Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1.1k weergaven
Stuur mij s.v.p. een pm voor een invitation code mvg Peter
Laatste reactie door Scottishh, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 737 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
door Gast big foot- 0 reacties
- 686 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
- 0 reacties
- 672 weergaven
Dan is iemand anders jou helaas voorgeweest.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 967 weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
- 0 reacties
- 943 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
door Gast iersel7- 0 reacties
- 723 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
- 0 reacties
- 627 weergaven
idd steffris maar zo als ik jou al in een pm heb gestuurd heb ik het zelf helemaal verneukt ik heb namelijk de activatie naam mijn gmail laten sturen maar heb het adres verkeerd getiept fuck ik baal echt als een stekker eindelijk een invite verneuk ik het zelf zou iemand mij een 2e kans kunnen geven ??? ralf
Laatste reactie door tutke01, -
door Gast meewisse- 0 reacties
- 754 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 824 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
daar heb je een feit!
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Vind ik persoonlijk ietjes beter, kan je tenminste zien WAAROM wel/niet. En je zegt dat je nog geen patches hebt geprobeerd. Heb je al wel de fixes geprobeert dan? dat zou het ook nog kunnen wezen.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Sorry heb hem al gevonden
Laatste reactie door njitram, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Ik heb alles al geprobeerd wat hier staat...nikx doet het! Krijg nog steeds het opstartscherm waar ik de product code moet invoeren... Help!
Laatste reactie door amir86, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Doe eerst nog even een registery scan met CCleaner, misschien zijn er nog resten overgebleven van Sims 3 waardoor de installatie afbreekt. Ok, dat heb ik gedaan, maar nu stopt hij nog steeds na de registratie. Ik snap niet waarom hij het nu ineens niet meer doet, terwijl hij er gisteren nog gewoon opstond... Nog meer opties die ik kan doen? Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door melley88, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Over deze foutmelding kan ik helemaal niks vinden... www.srtest.com geprobeerd ? hea bedankt ! ik zie het al mijn pc kan het niet aan :'( :'( maar toch bedankt
Laatste reactie door mmthebeal, -
- 1 reactie
- 534 weergaven
Ben zelf ook ajax supporter, en ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als je kijkt wat voor problemen die kerel maakt, en hoe hij staat te spelen. Het publiek laat weten dat ze el hamdaoui niet moeten.
Laatste reactie door PCgamer, -
- 1 reactie
- 782 weergaven
bij mij heb ik het geinstallerd, heb de provider kpn , druk ik dat aan doe ik een gebruikersnaam en wachtwoord en dan zegt ie : Het kan niet want er is een time-out gekomen
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 682 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
wil er iemand antwoord geven op mijn vragen?? :redface:
- 0 reacties
- 731 weergaven
ok dankjewel O0 die vernieuwing waar vraag je dat :
- 0 reacties
- 922 weergaven
maar hoe vraag ik zo'n trainer als van gaal of wie dan ook?? als ik zijn naam intyp dan zie ik hem staan als ik erop klik kan ik zien hoe goed hij is enzo en ik kan bijnaam geven maar ik zie nergens iets over cotract aanbieden ofwatdan ook? :cool2: ooh en trouwens ik kan geen nieuwe grasmat leggen in arena want er staat dan er kan geen grasmat in de arena worden gelegt om dat het stadion geen eigendom van de club is. :-[ Post Merge: mei 03, 2009, 09:30:45 am he hoe neem ik zo'n trainer aan dan?? Post Merge: mei 03, 2009, 12:22:51 pm kan er iemand antwoorden geven op mijn vragen en ik heb nog een vraagje kan ik ook een club uitnodigen om een oefenweds…
Laatste reactie door stephanvw,