Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 819 weergaven
Dit is een nieuwe release van Mega Piranha Tijdens een boottocht in de Caribische zee, vallen een Amerikaanse ambassadeur en zijn gezelschap ten prooi aan een groep genetisch gemanipuleerde reuzenpiranha’s. Er wordt eerst van uit gegaan dat de boot werd opgeblazen door terroristen en twee agenten worden er naartoe gestuurd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
Pack of Five Android V11-SCEPER Dit zijn vijf Android V11-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Releasedatum: 25-06-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Grootte: 15 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Pix Fix v2.5 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: Ajax – FC Groningen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze doordeweekse speelronde wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA, waar Ajax FC Groningen ontvangt. De nummer acht, FC Groningen staat de moeilijke taak te wachten om punten uit Amsterdam mee te slepen naar Groningen. Toch zullen zij er alles aan doen om het de koploper zo moeilijk mogelijk te maken, terwijl Ajax er alles aan zal willen doen om de koppositie te behouden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brick Mansions In de Amerikaanse staat Detroit is de misdaad overal en de Lino’s vriendin Lola wordt ontvoerd. Undercoveragent Damien weet meer van de drugsbaas die haar heeft ontvoerd, Tremaine. Lino en Damien werken samen om Lola te redden en Tremaine tegen te houden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
Gevonden Erbarme dich – Matthäus Passion Stories Een aantal kunstenaars in verschillende disciplines, waaronder opera regisseur Peter Sellars, schrijfster Anna Enquist en de danser Emio Greco, vertellen over hun relatie met de muziek van Bach. De setting is een kerk met een aantal daklozen als publiek. Regie: Ramón Gieling Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vob files op dvd zetten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Eerlijk gezegt snap ik van jou ook niets meer :laugh: Je hebt een mapje (bv. DVDRip genaamd) daarin staan 2 andere mapjes (audio_ts en video_ts) In audio_ts staan niets en in video_ts heb je .vob, .dub en .nogiets files. Heb enigste wat je moet aangeven bij DVD Shrink is dan nog dat een film vanaf de Harde Schijf inlaadt. Daar geef je het mapje DVDRip - video_ts aan en hij leest automatisch al die bestandjes in dat mapje en jij kan zien wat voor film het is en je kan hem dan \"backuppen\"
-
Aw:gedownloade film met sub branden
- 1.3k weergaven
Neem even een kijkje tussen de handleidingen op duken.nl daar staat 2 handleidingen tussen hoe je ondertiteling kan toevoegen aan films! Succes
-
Aw:bin. naar iso
- 1.7k weergaven
denk dat je een trial versie hebt en dat het in de trial versie niet beschikbaar is
-
Re: Kan je dat kraken?
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.3k weergaven
dit is maybe something (wel int engels) http://rapidshare.com/users/SK5ZLH
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Inderdaad, super gemotiveerd.. O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb pas GTA San Andreas gedownload, toen uitgepakt in een verkeerde map, alles stond verdeeld over 2 mappen. Kreeg ik tijdens het instaleren natuurlijk een error. Nou heb ik uninstal geprobeerd, maar dan krijg ik de onderstaande 2 errors. Daarna met de hand alles er weer afgeflikkerd, en opnieuw goed uitgepakt, maar nu geeft ie alleen play aan en geen instal, uninstal werkt dus ook niet. iemand enig idee? PS: ik heb aardig (niet enorm) veel ervaring met de computer, niet dat ik nergens geen hol van snap ofzo. Kan iemand me misschien helpen? Bvd Mvg Stijn [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Stienie, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Mixmeister & Fruity Loops.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
dan doe ik Bittorent, heb dit eerst zelf een hele tijd gebruikt dus dat moet wel gaan lukken!!!
Laatste reactie door Bart', -
Re: Ik download pc games via nieuwsgroepen! Help!
door Gast pomenpam- 0 reacties
- 621 weergaven
<script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-4716365455052665"; /* 728x90, gemaakt 26-4-09 */ google_ad_slot = "6575012093"; google_ad_width = 728; google_ad_height = 90; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script>
-
- 0 reacties
- 683 weergaven
moet je deze handleiding even volgen, dan komt het allemaal goed http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0 EDIT: net weer te laat
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
Torrentinvite.com
door riczz2- 0 reacties
- 742 weergaven
Registratielink: http://torrentinvite.com/forum/register.php heeft nu open registratie. Normaalgesproken gesloten en alleen op uitnodiging. Grijp je kans. Hier kan je je invites delen zoals Torrentleech, Blackcatgames ect. (alle buitenlandse trackers) Ook kan je hier als je wat gedeeld hebt en wat posts en chats hebt gemaakt bekend worden onder de mensen zodat zij je vertrouwen en zij jouw kunnen uitnodigen voor zulke grote trackers. Aangeraden: Begin klein, word dan groot. LET OP! DEZE SITE IS ENGELSTALIG EN ER WORD OOK ALLEEN ENGELS GESPROKEN. DIT IS ENKEL VOOR DE ECHTE VERZAMELAARS. Veel plezier.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 528 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38888.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 500 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41241.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Gaming toernooien
door Gast r4icards- 0 reacties
- 302 weergaven
De topicstarter zoekt informatie over gaming toernooien, en heeft (lijkt me logisch) al gegoogled. ____________________________________________________________________________________________ [gmod]SPAM[/gmod]
-
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit is een nieuwe release van Girl Model Documentaire over de dertienjarige Nadya, die in Siberië opgroeit maar aan het werk kan als model in Tokio. Het pessimisme van Nadya’s modelscout Ashley over de modellenwereld neemt echter steeds meer toe. Regie: David Redmon, Ashley Sabin Met: Ashley Arbaugh, Rachel Blais [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Heute bin ich blond De 21-jarige Sophie komt erachter dat ze kanker heeft. Ze besluit de moed niet op te geven en blijft genieten van haar leven. Ze houdt een dagboek bij en combineert haar gemoedstoestand met verschillende pruiken. Regie: Marc Rothemund Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is nieuw van Bittersweet Diana Prazak wil de beste bokser van de wereld worden. Daarom gaat ze in op de uitnodiging om te vechten tegen de onverslaanbare Frida Wallberg. Diana Prazak heeft niet de looks en media-aandacht van Wallberg. Ze wordt echter wel getraind door zesvoudig wereldkampioen Lucia [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vob files op dvd zetten
- 1.3k weergaven
Zijn die meerdere filmpjes dan geen .avi ofzo?? Want dat zou je dan nog wel aan mekaar kunnen plakken en van de .avi een dvd maken lukt ook wel. Alleen als je meerdere mapjes met die audio_ts en video_ts op 1 dvd wil krijgen dan gaat dat niet lukken. Helaas
-
Aw:nokia n-gage
- 1.1k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....