Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 964 weergaven
Dit is een nieuwe release van Last Hijack Last Hijack is een mix tussen animatie en een documentaire over het leven van een Somalische piraat. Mohamed is een door de wol geverfde piraat maar in Somalië is hij gewoon een van de velen die het hoofd boven water probeert te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 5.6k weergaven
Dit is een nieuwe release van PIJNSTILLERS Tessa Schram met: Gijs Blom (Casper), Birgit Schuurman (Marit van Riel), Raymond Thiry (Robert van Laren), Susan Radder (Anouk), Massimo Pesik (Pim), Kees Boot (vader Sofie), Carry Slee (vrouw met hondjes), Miryanna van Reeden (tante Inge), Tijn Docter (Felix), Anouar Ennali (Said), Lara [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.8k weergaven
Gevonden La résistance de l’air Voor Vincent is er niet veel meer in het leven dan zijn gezin en zijn schietclub. Hij is een begenadigd schutter en zijn talenten worden dan ook opgemerkt door het mysterieuze nieuwe clublid Renaud. Wanneer Vincent in de geldproblemen komt, doet Renaud hem een uniek […] Het volledige artikel bekijken
Aw:dvd shrink????????
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
peet1234 schreef: Wil niet heel eigenwijs zijn maar het toevallig laatst tiesto in concert geripped en hij heeft toch automatisch de dvd op 4,3 gb gezet, hij zet gewoon de kwaliteit automatisch zo laag tot je op 4,3 gb uitkomt en als je dan audio of subs weghaalt (waardoor hij weer kleiner wordt dan 4,3 gig dan zet hij automatisch de kwaliteit weer iets omhoog zodat hij allemaal netjes op een dvdtjuh past. (bij mij versie van DVD Shrink dan )
-
Aw:rare vraag
- 1.4k weergaven
Ok ik pas ook Dit weet ik echt niet!
-
Aw:Battlefield 2 problemen
- 1.3k weergaven
rodericky schreef: En welke foutmelding krijg je dan.........
-
VERPLAATST: Paint Shop Pro X
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16565.0[/iurl]
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
of me harde schijf zat vol
Laatste reactie door 1337, -
@Drob: jou probleem heeft hier helemaal niets mee te maken dus aub voor jou probleem een nieuw topic aanmaken.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Heeft iemand een no cd crack voor mij van footballmanager. het lukt mij niet dat ander bestandje uittepakken zelf met winrar niet ik krijg: volgend volume is nodig... wat bedoelen ze daarmee? Grtz, ;D
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 562 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
Twee nieuwe regisseurs in beeld voor ’Hunger Games’ sequel Catching Fire – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Twee nieuwe regisseurs in beeld voor ’Hunger Games’ sequel Catching Fire Na het besluit van The Hunger Games regisseur Gary Ross om niet terug te keren voor sequel Catching Fire, kwam al snel het nieuws binnen over een shortlist met nieuwe mogelijke regisseurs. Hierop stonden onder meer de namen van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 628 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 786 weergaven
Gevonden Angel of Death De man achter de successeries Battlestar Galactica en Smallville, Wayne Rose, neemt de regie voor zijn rekening van deze spannende actiefilm. Het team van Kane (martial arts ster Steven Seagal) strijdt ditmaal tegen de onderwereld en terroristen. De CIA komt een illegaal transport op het spoor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 6.2k weergaven
Deze release is nieuw van Wreck-It Ralph (NL) NEDERLANDS GESPROKEN. Wreck-It Ralph is een hilarisch avontuur van Walt Disney Animation Studios, regisseur en Emmy-winnaar Rich Moore, waarin je door allerlei arcade spellen stuitert. Al tientallen jaren wordt Ralph overschaduwd door Fix ‘t Felix Junior, de brave held uit hun game [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 8.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Big Hero 6 Wonderkind Hiro Hamada (14) woont in de futuristische stad San Fransokyo en is meestal op straat te vinden waar hij zich bezighoudt met robotgevechten. Zijn oudere broer besluit hem mee te nemen naar het robotlab van zijn universiteit. Hier ontdekt [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:problemen bij mp3 branden op dvd
- 1.4k weergaven
Zitten ze niet misschien in aparte mapjes? en dat je dvd speler dat niet aankan ofzoiets? Misschien zijn het .wav bestandjes wat je dvd speler niet aankan?
-
Aw:Weet iemand hoe Deamon werkt
- 1.3k weergaven
tom6309 schreef: ik wist niet dat dat kon? Als je een .cue file inlaadt dan zie je in je virtuele cdrom speler dat avi bestandje en die kan je bekijken Denk tot hij/zij dit bedoeld?
-
Aw:Draadloos netwerk
- 1.3k weergaven
Ik zal wel gaan voor een draadloze accespoint Omdat je toch al een router hebt van je internet provider.
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
xxx
Laatste reactie door Eagles, -
beveiligen
door Julien- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hey, ik heb op m'n pc 2 gebruikers accounts , 1 administrator , mezelf en een gast account. nu heb ik al ingesteld dat het gast account niets kan instaleren. maar nu wil ik ook dat deze gebruiker (bijvoorbeeld) mijn hele ''E'' schijf niet kan zien. is dit mogelijk ? of is het anders mogelijk om bepaalde mappen te beveiligen met een wachtwoord zodat niemand in de map kan kijken behalve ikzelf? hoop dat het duidelijk is groeten, Julien
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Erphon, -
Re: outlook
door Drob- 0 reacties
- 727 weergaven
hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29207.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,