Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
bs player..
door Julien- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heb hier weer een vraag (sorry hiervoor..) maar ik gebruik al heel lang bs player waarmee k dan films kijk en dan ondertiteling los eronder laat afspelen.. dus ook zo vandaag.. wou ik weer wat gaan kijken zegt het programma opeens dat ik whenu save moet instaleren .. zo gezegd zo gedaan .. dus ik wil het programma instaleren zegt me AVG: trojan gevonden.. nou dat moet ik niet hebben dus die heb ik er maar weer afgehaald.. maar steeds als ik het opnieuw wil doen krijg ik weer zo trojan .. en upgraden naar volle versie kost 30 euro.. dus daar wacht ik nog maar even mee? iemand een idee hoe k hier vanaf kan komen ? of weet iemand mischien een ander programma waarmee …
Laatste reactie door Julien, -
Flash 4 Nds
door f4n- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Op /spam staat een beschrijving hoe je Nds spellen kun downloaden van internet en via standaard flashgeheugen in een Nds speladapter op je Nds kunt spelen. De website /spam ziet eruit als een echte Nds en werkt ook zo. /mod: een topic maken om reclame te maken voor een website is niet toegestaan, uiteraard mag je bij een probleem doorverwijzen naar een site.
Laatste reactie door f4n, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
<a href="http://www.gametracker.com/server_info/94.210.39.54:28960/" target="_blank"><img src="http://cache.www.gametracker.com/server_info/94.210.39.54:28960/b_560x95.png" border="0" width="560" height="95" /></a>
Laatste reactie door hekc0211, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
Raad je A-Squared free aan: http://www.emsisoft.com/en/software/free/ Deze scanner is de beste, zie http://www.download.com/A-squared-Free/3000-2239_4-10262215.html Pas wel op de "false positives" soms ziet hij goede bestanden aan voor malware. Een eenvoudige oplossing om goede bestanden NIET definitief te verwijderen is om alle gevonden bestanden in de quarantaine te zetten zodat je ze later altijd weer kan terugzetten. Heb er geen aandelen van maar heb er erg goede ervaringen mee O0
Laatste reactie door wakker, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
+++++++ VAKANTIE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ DINSDAG WALIBI WORLD
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Hallo leden , Ik heb een probleem met het spel harry potter en de half bloed prins Eerst wist ik niet in welke map ik de crack moest zetten , maar nu is de crack in deze map gezet : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. Groeten , Thomas ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd! Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage. Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd. heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn. Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap? Alvast bedankt! [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig vragen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31540.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Yep aanpakken die handel. Kijken of hij blij is met een DDos attack op zijn ip.. (Dit is geen bewijs dat ik dat doe he ... )
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 777 weergaven
dat is ook een goede site ja;)
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
Mijn hobby's zijn: Gamen Voetballen (c2) Pencak silat (<spreek uit als: pentjack silat:P) en Fruity Loops (<waar ik goed slecht in ben) <Mart> :peace:
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38325.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
hoe krijg je hier een code voor dan?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 435 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41732.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Themes ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Thema’s ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Maat: 3,6 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
De download is nieuw van The Theatre Bizarre De jonge Enola Penny is helemaal geobsedeerd door een verlaten theater in een verloederd deel van haar buurt. Op een avond ziet ze de deur op een kier staan en besluit ze naar binnen te glippen. Daar wordt op het duistere podium [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 7,9k weergaven
Black Black is een moderne vertelling van het klassieke Romeo & Julia verhaal dat zich afspeelt in de buitenwijken van Brussel. Mavela is lid van de bende Black Bronx. Ze wordt verliefd op een jongen van de rivaliserende bende 1080-ers. Regie: Adil El Arbi, Bilall Fallah Met: Aboubakr Bensaihi, Martha […] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:melding not supported yet
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
katten schreef: Ok voor jou de foutmelding in normaal nederlands: Nog niet ondersteund: Wilt u alstublieft deze ondertiteling opsturen zodat ik deze extensie compatible kan maken met mijn software. Dus dat betekent dat jij een ondertitelings file hebt gedownload waarmee het programma niet overweg kan.
-
Aw:Probleem met download
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
lion schreef: Dat is btw wel een mega groot bestand hoor Vindt knap dat je die kan opslaan
-
Aw:Afspelen van VOB + ondertitels
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Installeer een tooltje om dvd\'s mee af te spelen. Bv. PowerDVD of WinDVD. Hier laad je dan die video_ts map in (de map waar als je .vob, .dub en .ifo files inzitten) En hij begint de film af te spelen. Als je dan in het beeld rechtermuisknop klikt zie je Ondertiteling daar kan je dan zien welke ondertitelingen er bij de film zitten. Succes,
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
eej ,. ik heb het probleem dat hij niet download,. hij blijft de hele tijd op rood staan ??? wat's the problem???
Laatste reactie door fariiz, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Sindskort heb ik internet via tele2. Ik heb de beschrijving van het modem doorgelezen en gekeken hoe je een draadloos netwerk in kan stellen. Op zich is dat niet moeilijk. Maar dan kom ik bij de kop beveiliging, dar wil ik graag wpa beveiligen. Maar dan sturen ze mij naar een site, daar snap ik niks van, http://support.microsoft.com/?kbid=815485. Weet iemand een goede site hoe ik via vista een wpa beveiliging kan maken? René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Beste mensen , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit. ik begrijp er niks van. ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten. hij is voorderest niet egt stoffig als je me kan helpen doe het aub groetjes stef
Laatste reactie door stefjuh, -
Re: Serial nodig Farcry 2
door Gast Hompie- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen, Weet 1 van jullie of er al een serial op internet te vinden is voor Farcry 2 zo ja zeg me het a.u.b. heb hem geinstalleerd crack overgezet en nou moet ik pas het serial number invoeren beetje raar systeem maargoed. snap eigenlijk ook niet wat de bedoeling is er staat een andere code boven en ik zou echt niet weten of ik die nou moet kopieren of wat. heb niet echt verstand van die dingen. help me aub. Gegroet.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Oke dat is alvast 1 zorg minder Dus ik zou even binnenin moeten kijken of alles wel goed vast zit enzo...
Laatste reactie door Farid.,
