Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van The Samaritan Na twintig jaar doorgebracht te hebben in de gevangenis is Foley (Samuel L. Jackson) klaar met zijn leven als oplichter. Wanneer hij de jonge vrouw Iris (Ruth Negga) ontmoet lijkt een nieuwe start werkelijkheid te worden. Maar zijn verleden blijkt een hardnekkige metgezel. Ethan (Luke [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Wajooo, en dan maar een 10gig HDD :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Sherlock Holmes 2 Als de kroonprins van Oostenrijk dood wordt aangetroffen, wijst alles erop dat het om een zelfmoord gaat, aldus inspecteur Lestrade. Maar volgens Sherlock Holmes (Robert Downey Jr.) is de prins vermoord, en die moord is slechts één deeltje van een onheilspellende puzzel, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dan doe ik een nieuw spelletje:P http://www.spele.nl/game/ontwijken/helicopter.html
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33524.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laat maar hangen heb et voor me kaar gekregen heb em op c geinstalleerd en hij doet et ik heet codebook als je wilt voeg je me maar toe O0 bedankt voor de tips anyway
Laatste reactie door Pctje, -
Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update cracked READ NFO-THETA Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gekraakte LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gebarsten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Er is een nieuws forum. Sinds vandaag geopend. Kom snel en je ziet wat 't is. Linkpartners zijn natuurlijk welkom! Kom snel een neem een kijkje! Wat kun je bij ons vinden: - Torrents - Handleiding leren downloaden - Vrienden - and more... MOD: Spam verwijderd! Kom snel kijken!!
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De lunchwedstrijd van dit weekend wordt verzorgd door SC Heerenveen en Feyenoord. Twee teams die in de subtop van de Eredivisie staan en elkaar niet veel ontlopen. Feyenoord staat momenteel vierde met 24 punten en Heerenveen staat zevende met maar één puntje minder (23). Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via d…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
IC voor TFT scherm Medion MD6155AH
door Gast bingo49- 0 reacties
- 1k weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Ain’t Them Bodies Saints De jaren ’70 in Texas: een crimineel ontsnapt uit de gevangenis en reist door Texas naar zijn vrouw en dochter, die hij nog nooit heeft gezien. Regie: David Lowery Met: Casey Affleck, Ben Foster, Rooney Mara, Keith Carradine, Richard Jackson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Releasedatum: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Grootte: 49 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Transformeer beelden met kern Photoshop-functies in een app ontwikkeld voor tablets.Combine afbeeldingen, gelden professionele effecten, delen de resultaten met vrienden en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Speelronde achttien begint op vrijdagavond met de wedstrijd RKC Waalwijk tegen FC Twente. Deze wedstrijd gaat tussen een team dat strijd om de bovenste plaatsen en een team dat strijd om lijfsbehoud. Doordat alle teams onderin af en toe eens weten te winnen, blijft alles dicht bij elkaar staan. Dat betekent dat RKC op dit moment slechts twee punten boven de laatste plaats staat. De Eredivisie kruipt heel erg in elkaar. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold, -
Re: Hollands Supermodel voor de Nintendo DS
door Gast Juultiee- 1 reactie
- 1k weergaven
Hej ja ik heb dat spelletje op kaartje je mag hem wel overkopen is de orginelen zit nog in doos hollands super model;) ik heb heb voor 40,00 verkocht mail me maar op miss_juultiee@live.nl
Laatste reactie door mobas, -
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 1k weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&curre…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dat is nou jammer
Laatste reactie door Bart.,