Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:gedonder met een .CUE
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Je hebt als het goed is ook een .bin bestand. Wat je kan doen is of die .cue bestand inladen in Nero zodat je er een cd van brandt. Of je laad hem in in bv. Deamon Tools of Alchohol120% en dan zie je in je virtuele cdrom speler wat er in die cue bestand staat.
-
Aw:uitbreiding pc
- 1,3k weergaven
afcajax schreef: Ligt er ook aan wat voor een moederbord je er nu in hebt zitten. Daar moet je kijken wat voor een aansluitingen erop zitten. AGP/PCI-E voor videokaart en DDR333/400 of DDR2 voor geheugenbanken. Als je die gegevens weet kan je kijken wat voor iets beschikbaar is en hoeveel het gaat kosten. Maar voor een redelijke tot goede videokaart ben je wel 200 kwijt. En voor een hele goede ruim over de 300euro kwijt En geheugen is niet zo extreem duur meer tegenwoorden.
-
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
Re: nummers sturen
door marcov- 0 reacties
- 844 weergaven
Mensen iets verder kijken dan je neus lang is he: Knocker Boys: http://www.google.com/search?hl=en&q=download+tricks+upon+travellers+-+knocker+boys&btnG=Google+Search (5e link van google) En die ander is net zo makkelijk te vinden.. gewoon bij goole het volgende intype: "download <artiest naam - titel naam>" easy as that is it mensen!
Laatste reactie door marcov, -
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 630 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
ik heb windows vista nu maar wil ook graag windows 7 64 bit maar ik weet nog niet goed hoe je een 2 paritie maakt zodat ik vista en windows 7 heb. kan iemand mij dat even uitleggen?
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 495 weergaven
Is er ook ergens een download van een Nederlands Taalpack? want ik heb de torrent gedownload en nu kan ik alleen in Engels, Deens en nog wat spelen. Maar geen nederlands. Weet iemand hier wat op? Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 320 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41737.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
DC Comics verfilming Lobo heeft een regisseur De laatste persoon die werd genoemd om DC Comics’ Lobo te gaan verfilmen, was Guy Ritchie. Hier is inmiddels allang geen sprake meer van. Maar nu lijkt Warner Bros. toch iemand voor het project te hebben gevonden, namelijk Brad Peyton, regisseur van Journey [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Madagascar 3: Europe’s Most Wanted De dieren uit Madagascar zoeken nog steeds hun weg terug naar New York. Dit keer moeten ze door Europa reizen. Ze hebben daarvoor het perfecte plannetje: ze sluiten zich aan bij een rondreizend circus. Regie: Eric Darnell, Tom [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:mds En iso
- 1,2k weergaven
In nero aangeven dat je een image wilt branden dan kan je die mds kiezen en pakt hij automatisch de iso file.
-
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1,3k weergaven
Dubbelklik op Setup en volg de wizard en voila!
-
Aw:uitbreiding pc
- 1,2k weergaven
darkne0n schreef: Ik heb een Radeon X850XT :laugh: en ook 1gb geheugen
-
losse bestanden
door m_lou- 0 reacties
- 1,1k weergaven
;Dh0oi, Ik ben pas nieuw en ik heb mijn eerste film gedownload. Het is the Davinci code alleen nu is er een probleem. De map waar het instaat heet: The.Da.Vinci.Code.iNTERNAL.DVDRip.XviD-DoNE als ik die open staan er mappen in zoals cd 1, cd 2, sample, subs en een MSI-info document. Als je dan die map van cd 1 opend dan staan er allemaal losse documenten van R00, R01, R02 enz. bestanden. Ik snap niet hoe ik het moet afspelen op de computer want met VLC media player lukt het niet. alsjeblieft i need help!! :buck:
Laatste reactie door m_lou, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Shahab gefeliciteerd met je 400e bericht
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hey Ik heb een spel gedownload (50 cent bulletproof) en op mijn psp gezet. hij staat gewoon op de psp en bij memorystick. Als je het spel start zie je het startscherm van psp en dan wordt het zwart( scherm) Wat moet ik doen? ik zit hier al een paar uur op :'( Help me Alsjeblieft. MOD: Alle zeer groot gedrukte help me in titel verwijderd, en ook in bericht.
Laatste reactie door kempi, -
- 0 reacties
- 888 weergaven
2de keer gekeken en toen bleef hij vas staan op 16 minuten. temeratuur was voor de core 38 en TJ max was 57
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
vervolg info.txt: info.txt logfile of random's system information tool 1.05 2008-12-26 15:06:51 ======Uninstall list====== Adobe Flash Player 10 ActiveX-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_activeX.exe Adobe Flash Player 10 Plugin-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_plugin.exe Adobe Shockwave Player-->C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1UNWISE.EXE C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1Install.log AVG 7.5-->C:Program FilesGrisoftAVG7setup.exe /UNINSTALL CCleaner (remove only)-->"C:Program FilesCCleaneruninst.exe" EPN werkboek-i buiteNLand/1 vmbo-T havo vwo-->RunDll32 C:PROGRA~1COMMON~1INSTAL~1PROFES~1RunTime701Intel32Ctor.dll,LaunchSetup "C:Program FilesInst…
Laatste reactie door YMessi, -
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 858 weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Ik moet die Cr*ck hebben! Anders word ik Gek!!! :D
Laatste reactie door niebels, -
Re: eerste game
door Farid.- 0 reacties
- 619 weergaven
lol?
Laatste reactie door Farid., -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 609 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 767 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32638.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34435.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,