Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 877 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
hee dankje ik zal het deze week even uitproberen. O0 groetjes voilier Post Merge: mei 19, 2009, 09:11:55 pm hee hallo daar ben ik weer. heb subsync nog een keer geprobeerd maar het bleef het zelfde gedonder. dus ben ik gegaan voor Subtitle Workshop, dat was downloaden en installeren en hij staat op de computer. super bedankt nu alleen nog de uitleg begrijpen die in de link zit die je me gestuurd hebt. pffff. soms voel ik me toch wel een beetje blond hoor. dus als je nog goede tips voor me hebt, hoor ik ze graag van je/jullie [img width=159 height=75]http://i43.tinypic.com/z0cp0.jpg groetjes violier
Laatste reactie door violier, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
op suprbay zegt iemand nu dat hij er bijna is en dat het niet heel lang meer zal duren dus hopen maar...
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hooi Ik wil graag een nieuwe versie van homebrew op mijn wii zetten. Maar moet ik daarvoor eerst de oude homebrew verwijderen en de backup loader ook? Als ik trouwens mijn SD kaartje in de wii stop zegt hij dat er niks op staat. Tenminste hij vraagt niet naar dat boot gedoe Weet iemand hier iets op? Ik durf niet iets te verwijderen zonder zekerheid
Laatste reactie door Huismus, -
Re: ff voorstellen
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 527 weergaven
Heeft u gezien dat zo goedkoop Nike Air Max schoenen, schoenen dsquared, welkom op onze online shop, een poging te hebben eenvoudig shopping.Free verzendkosten op alle bestellingen en alle producten zijn allemaal in goede kwaliteit. Belangrijkste producten: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Schoenen Air Structure Triax 91 Nike Air Max Supreme Wildwood Nike Air schoenen Zenyth Nike Air Max schoenen Preview Nike Air Max schoenen Huarache Dsquared Mannen Jeans Dsquared schoenen mannen Dsquared mannen tshirts Dsquared schoenen vrouwen website: www.shopdsquared.com] www.shopdsquared.com. naar uit om met u samenwerken.
-
Re: 6 fps Assasin's Creed Brotherhood
door Gast carolsmith- 0 reacties
- 496 weergaven
Sorry schat, geen idee over dit
-
- 0 reacties
- 418 weergaven
Ik re-installeer hem wel.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Deze release is nieuw van Nova Zembla Nova Zembla vertelt het legendarische, waargebeurde verhaal van de avontuurlijke ontdekkingsmissie van Willem Barentsz (Derek de Lint), dat destijds is opgetekend door het jonge bemanningslid Gerrit de Veer (Robert de Hoog).In het 16e eeuwse Amsterdam waarin de scheepsbemanning wordt samengesteld is Gerrit de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
I Am Alive-RELOADED I Am Alive-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: I.Am.Alive-RELOADED Releasedatum: 02.09.2012 Retail Datum: 05-09-2012 Bestandsnaam: I.Am.Alive-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre : Actie Bescherming: SolidShield Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Shanghai, Darkworks Op de markt Beschrijving In de post-apocalyptische actie / avontuur I Am [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
De download is nieuw van Niko 2 Het rendierjongetje Niko zou graag willen dat zijn vader en moeder weer bij elkaar komen. Die kans wordt een stuk kleiner als zijn moeder vertelt dat ze Lenni heeft leren kennen: een rendier dat met zijn zoontje Jonni bij hem komt inwonen. Dan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Gevonden Scabbard Samurai Een samurai wordt gestraft door een edelman tenzij hij het voor elkaar krijgt om het sombere zoontje van de edelman aan het lachen te krijgen. Hij moet al zijn inventiviteit gebruiken om dit voor elkaar te krijgen. Regie: Hitoshi Matsumoto Met: Sea Kumada, Takaaki Nomi, Jun Kunimura, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 810 weergaven
. Capital De Phenix bank is een van de grootste financiële instellingen van Frankrijk. Wanneer de zittende CEO plots overlijdt aan een hartaanval worden ze gedwongen op zoek te gaan naar een nieuwe. Uiteindelijk vinden ze die in de jonge, opkomende Marc Tourneuil. Een verrassende kandidaat die wordt beschouwd als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Feyenoord tegen NEC. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Krijg geen groen bolletje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
DukeN schreef: Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly: Die dikke seeds kan je wel weglaten ben nog niet boven de 100kb gekomen, het is wel sneller dan al die andere torrent sites maar ik wil gewoon 400 kb halen
-
Aw:Versleutelde bestanden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
thaclan schreef: Een wachtwoord om hem te versleutelen :S Je bedoelt zeker om hem uit te pakken..... Maar voor alle mensen in deze topic als er een wachtwoord op zit staat het meestal op de website hoe je aan dat wachtwoord kan komen of het staat op de website vermeld. Als dat niet zo is heeft die website waar je hem gedownload hebt dan heeft die website het bestand vanaf een andere site gehaald maar niet het wachtwoord erbij vermeld dus of je moet een tool zoeken om een wachtwoord te \'kraken\'. (Gebruik hiervoor GOOGLE en niet meteen hier vragen) of anders download een ander bestand waar er wel een wachtwoord bij staat!
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik download al jaren via Bittorrent en Nieuwsgroepen, en nu wou ik een wat anders proberen en dit leek me wel wat Dus ik jullie handleiding gelezen en alles gedaan zoals het moet. Ik ga naar een FTP Board, en zie daar wat linkjes van leuke films staan, dus ik kopieer de link voor part 1 van de film, doe in FlashFXP -> snel verbinden -> link erin plakken -> verbinden. Nou krijg ik de melding: [R]Verbinding Mislukt (Verbinding geweigerd) Ik heb dit met rapidshare, megaupload enz. Ik heb het dus met verschillende links geprobeerd maar het lukt tot op heden niet :'( Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe je dat moet oplossen?? …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
weet niemandt welke bestand extensie een ps2 kan afspelen :'(
Laatste reactie door blackburn, -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 958 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
ja, dit kan gewoon want de server is gratis, en er zit veel verschil tussen servers, ikzelf heb een abonnement op Eweka. Ben er heel tevreden mee, misschien kun je die proberen, die deel je bijvoorbeeld met een vriend, dan betaal je maar €3.25 per maand.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
Omar m’a tuer De Marokkaanse tuinman Omar wordt veroordeeld voor de moord op zijn bazin. Zij heeft met bloed in grammaticaal incorrect Frans op de muur geschreven dat Omar het heeft gedaan. Een journalist gelooft echter in Omar’s onschuld en ontdekt talloze rechterlijke dwalingen. Regie: Roschdy Zem Met: Sami Bouajila, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 891 weergaven
The Dark Knight Rises Het is acht jaar geleden dat Batman in de duisternis is verdwenen en van een held in een banneling is veranderd. Hij heeft de schuld van de dood van Harvey Dent op zich genomen en voor het grotere goed alles opgeofferd. Deze leugen heeft een tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 822 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Size: 49 MB Type: Utility Release Description Transform images with core Photoshop features in an app designed for tablets.Combine images, apply professional effects, share results with friends and family through sites [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,