Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 903 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Hi, Ik ben een 16 jarige student economie-wiskunde (5de Aso België). Ik ben al meer dan een jaar op zoek naar een bitme.org invite code omdat ik heel veel studie materiaal (fysica, wiskunde,economie) nodig heb. Ik ben lid bij demonoid en heb daar heel veel gevonden maar de laatste tijd ondervond ik toch problemen daar. Hartelijk bedankt voor uw tijd, Rémon
Laatste reactie door QuantumAge, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast hamster5- 0 reacties
- 462 weergaven
heeft er iemand nog een uitnodiging alvast bedankt
-
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 720 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 0 reacties
- 771 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
- 6 reacties
- 941 weergaven
Stuur mij s.v.p. een pm voor een invitation code mvg Peter
Laatste reactie door Scottishh, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
door Gast warduck- 0 reacties
- 655 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
door Gast big foot- 0 reacties
- 621 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
Dan is iemand anders jou helaas voorgeweest.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 900 weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
- 0 reacties
- 863 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
door Gast iersel7- 0 reacties
- 641 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
- 0 reacties
- 542 weergaven
idd steffris maar zo als ik jou al in een pm heb gestuurd heb ik het zelf helemaal verneukt ik heb namelijk de activatie naam mijn gmail laten sturen maar heb het adres verkeerd getiept fuck ik baal echt als een stekker eindelijk een invite verneuk ik het zelf zou iemand mij een 2e kans kunnen geven ??? ralf
Laatste reactie door tutke01, -
door Gast meewisse- 0 reacties
- 680 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 733 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 0 reacties
- 499 weergaven
daar heb je een feit!
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Vind ik persoonlijk ietjes beter, kan je tenminste zien WAAROM wel/niet. En je zegt dat je nog geen patches hebt geprobeerd. Heb je al wel de fixes geprobeert dan? dat zou het ook nog kunnen wezen.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Sorry heb hem al gevonden
Laatste reactie door njitram,