Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 846 weergaven
Hoe kan je beeldscherm op gaan? zitten er dan batterijtjes in bij jouw
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 845 weergaven
is die vraag aan mij haha? Zoja ja
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Ik ga niet in de zomervakantie maar in de herfstvakantie op vakantie naar griekenland op het eiland Kreta. Heb er zin in! P.S. Wat een toeval, ik heet ook niels. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
[table][th] Live: PSV – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een wedstrijd om 16:30 op zondagmiddag voor PSV. Voorgaande werd ruim gewonnen van FC Utrecht in Utrecht, waardoor er al voorzichtig gesproken wordt dat PSV uit de crisis is. Toch is het altijd uitkijken met zulke uitspraken, want er moet nog één wedstrijd gespeeld worden voor de winterstop. Dat is de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. ADO maakt een wisselend seizoen mee, maar de wisselvalligheid levert ze niet vaak punten op. Ze staan op een teleurstellende zestiende plaats met maar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Dit is een nieuwe release van Savages De boeddhist Ben en ex-huurmoordenaar Chon verbouwen samen de beste marihuana die er in Californie te krijgen is. Dan krijgen ze te maken met een Mexicaans drugskartel die wilt dat ze de drugs voor hen gaan leveren. Regie: Oliver Stone Met: Aaron Johnson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24231.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 844 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
- 0 reacties
- 843 weergaven
Onze huidige softmod is beter dan de chipmod die ingebouwd moet worden U kan onze softmod zelf instaleren met onze online handleiding welke een kind kan doen. binnen 30min klaar zonder dat u uw wii moet openmaken. spam
Laatste reactie door consolepro.tk, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31109.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39196.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 843 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 843 weergaven
De Samsung F480 Touchwiz: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-f480-groot.jpg #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (alle besturingssystemen) – te verwachte Release Info Release Group: te verwachte (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-te verwachte Release Date: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Maat: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security release Beschrijving McAfee heeft [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 842 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
Laatste reactie door JStyle, -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 841 weergaven
All gelukt laat maar!!!!!!!!! Dit moest het zijn de fout zat in de host pctuts.site90.com
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Hallo. Ik ben op zoek naar een gaming pc voor 500-600 euro. Heeft iemand ff een link van een gaming pc voor 500-600 zonder scherm. Bedankt
Laatste reactie door dinges123, -
Anno 1404
door mrmojorisin- 2 reacties
- 841 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD ja man ik ook en vanaf 8 uur weer comedy central O0 O0 O0 8) ;D ;D ;D
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 2 reacties
- 840 weergaven
Hallo. Heb hier een dvd+r liggen en nu wil ik er een film op branden. Maar als ik bij computer kijk zie ik dat er al wat gebruikt is terwijl er niks op staat. En nu brand ie er ook niks op. Kan iemand mij helpen zodat ik wel kan branden?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net dc++ geinstalleerd. Maar steeds als ik een filelist wil ophalen krijg ik een connectietimeout. :s Hoe kan ik dit oplossen?? MvG Rik EDIT: Ik heb een jaartje terug ook dc++ geinstalleerd maar toen werkte 'Get Filelist' WEL :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ EDIT2: Dit staat er nu ong. 2 uur lang al, ik denk dat hij geen verbinding krijgt...... :s (duidelijkere pic: http://img133.imageshack.us/img133/8634/probleemmetdcif7.png)
Laatste reactie door PeaceFreak,