Zoja? Keer een potje? Mijn 'NickName' {CIH}T0rres<LTN> Greetz.
Laatste reactie door TorresNL, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jack and Jill Jack Sadelstein (Adam Sandler) een succesvolle reclameman uit Los Angeles, met een beeldschone vrouw (Katie Holmes) en kinderen, heeft maar aan één ding een hekel. Dat is als zijn tweelingzus Jill (Adam Sandler) op bezoek komt voor de feestdagen. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
hoii mensen, ik wou effe vragen of je gratis windows vista kan instaleren?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
ik heb xp home orgineel.mvg thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Unieke download van Les Emotifs Anonymes De 35-jarige Jean-René is de baas van een chocolaterie. Voor zijn werknemers is hij een koude, afstandelijke man die altijd het directe contact en conflicten vermijdt. In werkelijkheid leeft Jean-René echter in angst. Hij heeft immers sinds lange tijd een sociale angststoornis: in het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 877 weergaven
Jaa, Slotje..
Laatste reactie door Sneakerz,