Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 849 weergaven
Second try: http://www.imgupload.co.uk/uploads/dda84e11121b6e06f1a05120e83c2f3b50bdd86f2fd61b0d33622d325b000b9b.swf LoL; Tom jij hebt wel een mooie score MOD: Stumpert je hebt gewoon het spel opgeslagen en niet je score ;D Lol Fred wat bedoel je
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
tja kan ook wel. Zoiets zag ik op laptopshop.nl staan dacht ik.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Deze release is nieuw van Violeta se fue a los cielos Violeta Parra (1917-1967) is één van de populairste zangeressen uit Chili. Ze vond eigenhandig het nieuwe Chileense levenslied uit. Deze biopic brengt haar leven in beeld moor middel van muziek, herinneringen, hoop en liefde. Regie: Andrés Wood Met: Francisca [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33899.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 848 weergaven
wat is volgens jullie de beste telefoonmerk. jullie mening. ik zelf vind blackbarry wat jullie? :peace:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Unieke download van Dredd De enorme stad Mega City One wordt overspoeld door criminaliteit en geweld. De enige die orde in deze chaos kunnen scheppen zijn de judges: politieagenten, rechters en beulen in één. Judge Dredd is de meest gevreesde judge van allemaal. Zijn missie is om een grote drugsbende [...] Het volledige artikel bekijken
Virtual DJ
door gerjan- 0 reacties
- 848 weergaven
wie heeft er Virtual DJ
Laatste reactie door gerjan, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
Opzoek naar goede homebrews apps etc. voor PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 848 weergaven
Als je naar homebrews enzovoort zoek... Dan ben je op deze site op het goede adress het is ook nog is neder lands het heet http://www.psp-media.nl/
-
- 0 reacties
- 848 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 847 weergaven
Unieke download van Safe Haven De jonge Katie probeert een nieuw leven op te bouwen in een klein stadje. Ze kan echter moeilijk mensen vertrouwen. Als ze de jonge weduwnaar Alex ontmoet valt ze voor zijn charmes: daardoor komt haar verleden bovendrijven. Regie: Lasse Hallström Met: Josh Duhamel, Julianne Hough, [...] Het volledige artikel bekijken
Game laptop.
door Rikkert.- 4 reacties
- 847 weergaven
Hallo ik zoek een goeie gamelaptop. •Wat is uw budget? Voor max 800 euro. •Wat is het einddoel van uw pc? Ik wil er vooral mee gamen en downloaden en films kijken. •Heeft u verder specifieke eisen? De grootte van het beeldscherm maakt niet zo veel uit de laptop hoeft niet extra stil te zijn. •Randapperatuur. Een muis enzo hoeft niet. en andere randapperatuur ook nie.wel een oplaad kabel natuurlijk. •Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja het kan wel maar ik gebruik vaak de kabel deze heb ik zelf wel liggen. Dus graag een laptop met internetkabel aansltuiting en draadloze internet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Laatste reactie door Robin, -
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 846 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Unieke download van Category 8, deel 1 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 846 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 846 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Hallo, Wil dus naar mijn HDD gaan komt er een scherm te staan met: D:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Weet iemand hoe ik weer toegang krijg zonder alles te verwijderen want er staan nogal wat bestanden op die ik moet houden... Alvast bedankt voor alle hulp!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 845 weergaven
OMG dit ga je tog niet geloven. :-[ een beetje klootviool die met een zoekmachine kan omgaan. kan de goede drivers er voor vinden. dit gerucht komt doordat de drivers niet meer staan op de site van Nvidia. maar er is een site waar je haarfijn word uitgelegd hoe je de drivers tog kan instaleren. je moet dan een bestandje van 1 kb vervangen en klaar is kees. dus dit basseer ik niet op 1 laptop.mn neef heeft net zo 1 plus mn moeder. duzz kijk jij maar eerst es ff op google en dan spreek ik je wel weer. doe es wat moeite in plaats van alleen te responde en op forums kijken. zoek wat op want je geeft echt bagger advies . jouw advies berust op forums wat word er in fo…
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27891.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 843 weergaven
PS2 wordt verkoopt met alle kabels, 1 controller er een 8mb memory card. Wordt verkocht omdat hij nooit meer wordt gebruikt wegens aanschaf Xbox 360 Sony Playstation 2 Slim met 7 spellen: *Alone in the Dark *Enter the Matrix - zonder boekje *X-Men Ledgends II: Rise of Apocalypse - zonder boekje *24: The Game - stalen hoesje *The Sum of all Fears *CSI: 3 Simendions of Murder *True Crime streets of LA €60.00 verzendkosten voor de koper. Alle spellen zijn compleet en niet beschadigt tenzij anders staat gemeld. Farid http://link.marktplaats.nl/367858393
Laatste reactie door Farid., -
wie weet er nog een goede site of games ,te donloden
Laatste reactie door gerjan,