Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 960 weergaven
Laatste reactie door Chief., -
Met wat uitpakken?
door YMessi- 1 reactie
- 960 weergaven
Ik heb net een game gedownload maar 2 van de 3 bestanden is .bin en een is .cue, hoe moet ik die 3 bestanden uitpakken, niet met winRAR in ieder geval....
Laatste reactie door Maserati, -
- 0 reacties
- 960 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 959 weergaven
Deze release is nieuw van Violeta se fue a los cielos Violeta Parra (1917-1967) is één van de populairste zangeressen uit Chili. Ze vond eigenhandig het nieuwe Chileense levenslied uit. Deze biopic brengt haar leven in beeld moor middel van muziek, herinneringen, hoop en liefde. Regie: Andrés Wood Met: Francisca [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 959 weergaven
hey medegamers, ik bn net nieuw en gelijk al een vraag. ik heb fifa 09 netjes in de winkel gekocht :P en dan moet je gelijk na het installeren registreren, en dat heb ik gedaan. maar mijn pc heeft g1 internet, daarvoor had ik hem ff aan het internet gezet met het installeren. maar nu dus g1 internet en wil ik spelen staat er dat ik een internet verbinding nodig heb zodat ze het spel kunnen controleren. maar ik wil gewooon zonder internet spelen. is er een crack voor of iets?? reageer please snel want kwil zo dolgraag beginnen b.v.d later
Laatste reactie door Andrinho, -
- 0 reacties
- 959 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 959 weergaven
sorry voor dubbelpost maar: Jongens bedankt voor de leuke reacties! >
Laatste reactie door Farid., -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 959 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
- 0 reacties
- 958 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Unieke download van App Anna, gespeeld door “Hannah Hoekstra”, is verslaafd aan sociale media, haar telefoon en apps. Na een wild feest waar ze zich weinig van herinnert is er een mysterieuze app op haar telefoon geïnstalleerd. De app lijkt antwoord te hebben op al haar vragen. De cryptische teksten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 957 weergaven
Gevonden The Bridge 1.07 Episode 05: Het vijfde en laatste maatschappelijke probleem waarop de moordenaar de aandacht vestigt, is de onverschilligheid ten opzichte van kinderarbeid. Een schoolbus vol met kinderen verdwijnt op klaarlichte dag, en de moordenaar eist dat vijf grote bedrijven die indirect van kinderarbeid profiteren, in brand worden [...] Het volledige artikel bekijken
Photoshop CS2
door Mystic- 0 reacties
- 957 weergaven
Illegaal
Laatste reactie door Mystic, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Heey, Ik heb Pro Evolution Soccer gedownload en ik wil hem nu updaten met de patches van Konami.. Alleen geeft hij aan dat hij de DVD-rom mist, maar die heb ik dus niet.. En ik heb m'n download bestandje ook niet meer. Volgens het update scherm, moet het een msi bestand zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Unieke download van Laurence Anyways Laurence vertelt zijn vriendin Fred dat hij zich wil laten ombouwen tot een vrouw. Ondanks alle moeilijkheden en vooroordelen blijven ze bij elkaar. Gedurende tien jaar zien we hoe zit dit proces ondergaan. Zal hun liefde het overleven? Regie: Xavier Dolan Met: Nathalie Baye, Melvil [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 957 weergaven
Gevonden 21 and Over Jeff Chang haalt alleen maar hoge cijfers. Als hij 21 jaar oud wordt, wordt hij meegenomen door zijn vrienden. De avond loopt al snel uit de hand. De volgende dag heeft Jeff echter een belangrijk intake-gesprek. Regie: Jon Lucas, Scott Moore Met: Justin Chon, Miles Teller, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 956 weergaven
Hier kan denk ik een slotje op?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 956 weergaven
The Dark Knight Rises Het is acht jaar geleden dat Batman in de duisternis is verdwenen en van een held in een banneling is veranderd. Hij heeft de schuld van de dood van Harvey Dent op zich genomen en voor het grotere goed alles opgeofferd. Deze leugen heeft een tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 955 weergaven
[table][th] Live: Heracles – PEC Zwolle Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het eerste duel van zaterdagavond gaat tussen twee elftallen die beiden een paar jaar geleden nog op het randje van promotie/degradatie zaten, maar nu een paar jaar later lijken men de weg omhoog ingeslagen te hebben. Mede door een financieel rustig beleid en geen gekke dingen met trainers ontslaan. Hierdoor zijn men boven teams zoals NAC, RKC gegroeid. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie …
- 0 reacties
- 955 weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geinstalleerd maar als ik hem wil open komt er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worafgesloten. onze excuses voor het ongemak) en dan kan op op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Le Guetteur Achtervolgd door de dood van zijn zoon, stelt commissaris Mattei een onderzoek in naar een bende bankovervallers die al maandenlang de ene kraak na de andere plegen, waarbij ze worden geholpen door een mysterieuze sniper. Vincent, sniper en aanvoerder van de bende, wordt na een anonieme tip gearresteerd [...] Het volledige artikel bekijken
anti virus
door gkeeee- 1 reactie
- 954 weergaven
hoi, ik heb net avg free verwijderd wegens problemen die voorkwamen, mijn vraag is wie kent een hele goeie anti-virus rogramma.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Slotje
Laatste reactie door Farid., -
Dit moet je lezen!
door Gast thehostowner- 1 reactie
- 954 weergaven
Er bestaat nu een nieuwe Runescape genaamd Runescaped! Join deze Private Runescape nu en kijk op www.runescaped.nl ! Voordelen van Runescaped ten opzichte van Runescape - Skills trainen gaat sneller dan ooit! - Start pakket met 50M Er zijn duizenden andere spelers jouw voor gegaan. WAAR WACHT JE NOG OP? Kijk voor mee informatie op www.runescaped.nl of connect met een eigen client (wanneer je die hebt) naar runescaped.no-ip.info ;D
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
[table][th] Live: Roda JC – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur wordt ook een wedstrijd in Kerkrade gespeeld. FC Utrecht zal op bezoek gaan naar het zuiden van het land om te proberen drie punten mee terug te nemen. Dat zal het doen als de huidige nummer negen van de Eredivisie met 24 punten uit negentien wedstrijden. De thuisclub heeft vijf punten minder verzameld, namelijk negentien punten uit evenveel wedstrijden en bezet daardoor de zestiende positie op de ranglijst. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kij…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,