Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
heyhey!! Ik ben al een tijdje aan het downloaden en vond het wel leuk om eens een ander programma uit te proberen. Zo kwam ik op een gegeven moment bij FlashFXP... leuk downloaden met nieuwsgroepen, leuke programma's e.d. alleen als ik wil downloaden geeft hij aan: Connection failed (connection refused) Iemand een idee? Zou het aan mijn virusscan liggen? ik heb NOD32... Let me know!! thnx!!!
Laatste reactie door mitsie007, -
- 0 reacties
- 462 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
ik weet hier niet zo veel van maar heeft hij is op je pc gezeten ofzo dat ie iets heeft ingestelt?? succes! :peace:
Laatste reactie door Jamie.T, -
Re: Transformation Pack
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 479 weergaven
Hier heb je ook nog themas heel makelijk te installeeren met 1 druk op de knop: http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
-
- 0 reacties
- 615 weergaven
Hoi! Ik heb/had ook een vastloper. Wie wil mij even een berichtje sturen met wat ik moet doen? Ik ben echt een dummy wat downloaden betreft.
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
- 0 reacties
- 427 weergaven
Bert, of Henk
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38341.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 521 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 244 weergaven
Hallo, op dit moment heb ik in mijn laptop 4GB intern geheugen, dit wil ik in de toekomst uitbreiden naar meer. Hoeveel GB raden jullie mij aan (max is 8GB) en welke merk intern geheugen moet ik dan hebben ? deze Technische specificaties - Aspire 7750G-2634G64MN: - Processor: Intel Core i7 2630QM - Processor frequentie: 2000 ~ 2900 Turbo MHz - Processor L2 cache: 1024 kB - Processor L3 cache: 6144 kB - Werkgeheugen: 4096 MB - Werkgeheugen max.: 8192 MB - Werkgeheugen type: soDIMM (204pin) DDR3 - Harddisk: 640 GB - Harddisk draaisnelheid: 5400 rpm - Schermdiagonaal: 17,3'' / 43,9 cm - Schermtype: Glossy, LED backlight - Schermresolutie: 1600 x 900 pixels…
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Hot or Not
door Duken- 0 reacties
- 2k weergaven
edit.
Laatste reactie door Duken, -
Aw:dvd shrink????????
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
thepromise schreef: Automatisch verkleint hij jij film sowieso al naar 4,3 gig en jij kan aangeven dat er allerlei ondertitelingen en geluid dingen niet op hoeven zodat je film mooier wordt. Dus als hij volgens jou niet verkleind doe jij 100% zeker iets verkeerd
-
Aw:Bin bestanden
- 1,5k weergaven
Installeer Deamon Tools of Alcohol120% en laad die .cue file dan zie je automatisch in je Windows Verkenner of Deze Computer een extra \'virtuele\' cdrom speler waar je de inhoud van die .cue file kan bekijken!
-
Aw:website hosting/domein
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: breek wel in in je sql en zet jou posts aantal op 0
-
VERPLAATST: DVD
door Michiel- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17362.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 3,7k weergaven
ik heb een vaag probleem. heel vaak als ik me aanmeld ben ik niet verbindbaar terwijl de avond er voor nog wel verbindbaar was. als ik dan ga kijken bij me torrent,s staan er ook opeens 2 seeders en dat ben ik zelf 2 keer. ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
suc6
Laatste reactie door Tim., -
VERPLAATST: bugje
door Wesley- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19738.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold, -
Re: vette game??
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 710 weergaven
mss fallout 3? dit is de site: http://fallout.bethsoft.com/index.html
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
hoe kan ik een plaatje hier voegen om het te laten zien, mijn bureaublad eigensgappen
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: De rechtzaak tegen PirateBay
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 456 weergaven
BREIN probeerd wereld heerser te worden. Shitt
-
- 0 reacties
- 493 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,