Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 789 weergaven
. Warm Bodies R is een nogal ongewone zombie. Als hij ziet dat Julie door zombies wordt aangevallen krijgt hij opeens de neiging haar te beschermen. Dit leidt tot een ongewone romance waarin R langzamerhand zijn menselijkheid terug krijgt. Regie: Jonathan Levine Met: Nicholas Hoult, Jan Pivon, John Malkovich, Rob [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 5,3k weergaven
Gevonden TRIPPEL TRAPPEL DIERENSINTERKLAAS ook: TRIPLE TROUBLEPaco Vink, Albert ‘t Hooft Stemmen: Georgina Verbaan (Kari), Kasper van Kooten (rat), Hans Somers (fret), Reinder van der Naalt (Takkie), Bartho Braat (Bello) Nederlands-Belgische coproductie. Animatiefilm. Scenario: Arnoud Rijken, Michiel Snijders. Fretje,Takkie de wandelende tak en Kari de kanarie zijn drie kleine dierenvrienden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:vob files op dvd zetten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Niet dat ik weet. Misschien ff googlen of dat mogelijk is. Als het mogelijk is vindt je het wel met google. Ik kan helaas niet zoeken voor je zit op me werk
-
Aw:nokia n-gage
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
En als je jou n-gage aan je computer koppelt en die bestanden ernaar kopieert dan kan je ze niet starten op je n-gage??
-
Aw:geluid doet het nie
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
robbie88 schreef: Omg klik op het linkje die Impy heeft gegeven klik aan dat je een sound card driver zoekt voor welke windows en downloaden en installeren een kind kan de was doen :pinch:
-
- 0 reacties
- 957 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdrtc.dll 2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdral.dll 2008-12-14 19:05:32 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpns.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpasf.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmerror.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpshell.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpdxm.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\asferror.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpui.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmploc.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpcore.dll 2008-12-14 19:05:2…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Bump! http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Hoi, Ik ben nog niet zo'n lange tijd bezig met dvd's branden. Ik heb onlangs met ConvertXtotDVD een film gebrand op een dvd. Alles verliep goed en ik dacht dat hij het wel zou doen. Als ik 'm in de dvd speler stop geeft ie wel het menu aan en ook de juiste titel van de film. Maar ik kan niet op play drukken en de film is dus niet te starten, het lijkt of hij vast komt te staan in het menu. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt, Joris
Laatste reactie door JorisAdolfsen, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32652.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
lage prijs, hoge kwaliteit.
door Gast jienea- 0 reacties
- 656 weergaven
Kent u de online www.shoes-trader.com? Hoe goedkoop! UGG boot, Nike air max schoenen, D & G schoenen, en ........... Ik kocht een schoen uit de winkel, erg goed ! Ik stel voor dat je kan kopen uit deze online winkel www.shoes-trader.com Een vriend raadde hem aan mij. Lage prijs, hoge kwaliteit. Kijke UGG laarzen: http://www.shoes-trader.com/UGG_1.htm Dsquard schoenen: http://www.shoes-trader.com/DSQUARD%20SHOES%20_1.htm D & G schoenen: http://www.shoes-trader.com/D&G%20SHOES_1.htm Nike max 90 schoenen: http://www.shoes-trader.com/NIKE%20AIR%20MAX%2090_1.htm DUNK schoenen http://www.shoes-trader.com/DUNK_1.htm Brand zak (Coach, LV, Gucci, Chanel…
-
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34987.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Hey, Ik heb net Empire: Total War van Razor 1911 gedownload. Uitpakken was geen probleem, heb de mappen dvd1 en dvd2 beiden in één gezamenlijke nieuwe map uitgepakt omdat ik dacht dat dat handiger was bij de installatie. Ik ga dus installeren, en al snel krijg ik een venstertje dat ik het bestandspad moet opgeven naar een .SID bestand, deze was snel te vinden in die grote gezamenlijke map. (schijfpartitie D). En dan, iets daarna stokt de installatie bij rond de 9 GB. geen meldingen van missende bestanden, maar hij doet gewoon niets meer. Het rare is dat als ik de setup afsluit (het is btw de bijgeleverde Razor 1911 setup, dus niet via Steam) En het opnieuw probeer,…
Laatste reactie door mpc007, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heeft iemand een nzb voor C&C 4?? En een crack er bij als het kan.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 599 weergaven
Er staan weleens onvolledige posts op bijv. Binsearch. Als ik nu Grabit een Dvd laat 'Grabben' en nog niet alle files zijn beschikbaar, hoe hervat ik Grabit dan als dit wel het geval is. Of gaat dat auto?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Blijkbaar niet.
Laatste reactie door marcov, -
Zelf posten
door dionvoes- 0 reacties
- 624 weergaven
Hallo allemaal!! ik wil zelf posten welke software heb ik nodig. En is er een handleiding beschikbaar??
Laatste reactie door dionvoes, -
- 0 reacties
- 388 weergaven
Lijkt me wel Kan ook een gedownloade
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jiro Dreams of Sushi Jiro Ono is een meesterchef die in Tokio het driesterrenrestaurant Sukiyabashi Jiro runt. De 85-jarige chef streeft er nog steeds naar om de perfecte sushi te maken. Deze documentaire toont de meester en zijn obsessie in een ode aan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na de doordeweekse speelronde begint speelronde 23 alweer een dag later op vrijdag. Zo blijft de Eredivisie snel achter elkaar doorgaan. ADO Den Haag zal op bezoek gaan in Arnhem waar Vitesse klaarstaat. Op voorhand lijkt dat een kansloze missie van de Hagenaren, maar misschien heeft het ontslag van Maurice Steijn een goede invloed op de ploeg. Het is nu aan Henk Fräser de taak om ADO van de onderste plaats af te halen. Dat de rode lantaarndrager op bezoek komt in Arnhem zal voor Vitesse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:www.liquidtorrent.org -
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Die site is niet van ons Maar ik ben helaas niet lid dus je zou moeten wachten tot iemand anders die daar lid is jou ook lid wil maken! Succes
-
Aw:nokia n-gage
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?
