Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
Off-top. Haha lekker aardig Een doe-het-zelf forum!
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Hallo , als ik een dvd of cd in brander-speler steek gaat de auto run niet meer open dwz : tot over een week ging er een mapje open waar ik kon kiezen wat ik ging doen , map openen of branden of gelijk welk , als ik een film in stak ging hij direct open met nero , muziek met windows player. Nu heb ik al van alles geprobeerd ( in het rigister nagekeken of de autorun juist stond , staat juist , al van alles niets helpt , ik heb wel vista . ik heb ook al nero er af gedaan , niets helpt. Weet iemand een oplossing ????
Laatste reactie door rudipatty, -
Photoshop CS2
door Mystic- 0 reacties
- 921 weergaven
Illegaal
Laatste reactie door Mystic, -
- 1 reactie
- 920 weergaven
Te koop aangeboden: Microsoft Xbox 360 Elite 120 GB + accessoires. Bij deze bied ik een Xbox 360 elite (zwart) aan + accessoires. Wat zat er in de doos: Zwarte console (Jasper chipset) 120 GB Harddisk 1x draadloze zwarte controller 1x spel PURE & Lego Batman: The Videogame 1x zwarte headset (deze vertoond af en toe wat kuren) 1x Xbox 360 doos 1x component kabel 1x scart adapter (component -> scart) 1x Netwerk kabel 1x Voedingskabel incl. voedingsblok Extra erbij gekocht (ook hiervan werkt alles): 1x HDMI kabel 1x draadloze witte controller 1x Gears of Wars 2 1x Grand Theft Auto IV 1x Race Driver: GRID 1x Microsoft Xbox 360 controller to PC adapter (Hiermee kan je …
Laatste reactie door Heisenberg, -
Nieuwe brommobiel website en forum
door Gast yeelen- 1 reactie
- 920 weergaven
[modbreak=cancan] Spam en ban[/modbreak]
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar seizoen 2 van de nederlandse drama-serie Voetbalvrouwen. Ook zoek ik naar de engelse versie; Noppen en naaldhakken(Football wives) Kan iemand mij misschien helpen?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
WAS BTW @tom
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Nog een processor van intel, oorspronkelijk van een i7 i930 processor. 12V DC (direct current) 0.60 A Bied een leuk prijsje en hij is voor jou. (ex verzenkosten) ophalen kan ook. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24627.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Unieke download van Extremely Loud and Incredibly Close De negenjarige Oskar ontdekt in een vaas in een kast een sleutel. De sleutel behoorde toe aan zijn vader, daar is hij zeker van. Maar op welke van de 162 miljoen sloten in New York past hij? Dit is het begin van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 918 weergaven
Bedankt voor de reactie Met CWhredder had ik al gescand (die had ik al) en die vond niks. Mt roguerremover heb ik ook gescand maar die vond ook niks. De link van de vundofix die je me gaf werkte niet. Ik ging dus zelf even naar de homepagina en daar heb ik hem alsnog gedownload. Hij heeft niks gevonden. Ik heb ook al die smitfraud gestart, dit is het rapport: SmitFraudFix v2.319 Scan done at 13:03:27,95, ma 05-05-2008 Run from C:\Windows\System32\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows [versie 6.0.6001] - Windows_NT The filesystem type is NTFS Fix run in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
. Dark Shadows Nadat hij door een afgewezen geliefde in een vampier is veranderd blijft Barnabas Collins (Johnny Depp) twee eeuwen begraven tot hij herrijst in de wel heel erg veranderde wereld van 1972. Wanneer hij terugkeert naar zijn ooit zo statige huis ontmoet hij de verknipte overblijfselen van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 918 weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Op zaterdag 9 November 2013 om 18.45 uur in Kerkrade de wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Go Ahead Eagles worden afgetrapt. De wedstrijd zal men in het Parkstad Limburg Stadion spelen en zal worden gefloten door scheidsrechter Eric Braamhaar. De laatste keer dat beide ploegen elkaar troffen was in Deventer voor de strijd in het KNVB bekertoernooi, Roda JC Kerkrade wist deze wedstrijd met 0-2 te winnen van Go Ahead Eagles. Voor Roda…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Oh, dan zijn we hier weg... De mazzol ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
Deze release is nieuw van Violeta se fue a los cielos Violeta Parra (1917-1967) is één van de populairste zangeressen uit Chili. Ze vond eigenhandig het nieuwe Chileense levenslied uit. Deze biopic brengt haar leven in beeld moor middel van muziek, herinneringen, hoop en liefde. Regie: Andrés Wood Met: Francisca [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 917 weergaven
OMG dit ga je tog niet geloven. :-[ een beetje klootviool die met een zoekmachine kan omgaan. kan de goede drivers er voor vinden. dit gerucht komt doordat de drivers niet meer staan op de site van Nvidia. maar er is een site waar je haarfijn word uitgelegd hoe je de drivers tog kan instaleren. je moet dan een bestandje van 1 kb vervangen en klaar is kees. dus dit basseer ik niet op 1 laptop.mn neef heeft net zo 1 plus mn moeder. duzz kijk jij maar eerst es ff op google en dan spreek ik je wel weer. doe es wat moeite in plaats van alleen te responde en op forums kijken. zoek wat op want je geeft echt bagger advies . jouw advies berust op forums wat word er in fo…
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
Gevonden The Bridge 1.07 Episode 05: Het vijfde en laatste maatschappelijke probleem waarop de moordenaar de aandacht vestigt, is de onverschilligheid ten opzichte van kinderarbeid. Een schoolbus vol met kinderen verdwijnt op klaarlichte dag, en de moordenaar eist dat vijf grote bedrijven die indirect van kinderarbeid profiteren, in brand worden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 916 weergaven
Basbulletje krijgt van mij een 7,5. Omdat hij in korte tijd al heel hulpzaam is.. O0
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 916 weergaven
Ik heb Mozzila firefox gedownload en ik wil die als een standaard browser gebruiken... Weet iemand hoe je dat aanpast!?
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30402.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
HOE KAN FILMS DOWNLOADEN
door Gast ASHNA- 0 reacties
- 915 weergaven
WIE KAN MIJ STAP VOOR STAP UITLEGGEN HOE IK EEN FILM KAN DOWNLOADEN EN OP DVD BRANDEN EN WELKE PROGRAMMA'S IK NODIG .
-
- 0 reacties
- 915 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24189.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal,