Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:waar ken ik driver downloden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
robbie88 schreef: Waarom maak je in godsnaam een tweede topic aan met precies dezelfde vraag :S Maar om je vraag toch nog te beantwoorden! Wat jij aangeeft is een 5.1 setje die hoef je er alleen maar in te prikken heb je geen drivers voor nodig. Waarschijnlijk waarom hij het niet doet is of je hebt hem in het verkeerde gaatje van je geluidskaart gestoken of je geluidskaart zelf is niet goed geinstalleerd. Dus controleer eerst zelf welke geluidskaart je hebt en kijk daarna op de website van die fabrikant voor een driver. Succes
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
sinfulcomics.com
door rambo94- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, heeft iemand een account van sinfulcomics.com die ik mag gebruiken?
Laatste reactie door rambo94, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26629.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Een stuk van een tennisracket waar je hem moet vasthouden??
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=NyBV2v88XYg kijk daar eens:p
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik Post Merge: september 16, 2009, 10:52:55 am Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik het werkt
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
een vriend van me kan er crisis op spelen maar kweet niet welke stand maar lelijk ziet het er niet uit
Laatste reactie door waltere, -
- 0 reacties
- 474 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41244.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 777 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit is een nieuwe release van 3 Rodolfo is tien jaar geleden van zijn vrouw gescheiden en is inmiddels hertrouwd. Hij wil echter weer meer contact met zijn oude gezin en komt steeds vaker langs bij zijn dochter en ex-vrouw. Dit levert veel ongemakkelijke situaties op. Regie: Pablo Stoll Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Geel Bolleke
- 1,1k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
Aw:Dvd!
- 1,5k weergaven
Ben wel geen duken maar zal wel antwoord geven :laugh: Als er geen nl sub bijzit heeft diegene de film dus geshrinkt en er de nl subs afgehaald. En ik weet niet of het mogelijk is om bij een dvd nog later andere subs toe te voegen. Maar als dat zo is moet je ergens die subs op het internet vinden en er met een of ander tooltje er weer bijhangen. Maar voor wat ik weet kan je niet bij een geripte dvd er nog een ondertiteling toevoegen.
-
Cubase Error?
door Robin- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Cubase SX gedownload, de ISO-File uitgepakt en geinstaleerd, hij geeft nu alleen deze error: Application 'Cubase SX 3.x' has caused the following error: No protection device connected. Options: - For troubleshooting information click <Help>. - Connect a valid protection device and click <Retry>. - Click <Cancel> to abort. Wat is het probleem, en kan ik dit verhelpen? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
VERPLAATST: Film
door Michiel- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18985.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn xbox360 om zal bouwen.. De meeste mensen op forums zijn hier namelijk nogal negatief over, waarom? Heeft iemand hier er misschien ervaring mee? Alvast bedankt ;D grtzz
Laatste reactie door Bart., -
Ombouwen Wii
door fifa2008- 0 reacties
- 12,1k weergaven
Hallo mijn wii is omgebouwd. Ik kon vroeger illigale spellen spelen. Maar nu kan dat niet omdat mn wii geupdate is. Weet iemand hoe je die update er af haalt?? marbcool
Laatste reactie door marbcool, -
- 0 reacties
- 995 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 985 weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
leuk en nu ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
( Times Square )
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963,