Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 827 weergaven
Hey, Ik wil graag een Windows 7 Ultimate Retail versie hebben van binsearch.info Weet iemand een goede die al geactiveerd is en dat ik gewoon kan updaten?Wel met Windows Media Player Alvast bedankt O0
Laatste reactie door TheBigBoss, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Is dit ook een goede, en dat ik hem dan omzet naar Nederlands met een taalpakket? FTD Nummer: 1108684
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 538 weergaven
We mogen nog wel zeggen dat je kan kijken op TPB of op nzbindex of Spotnet kan kijken, maar zoals Marceij zegt: we mogen geen directe links/verwijzingen doen.
Laatste reactie door Reeeempie, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 992 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
moet je instellen in de bios :
Laatste reactie door marcelvn, -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 611 weergaven
Als je opstart met de cd erin en dan je bios start, dan leest hij soms de cd dan kan je meteen gaan installeeren.
-
Re: Chat
door Rick1324117102- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Idd, en echt me je gevoelens rekening houden doet ze ook al niet :'( Whehehehe, [qoute] [Yolanthe] 8:26 am: Do you mind if I tell other people: BoBo Ricky said BoBo Ricky . [boBo Ricky] 8:26 am: Yes [Yolanthe] 8:26 am: Tell me more. [boBo Ricky] 8:26 am: I thougt this was private, you dont respect my feelings [Yolanthe] 8:26 am: That's good information: BoBo Ricky said BoBo Ricky . [boBo Ricky] 8:27 am: You think hurting my feelings is good information?? [Yolanthe] 8:27 am: My brain contains more than 22,000 patterns, but not one that matches your last input. Do you prefer books or TV? [boBo Ricky] 8:27 am: TV [Yolanthe] 8:27 am…
Laatste reactie door Rick1324117102, -
FYI: (11:35:57) ChatBot: mucoo70 logt in. (11:36:01) ChatBot: pieterwillems logt in. (11:36:26) mucoo70: hee geef is een paar goede! sites om games te downloaden!!!!!!! (11:36:40) ChatBot: Gebruiker mucoo70 - IP adres: 77.163.246.164 (11:36:47) Robbert: Kan het nog vriendelijker? (11:36:52) mucoo70: oke (11:37:09) mucoo70: maar ben boos want er is geen goede siteS! (11:37:21) Robbert: Wat maakt dat uit? (11:37:37) Robbert: Denk dat zo niemand zin, heeft om je te helpen (11:37:41) mucoo70: er is geen goede site om te downloaden (11:38:00) Robbert: Hehe, ja, dat had je al gezegs. (11:38:17) mucoo70: en hoe download ik het spel op deze site? (11:38:…
Laatste reactie door Robbert, -
- 7 reacties
- 1.3k weergaven
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Goeie uitleg, spijtig dat het niet werkt op R4sdhc :'(
Laatste reactie door williewie1, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
waarom reageer niemand
Laatste reactie door sunaj, -
Re: Claustrofobia (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast marga142- 0 reacties
- 342 weergaven
djw lijkt me mooi
-
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 1 reactie
- 482 weergaven
vraag het eens in het centrale topic van Black ops. grt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 397 weergaven
http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35973.1175 Centrale topic. Daar even vragen
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
http://www.mininova.org/tor/1031687 Ik weet niet of die werkt, moet je maar ff proberen
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: COD4 ps2 controller
door Gast r4icards- 0 reacties
- 311 weergaven
Playstation 2 controllers kunnen niet op de pc Dan moet je een controller kopen die speciaal op de pc kan. ____________________________________________________________________________________________ [gmod]SPAM![/gmod]
-
Re: Colombiana (2011)
door Gast gilda57- 0 reacties
- 334 weergaven
-
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Heeft iemand een nzb voor C&C 4?? En een crack er bij als het kan.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 976 weergaven
jah ik ook en met mij komt dat laaste bericht van jou ook
Laatste reactie door sunaj, -
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 947 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
Laatste reactie door stefjuh,