Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:instellingen voor bitcomet
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
wiely schreef: Hallo, welkom op dit forum. Om je poorten te openen moet je eerst weten welke router je hebt. Als je dat eenmaal weet ga je naar www.google.nl en toets je in die zoekbalk in: Port Forwarding routernaam En dan klik je op zoeken. Dan krijg je vast wel resultaat en moet je even lezen hoe je dat voor jou router kan instellen! Succes
-
Aw:lol
- 1.2k weergaven
Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer. Tot dat DukeN een geneesmiddel had tegen verzieken en tijn hielp. Maar toen kwam tom6309 binnen en sloeg sebasjuh op zijn gezicht, maar hij was scheel en sloeg net mis en belande met zijn hand in de bakkers cake die spontaan ontplofte. Daarna kwam de taart tot leven en de taart at DukeN op. Maar DukeN was sterk genoeg en sloeg de taart op zijn kaarsjes waarmee Duken met deze domme actie zijn handen verbrandde...
-
Aw:film maken op computer
- 1.4k weergaven
Als jullie een filmpje hebben gemaakt laat hier maar even een linkje achter zodat we hem kunnen bekijken. Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes
-
ps2
door Gast cfkees- 0 reacties
- 1.4k weergaven
vraagje. waarmee en hoe kan ik een org ps2 spel naar een dvd- branden ??? m.v.g cfkees
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18687.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Emulators voor psp
door Oog- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb sinds gister mijn psp omgebouwd en heb een paar vragen wat bertreft Homebrew en emultors. Kan iemand mij een link geven waar je goed emulators kan downloaden en hoe je deze op je psp moet "installeren". Ook zou ik graag willen weten hoe ik Homebrew gams aan de praat krijg. Ik hoop dat ik van jullie een duidelijk uitleg ;D en niet een halve onduidelijk beschrijving . Met vriendelijk groet: J Basemoine P.s: let aub niet op splleings fouten(dislectie :S)
Laatste reactie door Oog, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 883 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Ok, bedankt! Werkt deze ook voor de iPod Touch 3G?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Wat een idioot zeg, daar gaat tie dus niet mee wegkomen. We moeten kijken of we hem kunnen laten aanklagen ofzo!!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 568 weergaven
daar heb je een feit!
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Okee. Dan kom ik op deze 2 samenstellingen uit. De eerste met de TX3, die ook het goedkoopste is: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[2144]=1&product[219321]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&product[230032]=1&product[232977]=1&product[35577]=1 En de tweede met de N520: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[198908]=1&product[2144]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&…
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
Hoezo ben je eigelijk gebanned? als je hebt zitten lopen hacken vind ik het eigen sguld
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Ik draai altijd (best) veel progjes. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Is dit het misschien?: Zie eerste foto van bijlage En dit zijn alle functies die ik heb: Zie tweede foto van bijlage Post samenvoeging: januari 09, 2011, 19:35:37 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 372 weergaven
Nee das mijn moto het leven is gemaakt om triest te zijn maar er zijn mensen die het super maken l|Samsung Galaxy 3||Dutchrom 3.2||g3mod 1.7||
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 0 reacties
- 334 weergaven
Directe links zijn toch verboden?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Unieke download van Dredd De enorme stad Mega City One wordt overspoeld door criminaliteit en geweld. De enige die orde in deze chaos kunnen scheppen zijn de judges: politieagenten, rechters en beulen in één. Judge Dredd is de meest gevreesde judge van allemaal. Zijn missie is om een grote drugsbende [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Wedding Ceremony Sam is een eeuwige puber die door z’n twintiger jaren strompelt met een veel te groot zelfvertrouwen en halsstarrig vasthoudt aan z’n naïeve noties van liefde en romantiek, die hij vereeuwigd heeft in een reeks onuitgegeven kinderboeken. Hij wordt verliefd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
. Du Vent Dans Mes Mollets De negenjarige Rachel wordt overstelpt met aandacht en liefde door haar bezorgde moeder, haar ietwat cynische vader en excentrieke oma, met wie ze haar kamer deelt. Ze droomt ervan lid te worden van Barbies fanclub en de beste vriendin te worden van haar populaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is nieuw van Blackbird Sean wordt niet geaccepteerd door zijn leeftijdsgenoten. In een opwelling plaatst hij een verhaal op internet waarin hij wraak neemt op zijn schoolgenoten. De politie neemt het echter heel serieus en Sean wordt in een jeugdgevangenis geplaatst. Regie: Jason Buxton Met: Alexia Fast, Michael [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:ik kan dvix
- 1.5k weergaven
DivX player gebruiken! En mocht hij daar niet werken kan je nog de AC3 filter installeren dan werken (zo goed als) alle films in je DivX player
-
Aw:lol
- 1.2k weergaven
Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer. Tot dat DukeN een geneesmiddel had tegen verzieken en tijn hielp. Maar toen kwam tom6309 binnen en sloeg sebasjuh op zijn gezicht, maar hij was scheel en sloeg net mis en belande met zijn hand in de bakkers cake die spontaan ontplofte. Daarna kwam de taart tot leven en de taart at DukeN op. Maar DukeN was sterk genoeg en sloeg de taart op zijn kaarsjes waarmee Duken met deze domme actie zijn handen verbrandde en de taart vond dat hij genoeg schade aangericht had en wandelde …
-
Aw:Torrent
- 1.6k weergaven
deadninja0 schreef: Zijn volgens mij allebei online mmorpg\'s. Dus ik denk dat je daar wel voor zou moeten betalen om te kunnen spelen....
-
Re: fifa
door Frank1324117107- 0 reacties
- 1.3k weergaven
oops laat maar verkeerde forum :redface:
Laatste reactie door Frank1324117107,