Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 822 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
anti virus
door gkeeee- 1 reactie
- 822 weergaven
hoi, ik heb net avg free verwijderd wegens problemen die voorkwamen, mijn vraag is wie kent een hele goeie anti-virus rogramma.
Laatste reactie door Tom, -
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
ik wil een redelijk goeie game pc internetten kan elke pc dus let daar maar minder op game is hoofd doel assembleren inbegrepen s.v.p. en incl btw azerty of salland waar het goedkoper uit komt zou super zijn, of andere goedkope winkel. ik heb wat samengestelt is dit goed?? =1]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[204433]=1 mening op prijs gestelt en je mag verbetering of heel nieuw systeem en alleen amd en ati omdat het goedkoper is. vriendelijke groet PoKeMoNrUlEz1993. Post Merge: oktober 11, 2009, 11:59:08 am Kan iemand me hier mee helpen? :cool2:
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 2 reacties
- 821 weergaven
is die vraag aan mij haha? Zoja ja
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
De download is nieuw van Sinterklaas en het Raadsel van 5 December De Pieten lopen op tegen een modern probleem. De meeste schoorstenen zijn verdwenen en veel huizen zijn tegenwoordig beveiligd met een alarm. De arme Pieten worden steeds door de politie achterna gezeten als ze proberen de kadootjes te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Ik heb hulp nodig
door Drob- 1 reactie
- 821 weergaven
Ik heb hier over all een aantal keren wat over gevraagd maar ik heb alles all geprobeerd En nu vraag ik iedereen die mij kan helpen met dit probleem om hem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------ > En nu ben ik het zat met mijn pc ik heb all heel vaak opnieuw geinstalleerd en weg gebracht. > Ik heb last gehad van : Overclock fouten Vastloper's Ik heb de overclock fout zelf verholpen door de BIOS te reseten maar de laaste tijd loop mijn pc heel vaak vast om de 5 minuten wel of na een langere tijd als ik een spel aan het doen ben of een film aan het kijken…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Dit is een nieuwe release van Centre Place Lizzie Baxter is net gedumpt. Haar vriendje ‘Mr. Right’ blijkt ‘Mr. Oh-So Wrong’ te zijn. Haar droom om naar Parijs te verhuizen en daar kunst te gaan maken valt compleet in duigen. Ze ziet het niet meer zitten als ook haar huis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 821 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van DEAD BODY WELCOME Kees Brienen met: Kees Brienen (Kees Brienen), Big Mama Amma Ongel, Geeta Prasaad Regmi, Mister Pala Bhutia, Raul Langa, Naresh Choowdri, Kallu Sahani Scenario: Desiree Duwel. Regisseur Kees Brienen speelt zichzelf in de meditatieve roadmovie DEAD BODY WELCOME, waarin de [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 821 weergaven
Hoi, ik hoop dat iemand me kan helpen.. ik heb een omgebouwde Wii en die doet het prima.. Spellen downloaden geen enkel probleem, ook niet branden, werkt allemaal.. Nu heb ik Grand Slam Tennis gedownload en die wil met geen mogelijkheid op een schijfje komen.. Ook niet via Image Burn, hij begint gewoon niet met branden.. Wie kan me helpen??? Groetjes, Marith
Laatste reactie door Marith, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD ja man ik ook en vanaf 8 uur weer comedy central O0 O0 O0 8) ;D ;D ;D
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Heb ik gezegd dat je kan mixen met fruity loops? En Gamertje, je kan toch zelf kijken wat het is? Maak aub ook een screenshot en plaats hem hier.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Deze release is nieuw van Paranorman (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD Een klein stadje wordt belegerd door zombies. Alleen de verkeerd begrepen lokale jongen Norman, die in staat is om met de doden te spreken, kan het stadje redden. Naast de zombies zal hij het op moeten nemen tegen spoken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 820 weergaven
De download is nieuw van Broken City De burgemeester van New York (gespeeld door “Russell Crowe”) vermoedt dat zijn vrouw (“Catherine Zeta-Jones”) een affaire heeft. Hij huurt een prive-detective (“Mark Wahlberg”) in. Die bevestigt de affaire. Maar dan wordt het dode lichaam van de minnaar gevonden. Regie: Allen Hughes Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 820 weergaven
http://rapidshare.com/files/252282254/Anno4MULTI4OrigExe.rar
Laatste reactie door lover_boytje, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
Hoy heb een brobleem met die spel kan niet saven error code 42 kan imand helpen AUB
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Out of the Furnace De broers Russel (“Christian Bale”) en Rodney Baze (“Casey Affleck”) groeiden op in een industriestadje in de Verenigde Staten. Ze willen graag ergens anders een beter bestaan opbouwen. Deze droom valt in duigen als Russel in de gevangenis terecht [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Camera nokia 5530
door VXL- 0 reacties
- 819 weergaven
Oké ik zal het binnenkort proberen hoop ik. Maar met over the air bedoel je gewoon draadloos? En kan dit draadloos updaten via de mobiel zelf niet via wifi?
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
Je bedoelt vandaag werken & ja dat is ook op jou tijd!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 819 weergaven
Hallo, ik heb gisteren met mijn laptop een probleem gehad waardoor in windows 7 opnieuw moet installeren. Ik had er eerst een 64 bit versie van windows 7 op, maar ik heb alleen een 32 bit op een cd'tje staan dus heb ik die maar geinstalleerd maar nu doet mijn videokaart het niet goed. Ik kan bepaalde programma's niet openen door de videokaart terwijl ik die wel nodig heb voor school. Mijn vraag was kan het zo zijn dat de videokaart het niet doet doordat ik er nu een 32 bit versie op heb staan?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
Laatste reactie door icycledutch,