Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
Gevonden Focus Nicky (“Will Smith”) is een meester in het misleiden van mensen. Hij liegt en manipuleert zichzelf door het leven. Als hij de jonge oplichtster Jess (“Margot Robbie”) ontmoet, neemt hij haar onder zijn hoede als leerlinge. Echter zorgt deze verhouding al snel voor grotere risico’s en doet Nicky [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Newsleecher
door Gast flexxer- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Jongens ik ben er weer, meneer de KNEUS, uhm ik had een vraagje, ik had newsleecher gedownd en toen een paar daagjes gebruikt, maar uiteindelijk gaf hij aan dat mijn trial version voorbij was, daarna nog veel gezocht naar een crack of gehackte newsleecher, heb vervolgens eentje gekregen van een vriend van mij, met key, en toen deed hij het, maar nadat ik het had afgesloten heb ik het weer opnieuw gestart, maar daarna kreeg ik de melding: KEY REQUIRED This program requires a security key. If you have one, select OK to enter it. After entering a valid key, you will not be prompted again. NA HET KLIKKEN VAN <OK> STAAT ER: Enter the registration name and key below, exac…
-
Aw:clone cd probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Idd of je kiest bij Nero rechtstreeks burn image en selecteer je die .img file. Of je laad die image file in bij Alcohol 120% en dan kies je bij Nero voor Copy CD en geef je als source die virtuele cdrom speler dan moet het ook werken.
-
Aw:Versleutelde bestanden
- 1.3k weergaven
Als er op een winrar een wachtwoord staat wordt dat ook wel vermeld op de website waar je het bestand gedownload hebt.
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ok thanks. Ik heb nu even getest met: > Host: news.easynews.nl > Port: 119 > username: beta@easynews.nl > password: beta > connections: 8 > fillserver: Gaat als een speer!!!! 200 kB/s, dus dat schiet aardig op.
Laatste reactie door dilago, -
- 0 reacties
- 9.1k weergaven
Beste lezer, Het was mij opgevallen dat er veel gevraagd werd, hoe je nou precies een Xbox(360) of Playstation2 spel moest branden. Vandaar heb ik deze tutorial voor jullie gemaakt, ik hoop dat het hier door duidelijk wordt . Ten eerste moet natuurlijk je Xbox(360) of Playstation2 omgebouwd zijn. Als dit nog niet gebeurd is, leest je console geen gekopieerde/gebrande games. Als je console nog niet omgebouwd is en je wilt het laten doen, zoek dan even op Google of marktplaats. Tegenwoordig zit bij iedereen in de omgeving wel iemand die hem voor rond de 30,- euro om kan laten bouwen. Genoeg gepraat, we gaan beginnen: Je hebt net met jou download programma een ga…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met P2P . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18718.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar [Console Fan]. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18991.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: systeem ram
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 847 weergaven
Als je videokaart iets niet aankan dan zal je echt ongelooflijk laggen.
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
Wat voor een bestand ben je aan het branden? Is het branden al eens met een ander bestand gelukt?
Laatste reactie door marco1, -
Re: Windows verkenner blijft opnieuw opstarten.
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 660 weergaven
Have you seen so cheap [url "href=nike air max shoes]nike air max shoes/url] , Dsquared shoes,welcome to our online shop,have a try easy shopping.Free shipping cost on all orders and all products are all in good quality. Main products: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Shoes Air Structure Triax 91 Nike Air Max Wildwood Supreme Nike Air Zenyth shoes Nike Air Max Preview Shoes Nike Air Max Huarache Shoes Dsquared Men Jeans Dsquared men shoes Dsquared men tshirts Dsquared women shoes website: www.airmaxroom.com. www.shopdsquared.com. looking forward to cooperate with you.
-
- 0 reacties
- 645 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37592.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39920.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Spotnet
door Gast keesbeeris- 0 reacties
- 528 weergaven
Ik heb in spotnet (v.1.7.4) zo'n 2750 spots in de database. Kan in zoeken daarom heen geen resultaten vinden. Werkt dus niet. Mijn payserver is eweka en mijn provider is tele2. Onder provider in spotnet ingevuld. adres 81.171.64.202 poort 563 (SSL) verbindingen 8 Onder account mijn gebruikersnaam en wachtwoord van eweka. Wat doe ik verkeer en of waarom kan ik geen spots zoeken?? Vast bedankt.
-
test123-11-36
door Duken- 0 reacties
- 472 weergaven
test123-11-36
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Release Date: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Actie release Beschrijving Prachtige set van widgets waaronder klok + weer, met enkele togglesBeautiful set Widgets met klok widget, klok en het weer widget, weer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
Frankenweenie Victor speelt graag met zijn hondje Sparky. Als Sparky wordt aangereden en doodgaat weet Victor hem tot leven te brengen. Hij houdt de hond echter wel verborgen. Als Sparky ontsnapt creert hij een grote chaos in de stad. Regie: Tim Burton Met de stemmen van: Winona Ryder, Martin Landau, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 877 weergaven
Cold Blooded In een afgesloten vleugel van een ziekenhuis moet agente Frances Jane de wacht houden bij een uitzonderlijke patiënt. Cordero raakte eerder die dag gewond bij een mislukte juwelendiefstal waarbij zijn partner omkwam. Maar pleegde hij ook de moord? Terwijl de vastgeketende Cordero haar vertrouwen probeert te winnen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Gloria Gloria is een vrijgevochten gescheiden vrouw van 58 wier kinderen allang het huis uit zijn. Ze besluit dat ze de rest van haar leven niet alleen wilt doorbrengen en begint een relatie met Rodolfo. Haar relatie met Rodolfo gaat echter niet altijd over rozen. Regie: Sebastián Lelio Met: Paulina [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Krijg geen groen bolletje
- 1.3k weergaven
moet je bolletje groen zijn dan?!?!?! Als ik met bittornado download heb ik altijd geel bolletje Ik hoor iedereen altijd bolletje wordt niet groen maar ik download altijd met een geel bolletje dus snap het helemaal niet meer zo
-
Aw:Versleutelde bestanden
- 1.4k weergaven
flexxer schreef: Wij zijn geen wachtwoordengoden ofzo :S We kunnen niet zomaar het wachtwoord raden wat er op jou rar bestand staat. Dit wordt echt altijd wel vermeld op de website waar je hem kan downloaden.
-
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.2k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
- 0 reacties
- 954 weergaven
Dat is nou jammer
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
niemandt die het weet :'( :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24533.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal,