Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo mensen,, Weet iemand hoe je de samsung g600 kan unlocken? En wat je moet doen om je nummers te behouden? alvast bedankt!
Laatste reactie door Maartenn, -
Virus Of Spyware
door Gast Play_Gangsta- 1 reactie
- 875 weergaven
Norton detecteerd steed eenofandere w32.silly ding. Weet iemand hoe ik het bestand kan vinden waar het van vandaag komt?
Laatste reactie door KAPE, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
dan doe ik Bittorent, heb dit eerst zelf een hele tijd gebruikt dus dat moet wel gaan lukken!!!
Laatste reactie door Bart', -
Re: vette game??
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 711 weergaven
mss fallout 3? dit is de site: http://fallout.bethsoft.com/index.html
-
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
- 591 weergaven
die doet het wel thx
-
Filmpjes op gsm
door ruben373- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een nokia 3500 classic. Graag zou ik enkele filmpjes op mijn gsm zetten. (Ik heb een usb-kabel + sd-kaartje van 2gb) De filmpjes zijn .avi bestanden. Op de site van nokia zag ik het volgende: -Mediaspeler met ondersteuning voor MP3, MP4, AAC, AAC+, eAAC+, H.263, H.264 -Video streaming (3GPP) Ik heb een programma afgehaald om .avi om te zetten naar andere formaten. Ik heb al een aantal formaten geprobeerd (oa mp4), overzetten naar mijn gsm lukt. Maar ik kan dat filmpje niet afspelen omdat hij dat bestand niet herkend. Kan mss iemand mij helpen? Mvg
Laatste reactie door ruben373, -
- 0 reacties
- 549 weergaven
raar heb dat nog nooit gezien. je kan ook nog torrentharvester proberen werkt precies het zelfde is alleen iets trager met opstarten http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Die krgij ik wanneer ik het probramma opstart...
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Heb je al een torrentprogramma op je pc en zoja welke?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
- 592 weergaven
werkt niet ??? dit krijg ik er voor als ik het wil openen:
-
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Ik ben op zoek naar muzzy met nederlandse begeleiding. Overal is ze in het engels, maar daar hebben mijn kleintjes niets aan. kan iemand mij hieraan helpen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Re: Voorstellen als nieuw lid
door Gast FearOfTheDark- 0 reacties
- 669 weergaven
Hallo allemaal , wilde me hier ff voorstellen. Ben een hobby pc prutser ,en kwam hier via google Utorrent gr Mart
-
- 0 reacties
- 765 weergaven
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
- 1 reactie
- 984 weergaven
eerste?
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26995.0
- 0 reacties
- 676 weergaven
Iemand??
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
Ik zou zeggen open hiervoor je eigen topic(s).
Laatste reactie door Assyrian, -
Ratiomaster
door teun2- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo Ik gebruik een private tracker om xbox 360 spellen te downloaden, en nu wil ik mijn ratio bijwerken met het programma Ratiomaster. Maar als ik dit doe dan registreert de site alleen maar de gesimuleerde download van het programma maar niet de upload. weet iemand misschien hoe ik de site ook mijn upload kan laten registreren? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
- 0 reacties
- 723 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 981 weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 840 weergaven
kan je niet mounten, iemand anders die een goede download weet?
Laatste reactie door MiXo,