Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 798 weergaven
Deze release is nieuw van Paranorman (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD Een klein stadje wordt belegerd door zombies. Alleen de verkeerd begrepen lokale jongen Norman, die in staat is om met de doden te spreken, kan het stadje redden. Naast de zombies zal hij het op moeten nemen tegen spoken, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
http://rapidshare.com/files/252282254/Anno4MULTI4OrigExe.rar
Laatste reactie door lover_boytje, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Bedankt voor de reactie Met CWhredder had ik al gescand (die had ik al) en die vond niks. Mt roguerremover heb ik ook gescand maar die vond ook niks. De link van de vundofix die je me gaf werkte niet. Ik ging dus zelf even naar de homepagina en daar heb ik hem alsnog gedownload. Hij heeft niks gevonden. Ik heb ook al die smitfraud gestart, dit is het rapport: SmitFraudFix v2.319 Scan done at 13:03:27,95, ma 05-05-2008 Run from C:\Windows\System32\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows [versie 6.0.6001] - Windows_NT The filesystem type is NTFS Fix run in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Out of the Furnace De broers Russel (“Christian Bale”) en Rodney Baze (“Casey Affleck”) groeiden op in een industriestadje in de Verenigde Staten. Ze willen graag ergens anders een beter bestaan opbouwen. Deze droom valt in duigen als Russel in de gevangenis terecht [...] Het volledige artikel bekijken
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Angry Birds Space 10 miljoen keer gedownload Rovio heeft bekend gemaakt dat binnen drie dagen, het spel Angry Birds Space 10 miljoen keer is gedownload. Het gaat hierbij om de totale verkoop van alle platvormen. Angry Birds Space is een nieuw Angry Birds spel, welke zich afspeelt in de ruimte. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 796 weergaven
ps: dan kan je er meestal wel een patch voor downloaden
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Jouw psp moet uiteraard omgebouwd zijn. Succes!
Laatste reactie door tubs, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
:peace: Hallo Allemaal, Ik heb met convert x to dvd 3.001 een film geconverteerd en gebrand wat goed is gegaan. Ik heb 2 vragen: Ik vind dat de kleuren na het converteren donkerder zijn geworden t.o.v. het origineel. Is dit bij te stellen ? en zo ja hoe ? Als Convert de film geconverteerd heeft kun je hem dan met ieder brandprogramma branden ? Groeten, Reus-Lucius
Laatste reactie door reus_lucius, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
werkstuk
door bilal 1999- 2 reacties
- 795 weergaven
mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk. alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 795 weergaven
Hoi, ik hoop dat iemand me kan helpen.. ik heb een omgebouwde Wii en die doet het prima.. Spellen downloaden geen enkel probleem, ook niet branden, werkt allemaal.. Nu heb ik Grand Slam Tennis gedownload en die wil met geen mogelijkheid op een schijfje komen.. Ook niet via Image Burn, hij begint gewoon niet met branden.. Wie kan me helpen??? Groetjes, Marith
Laatste reactie door Marith, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD
Laatste reactie door JStyle, -
- 4 reacties
- 794 weergaven
<object width="300" height="400" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/1490397893828" /><embed src="http://www.facebook.com/v/1490397893828" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="300" height="400"></embed></object>
Laatste reactie door Heisenberg, -
anti virus
door gkeeee- 1 reactie
- 794 weergaven
hoi, ik heb net avg free verwijderd wegens problemen die voorkwamen, mijn vraag is wie kent een hele goeie anti-virus rogramma.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Notre paradis De dertigjarige prostituee Vassili komt steeds moeilijker aan klanten. Als hij een gewonde jongen vindt neem hij hem mee naar huis en noemt hem Angelo. De twee worden verliefd op elkaar en Vassili neemt hem mee op zijn afspraken wat de [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 794 weergaven
Ik zal binnenkort een foto van mijn kamer maken. Hij is eindelijk klaar en heb er gisteren voor het eerst geslapen Er is alleen geen PC want die staat beneden
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Heavy Fire Shattered Spear-SKIDROW Zware brand Shattered Spear-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW ( Scene) Release Name: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW Releasedatum: 22 maart 2013 Retail Datum: 28 januari 2013 Bestandsnaam: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1.30GB Genre: ACTIE Critici: 5,9 Uitgegeven door: Mastiff Ontwikkeld door: Teyon Op de markt Beschrijving Loon hoge snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 794 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33735.msg173179#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38748.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 793 weergaven
Goeiemorge allen, Ik en mijn vriend zijn bezig met een thuisnetwerkje, de bedoeling is om die op te bouwen dat bestaat uit 2 computers. De eerste is een Windows 7 met de naam: DATA-PC, de tweede is een Windows XP met de naam: BACK-UP. Het delen van mappen, enz ging tot gister allemaal goed, maar nu komen we vast te zitten met het volgend probleem: We willen een map maken waarin als 1 gebruiker een mapje maakt de andere er niet in kan komen en ook andersom, : Kan iemand ons uit de brand helpen? Bij voorbaat dank, Aardbei (en mijn vriend)
Laatste reactie door Mr. B, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Swchwrm Een jongen wil graag schrijver worden. Hij wil dit echter aan niemand vertellen en daarom gebruikt hij de naam Swchwrm. De jongen schrijft over zijn opa en de koningin. Regie: Froukje Tan Met: Georgina Verbaan, Hans Dagelet, René van ‘t Hof Download / Torrent / NZB – NL Subs [...] Het volledige artikel bekijken
4UsOnly.biz
door Deeeemy- 0 reacties
- 793 weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje. heeft iemand misschien ook een account om samen mee te doen? Hartstikke bedankt alvast! Demy.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Hellow iedereen. Mijn broertje heeft laatst BF BC gekocht voor de xbox 360. Geweldig mooi spel. Het blijkt dat je ook screenshots kan maken, en dat heeft hij meerdere keren gedaan.. Maar.... Waaaaaaáár worden die opgeslagen? Bye Bye~
Laatste reactie door SneakySnake,