Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 812 weergaven
leuk en nu ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Anno 1404
door mrmojorisin- 2 reacties
- 812 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
heb er nog meer maar die komen later
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 812 weergaven
Ik zal binnenkort een foto van mijn kamer maken. Hij is eindelijk klaar en heb er gisteren voor het eerst geslapen Er is alleen geen PC want die staat beneden
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Jouw psp moet uiteraard omgebouwd zijn. Succes!
Laatste reactie door tubs, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Welke internet provider heb je?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
hoe krijg je hier een code voor dan?
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 811 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Laatste reactie door Niels., -
Fifa 2009
door Gast Lloyd_20- 0 reacties
- 810 weergaven
Dag mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede download van fifa 2009, maar kan deze tot op heden nog steeds niet vinden. Weet er iemand een goede link hiervoor? Het liefst zoek ik er 1tje met Nederlands commentaar. Alvast bedankt! Lloyd
-
- 0 reacties
- 810 weergaven
Hallo leden , Ik heb een probleem met het spel harry potter en de half bloed prins Eerst wist ik niet in welke map ik de crack moest zetten , maar nu is de crack in deze map gezet : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. Groeten , Thomas ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
VERPLAATST: Weeral probleem!! Krijg rode lijn op mijn bureaublad als ik mijn laptop opstart!
door Fredpascal- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27175.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
weet iemand voor de moment een goede site om ds games gratis af te halen??? alvast bedankt
Laatste reactie door treegje, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart', -
werkstuk
door bilal 1999- 2 reacties
- 809 weergaven
mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk. alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33735.msg173179#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
daarom gaat hij plassen op tante charly en in de vaatwasser enzo :-[ :-[ :-[ :-[
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Ik ga niet in de zomervakantie maar in de herfstvakantie op vakantie naar griekenland op het eiland Kreta. Heb er zin in! P.S. Wat een toeval, ik heet ook niels. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30721.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Angry Birds Space 10 miljoen keer gedownload Rovio heeft bekend gemaakt dat binnen drie dagen, het spel Angry Birds Space 10 miljoen keer is gedownload. Het gaat hierbij om de totale verkoop van alle platvormen. Angry Birds Space is een nieuw Angry Birds spel, welke zich afspeelt in de ruimte. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
hee duken, ik heb een nokia n95 8GB en wil er navigatie voor hebben en mijn vraag is welke ik moet hebben. met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Externe hardeschijf probleem
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 807 weergaven
Ik heb pas een externe hardeschijf van 1TB van lacie gekocht, ik probeer deze te installeren, maar het probleem is dat de computer als ik hem aan de pc heb gekoppelt steeds vastloopt, en als ik hem eraf haal heb ik dit niet(dit heb ik soms ook met andere externe apparaten). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bvd, Niels
-
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner,