Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 856 weergaven
www.digi-tors.org we are back ;D
Laatste reactie door digitor, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 05, Mozes Mozes wordt geboren in omstandigheden die verre van ideaal zijn. Drie maanden lang moet hij als kind verborgen worden gehouden. De wrede Farao van Egypte had bevolen alle kinderen van de Hebreeuwse slaven ter dood te brengen. Uiteindelijk kunnen zijn ouders [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
was gister ook lekker weg gegeweest. was niet meer in staat om te reageren :redface:
Laatste reactie door Piet Hein, -
Gezocht Frans Duijts
door Gast lor10103- 0 reacties
- 855 weergaven
hee allemaal. ik wil graag de nieuwe album van frans duijts (zo ben ik mezelf) downloaden. maar ik kan hem niet vinden. weten jullie hem misschien te vinden? Bedankt. Gr lorenzo (lor10103)
-
Little Big Planet
door Joris.- 0 reacties
- 855 weergaven
nog steeds een fantastisch spel.... maar ik heb een vraagje ik wil graag weten hoe ver jullie ermee zijn ik ben 96% en natuurlijk als jullie ps3 hebben,wil ik wel ff jullie psn weten ( mijne is jozer95) Groetjes joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 855 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Identity Thief Sandy Bigelow Patterson, gespeeld door “Jason Bateman”, dreigt alles te verliezen als zijn identiteit gestolen blijkt. Hij reist af naar Miami om de oplichter Diana (“Melissa McCarthy”) op te sporen en mee te nemen naar Denver, om zo zijn naam te [...] Het volledige artikel bekijken
heyy... ik zoek de sims 3 voor in het nederlands ik heb wel de Topic gelezen van sims 3 maar ik weet niet of die NL is :-\
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Idd ! Welkom Duffy!
Laatste reactie door Niels., -
- 3 reacties
- 854 weergaven
welke versie is deze server?
Laatste reactie door giviker, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
http://rapidshare.com/files/252282254/Anno4MULTI4OrigExe.rar
Laatste reactie door lover_boytje, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
werkt dit ook met live tv?
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Hellow iedereen. Mijn broertje heeft laatst BF BC gekocht voor de xbox 360. Geweldig mooi spel. Het blijkt dat je ook screenshots kan maken, en dat heeft hij meerdere keren gedaan.. Maar.... Waaaaaaáár worden die opgeslagen? Bye Bye~
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sanctuary In 1897 stal een criminele bende een waardevolle verzameling antieke voorwerpen uit het koninklijk paleis van Thailand. De dieven moesten hun daad al snel met de dood bekopen. Maar voordat het zover was, verborgen ze de voorwerpen ergens in de buurt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Hallo weet iemand een NZB van microsoft train simulator oftewel MSTS? ik zou daar erg blij mee zijn
Laatste reactie door eddd3, -
- 2 reacties
- 853 weergaven
Ik kan een spel genaamd Jungleparty niet spelen!!! Wel andere spellen kan ik spelen, zoals NFS, Tekken ed... Hij geeft systeemfout 80020148 aan. Nou weet ik wel dat deze melding in tienvoud op diverse sites staan, maar ik heb dit spel gisteren meerdere malen gespeeld!! Mijn PSP is gedowngrade. Kan ik wel Network Update doen of NOOIT doen ivm downgrade? Thx Post samenvoeging: december 23, 2010, 17:51:19 GEN VSH MENU: USB device..................Memory Stick UMD Iso Mode.............M33 driver ISO Video Mount.........None
Laatste reactie door kniffie73, -
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 853 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
dus het is geïnstalleerd en ik vind het spel terug in mijn ontspanning en ik kan de map editor spelen wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door murdock09, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
ik ben egt slecht
Laatste reactie door Vico, -
Het woorden topic
door niro- 0 reacties
- 852 weergaven
heb jij een woord waar je echt hard om moet lachen of een woord waarom je moet huilen. post het hier. ( dit topic bestaat toch nog niet he? :ziek2: )
Laatste reactie door niro, -
VERPLAATST: gta sa
door Robin- 0 reacties
- 852 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Allods Online
door Deeeemy- 0 reacties
- 852 weergaven
Hallo, ik wou allods gaan spelen maar als ik hem download krijg ik zo'n downloader die het spel binnen haalt. Maar nou krijg ik zo'n melding : Pando Media Booster Cannot Be Started. Follow The Instruction On The Help page to reinstall pando media booster and try again. Nou, dan klik ik op het help ding en dan zeggen ze dat ik hem moet verwijderen en dan weer moet installeeren, Nou dan verwijder ik hem en dan zet ik hem er weer op en dan krijg ik deze melding bij het installeren van pando medie booster : A Newer Version Of Pando Media Booster Is Already Installed. En Nu?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Hallo jongens, ik had ff een vraagje, als dit hier niet thuis hoort dan even melden a.u.b dan zet ik hem waar die wel hoort, maar nu terzake, alles doet het gewoon enzovoort, hij draait 100%. Maar na een tijdje als ik aan het spelen ben dan wordt mijn pc te warm en slaat die af/sluit automatisch af. Dus weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? want mijn pc zou het spel wel aankunnen, ik draai gewoon alle spellen op medium/high...??? ik heb een geforce 8800 en de rest ik ook allemaal 2 jaar oud... Maar toendertijd wel het beste :-\ Dus weet iemand een makelijke/goekope manier om mijn pc te verkoelen O0 Ik hoor het graag alvast bedankt, topries
Laatste reactie door topries, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Ja ik ben supporter van de Standard Luik uit Belgie
Laatste reactie door nielszz22, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh,