Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 898 weergaven
De download is nieuw van Dead Man Down Victor (“Colin Farrell”) werkt voor de maffiabaas Alphonse Hoyt. Als Hoyt wordt bedreigd door een onbekende moordenaar moet hij op onderzoek uit. Dan ontmoet hij de mooie Beatrice die hem chanteert met een filmpje waarop hij iemand vermoordt. Regie: Niels Arden Oplev [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
FIFA 11 PS3 Toernooi CL
door Gast dibyo- 3 reacties
- 898 weergaven
Hey ik ben bezig om een CL-toernooi voor de PS3 te organiseren en aangezien ik nu al 16 deelnemers heb, wil ik er nog minstens 16 bij. Daarom speur ik elke forum af. Heeft iemand interesse om mee te doen ? Maak dan eerst een account op FifaVoetbal en schrijf je in bij dit forum: http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2700&st=20&gopid=145647&#entry145647 Teams die gekozen zijn, mag je niet meer kiezen, maar er zijn nog genoeg goede teams. Veel speelplezier en hopelijk tot ziens!
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
Nee want je hebt een legale key nodig (die je krijgt bij het kopen van het spel) om online te kunnen spelen. De keys die je er bij krijgt werken wel, maar ze zijn al in gebruik dus je kan niet online spelen. Gr. headsh0t
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
[table][th] Live: Roda JC – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Roda JC heeft vanavond wat goed te maken tegen de ploeg van Marco van Basten. Zo verloor het elftal van trainer Ruud Brood met maar liefst 5-1 van NAC en bovendien was deze nederlaag in eigen huis. Roda heeft een behoorlijke flater geslagen en de spelers zullen er alles aan willen doen om deze nederlaag teniet te doen. Heerenveen kent echter een goede seizoenstart en met de huidige resultaten kan het bestuur in ieder geval tevreden zijn. Na alle interne ontevredenheid heerst er nu einde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 897 weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 897 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29558.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 897 weergaven
ik heb een spel gedownload bfme2 dat is lord of the rings hij vraagt naar een cd nou ik heb deamontools geprobeert en ik wil het gewoon spelen maar op deze site duurt het lang voor da tje andwoord krijgt > > >
Laatste reactie door Erwin., -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 897 weergaven
Dit is een tof spelletje waar je een poppetje krijgt en die moet vechten tegen andere spelers. De gevechten zijn echt vet, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Je lult nog steeds bullshit lol, die site is nl zo veilig als ik weet niet wat. Dat jij geen fatsoenlijke virusscanners gebruikt kan ik niets aan doen volges mij jij je maar is meer gaan verdiepen in dit wereldje, je weet niets
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Jongens????????? Dit is niet leuk! Lever er ook effe 1 in Ps. sorry voor dubbelpost
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Hij doet het weer
Laatste reactie door gamefreaks, -
Hulp gevraagd voor defecte TFT scherm MD6155AH
door Gast bingo49- 1 reactie
- 896 weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 896 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
- 0 reacties
- 895 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25507.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 895 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Wedding Ceremony Sam is een eeuwige puber die door z’n twintiger jaren strompelt met een veel te groot zelfvertrouwen en halsstarrig vasthoudt aan z’n naïeve noties van liefde en romantiek, die hij vereeuwigd heeft in een reeks onuitgegeven kinderboeken. Hij wordt verliefd [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 895 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
- 0 reacties
- 895 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27352.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Hallo, Wil dus naar mijn HDD gaan komt er een scherm te staan met: D:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Weet iemand hoe ik weer toegang krijg zonder alles te verwijderen want er staan nogal wat bestanden op die ik moet houden... Alvast bedankt voor alle hulp!!
Laatste reactie door Rikkert., -
Films kijken via laptop op LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 894 weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
- 0 reacties
- 894 weergaven
Unieke download van Paranormal Activity 4 Vijf jaar nadat Katie samen met haar neefje Hunter spoorloos verdween en ze voor dood en verderf zorgde, keert ze nu terug in een nieuwe stad. Klaar om nieuwe slachtoffers te maken met haar demonische woede. Een buurmeisje legt alle gruwelijke gebeurtenissen vast. Het [...] Het volledige artikel bekijken
gratis wow?
door Gast Gratiswow- 0 reacties
- 894 weergaven
Hey iedereen, Ben begonnen met een nieuwe website: SPAM Kijk even naar de website, heb je daarna nog ideen of tips voor me, mail ze even! Thnx in front, Greets! MOD: Spam verwijderd