Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 807 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26629.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Ik loop zelf ook stage. Ik ging langs bij een vrijwilligersorganisatie en die stuurden me door naar de Landstede. Het is niet alleen een school maar ze geven ook cursussen en je kunt er stage lopen. Misschien is er een Landstede of een andere organisatie die je kan helpen in Amsterdam. Hier wat resultaten: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vrijwilligersorganisatie+amsterdam&btnG=Zoeken&meta= en Landstede: http://www.landstede.nl/training_opleiding_advies/index.asp?spclmId=66&brcid=68& Hopelijk heb je er wat aan. Ik vond ook niet zo snel mijn stageplek hoor, dus maak je geen zorgen. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
router wachtwoord heb je echt niet nodig hoor:s , lijkt me sterk dat dat op Duken staat..
Laatste reactie door TereZz, -
- 1 reactie
- 806 weergaven
Hallo experts, Op http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 heb ik wat samengesteld. Het is de bedoeling dat hij gebruikt gaat worden voor wat foto en videobeweking en de normale zaken als office, internet en wat games? Moet er nog wat verandert worden naar jullie inzicht? Groet, Willem
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo!
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 806 weergaven
Hee, Ik ben Stefanie en heb me hier aangemeld om meer te leren over downloaden en vooral ook het branden van gedownloade dingen. Ik kom hier zo vaak via Google als ik weer eens iets niet weet, dat ik het nu maar eens tijd vond dat ik me aan ging melden. Groetjes!
-
- 0 reacties
- 806 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27382.msg113785#msg113785
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 805 weergaven
Hallo, ik heb gisteren met mijn laptop een probleem gehad waardoor in windows 7 opnieuw moet installeren. Ik had er eerst een 64 bit versie van windows 7 op, maar ik heb alleen een 32 bit op een cd'tje staan dus heb ik die maar geinstalleerd maar nu doet mijn videokaart het niet goed. Ik kan bepaalde programma's niet openen door de videokaart terwijl ik die wel nodig heb voor school. Mijn vraag was kan het zo zijn dat de videokaart het niet doet doordat ik er nu een 32 bit versie op heb staan?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
Re: Ipod Touch 4G
door Tim.- 3 reacties
- 805 weergaven
wil niet lullig doen maar enigste bestaat niet het is enige even dat je het weet niet lullig bedoelt;) want het is een heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel gemaakt fout;)
Laatste reactie door Tim., -
- 2 reacties
- 804 weergaven
Helloww, Heeft iemand hier ooit al iets gekocht van Amazon.com ? Ik zou er mij een headphone van iFrogz willen kopen maar ik weet niet of het eigenlijk wel te betrouwen is of niet... Want de prijzen liggen zeer erg laag t.o.v andere websites/winkels. Alvast bedankt ! :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
ik heb ati 1024 ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
IK WIL PCM 2008 SPELEN :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck:
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Hoy heb een brobleem met die spel kan niet saven error code 42 kan imand helpen AUB
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Welke internet provider heb je?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
hoe krijg ik hier een screenshot dan bijgevoegd? Post Merge: december 21, 2008, 07:38:25 pm [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sandra17281, -
Externe hardeschijf probleem
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 802 weergaven
Ik heb pas een externe hardeschijf van 1TB van lacie gekocht, ik probeer deze te installeren, maar het probleem is dat de computer als ik hem aan de pc heb gekoppelt steeds vastloopt, en als ik hem eraf haal heb ik dit niet(dit heb ik soms ook met andere externe apparaten). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bvd, Niels
-
- 2 reacties
- 802 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek,