Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" 1,2 kb m…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
@ DukeN, ik had eerst dat filmpje ook hier neer gezet, maar Zag later dat insluiten op verzoek is uitgeschakeld, ik heb nu een link naar Google Video gegeven, dan klik je op Play en dan ga je automatisch naar YouTube, en begint het filmpje O0
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26508.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan je AUB een directe link geven naar de v1.1 crack? Want ik kan hem niet vinden.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Serials.ws
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 611 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Ik heb even een vraagje. ik heb laats lips gekocht en nu wilde ik nummers downloaden op xbox live. nu had ik er een gedownload en hij stond op mijn harde schijf, maar in lips is het nummer nergens te zien. heeft hier iemand ervaring met lips?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Off-top. Haha lekker aardig Een doe-het-zelf forum!
Laatste reactie door Luc., -
Re: [Centraal] Crack & no CD/DVD topic (plaats originele cd/dvd)
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 801 weergaven
[spam]
-
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
- 833 weergaven
[spam]
-
Re: PS2 Singstar downloaden via Torretz
- 932 weergaven
[spam]
-
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 832 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
Laatste reactie door Robin, -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 846 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
- 0 reacties
- 733 weergaven
Wat zoek je dan?
- 0 reacties
- 812 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
Ik loop zelf ook stage. Ik ging langs bij een vrijwilligersorganisatie en die stuurden me door naar de Landstede. Het is niet alleen een school maar ze geven ook cursussen en je kunt er stage lopen. Misschien is er een Landstede of een andere organisatie die je kan helpen in Amsterdam. Hier wat resultaten: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vrijwilligersorganisatie+amsterdam&btnG=Zoeken&meta= en Landstede: http://www.landstede.nl/training_opleiding_advies/index.asp?spclmId=66&brcid=68& Hopelijk heb je er wat aan. Ik vond ook niet zo snel mijn stageplek hoor, dus maak je geen zorgen. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi, Ik heb ffm2009 gedowned, maar na instalatie en na de cd-key vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
Laatste reactie door jurriaan92, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Wat zijn je instellingen in de game?
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
:o http://thepiratebay.org/torrent/4555248/GTA.IV.Crack.Securom.Bypass.Launcher.UBER-PROPER-FeD0R die had ik net binnen 5 seconden binnen ofzo, alleeen bij mij is hij 552kb^^ magoed, zal we niet uitmaken, in iedergeval bedankt, zal heb strax thuis eens even testen ;D ;D ;D
Laatste reactie door xNoldor, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
wat voor file is dan de trojan -.- . de iso kan niet. yazu en daemon van site gedownload.. dus geen virus. een of andere fake noob.
Laatste reactie door noobxl, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Wie weet een hele stomme vraag. Kan je een bestandstype: Microsoft PowerPoint-diapresentatie Omzetten naar een filmfragment of videoclip. Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel. Kan namelijk een Microsoft PowerPoint-diapresentatie niet op mijn Zen Vision: M 30gb MP3 speler zetten. :-\ Heeft iemand hier een oplossing voor, zo ja hoe moet dat gedaan worden. Bij voorbaat dank tima
Laatste reactie door jurriaan92,