Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 901 weergaven
Oke. Fijn zo! Dan kan hier een slotje op O0
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Omar Omar woont in Palestina, maar hij komt in Israël door de kogels van bewakers te ontlopen en over de scheidingsmuur te klimmen die de gebieden gescheiden houdt. Dit doet hij om zijn geheime liefde Nadia en zijn twee jeugdvrienden Tariq en Amjad [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
HOE KAN FILMS DOWNLOADEN
door Gast ASHNA- 0 reacties
- 900 weergaven
WIE KAN MIJ STAP VOOR STAP UITLEGGEN HOE IK EEN FILM KAN DOWNLOADEN EN OP DVD BRANDEN EN WELKE PROGRAMMA'S IK NODIG .
-
- 0 reacties
- 900 weergaven
hey medegamers, ik bn net nieuw en gelijk al een vraag. ik heb fifa 09 netjes in de winkel gekocht :P en dan moet je gelijk na het installeren registreren, en dat heb ik gedaan. maar mijn pc heeft g1 internet, daarvoor had ik hem ff aan het internet gezet met het installeren. maar nu dus g1 internet en wil ik spelen staat er dat ik een internet verbinding nodig heb zodat ze het spel kunnen controleren. maar ik wil gewooon zonder internet spelen. is er een crack voor of iets?? reageer please snel want kwil zo dolgraag beginnen b.v.d later
Laatste reactie door Andrinho, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Nog een processor van intel, oorspronkelijk van een i7 i930 processor. 12V DC (direct current) 0.60 A Bied een leuk prijsje en hij is voor jou. (ex verzenkosten) ophalen kan ook. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
VERPLAATST: [Centraal]Pro Cycling Manager 2009 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Heisenberg- 0 reacties
- 900 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30411.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 900 weergaven
Ik heb Mozzila firefox gedownload en ik wil die als een standaard browser gebruiken... Weet iemand hoe je dat aanpast!?
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Laat maar hangen heb et voor me kaar gekregen heb em op c geinstalleerd en hij doet et ik heet codebook als je wilt voeg je me maar toe O0 bedankt voor de tips anyway
Laatste reactie door Pctje, -
Re: voorstellen
door Sander- 0 reacties
- 899 weergaven
Jij vind zeker het spam topic leuk om posts te pakken
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Gevonden The Bridge 1.07 Episode 05: Het vijfde en laatste maatschappelijke probleem waarop de moordenaar de aandacht vestigt, is de onverschilligheid ten opzichte van kinderarbeid. Een schoolbus vol met kinderen verdwijnt op klaarlichte dag, en de moordenaar eist dat vijf grote bedrijven die indirect van kinderarbeid profiteren, in brand worden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 899 weergaven
Basbulletje krijgt van mij een 7,5. Omdat hij in korte tijd al heel hulpzaam is.. O0
Laatste reactie door Robin, -
Help de Noob!
door MasterXDG- 3 reacties
- 899 weergaven
Oke, ik ben dus van plan een laptop te gaan kopen, maar ik wil dan ook draadloos internet. Ik heb nu nog de kabel, maar ik heb hier en daar gehoord dat als ik draadloos internet wil dat ik een router moet kopen.. en dan de internet kabel d'r in pluggen en voila. Is dit waar gaat dat echt zo makkelijk, of komt er meer bij kijken.. En wat zouden jullie doen.. Ik stel jullie hulp(&advies) echt op prijs!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
Laatste reactie door sunaj, -
VERPLAATST: wii spel gedowload en gebrand doet het niet! Error #002 An error has occurred.
door Jeroen- 0 reacties
- 898 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37329.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
ik ben op zoek naar een demonoid invite
Laatste reactie door murrays, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Release Info Release Group: PH (Scene) Release Name: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH Release Date: 07-04-2012 Bestandsnaam: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH.rar Maat: 8,1 MB Type: Mini Game release Beschrijving U zult genieten van ontelbare uren plezier met Pretty Good Solitaire. Speel 770 verschillende solitaire kaartspelen, van klassieke spelen zoals [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 897 weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Life Happens Kim is een feestbeest dat zich nergens voor schaamt. Wanneer ze na een one night stand onverwachts in verwachting blijkt te zijn moet ze de realiteit onder ogen zien te komen. Duidelijk niet klaar voor een baby beseft ze uiteindelijk dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 897 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24627.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
Laatste reactie door koenmf, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
Unieke download van Extremely Loud and Incredibly Close De negenjarige Oskar ontdekt in een vaas in een kast een sleutel. De sleutel behoorde toe aan zijn vader, daar is hij zeker van. Maar op welke van de 162 miljoen sloten in New York past hij? Dit is het begin van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 896 weergaven
owjah.. Hoe krijg je dit nu op DVD?.. Die ondertitelings bestand.. en die AVI bestand gewoon op DVD doen ?
Laatste reactie door JStyle, -
GTA: San Andreas
door YMessi- 1 reactie
- 896 weergaven
Wie weet hoe je online speelt met san andreas. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 896 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38440.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje,