Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Geel Bolleke
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
Aw:Dvd!
- 1.4k weergaven
Ben wel geen duken maar zal wel antwoord geven :laugh: Als er geen nl sub bijzit heeft diegene de film dus geshrinkt en er de nl subs afgehaald. En ik weet niet of het mogelijk is om bij een dvd nog later andere subs toe te voegen. Maar als dat zo is moet je ergens die subs op het internet vinden en er met een of ander tooltje er weer bijhangen. Maar voor wat ik weet kan je niet bij een geripte dvd er nog een ondertiteling toevoegen.
-
Cubase Error?
door Robin- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Cubase SX gedownload, de ISO-File uitgepakt en geinstaleerd, hij geeft nu alleen deze error: Application 'Cubase SX 3.x' has caused the following error: No protection device connected. Options: - For troubleshooting information click <Help>. - Connect a valid protection device and click <Retry>. - Click <Cancel> to abort. Wat is het probleem, en kan ik dit verhelpen? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
VERPLAATST: Film
door Michiel- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18985.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn xbox360 om zal bouwen.. De meeste mensen op forums zijn hier namelijk nogal negatief over, waarom? Heeft iemand hier er misschien ervaring mee? Alvast bedankt ;D grtzz
Laatste reactie door Bart., -
Ombouwen Wii
door fifa2008- 0 reacties
- 12.1k weergaven
Hallo mijn wii is omgebouwd. Ik kon vroeger illigale spellen spelen. Maar nu kan dat niet omdat mn wii geupdate is. Weet iemand hoe je die update er af haalt?? marbcool
Laatste reactie door marbcool, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 989 weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
leuk en nu ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
( Times Square )
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Retail Datum: 04/22/2012 Bestandsnaam: Minecraft.v1.2.5.CRACKED.rar Maat: 47 MB Genre: Avontuur Uitgegeven door: Mojang AB Ontwikkeld door: Mojang AB release Beschrijving Minecraft is een sandbox constructie spel, geïnspireerd door Infiniminer, en gemaakt door Markus Persson, de oprichter van Mojang specificaties. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
. Argo – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van Argo! Regisseur Ben Affleck en voormalig CIA-agent Tony Mendez onthullen de originele documenten en de achtergronden van de list om de fictieve film Argo te maken waar uiteindelijk heel Hollywood in geloofde. Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van La Fille du Puisatier Als Patricia op weg is om haar vader zijn lunch te brengen ontmoet ze Jacques. Zij is achttien jaar, hij is zesentwintig. Ze is een leuke jongedame, hij een knappe gevechtspiloot. Een beetje maanlicht zorgt voor de rest bij hun tweede [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: PSV – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Eindhoven mag thuisploeg PSV het opnemen tegen promovendus Cambuur Leeuwarden. De ploeg van Philip Cocu staat momenteel met tien punten tweede achter PEC Zwolle. De bezoekers hebben dit seizoen al vier punten gehaald, en laten daarmee zien niet zonder slag of stoot te willen vechten voor degradatie. De ploeg zal het desondanks zeer moeilijk krijgen tegen het jonge PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Hustle Irving Rosenfeld is een oplichter. Hij en zijn partner Sydney Prosser moeten werken met een FBI- agent: Richie DiMaso. Via Richie komen Irving en Sydney in de criminaliteit terecht. De burgemeester van Camden (New Jersey), Carmine Polito en Irvings vrouw Rosalyn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
. A Haunted House 2 Malcolm heeft de demonen verdreven van zijn ex-vriendin. Hij trekt nu met zijn nieuwe vriendin en haar kinderen in een huis. Dat huis wordt echter geteisterd door paranormale activiteiten. Regie: Michael Tiddes Met: Cedric the Entertainer, Marlon Wayans, Jaime Pressly, Rick Overton, Scott Burn, Dave [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:mIRC snel?
- 1.2k weergaven
Je moet gewoon zoeken naar bots met open slots heb je nooit wachttijd
-
Aw:fm2006 wil niet opstarten HELP!!
- 1.3k weergaven
Fifa kijkt voordat hij de game opstart eerst of je virtuele cdrom drives hebt geinstalleerd op je pc. En dat heb jij zoals die melding aangeeft. En hij zegt ook disable die software eerst dus wat je kan doen is of elke keer je virtuele drive software uninstallen of je hebt zo\'n tooltje waarmee je die drives ontzichtbaar kan maken. (weet niet hoe dat pakketje heet! Moet Duken maar ff zeggen die weet het vast wel)
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
In welk bestandstype staat de film ?
Laatste reactie door mr_smokalot, -
My brute
door Gast flukiese- 0 reacties
- 857 weergaven
EDIT Click it validate fight me lvl up so i get pupils and xp. i will return the favor.
-
- 0 reacties
- 731 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
Google?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Daar ben ik opzoek naar. Of gewoon nederlands, als het maar alleen de crack is. Dus niet nog het spel erbij zodat ik het simpel kan downloaden. Bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman,