Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gewoon verwijderen en opnieuw installeren met een goede code en geen trial code
-
Aw:counter-strike
- 1,3k weergaven
hahah vindt het wel grappig duken.nl heeft zijn eigen cs clan Maar vraagje hoe goed zijn jullie? Spelen jullie al lang of nog maar pas? En staan jullie op CB? Zo ja, welke rank?
-
alt.binz
door Gast djdarkniss- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hoi allenmaal ik heb vandaag alt.binz gedownlad maar ik heb een probleem ik wil graag iets download maar de staus blijf helmaal op nul staan wat doe ik niet goed help me mvg jos
-
- 0 reacties
- 840 weergaven
Je moet ze converteren. Hier is daar handleiding voor: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Erg handig programma kan ook gelijk ondertiteling bij gezet worden en gebrand worden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Virtual DJ
door gerjan- 0 reacties
- 852 weergaven
wie heeft er Virtual DJ
Laatste reactie door gerjan, -
- 0 reacties
- 494 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X
Laatste reactie door Bart', -
M.G.C clan
door mikey_33- 0 reacties
- 646 weergaven
Doe allemaal mee met mijn clan op Call of Duty Modern Warfare 2 Deze clan is voor ''BAZEN'' Als je meedoet zet je steam naam hieronder ik voeg je toe als vriend en ik geef je een uitnodiging van mijn groep. Zet dit voor je naam: ^1M.G^4.C|^0 (dat is de clan naam die moet je voor je naam doen als je meedoet)
Laatste reactie door mikey_33, -
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 466 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
ik zoek het spel van 2010 Fifa World cup voor de psp. Weet iemand waar ik die kan vinden (downloaden?)
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 363 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40969.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 249 weergaven
ten eerste: echt bedankt dat je hier even een topic voor maakt maar nu heb ik direct in het begin al weer een probleem :/ ik wil de naam veranderen maar dan krij ik een foutmelding: de
Laatste reactie door roykev3, -
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 499 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
De download is nieuw van Café de Flore De film vertelt de epische liefdesverhalen van twee mensen. Antoine is gescheiden en een succesvolle DJ in het huidige Montréal. Zijn leven lijkt perfect: hij heeft een bloeiende carrière, twee prachtige dochters, z’n partner Rose op wie hij smoorverliefd is. Maar perfectie [...] Het volledige artikel bekijken
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 550 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Filename: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description The fastest and fully customizable! ‘ssLauncher the Original’ is implementing all features of ssLauncher(free version). Additionally, this includes more features, some of [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 983 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Unieke download van Annabelle John heeft een mooi cadeau gevonden voor zijn zwangere vrouw Mia: een vintage pop in een witte trouwjurk: Annabelle. Mia is er echter minder blij mee. Op een nacht krijgen Mia en John bezoek van een satanische sekte die bijzondere plannen hebben met Annabelle. Vanaf dan [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Share-Party?!!!
- 1,1k weergaven
geen id. Maak je gewoon een dc++ hub ff snel die heet duken.nl als je geluk hebt gaat iedereen er dan naar connecten en sharen krijg jij goede reclame
-
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
- 1,1k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
Aw:Wanadoo Family
- 1,5k weergaven
Telefoon gaat over VoIP dus dat zou wel eens wat problemen in begin kunnen opleveren. Maar me oom heeft het ook telefoon en internet in 1 en hij is er erg tevreden over.
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, Heb eens een vraagje, speelt er hier mischien ook iemand collin mcrae Dirt op de pc?? En zo ja, weet jij mischien waar die verrekte help knop zit, dat is die knop waar je dan info krijgt van je team maat over de instellingen enz. Ik kan het zelf nergens vinden, b.v.d. M.v.g. BoBo
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb eigenlijk alleen nog maar films gedownload, dus dit is m'n eerste spel. Ik heb na het downloaden GTA SA met winrar uitgepakt, en daarna met daemon tools gemount of zoiets, ja sorry hier heb ik niet zoveel verstand van.:-\ , maargoed daarna begonnen met instaleren, maar na een tijdje kreeg ik een een error. :-\ De crack heb ik uitgepakt en de error op de foto krijg je als je op de crack klikt. Kan iemand me helpen want ik kom er niet uit zo. mvg Stijn [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Stienie, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1,4k weergaven
dan zou ik deze bstanden dus overhouden: 2 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mdf 0 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mds 650 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD1.iso 155 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD2.iso 10 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mdf 0 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mds 650 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD1.iso 457 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD2.iso 15 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Crack / Sims2EP3.exe 693 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Sims2EP3_1.mdf 0 Mb 4. Sims 2 Open For Bu…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako,