Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Gezocht Frans Duijts
door Gast lor10103- 0 reacties
- 881 weergaven
hee allemaal. ik wil graag de nieuwe album van frans duijts (zo ben ik mezelf) downloaden. maar ik kan hem niet vinden. weten jullie hem misschien te vinden? Bedankt. Gr lorenzo (lor10103)
-
- 0 reacties
- 881 weergaven
ik ben egt slecht
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Dark.Shadows.Army.of.Evil-SKIDROW Releasedatum: 29.11.12 Retail Datum: 29.11.12 Bestandsnaam: sr-dsaoe Bron: DVD Grootte: 1.4GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Burian Media Enterprises Ontwikkeld door: Burian Media Enterprises Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Frankenweenie Victor speelt graag met zijn hondje Sparky. Als Sparky wordt aangereden en doodgaat weet Victor hem tot leven te brengen. Hij houdt de hond echter wel verborgen. Als Sparky ontsnapt creert hij een grote chaos in de stad. Regie: Tim Burton Met de stemmen van: Winona Ryder, Martin Landau, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 881 weergaven
ik heb ati 1024 ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (alle besturingssystemen) – te verwachte Release Info Release Group: te verwachte (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-te verwachte Release Date: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Maat: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security release Beschrijving McAfee heeft [...] Het volledige artikel bekijken
Allods Online
door Deeeemy- 0 reacties
- 881 weergaven
Hallo, ik wou allods gaan spelen maar als ik hem download krijg ik zo'n downloader die het spel binnen haalt. Maar nou krijg ik zo'n melding : Pando Media Booster Cannot Be Started. Follow The Instruction On The Help page to reinstall pando media booster and try again. Nou, dan klik ik op het help ding en dan zeggen ze dat ik hem moet verwijderen en dan weer moet installeeren, Nou dan verwijder ik hem en dan zet ik hem er weer op en dan krijg ik deze melding bij het installeren van pando medie booster : A Newer Version Of Pando Media Booster Is Already Installed. En Nu?
Laatste reactie door Deeeemy, -
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 881 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
- 0 reacties
- 880 weergaven
ik heb gelijk,, de bouwvakkers is toch bijna voorbij.. (volgens mij komen ze volgende week pas terug).. dan moeten hun denk ook beginnen..
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sanctuary In 1897 stal een criminele bende een waardevolle verzameling antieke voorwerpen uit het koninklijk paleis van Thailand. De dieven moesten hun daad al snel met de dood bekopen. Maar voordat het zover was, verborgen ze de voorwerpen ergens in de buurt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27382.msg113785#msg113785
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Max Max is 6 jaar. Ze woont bij haar vader Toni, een kleine crimineel met een groot hart. Voor Kerst geeft ze hem Rose cadeau, een prostituee die ze bij de bushalte heeft leren kennen. Toni krijgt het niet over zijn hart om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 880 weergaven
Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Releasedatum: 09/19/2012 Bestandsnaam: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1,4 GB Genre: Extreme Sports Critici: 6,0 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: Robomodo Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 880 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 880 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32638.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 878 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31109.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39196.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Je bedoelt vandaag werken & ja dat is ook op jou tijd!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
[table][th] Live: PSV – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een wedstrijd om 16:30 op zondagmiddag voor PSV. Voorgaande werd ruim gewonnen van FC Utrecht in Utrecht, waardoor er al voorzichtig gesproken wordt dat PSV uit de crisis is. Toch is het altijd uitkijken met zulke uitspraken, want er moet nog één wedstrijd gespeeld worden voor de winterstop. Dat is de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. ADO maakt een wisselend seizoen mee, maar de wisselvalligheid levert ze niet vaak punten op. Ze staan op een teleurstellende zestiende plaats met maar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Externe hardeschijf probleem
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 877 weergaven
Ik heb pas een externe hardeschijf van 1TB van lacie gekocht, ik probeer deze te installeren, maar het probleem is dat de computer als ik hem aan de pc heb gekoppelt steeds vastloopt, en als ik hem eraf haal heb ik dit niet(dit heb ik soms ook met andere externe apparaten). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bvd, Niels
-
no cd crack
door niro- 2 reacties
- 877 weergaven
heey jongens hebben jullie misschien een no cd crack voor me van EJAY DANCE 7 alvast bedankt greetz Niro
Laatste reactie door niro,