Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 896 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
maar hoe vraag ik zo'n trainer als van gaal of wie dan ook?? als ik zijn naam intyp dan zie ik hem staan als ik erop klik kan ik zien hoe goed hij is enzo en ik kan bijnaam geven maar ik zie nergens iets over cotract aanbieden ofwatdan ook? :cool2: ooh en trouwens ik kan geen nieuwe grasmat leggen in arena want er staat dan er kan geen grasmat in de arena worden gelegt om dat het stadion geen eigendom van de club is. :-[ Post Merge: mei 03, 2009, 09:30:45 am he hoe neem ik zo'n trainer aan dan?? Post Merge: mei 03, 2009, 12:22:51 pm kan er iemand antwoorden geven op mijn vragen en ik heb nog een vraagje kan ik ook een club uitnodigen om een oefenweds…
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
Hallo jongens, ik had ff een vraagje, als dit hier niet thuis hoort dan even melden a.u.b dan zet ik hem waar die wel hoort, maar nu terzake, alles doet het gewoon enzovoort, hij draait 100%. Maar na een tijdje als ik aan het spelen ben dan wordt mijn pc te warm en slaat die af/sluit automatisch af. Dus weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? want mijn pc zou het spel wel aankunnen, ik draai gewoon alle spellen op medium/high...??? ik heb een geforce 8800 en de rest ik ook allemaal 2 jaar oud... Maar toendertijd wel het beste :-\ Dus weet iemand een makelijke/goekope manier om mijn pc te verkoelen O0 Ik hoor het graag alvast bedankt, topries
Laatste reactie door topries, -
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Dit is een nieuwe release van Savages De boeddhist Ben en ex-huurmoordenaar Chon verbouwen samen de beste marihuana die er in Californie te krijgen is. Dan krijgen ze te maken met een Mexicaans drugskartel die wilt dat ze de drugs voor hen gaan leveren. Regie: Oliver Stone Met: Aaron Johnson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 894 weergaven
Goeiemorge allen, Ik en mijn vriend zijn bezig met een thuisnetwerkje, de bedoeling is om die op te bouwen dat bestaat uit 2 computers. De eerste is een Windows 7 met de naam: DATA-PC, de tweede is een Windows XP met de naam: BACK-UP. Het delen van mappen, enz ging tot gister allemaal goed, maar nu komen we vast te zitten met het volgend probleem: We willen een map maken waarin als 1 gebruiker een mapje maakt de andere er niet in kan komen en ook andersom, : Kan iemand ons uit de brand helpen? Bij voorbaat dank, Aardbei (en mijn vriend)
Laatste reactie door Mr. B, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
Utorrent
door Gast abda- 0 reacties
- 894 weergaven
Als ik PCM2010 wil download lukt het niet er staat "medium is tegen schrijven beveiligd" wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 894 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (alle besturingssystemen) – te verwachte Release Info Release Group: te verwachte (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-te verwachte Release Date: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Maat: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security release Beschrijving McAfee heeft [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 894 weergaven
Hellow iedereen. Mijn broertje heeft laatst BF BC gekocht voor de xbox 360. Geweldig mooi spel. Het blijkt dat je ook screenshots kan maken, en dat heeft hij meerdere keren gedaan.. Maar.... Waaaaaaáár worden die opgeslagen? Bye Bye~
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
goede handleiding O0. heb zelf ook ooit dat probleem gehad
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24231.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
ik ben egt slecht
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
Metro 2033
door njahaaa- 1 reactie
- 891 weergaven
Ik krijg het spel Metro 2033 niet draaiend op mijn pv met windows 7 64 bit ,zodra het spel opstart hangt hij vast ( gedownloudeversie) wie weet wat te doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 891 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Wil ik met trots mijn 4 maanden geleden pctje showen: Processor: Intel Core Quad Q6600 Boxed(775) CPU Koeler: Scythe Mugen SCHINF 1000 Videokaart: XFX 8800GT Alpha Dog Moederbord: ASUS P5N-D 750Sli Harde Schijf: Samsung 500 Gb RAM Geheugen: D2 4GB Kit 800-444 Reaper OCZ Behuizing: Antec 900 Voeding: OCZ GameXStream 850w Monitor: Samsung 22" scherm - 2232BW Loopt als een zonnetje met Vista Ultimate
Laatste reactie door Panty_sniffer, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
[table][th] Live: PSV – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een wedstrijd om 16:30 op zondagmiddag voor PSV. Voorgaande werd ruim gewonnen van FC Utrecht in Utrecht, waardoor er al voorzichtig gesproken wordt dat PSV uit de crisis is. Toch is het altijd uitkijken met zulke uitspraken, want er moet nog één wedstrijd gespeeld worden voor de winterstop. Dat is de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. ADO maakt een wisselend seizoen mee, maar de wisselvalligheid levert ze niet vaak punten op. Ze staan op een teleurstellende zestiende plaats met maar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sanctuary In 1897 stal een criminele bende een waardevolle verzameling antieke voorwerpen uit het koninklijk paleis van Thailand. De dieven moesten hun daad al snel met de dood bekopen. Maar voordat het zover was, verborgen ze de voorwerpen ergens in de buurt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 890 weergaven
Hallo weet iemand een NZB van microsoft train simulator oftewel MSTS? ik zou daar erg blij mee zijn
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32638.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Releasedatum: 09/19/2012 Bestandsnaam: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1,4 GB Genre: Extreme Sports Critici: 6,0 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: Robomodo Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 890 weergaven
Hallo experts, Op http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 heb ik wat samengesteld. Het is de bedoeling dat hij gebruikt gaat worden voor wat foto en videobeweking en de normale zaken als office, internet en wat games? Moet er nog wat verandert worden naar jullie inzicht? Groet, Willem
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Max Max is 6 jaar. Ze woont bij haar vader Toni, een kleine crimineel met een groot hart. Voor Kerst geeft ze hem Rose cadeau, een prostituee die ze bij de bushalte heeft leren kennen. Toni krijgt het niet over zijn hart om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,