Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Werkt het nog niet jammer terug sturen naar Sidder dan
Laatste reactie door meowndz, -
Re: dual boot mac
door Bart'- 1 reactie
- 673 weergaven
Gelieve vraag opnieuw te stellen in het Apple Board!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
Ehm, even mijn vraag beantwoorden zou ook wel aardig zijn in plaats van het bericht te verwijderen...
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 960 weergaven
lijkt mij wel logisch voorbeeldje cancan stemt-------cedrik robin stemt---------shabab shabab stemt-------cedrik kaasbroodje stemt--cedrik luc. stemt----------shabab mart stemt---------cancan :dans2: nominatie beste post hot or not (danger @ work) (noem maar iets ) 1. cedrik 2. shabab 3. cancan zo bedoel je het toch?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 658 weergaven
XD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ik kom ook wel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Dan bak je ze zelf toch
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
@ Headshot, ik heb je post nog een beetje aangepast Verder kom ik zo snel niet, iemand suggesties?
Laatste reactie door Bart', -
Re: DukeN in de Power Unlimited!
door Gast assassin 1100- 0 reacties
- 699 weergaven
cool
-
- 0 reacties
- 779 weergaven
Pannenkoeken zijn lekker
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet steeds mijn post verwijderen :knuppel:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet wéér mijn post verwijderen. :-\
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Kan je er nu wel in als je hem illegaal hebt?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
192.168.1.10 is een LAN-IP en kan dus niemand van buitenaf op komen. Of je zult het moeten regelen met Hamachi, of je zult je poorten open moeten zetten en via je externe IP moeten doorverwijzen naar je interne IP.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Godver, de eerste hit op google is genoeg. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080610144148AAyf8gs en bekijk ook de source. Meer kan ik niet doen.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Ok..... Sorry je hebt gelijk DukeN. Anywayz, ik hoop dat er wel iemand is die zin in een potje heeft
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Edit: bericht hierboven is verwijderd.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
Laatste reactie door headsh0t,
