Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 937 weergaven
Hallo iedereen ik ben waarschijnlijk niet op het goede topic, maar ik kon geen andere vinden Mijn vraag is, hoe kan ik games op mijn mobiel (samsung G600) zetten? Ik wou bijvoorbeeld: Tetris en Sudoku graag. Ik heb een micro sd kaartje. Groetjes, Maarten.
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 937 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Deze release is nieuw van Enemy Een leraar huurt een film op aanraden van zijn collega’s. In de film blijkt een exacte dubbelganger van hem te spelen. Al snel raakt hij geobsedeerd door deze dubbelganger. Ze ontmoeten elkaar en worden jaloers op elkaars leven. Regie: Denis Villeneuve Met: Jake Gyllenhaal, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
tja kan ook wel. Zoiets zag ik op laptopshop.nl staan dacht ik.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid., -
Re: Ipod Touch 4G
door Tim.- 3 reacties
- 936 weergaven
wil niet lullig doen maar enigste bestaat niet het is enige even dat je het weet niet lullig bedoelt;) want het is een heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel gemaakt fout;)
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27352.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
aangezien ik redelijk illegaal met deze vraag ben zet ik hem maar alvast in de prullebak neer ;D goeienavond dit late uurtje. ik heb dus een dstt kaartje gekocht. waar moet ik op letten bij downloaden van de games het kaartje is al klaar voor gebruik. moet ik nog een bepaalde regio aanklikken aangezien er vischillende soorten zijn of kan de ds gekocht in nederland zowel nerderlands als europees regio games downloaden dat de ds die pakt en pakt hij evt ook amerikaanse spellen? of die dan weer niet?? kan iemand deze hoogblonde dame een beetje opweg helpen voor ik mijn ds om zeep help bijvoorbaat dank
Laatste reactie door blondie, -
Wii omgebouwd
door Gast nicbal140- 1 reactie
- 935 weergaven
Hallooo, Ik heb een paar dagen geleden mijn wii laten ombouwen. Maar ik kan geen torrents afspelen. Weet iemand een site waar ik wii spellen af kan halen zonder dat het torrents zijn ?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Je moet ze converteren. Hier is daar handleiding voor: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Erg handig programma kan ook gelijk ondertiteling bij gezet worden en gebrand worden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Une Pure Affaire Het leven van de familie Pelame wordt gekenmerkt door gebrek aan geld, frustraties en tal van ruzies. Alles verandert wanneer de vader de lokale dealer wordt.. Download / Torrent / NZB – NL Subs de film is te downloaden als torrent en nzb De handleiding om te [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Lost
door kaasbroodje- 0 reacties
- 934 weergaven
op = op kaasbroodjeXid2fsjwwcl0fvfmc6g5jtfcq96jcbax kaasbroodjeX6vgc4u9tij2b77753fc1k3j4jsvvlxy kaasbroodjeXsbmehve8d9lvew4r0tla4ahtorwt3y0nv kaasbroodjeX3hb6wtq57ir3t5syo0opj420foseb kaasbroodjeX8lbl9ipllg8y2yzlvtbygyladr
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20752.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Deze release is nieuw van À l’aveugle Een jonge vrouw wordt vermoord aangetroffen in haar eigen huis. Er zijn geen sporen of getuigen: het lijkt de perfecte misdaad. De ervaren rechercheur Lassalle onderzoekt de zaak en wordt geïntrigeerd door de de blinde verdachte Narvik. Regie: Xavier Palud Met: Jacques Gamblin, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 933 weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
2de keer gekeken en toen bleef hij vas staan op 16 minuten. temeratuur was voor de core 38 en TJ max was 57
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Je kan gewoon je memory card aan de zijkant (waar dat klepje zit) erin stoppen O0 dus hier: O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 932 weergaven
Laatste reactie door Fly Half, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
Lords of Football-RELOADED Heren van Voetbal-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: RLD-lof Releasedatum: 05 april 2013 Retail Datum: 5 april 2013 Bestandsnaam: RLD-lof Bron: Scene Grootte: 2,31 GB Genre: Strategie, Indie, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Fish Eagle Ontwikkeld door: Geniaware Srl Op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 932 weergaven
[table][th] Live: Roda JC – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Roda JC heeft vanavond wat goed te maken tegen de ploeg van Marco van Basten. Zo verloor het elftal van trainer Ruud Brood met maar liefst 5-1 van NAC en bovendien was deze nederlaag in eigen huis. Roda heeft een behoorlijke flater geslagen en de spelers zullen er alles aan willen doen om deze nederlaag teniet te doen. Heerenveen kent echter een goede seizoenstart en met de huidige resultaten kan het bestuur in ieder geval tevreden zijn. Na alle interne ontevredenheid heerst er nu einde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: The Green Hornet (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 13 reacties
- 932 weergaven
lijkt mij een vette film
Laatste reactie door meikers, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39591.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
krijg je een heleboel winrar files en als je uitpakt dan krijg je
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Unieke download van Yorick van Wageningen in stripverfilming Vandaag beginnen de opnames voor De wederopstanding van een klootzak, een verfilming van de strip Om mekaar in Dokkum van Guido van Driel, die ook de regie op zich neemt. Na het verschijnen van de strip in 2004 kreeg hij bijna direct [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 930 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38518.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario,