Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 743 weergaven
Een stuk van een tennisracket waar je hem moet vasthouden??
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Mijn beurt! succes!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
- 1 reactie
- 901 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
ik heb een vaag probleem. heel vaak als ik me aanmeld ben ik niet verbindbaar terwijl de avond er voor nog wel verbindbaar was. als ik dan ga kijken bij me torrent,s staan er ook opeens 2 seeders en dat ben ik zelf 2 keer. ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de meldi…
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
staat er niet tussen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
upc http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/Internet 10 Mbps € 30.50 veel plezier [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door slachthuis, -
- 0 reacties
- 480 weergaven
Kijk even op gamecopyworld.com. Of op serials.ws
Laatste reactie door Thijs., -
Re: disk overloaded
door yihaa- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Voor goede gegevens verwerking moet je DHT in ieder geval altijd uitschakelen in Utorrent.
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Laatste reactie door Farid., -
ik brand het via nero en image via imgburn succes!
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle">Spoiler: <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }" /></div><div class="quotecontent"><div…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Dat is nou jammer
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 989 weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
of me harde schijf zat vol
Laatste reactie door 1337, -
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.2k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
- 0 reacties
- 754 weergaven
ja dat probleem heb ik nu dus ook : een "downer" zeg maar :geheim:
Laatste reactie door iris013, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Ga naar 2lionsteam.nl ff googlele en registreren!!
Laatste reactie door Dinolog, -
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 813 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
Re: downloaden
door bambi1515- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hoi, wat is de gemiddelde tijd om een bestand van 70 mb te downloaden?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
ja
- 0 reacties
- 1k weergaven
k heb een microsoft word office gedownload en er zit een bin file en een cue-bestand
Laatste reactie door grafgeest 076,