Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
ik heb xp home orgineel.mvg thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
Heey allemaal, Doen jullie ook aan swat 4? Zoja? Keer een potje? Mijn 'NickName' {CIH}T0rres<LTN> Greetz.
Laatste reactie door TorresNL, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Weet je wel zeker dat je nieuwsgroep server zulke oude bestanden kan downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Gevonden Beautiful Creatures Lena Duchannes verhuist naar het kleine stadje Gatlin. Ze ontmoet Ethan, die het stadje het liefste zo snel mogelijk zal verlaten. Samen ontdekken ze echter hun familiegeheimen en de duistere krachten van Lena. Regie: Richard LaGravenese Met: Viola Davis, Alice Englert, Jeremy Irons, Emma Thompson, Elton LeBlanc, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Photoshop CS2
door Mystic- 0 reacties
- 972 weergaven
Illegaal
Laatste reactie door Mystic, -
Welkom psvtjuh! Have fun hier op DukeN.nl
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 972 weergaven
PS2 wordt verkoopt met alle kabels, 1 controller er een 8mb memory card. Wordt verkocht omdat hij nooit meer wordt gebruikt wegens aanschaf Xbox 360 Sony Playstation 2 Slim met 7 spellen: *Alone in the Dark *Enter the Matrix - zonder boekje *X-Men Ledgends II: Rise of Apocalypse - zonder boekje *24: The Game - stalen hoesje *The Sum of all Fears *CSI: 3 Simendions of Murder *True Crime streets of LA €60.00 verzendkosten voor de koper. Alle spellen zijn compleet en niet beschadigt tenzij anders staat gemeld. Farid http://link.marktplaats.nl/367858393
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 972 weergaven
jah ik ook en met mij komt dat laaste bericht van jou ook
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Unieke download van Laurence Anyways Laurence vertelt zijn vriendin Fred dat hij zich wil laten ombouwen tot een vrouw. Ondanks alle moeilijkheden en vooroordelen blijven ze bij elkaar. Gedurende tien jaar zien we hoe zit dit proces ondergaan. Zal hun liefde het overleven? Regie: Xavier Dolan Met: Nathalie Baye, Melvil [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 971 weergaven
Jongens, ik vond daarnet een topic dat me net even iets te ver ging. Het betreft dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22515.msg69448/topicseen,topicseen#msg69448 Ik heb er even een slotje op gedaan, zoals je kunt lezen. Is dit een goede reactie of moet het topic weer open?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
Deze release is nieuw van Blood Ties Chris komt in 1974 uit de gevangenis en wordt opgehaald door zijn broer Frank die politieagent is. Frank probeert Chris op het rechte pad te krijgen maar beide broers raken in een spiraal van criminaliteit terecht. Regie: Guillaume Canet Met: Clive Owen, Marion [...] Het volledige artikel bekijken
gta san andreas
door Gast downloadjunk- 1 reactie
- 971 weergaven
hey ik heb een vraag over gta sa. ik heb de game gedownload en geïnstalleerd. hij deed het gewoon en de volgende dag staat er ineens : gta-sa.exe toepassingsfout de instructie op blablabla de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt wat moet ik doen please help me :'( :'( :'(
- 0 reacties
- 971 weergaven
+++++++ VAKANTIE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ DINSDAG WALIBI WORLD
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
hallo :-[ ik speel een film af maar ik heb geen beeld. ik heb wel geluid. kunnen jullie helpen alvast bedankt
Laatste reactie door sstitchh, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
- 0 reacties
- 970 weergaven
O jah! cool, basbulletje >>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< [move]>>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< O0[/move]
- 0 reacties
- 970 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Out of the Furnace De broers Russel (“Christian Bale”) en Rodney Baze (“Casey Affleck”) groeiden op in een industriestadje in de Verenigde Staten. Ze willen graag ergens anders een beter bestaan opbouwen. Deze droom valt in duigen als Russel in de gevangenis terecht [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 969 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 969 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van APP Bobby Boermans met: Hannah Hoekstra (Anna Rijnders), Isis Cabolet (Sophie Welts), Robert de Hoog (Tim Maas), Alex Hendrickx (Stijn Rijnders), Matthijs van de Sande Bakhuyzen (Daan Thijsse), Jeroen Spitzenberger (Jerry), Gigi Ravelli, Mark van Eeuwen (Sim), Liza Sips (Liesbeth), Harry van Rijthoven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 968 weergaven
De download is nieuw van Dead Man Down Victor (“Colin Farrell”) werkt voor de maffiabaas Alphonse Hoyt. Als Hoyt wordt bedreigd door een onbekende moordenaar moet hij op onderzoek uit. Dan ontmoet hij de mooie Beatrice die hem chanteert met een filmpje waarop hij iemand vermoordt. Regie: Niels Arden Oplev [...] Het volledige artikel bekijken
ik heb windows media player 11 gedownload als ik het installeer komt er een vraag dat ik me moet valideren heeft iemand een crack ervoor??,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Deze release is nieuw van Enemy Een leraar huurt een film op aanraden van zijn collega’s. In de film blijkt een exacte dubbelganger van hem te spelen. Al snel raakt hij geobsedeerd door deze dubbelganger. Ze ontmoeten elkaar en worden jaloers op elkaars leven. Regie: Denis Villeneuve Met: Jake Gyllenhaal, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 968 weergaven
[table][th] Live: Roda JC – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Roda JC heeft vanavond wat goed te maken tegen de ploeg van Marco van Basten. Zo verloor het elftal van trainer Ruud Brood met maar liefst 5-1 van NAC en bovendien was deze nederlaag in eigen huis. Roda heeft een behoorlijke flater geslagen en de spelers zullen er alles aan willen doen om deze nederlaag teniet te doen. Heerenveen kent echter een goede seizoenstart en met de huidige resultaten kan het bestuur in ieder geval tevreden zijn. Na alle interne ontevredenheid heerst er nu einde…
Laatste reactie door EredivisieSteams,