Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 866 weergaven
Ik wil voor mijn team een site maken. Ik heb nu een site op everyoneweb maar kan geen pagina's meer aanmaken www.kloosterhaara1.tk Dit zijn de dingen die ik sowiezo wil hebben: -Home -Selectie -Competitie -Stand -Beker -Foto's -Video's -Gastenboek en er moeten nog 15 onzichtbare pagina's komen omdat ik bij de selectie wil hebben dat je op de foto van de speler klikt en het dan doorlinkt naar een pagina met alle gegevens over die speler. Hebben jullie advies voor me?
Laatste reactie door 'Robin, -
wie weet er nog een goede site of games ,te donloden
Laatste reactie door gerjan, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30663.msg146136#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Deze release is nieuw van Blood Ties Chris komt in 1974 uit de gevangenis en wordt opgehaald door zijn broer Frank die politieagent is. Frank probeert Chris op het rechte pad te krijgen maar beide broers raken in een spiraal van criminaliteit terecht. Regie: Guillaume Canet Met: Clive Owen, Marion [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 865 weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 865 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 1 reactie
- 864 weergaven
wat is volgens jullie de beste telefoonmerk. jullie mening. ik zelf vind blackbarry wat jullie? :peace:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 864 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 864 weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 864 weergaven
weet niemandt welke bestand extensie een ps2 kan afspelen :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 5 reacties
- 864 weergaven
Heeft iemand nog een nzbtje voor gta 4 pc?? Liefst eentje waar ik geen payserver voor hoef te nemen.
Laatste reactie door afca123, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Hallo, Wil dus naar mijn HDD gaan komt er een scherm te staan met: D:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Weet iemand hoe ik weer toegang krijg zonder alles te verwijderen want er staan nogal wat bestanden op die ik moet houden... Alvast bedankt voor alle hulp!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Wat zijn de betaalmogelijkheden van Steam?
Laatste reactie door Bart', -
Hoe te beginnen met downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Sander87- 2 reacties
- 863 weergaven
Hier in het kort vertel ik je de stappenplan hoe je kunt downloaden met nieuwsgroepen. Downloaden kan gewoon op de computer en de programma's die je nodig hebt zijn gewoon gratis. Stap 1 Download het programma “open ftdâ€. Hier kun je alles spots bekijken wat er gepost is. Klik op de link om open Ftd te downloaden. FTD Wanneer je “open ftd†gedownload hebt moet je je even registreren, dit duurt enkele minuten. Klaar met registreren? Dan zie je bovenin de balk een knop met “updatenâ€. Elke keer wanneer je ftd opstart is het verstandig om op de knop updaten te klikken. Nu zie je aan de linker kant allemaal catogorieen staan. DVD is wat we nodig hebben als we f…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Je moet ze converteren. Hier is daar handleiding voor: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Erg handig programma kan ook gelijk ondertiteling bij gezet worden en gebrand worden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
OMG dit ga je tog niet geloven. :-[ een beetje klootviool die met een zoekmachine kan omgaan. kan de goede drivers er voor vinden. dit gerucht komt doordat de drivers niet meer staan op de site van Nvidia. maar er is een site waar je haarfijn word uitgelegd hoe je de drivers tog kan instaleren. je moet dan een bestandje van 1 kb vervangen en klaar is kees. dus dit basseer ik niet op 1 laptop.mn neef heeft net zo 1 plus mn moeder. duzz kijk jij maar eerst es ff op google en dan spreek ik je wel weer. doe es wat moeite in plaats van alleen te responde en op forums kijken. zoek wat op want je geeft echt bagger advies . jouw advies berust op forums wat word er in fo…
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Killer Elite Danny (Statham) is een ex-huurling die serieus in de problemen komt als Hunter (De Niro), zijn beste vriend en mentor wordt ontvoerd in opdracht van een Arabische sjeik. Die laatste dwingt Danny een moord te plegen. Doet hij dat niet, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 863 weergaven
Ik heb battlefield 2 (gekocht)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27891.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Gevonden The Impossible Maria, Henry en hun drie zoontjes brengen hun wintervakantie door in Thailand. Ze genieten intens van de mooie dagen samen in dit tropische paradijs. Maar op de ochtend van 26 december, terwijl de familie aan het zwembad uitrust van het kerstfeest de avond ervoor, beeft de aarde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 862 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24533.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Ik heb een Siemens gigaset sx762. Ik heb deze gereset en alle internet gegevens netjes ingevuld. Maar als ik nu onze telefoon/fax probeer te bellen met mijn mobiel geeft hij telkens bezet aan. Wij hebben internet van solcon 4mb down 1mb up Graag hulp want tis zeer irritant Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 862 weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag zich eindelijk weer titelkandidaat noemen in de Eredivisie. De Tukkers doen het met vijftien punten uit acht duels uitstekend en zijn qua spelbeeld bovendien één van de smaakmakers. Het aanvallende voetbal is mede te danken aan Shadrach Eghan, die veel indruk maakt. De 19-jarige Ghanees maakte tegen FC Groningen twee doelpunten en uiteindelijk resulteerde dit in een 5-0 overwinning. Jan van Halst is positief verrast met het spel van de Tukkers, al noemde hij de kopp…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Unieke download van Nitro Circus Een kijkje in het leven van Travis Pastrana en zijn hechte, hooggekwalificeerde, adrenaline-verslaafde vrienden. Ze filmen hun beleving van onmogelijke, belachelijke, krankzinnig en hysterische avonturen. Ze gaan daar bij wel heel erg ver… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film downloaden. De [...] Het volledige artikel bekijken
Virtual DJ
door gerjan- 0 reacties
- 861 weergaven
wie heeft er Virtual DJ
Laatste reactie door gerjan,