Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NAC – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur zullen vanavond NAC en PEC Zwolle aftrappen voor hun tweede competitie wedstrijd van 2014. PEC reist af naar Breda met evenveel punten als de thuisploeg. De ploegen zijn terug te vinden op een elfde en twaalfde plaats in de Eredivisie. Beiden ploegen hebben tot nu toe 22 punten verzameld en willen daar vanavond graag nog eens drie aan toevoegen. Aan een gelijkspel hebben beide ploegen niet veel, dus zal er vol voor de winst gespeeld moeten worden. Er zijn websites beschikbaar wa…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
. Manuscripts Don’t Burn Khosrow en Morteza moorden voor hun werk. Ze ruimen schrijvers en dissidenten uit de weg. Voor hun nieuwste opdracht moeten ze iemand vermoorden en het laten lijken op zelfmoord. Op het laatste moment moeten ze echter hun plannen wijzigen. Regie: Mohammad Rasoulof Torrent – Download / [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:instellingen voor bitcomet
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.7k weergaven
thefleeceman schreef: Om met hem contact op te nemen moet je eerst skype installeren. Dan een account aanmaken. Je boxen aanzetten en een microfoon op je pc hebben aangesloten. Dan bel je naar hem toe en voila je kan met dukienukie bellen ps. Je wordt er niet vrolijk van maar je kan hem bellen
-
Aw:lol
- 1.4k weergaven
Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer. Tot dat DukeN een geneesmiddel had tegen verzieken en tijn hielp. Maar toen kwam tom6309 binnen en sloeg sebasjuh op zijn gezicht, maar hij was scheel en sloeg net mis en belande met zijn hand in de bakkers cake die spontaan ontplofte. Daarna kwam de taart tot leven en de taart at DukeN op.
-
Aw:film maken op computer
- 1.6k weergaven
www.fraps.com Dit tooltje wordt het meest gebruikt onder de gamers en vooral onder de WoW gamers! Weet nog niet hoe het werkt maar zodra mijn nieuwe pc binnen is ga ik er ook een movie mee maken van mijn WoW!
-
Re: disk overloaded
door yihaa- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Voor goede gegevens verwerking moet je DHT in ieder geval altijd uitschakelen in Utorrent.
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
ik heb vandaag dan eindelijk een sticky gehaald voor me WII maar die werkte niet goed dus ik een router halen maar als nog lukt het niet. zodra me WII de verbinding gaat testen krijg ik steeds een foutmelding dat me WII geen verbinding maakt, deze fout code staat er bij 52031. de router die ik vandaag heb gekocht heb ik aangesloten op een andere router
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27283.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31306.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
Get Cheapest Software—4Videosoft Video Converter(Windows/Mac) Give You 35% Disco
door Gast helenarudd- 0 reacties
- 664 weergaven
[modbreak] /SPAM [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 678 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 742 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39643.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 405 weergaven
Aan die printscreen heb je niks:P Kijk per onder bij: Besturingssysteem: weet je zelf denk ik wel Procesoor: Kijk bij: Apparaatbeheer en dan bij Processors Geheugen: Kijk bij: Videokaart: Kijk bij:
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 401 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40688.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 435 weergaven
Beste mensen, Ik ben opzoek naar de laatste aflevering van de vlaamse serie Tournée générale. Serie 2 deel 10. Grz, Elvis
Laatste reactie door elvis77, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Posters en foto’s Piranha 3DD Hieronder twee nieuwe posters van en een reeks foto’s uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. De afbeeldingen geef nog maar eens aan wat we kunnen verwachten: een hoop piranha’s, veel schaars geklede vrouwen en David Hasselhoff! Piranha 3DD draait vanaf 10 mei in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 651 weergaven
Pack of Five Android V10-SCEPER Dit zijn vijf Android V10-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Release Date: 08-05-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Maat: 18 MB Type: Toepassing release Beschrijving WhatsApp Messenger v2.7.8265 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 619 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 861 weergaven
What To Expect When You’re Expecting Een kind op de wereld zetten is voor iedereen een ander avontuur. In deze heerlijke komedie volgen we onder meer TV-fitness goeroe Jules, boekenschrijfster Wendy, model Skyler en fotograaf Holly die bijzondere avonturen beleven om hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Ook volgen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
<p>[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivis…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Vitesse Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vrijdagavond om 20.00 uur begint speelronde 21 van de Eredivisie gelijk met een topper. Nummer vier Feyenoord ontvangt de nummer twee Vitesse in de Kuip. Voor beide ploegen staat er veel op het spel. Ze kunnen de drie punten namelijk goed gebruiken voor de strijd om de bovenste plaatsen. Zo wil Feyenoord aanhaken bij de bovenste drie ploegen en wil Vitesse Ajax niet uit het oog verliezen, want bij een nederlaag tegen Feyenoord kan Ajax als het wint bij FC Utrecht uitlopen naar vijf punten. …
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
<p>[table][th] Live: Alle uitslagen en samenvattingen Eredivisie 3 mei 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Vandaag de laatste Eredivisie speelronde van seizoen 2013/2014. De landskampioen was al bekend, maar toch waren er nog enkele wedstrijden die nog uitmaakte voor degradatie of Europees voetbal. Bekijk hier alle uitslagen.<br />Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. S…
Laatste reactie door EredivisieSteams,