Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 958 weergaven
De download is nieuw van Sinterklaas en het Raadsel van 5 December De Pieten lopen op tegen een modern probleem. De meeste schoorstenen zijn verdwenen en veel huizen zijn tegenwoordig beveiligd met een alarm. De arme Pieten worden steeds door de politie achterna gezeten als ze proberen de kadootjes te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29558.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 958 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
ik heb perongeluk de map met de tacktieken verwijdert dus ik kan nu geen nieuw spel meer starten :'( omdat hij dan niet de tactics kan laden. maar heeft iemand de tactics voor mij. dat ik via een link van bijvoorbeeld rapidshare kan downloaden? (hier de link te zetten) alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Slotje
Laatste reactie door Farid., -
Crack?
door koen12345678- 1 reactie
- 958 weergaven
weet iemand presiec wat een crack is of hoe die word hemaakt (ik snap wel wat een crack is en wat hij doet mr ik bedoel meer of iemand er iets meer info over kan geven) bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Off-top. Haha lekker aardig Een doe-het-zelf forum!
Laatste reactie door Luc., -
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Hoy zou graag weten of deze spel zelfde is als het eerste versie ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
Wii omgebouwd
door Gast nicbal140- 1 reactie
- 957 weergaven
Hallooo, Ik heb een paar dagen geleden mijn wii laten ombouwen. Maar ik kan geen torrents afspelen. Weet iemand een site waar ik wii spellen af kan halen zonder dat het torrents zijn ?
Laatste reactie door teun2, -
Re: voorstellen
door Sander- 0 reacties
- 957 weergaven
Jij vind zeker het spam topic leuk om posts te pakken
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 957 weergaven
Ik wil voor mijn team een site maken. Ik heb nu een site op everyoneweb maar kan geen pagina's meer aanmaken www.kloosterhaara1.tk Dit zijn de dingen die ik sowiezo wil hebben: -Home -Selectie -Competitie -Stand -Beker -Foto's -Video's -Gastenboek en er moeten nog 15 onzichtbare pagina's komen omdat ik bij de selectie wil hebben dat je op de foto van de speler klikt en het dan doorlinkt naar een pagina met alle gegevens over die speler. Hebben jullie advies voor me?
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 957 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
JFK 99 waarom J.F.K? [Edit] Post zelf verwijdert, wist reden al.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 956 weergaven
Hallo, Er is een nieuws forum. Sinds vandaag geopend. Kom snel en je ziet wat 't is. Linkpartners zijn natuurlijk welkom! Kom snel een neem een kijkje! Wat kun je bij ons vinden: - Torrents - Handleiding leren downloaden - Vrienden - and more... MOD: Spam verwijderd! Kom snel kijken!!
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 956 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24189.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
O0
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Dit is een nieuwe release van Like Dandelion Dust Jack en Molly Campbell hebben alles wat hun hartje begeert. Een groot huis in een dure wijk, een goedbetaalde baan en een schitterende zoon, Joey. Het leven kan niet mooier. Totdat blijkt dat de adoptiepapieren van Joey niet rechtsgeldig zijn. De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 955 weergaven
Lees dit dan maar ... staat er pas drie dagen op hoor
-
- 1 reactie
- 955 weergaven
wat is volgens jullie de beste telefoonmerk. jullie mening. ik zelf vind blackbarry wat jullie? :peace:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
lijkt mij wel logisch voorbeeldje cancan stemt-------cedrik robin stemt---------shabab shabab stemt-------cedrik kaasbroodje stemt--cedrik luc. stemt----------shabab mart stemt---------cancan :dans2: nominatie beste post hot or not (danger @ work) (noem maar iets ) 1. cedrik 2. shabab 3. cancan zo bedoel je het toch?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Bas Nijhuis zal op zaterdag 19 oktober 2013 de wedstrijd tussen FC Utrecht en NAC Breda gaan fluiten. De wedstrijd FC Utrecht tegen NAC Breda zal worden gespeeld in het Galgenwaard stadion, de thuisbasis van FC Utrecht en zal de 3e competitiewedstrijd zijn. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te down…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24183.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 954 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
Laatste reactie door Jeroen,