Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 971 weergaven
One question. Ik kan niet de game niet spelen met mijn EVGA 9800 GTX+? :-X Post samenvoeging: januari 05, 2011, 20:53:45 Nevermind ik heb Dirext x11 ofzo, dat zegt mn pc iig
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
Gevonden The Bridge 1.07 Episode 05: Het vijfde en laatste maatschappelijke probleem waarop de moordenaar de aandacht vestigt, is de onverschilligheid ten opzichte van kinderarbeid. Een schoolbus vol met kinderen verdwijnt op klaarlichte dag, en de moordenaar eist dat vijf grote bedrijven die indirect van kinderarbeid profiteren, in brand worden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
Heey, Ik heb Pro Evolution Soccer gedownload en ik wil hem nu updaten met de patches van Konami.. Alleen geeft hij aan dat hij de DVD-rom mist, maar die heb ik dus niet.. En ik heb m'n download bestandje ook niet meer. Volgens het update scherm, moet het een msi bestand zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
Re: Ipod Touch 4G
door Tim.- 3 reacties
- 971 weergaven
wil niet lullig doen maar enigste bestaat niet het is enige even dat je het weet niet lullig bedoelt;) want het is een heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel gemaakt fout;)
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 970 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Out of the Furnace De broers Russel (“Christian Bale”) en Rodney Baze (“Casey Affleck”) groeiden op in een industriestadje in de Verenigde Staten. Ze willen graag ergens anders een beter bestaan opbouwen. Deze droom valt in duigen als Russel in de gevangenis terecht [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 970 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 maart 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]USA|UK[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur|Drama[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Kevin Macdonald[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Channing Tatum, Jamie Bell and Donald Sutherland[/td] [/table] Verhaallijn: Het is het jaar 140, 20 jaar eerder marcheerden het Negende Legioen van Rome, onder het bevel van Flavius Aquila, naar het noorden. Het keerde nooit meer terug. Flavius's zoon Marcus is vastbesloten om de geschonden reputatie van zijn vader te herstellen. Alleen begeleid door zijn slaaf Esca rijdt Mar…
Laatste reactie door PCgamer, -
wie weet er nog een goede site of games ,te donloden
Laatste reactie door gerjan, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30642.msg145981#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Slotje
Laatste reactie door Farid., -
Re: Spelletje
door Vico- 0 reacties
- 969 weergaven
mooi hé ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38440.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 967 weergaven
Deze release is nieuw van Violeta se fue a los cielos Violeta Parra (1917-1967) is één van de populairste zangeressen uit Chili. Ze vond eigenhandig het nieuwe Chileense levenslied uit. Deze biopic brengt haar leven in beeld moor middel van muziek, herinneringen, hoop en liefde. Regie: Andrés Wood Met: Francisca [...] Het volledige artikel bekijken
Met wat uitpakken?
door YMessi- 1 reactie
- 967 weergaven
Ik heb net een game gedownload maar 2 van de 3 bestanden is .bin en een is .cue, hoe moet ik die 3 bestanden uitpakken, niet met winRAR in ieder geval....
Laatste reactie door Maserati, -
- 0 reacties
- 967 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 967 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24627.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
Hier kan denk ik een slotje op?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 5 reacties
- 966 weergaven
ik heb een spel gedownload bfme2 dat is lord of the rings hij vraagt naar een cd nou ik heb deamontools geprobeert en ik wil het gewoon spelen maar op deze site duurt het lang voor da tje andwoord krijgt > > >
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Hallo, Wil dus naar mijn HDD gaan komt er een scherm te staan met: D:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Weet iemand hoe ik weer toegang krijg zonder alles te verwijderen want er staan nogal wat bestanden op die ik moet houden... Alvast bedankt voor alle hulp!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Laatste reactie door Chief., -
- 0 reacties
- 965 weergaven
niemandt die het weet :'( :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
Photoshop CS2
door Mystic- 0 reacties
- 965 weergaven
Illegaal
Laatste reactie door Mystic, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 965 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
- 0 reacties
- 965 weergaven
Gevonden 21 and Over Jeff Chang haalt alleen maar hoge cijfers. Als hij 21 jaar oud wordt, wordt hij meegenomen door zijn vrienden. De avond loopt al snel uit de hand. De volgende dag heeft Jeff echter een belangrijk intake-gesprek. Regie: Jon Lucas, Scott Moore Met: Justin Chon, Miles Teller, [...] Het volledige artikel bekijken
Dit moet je lezen!
door Gast thehostowner- 1 reactie
- 965 weergaven
Er bestaat nu een nieuwe Runescape genaamd Runescaped! Join deze Private Runescape nu en kijk op www.runescaped.nl ! Voordelen van Runescaped ten opzichte van Runescape - Skills trainen gaat sneller dan ooit! - Start pakket met 50M Er zijn duizenden andere spelers jouw voor gegaan. WAAR WACHT JE NOG OP? Kijk voor mee informatie op www.runescaped.nl of connect met een eigen client (wanneer je die hebt) naar runescaped.no-ip.info ;D
Laatste reactie door Wesley,