Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:hoi
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Jer wanneer krijgt duken zijn eigen telefonische helpdesk zoveel collega\'s van jou komen hier
-
Aw:ISO Buster geschikt voor 7Gb ISO file
- 1.4k weergaven
Zal niet lukken een dvd+rw kan maar max 4,3gb aan dus zal je moeten gaan shrinken. En als je die 7gig wilt spreiden over 2dvd\'s weet ik niet hoe dat moet en/of het mogelijk is.....
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
eventjes dit. de poll was een foutje dus hoeft niet te worden ingevuld ik zoek deze films: Borat The Fast and The Furious 2 Fast 2 Furious alvasdt bedankt voor degenen die ze willen uppen voor me p.s. bij The Fast And The Furious bedoel ik deel 1 niet deel 3
Laatste reactie door Stranger, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Vanavond om half 6 kan ik niet, en Farid weet al wel waarom (pb).
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Wil je Farid z'n Award inpikken met de meeste emoticons in een bericht ofzo, nondeknetter
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 607 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Het spel is net klaar met downloaden , wil ik hem uitpakken via winrar , Dat lukt dus niet ik dacht daarna aan daemon tools ook niet nu heb ik geen flauw idee mischien dat jullie me kunnen helpen ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Hallo eergisteren werd me msn gehackt door een of andere hacker genaamd Naffer aka Mootje , Kan iemand het aub terug hacken , ik smeek die gene wie het kan ,ik hoop dat er een wel verstandig is om me te helpen , Msn : umut_cirali9@hotmail.com please helpme als je hackt reageer ff aub , doe je wel graag WW hier op sturen umutt-@live.nl Alvast bedankt en ik hoor het snel ben al 2 dagen 10000 programmas te downloade:S
Laatste reactie door w000tie, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brave In de Schotse Hooglanden worden al generaties lang verhalen doorverteld over legendes en veldslagen. De boogschutter Merida wil ook zichzelf kunnen bewijzen. Als ze naar een heks gaat om een wens te laten vervullen zorgt ze per ongeluk voor een grote chaos in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen play-offs Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Voor trainer Marco van Basten staat er vanavond een interessant duel op het programma. De oefenmeester is op dit moment nog trainer van Heerenveen, maar zal in de zomer vertrekken naar Alkmaar. Het kan dus zo maar zijn dat Heerenveen volgend jaar de Europa League ingaat, terwijl AZ met lege handen achterblijft. Dick Advocaat liet al eerder weten niet blij te zijn met Heerenveen als tegenstander, aangezien het een lastige en stugge ploeg is. De vijfde plek laat zien dat Heerenveen o…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 6k weergaven
De download is nieuw van Boy 7 Een jongen (“Matthijs van de Sande Bakhuyzen”) wordt midden in een drukke metro wakker. Echter is het een raadsel voor hem hoe hij daar is gekomen, waar hij vandaan komt en wie hij is. Met de hulp van voorbijganger Lara (“Ella-June Henrard”) probeert [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1.8k weergaven
Ok ik zou niet weten welke poorten dc++ nodig heeft eerlijk gezegd
-
Aw:Ik geef het op!
- 1k weergaven
Hahahah wil je lege dvd\'s al onderzetter gebruiken of wil je er wat op hebben staan nog?
-
Aw:Windows update
- 1.2k weergaven
Op het moment dat je dat Windows Genuine Advantage-programma krijgt om je code te controleren moet je het even afbreken. Dan open je opnieuw de windows udpate en voordat je op snel of advance knop klikt (of hoe die 2 knoppen ook heten) Kopieer je deze tekst in je adresbalk en druk je op enter: javascript:void(window.g_sDisableWGACheck=\'all\') Dan klik je op advance of snel knop en kan je de rest van je updates binnenhalen! Succes ermee,
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Heb het al 3 keer eraf gehaald en weer erop gezet en hij blijft hetzelfde, en er komt in het midden helemaal onderaan een gele driehoek met een uitroepteken erin als ik met mijn muis erop ga staat er dit: Geen Inkomende Verbiendingen Tenzij de Icoon groen wordt, zou er een probleem met je netwerkconfiguratie kunnen zijn. en de downloads gaan 5Kb/s, ik heb 2
Laatste reactie door Joan17, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door TOMHOFMAN, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dat is wel zeer offtopic...
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Weet iemand welk nummer dit is? Vanaf 4:12. http://www.youtube.com/watch?v=9R1p8uGgS8Q Post Merge: juni 01, 2009, 11:43:28 am Weet iemand welk nummer ze vanaf 4:12 minuut gebruiken? Word gebruikt in een goochelshow in Walibi. http://www.youtube.com/watch?v=9R1p8uGgS8Q
Laatste reactie door hotniels13, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
waarschijnlijk :C Schijf Program files Cyanide en hoppa die crack en de Cxe plakken.
Laatste reactie door jaygangster, -
Re: wii spellen! Ik wil graag sotfware voor m,un wii om te bouwen hoe moet dat enz??
door consolepro.tk- 0 reacties
- 665 weergaven
Ja dat is mogenlijk (softmod) Je kan de software voor alle wii systemen plus tut vinden op onze website http://www.consolepro.tk
Laatste reactie door consolepro.tk, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38875.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Hallo iedereen weet iemand waar ik "Adobe Premiere Pro Cs5" gratis zou kunnen downloaden Alvast bedankt :zwaai:
Laatste reactie door gior13,