Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 625 weergaven
laat maar .. ik koop hem wel gewoon in de winkel ...
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 863 weergaven
kan iemand mij aub helpen? ik snap er helemaal niks van. Ik wil bijvoorbeeld een spel downloaden. maar wat bedoelen jullie met : op je microSD kaart plakken? dat ding heb ik geeneens ??? Of is dat dat ding die ik in het gaatje steed waar je anders je andere spellen insteek?? en er staat als ik een spel download: free mirror #1 free mirror #2 free mirror #3 Welke moet ik dan kiezen? en moet ik Free daarna kiezen of Premium? en WAAR moet k dan spel dan plakken? bij de verwisselbare schijf? En als ik een spel heb gedownload krijg ik weer een ander programma namelijk: CAM UnZip ??? daar staat van allerlei dingen in.. wat moet ik daame?? wil iemand me AUB helpe…
Laatste reactie door sopppp, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.5k weergaven
dan zou ik deze bstanden dus overhouden: 2 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mdf 0 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mds 650 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD1.iso 155 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD2.iso 10 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mdf 0 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mds 650 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD1.iso 457 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD2.iso 15 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Crack / Sims2EP3.exe 693 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Sims2EP3_1.mdf 0 Mb 4. Sims 2 Open For Bu…
-
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
p.s. onder zie ik ook niet meer staan welke programma'd ik heb open staan tenzij ik er met de muis op ga staan! niks speciaals geinstalleert of andere rare dingen gedaan :buck:
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Heb ik even gedaan
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Geen toegang tot deze (virtuele) schijf in vista na het mounten met daemontools
door xx-Mariekee- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem, alleen dan met Sims3.. Ik heb net een topic gemaakt, ik kopieër m wel ff Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk Sims3 gedownload, staat in een ISO bestand en wil het nu gaan installeren maar als ik m met Daemon Tools probeer te mounten staat er wel: 'Bezig met mounten van Image' maar hij gaat niet verder. Als ik via Computer op de goede '(virtuele) driver' klik krijg ik een foutmelding die zegt: 'Geen toegang tot deze schijf. De schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend. Als de schijf niet geformatteerd is, dient u deze te formatteren voordat u deze…
Laatste reactie door xx-Mariekee, -
Re: Geen visualisatie's in Windows Media Player 11
door Gast h.vanlieshout- 0 reacties
- 1.2k weergaven
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
gaan wij nog reageren of wa
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
eerste?
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Jop, heb de box kunnen lenen van een kameraad van mij. En Herman is zo goede cabaretier dat ik dat jullie natuurlijk niet kan onthouden....
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
De serie 24, seizoen 3 gok ik? Ik kan je er niet mee helpen, torrentz.com al geprobeerd?
Laatste reactie door Luc., -
Re: Gezocht Trance / Techno albums
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 580 weergaven
Hier op deze site staan echt super veel trance albums en techno en house eigelijk wel van alles bekijk het maar
-
- 0 reacties
- 990 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
sorry bedoel een source omdat ik niet zo goed ben met scripten
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: Goal 1, 2 en 3
door C.K7- 0 reacties
- 722 weergaven
Goal 3: http://thepiratebay.org/torrent/4951462/Goal.3.2009.DVDRip.XviD-BeStDivX heb hem zelf gedownload ondertiteling aan het zoeken
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
hier hebben we tog al 2 topics voor ? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25944.0 dit is het films must see's topic http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27362.msg119929#msg119929 en het algemene horror topic als ik het goed heb #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Alsnog moet je in het Centraal topic blijven. Als mensen geen oplossing voor je hebben dan hebben ze geen oplossing.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
hmmm..... ik denk dat als je gewoon googelt je het wel vind zo niet moet je het eve zegge
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 490 weergaven
kijk hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html dan kan je rechts je specs invullen die je wilt. En dan uitkiezen
Laatste reactie door Marciej123,