Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
cod 5 console
door Gast charmed696- 0 reacties
- 795 weergaven
Hey, Ik heb een klein vraagje. Om de console op te roepen in cod 5 moet men gebruik maken van de ~ toets maar bij mij werkt het blijkbaar niet. Wat doe ik fout? ps heb een azerty toetsenbord
-
- 0 reacties
- 851 weergaven
-je moet fm09 patchen -en dan moet je de crack http://thepiratebay.org/torrent/4602798/Football_Manager_2009_Patch_9.2.0_New_Crack_(No_Bug) in de map: *:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009 plakken * partitie (harde schijf) waar je hem geistalleerd hebt inzetten
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 479 weergaven
@DukeN zie je plaatje niet.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37834.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
Re: Handleidingen
door Robbert- 0 reacties
- 288 weergaven
Handleiding is op dit moment verwijderd van hun site, wat een opluchting!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 452 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41470.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Black’s Game Stebbi heeft na een uit de hand gelopen dronken avond een goede advocaat nodig. Zijn jeugdvriend Tóti, een zware jongen met handige connecties, kan hem helpen maar in ruil voor een gunst. Stebbi stemt in en komt in een wereld van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Gevonden Ernest et Célestine De vriendschap tussen een klein muisje en een grote beer. Ernest, een dikke hongerige beer, zoekt in de vuilnisbakken naar iets te eten. De kleine muis die hij wil opeten, smeekt hem: ‘Als je me niet opeet, geef ik je wat je het liefste wil in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Unieke download van We’re the Millers Een man (“Jason Sudeikis”) wordt door zijn baas gedwongen een grote hoeveelheid wiet over de grens te smokkelen. Hij verzamelt een groepje mensen die zich moeten voordoen als zijn gezin. Zijn samengestelde gezin bestaat uit een stripper, een weggelopen meisje en een nerd uit [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:mds bestand??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hahahahahahah ok dan
-
Aw:Bittorent ILLegaal!!
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Omg wat is dit voor een vergelijking?!?! (echt weer duken logica ) Downloaden is niet illegaal in Nederland je mag alleen niet bestanden delen naar anderen of uploaden dat is wel illegaal.
-
Aw:Er ontbreekt iets
- 1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een ds emulator gedownload (en nu ben ik nog metroid aan het downloaden) maar kan ik dan online spelen ? Groetjes,,
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
gta 4 probleem
door dinges123- 0 reacties
- 567 weergaven
hallo. Ik heb zonet gta 4 geinstalleerd en als ik ga spelen doet hij t heel sloom. Nou ik weet het niet hoor heb een pc met een Phenom 2 x4 en een Geforce 260GTX 4gyg geheugen en hij is sloom. Het ligt volgens mij niet aan mijn computer :S kan iemand mij helpen want godfather 2 enz doed t gwoon prima op zn hoogst.
Laatste reactie door dinges123, -
wii spel gebrand
door Thijs- 0 reacties
- 610 weergaven
Hallo, IK had een wii spel gebrand(verbatim dvd-r) op speed 2x alleen nu werkte die heel even, ik kwam bij een scherm waar dan ea sports stond, en daarna een laadschermpje, hierna bleef het beeld zwart, dit ligt neem ik aan gewoon aan de cd?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 543 weergaven
heb je er misschien eentje voor het spel "Fuel"? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tarshoeykens, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Mijn foto van 2 jaar geleden :-[ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Deze release is nieuw van Ice Age: Continental Drift Manny, Diego en Sid beginnen aan een groots avontuur nadat door een catastrofe een volledig continent op drift is geraakt. Gescheiden van de rest van de groep, gebruiken ze een ijsberg als geïmproviseerd schip dat hen op een epische zeereis zal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,