Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
hallo heb nu fifamanager klaar dus kan ik spelen maar kan ik 3d beeld niet vinden staan drie op teks.vidoe.en insta mmar geen 3d waar staat die dan bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 663 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 788 weergaven
als ik fifamanager 09 wil instaleren graag ik deze melding the game could not be added to the vista explorer please reinstall the game weet iemand wat ik kan doen
- 0 reacties
- 904 weergaven
hallo ik heb een vraagje heb nu eindelijk fifa manager 09 op de pc staan maar ben nu aan kijken waar ik de 3d match kan wel text en video vinden maar de 3d niet wie kan mij helpen
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Zlatan- 0 reacties
- 726 weergaven
Ja die vraag bedoelde ik.
-
- 0 reacties
- 875 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
krijg je een heleboel winrar files en als je uitpakt dan krijg je
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
ik heb denk ik de vraag niet goed gesteld, :-\ ik bedoel het commentaar wat gegeven word door joeri mulder hoe stel ik die in het nederlands in?
Laatste reactie door johndeerntje, -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 771 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
- 0 reacties
- 828 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Eens
Laatste reactie door petie, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
De TS zegt dit: Ik heb een gewone en waar, welke moet ik de firmware downloaden? Ik heb een gewone en waar moet ik de firmware vinden? [A] Remme: waarschijnlijk moet je je firmware updaten en dan kijken of je spel werkt. Welke versie heb je: SDHC of de DSi-versie of de gewone?
Laatste reactie door Remme, -
- 0 reacties
- 366 weergaven
Lijkt me wel Kan ook een gedownloade
Laatste reactie door 'Robin, -
- 1 reactie
- 622 weergaven
Ja die heb ik: http://t.co/EIQXfAP Held! Alleen hoe installeer ik die? Heb hem gekoppieerd in dat mapje maar werkt niet?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dat bestandje game.dat dat heb ik niet eens in mijn map staan bij Fifa 08 :'(.
Laatste reactie door thedemolitionman, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Roep maar als het niet lukt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
Is er ook ergens een download van een Nederlands Taalpack? want ik heb de torrent gedownload en nu kan ik alleen in Engels, Deens en nog wat spelen. Maar geen nederlands. Weet iemand hier wat op? Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 433 weergaven
;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door musti66, -
Re: FIFA online
door Wous- 0 reacties
- 677 weergaven
ik vind dat het openen van een spot wel langzaam gaat. :-[
Laatste reactie door Wous, -
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 789 weergaven
Laatste reactie door okan764, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Je moet ze converteren. Hier is daar handleiding voor: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Erg handig programma kan ook gelijk ondertiteling bij gezet worden en gebrand worden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je kan ook gewoon een Engelse, Spaanse, Duitse ...... film nemen en van een site een nl ondertiteling erbij zetten! ;D Mail me maar: leeu9620@planet.nl Als je wilt weten hoe het moet :
Laatste reactie door afratjuh,