Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 936 weergaven
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33134.0 die torrents werken niet ik heb meer bronnen nodig Weet iemand een andere torrent/NZB?
Laatste reactie door Jeroen, -
Welkom @ Duken.nl!
Laatste reactie door Niels., -
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 936 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Dat was ff een foutje, hier is de grote versie: [img width=1 height=1]http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, op mijn harde schijf zit nog genoeg ruimte en op de lege dvd zit 4.7 gb en de bestanden die ik erop wilde zetten is bijelkaar rond de 3,8 gb. In een ander topic op dit forum zag ik iets over het veranderen van je dvd formaat. Je doet het alsvolgd: ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in. nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters ) Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb. dit was het topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,15/topic,18811.msg46451#msg46451 Dit heb …
Laatste reactie door xpeerx, -
Re: Lost
door kaasbroodje- 0 reacties
- 935 weergaven
op = op kaasbroodjeXid2fsjwwcl0fvfmc6g5jtfcq96jcbax kaasbroodjeX6vgc4u9tij2b77753fc1k3j4jsvvlxy kaasbroodjeXsbmehve8d9lvew4r0tla4ahtorwt3y0nv kaasbroodjeX3hb6wtq57ir3t5syo0opj420foseb kaasbroodjeX8lbl9ipllg8y2yzlvtbygyladr
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Wedding Ceremony Sam is een eeuwige puber die door z’n twintiger jaren strompelt met een veel te groot zelfvertrouwen en halsstarrig vasthoudt aan z’n naïeve noties van liefde en romantiek, die hij vereeuwigd heeft in een reeks onuitgegeven kinderboeken. Hij wordt verliefd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
Deze release is nieuw van Ice Age: Continental Drift Manny, Diego en Sid beginnen aan een groots avontuur nadat door een catastrofe een volledig continent op drift is geraakt. Gescheiden van de rest van de groep, gebruiken ze een ijsberg als geïmproviseerd schip dat hen op een epische zeereis zal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 934 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 934 weergaven
ik heb een spel gedownload bfme2 dat is lord of the rings hij vraagt naar een cd nou ik heb deamontools geprobeert en ik wil het gewoon spelen maar op deze site duurt het lang voor da tje andwoord krijgt > > >
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 934 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 933 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30663.msg146136#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 933 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
De download is nieuw van Kiss Me Mia (Ruth Vega Fernandez) en Frida (Liv Mjönes) ontmoeten elkaar voor het eerst bij het verlovingsfeest van hun ouders. Mia’s vader staat op het punt te trouwen met de moeder van Frida, waardoor zij stiefzussen worden. Al snel wordt echter duidelijk dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 933 weergaven
krijg je een heleboel winrar files en als je uitpakt dan krijg je
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: PS2 Singstar downloaden via Torretz
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 932 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 932 weergaven
omg je baseert je dingen niet eens op waarheid jezus wat een dure praat ofzoe whaha
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 930 weergaven
is die vraag aan mij haha? Zoja ja
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Wat zijn de betaalmogelijkheden van Steam?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Hallo weet iemand een NZB van microsoft train simulator oftewel MSTS? ik zou daar erg blij mee zijn
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Unieke download van Omar M’a Tuer Frankrijk, 1991. Het lichaam van de bruut om het leven gebrachte rijke weduwe Chislaine Marchal wordt in een kelder gevonden. Op de muur staat in haar eigen bloed geschreven: ‘Omar heeft me vermoorden’. Haar Marokkaanse nietsvermoedende tuinman Omar wordt hierop direct opgepakt en veroordeeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 930 weergaven
tja kan ook wel. Zoiets zag ik op laptopshop.nl staan dacht ik.
Laatste reactie door Marciej123,