Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
gta san andreas
door Gast downloadjunk- 1 reactie
- 980 weergaven
hey ik heb een vraag over gta sa. ik heb de game gedownload en geïnstalleerd. hij deed het gewoon en de volgende dag staat er ineens : gta-sa.exe toepassingsfout de instructie op blablabla de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt wat moet ik doen please help me :'( :'( :'(
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 980 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
Deze release is nieuw van Sherlock Holmes 2 Als de kroonprins van Oostenrijk dood wordt aangetroffen, wijst alles erop dat het om een zelfmoord gaat, aldus inspecteur Lestrade. Maar volgens Sherlock Holmes (Robert Downey Jr.) is de prins vermoord, en die moord is slechts één deeltje van een onheilspellende puzzel, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33524.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Speelronde achttien begint op vrijdagavond met de wedstrijd RKC Waalwijk tegen FC Twente. Deze wedstrijd gaat tussen een team dat strijd om de bovenste plaatsen en een team dat strijd om lijfsbehoud. Doordat alle teams onderin af en toe eens weten te winnen, blijft alles dicht bij elkaar staan. Dat betekent dat RKC op dit moment slechts twee punten boven de laatste plaats staat. De Eredivisie kruipt heel erg in elkaar. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
Hallo me ouders pc, is geinfecteerd mer Trojan.DNSchanger maar malware byte's krijgt hem niet weg. Heb andere anti-virus producten proberen te installeren maar updaten allemaal niet door dit virus. Alleen Avast werkt maar ide kan het virus niet vinden. Hier een Malware byte's logje: Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database versie: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 21-12-2008 16:29:08 mbam-log-2008-12-21 (16-28-25).txt Scan type: Volledige Scan (C:|D:|E:|) Objecten gescand: 143198 Verstreken tijd: 1 hour(s), 5 minute(s), 54 second(s) HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogonSystem (Rootkit.DNSChanger.H) -> Data: kdpoy.exe -> N…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
The Company Men Bobby (“Ben Affleck”) en zijn collega’s hebben het goed voor elkaar: een mooi huis, een Porsche in de garage en leuke kinderen. Maar dan worden ze opeens ontslagen en veranderen ze in werkloze losers. Bobby moet leren dat er meer in het leven is dan het najagen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 979 weergaven
Side Effects Een ambitieuze psychiater (“Jude Law”) weet niet wat hij met zijn patiente Emily (“Rooney Mara”) aan moet. Ze is zwaar depressief. Dan geeft hij haar het nieuwe medicijn Ablixa. Ze knapt zienderogen op. Maar dan wordt Emily’s man vermoord. Emily staat met een mes in haar handen zonder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 978 weergaven
Serials.ws
- 0 reacties
- 978 weergaven
een witte iphone is een gayphone.
Laatste reactie door kipneck, -
http://www.spele.nl/game/bowlen/glutterbowlen.html
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Hallo , als ik een dvd of cd in brander-speler steek gaat de auto run niet meer open dwz : tot over een week ging er een mapje open waar ik kon kiezen wat ik ging doen , map openen of branden of gelijk welk , als ik een film in stak ging hij direct open met nero , muziek met windows player. Nu heb ik al van alles geprobeerd ( in het rigister nagekeken of de autorun juist stond , staat juist , al van alles niets helpt , ik heb wel vista . ik heb ook al nero er af gedaan , niets helpt. Weet iemand een oplossing ????
Laatste reactie door rudipatty, -
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 977 weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
Unieke download van Sherlock Holmes 2 Gratis Special Sherlock Holmes and Dr. Watson: Robert Downey Jr. en Jude Law onthullen de geweldige chemie die zij onderling hebben zowel op de set als off-set. Holmes Without Borders: Downey, Law en de rest van de cast ontsnappen aan het grensgebied van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 977 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update cracked READ NFO-THETA Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gekraakte LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gebarsten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 976 weergaven
Alebade bedankt voor je reactie. Heb spel toch nog binnen kunnen krijgen via een nieuwsgroep.
Laatste reactie door Gemke, -
hoii mensen, ik wou effe vragen of je gratis windows vista kan instaleren?
Laatste reactie door Tom, -
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 976 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
Deamon Tools verwijderen?
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 976 weergaven
Ik zit met een probleem. Het lukt niet op Deamon Tools te verwijderen. Hij staat niet in de software lijst. Ik ben verder niet zo handig met computers dus kunnen jullie me helpen?
-
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast AWK- 0 reacties
- 975 weergaven
-- Sorry al opgelost
-
- 0 reacties
- 975 weergaven
''we'' ? :geheim:
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 975 weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
- 2 reacties
- 975 weergaven
weet iemand waar ik iron man voor mijn dvd spelen kan vinden? wat ik wil het graag
Laatste reactie door ferrariking,