Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 883 weergaven
Heavy Fire Shattered Spear-SKIDROW Zware brand Shattered Spear-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW ( Scene) Release Name: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW Releasedatum: 22 maart 2013 Retail Datum: 28 januari 2013 Bestandsnaam: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1.30GB Genre: ACTIE Critici: 5,9 Uitgegeven door: Mastiff Ontwikkeld door: Teyon Op de markt Beschrijving Loon hoge snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Deze release is nieuw van Twilight Broken Hearts Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn twee van de meest begeerde Hollywood-sterren! Door hun rollen in de grote populaire Twilight Saga zijn ze beiden super-sterren! Het is echter niet alleen hun ‘screen passion’, maar ook hun ‘off screen’ romantiek welke de hele [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 882 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27382.msg113785#msg113785
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
ik heb gelijk,, de bouwvakkers is toch bijna voorbij.. (volgens mij komen ze volgende week pas terug).. dan moeten hun denk ook beginnen..
Laatste reactie door JStyle, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 881 weergaven
Goeie tips!
-
- 1 reactie
- 881 weergaven
Ik zal binnenkort een foto van mijn kamer maken. Hij is eindelijk klaar en heb er gisteren voor het eerst geslapen Er is alleen geen PC want die staat beneden
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
VERPLAATST: gta sa
door Robin- 0 reacties
- 881 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 880 weergaven
Ik had als bijnaam gtafreak omdat ik zoveel GTA speelde.. Nu heb ik de naam #JOEPIE#, geen idee waarom eigenlijk... mijn voornaam is niels.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 2 reacties
- 880 weergaven
mensen ik heb ff snelf hulp nodig. ik heb net MCafee gekocht via internet en nu moet ik een mail krijgen maar ik kan mijn fucking mail box niet open en ik moet dringen naar mijn mails gvd !!!!!!!!! weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
hoe krijg ik hier een screenshot dan bijgevoegd? Post Merge: december 21, 2008, 07:38:25 pm [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Heb je al een crack gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38748.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Dit is een nieuwe release van Savages De boeddhist Ben en ex-huurmoordenaar Chon verbouwen samen de beste marihuana die er in Californie te krijgen is. Dan krijgen ze te maken met een Mexicaans drugskartel die wilt dat ze de drugs voor hen gaan leveren. Regie: Oliver Stone Met: Aaron Johnson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 878 weergaven
Gevonden Abraham Lincoln: Vampire Hunter Abraham Lincoln: Vampire Hunter onthult het geheime leven van één van de grootste presidenten van Amerika ooit, en het niet eerder vertelde verhaal dat vorm gaf aan een hele natie. Visionair filmmakers Tim Burton en Timur Bekmambetov (regisseur van Wanted) geven een fris en duister [...] Het volledige artikel bekijken
nieuwe wow private server
door Gast manager- 0 reacties
- 878 weergaven
//spam
-
- 1 reactie
- 878 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan,