Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Meet the Focker: Little Fockers - Download / Torrent / NZB
door Gast jilletje- 13 reacties
- 1.9k weergaven
Deze wil ik graag zien
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
Re: Megamind (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast Peecee- 1 reactie
- 409 weergaven
thnx
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik denk that xp is noch beeter
Laatste reactie door deli_dumrul, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ja,maar ik bedoel nadat je het opgeslagen hebt.Maar,laat maar ik ben al op nieuw begonnen : Maar ik heb een probleepje.Als ik het wil afspelen nadta ik het als een .avi heb opgeslagen dat speelt hij maar voor 49 sec Terwijl hij meer dan 2 uur moet spelen
Laatste reactie door refgirl, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Waar staat die crack van razor??? Snap er niks van zie hem nie.
Laatste reactie door Trizomu, -
- 8 reacties
- 480 weergaven
Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend... Post samenvoeging: juli 21, 2011, 08:49:11 Oké, Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend, maar met het programma pc wizard 2010 staat dit bij mijn moederbord: En bij chipset: NorthBridge : Intel 945P SouthBridge : 82801GB/GR (ICH7 Family) LPC Interface Controller Er staat nog veel meer informatie, maar dit is de algemene info. Welke drivers moet ik dan nu hebben?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 470 weergaven
Misschien eens handig om de links Van DHRJ te bekijken Sent from my E130 using Tapatalk
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Jow Jerry, wist echter niet dat hij ook soms achter loops is haha misschien ff veranderen :cool2:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 16 reacties
- 996 weergaven
en nu stoppen met slijmen en nutteloze post plaatsen. bedankt! O0
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Jaa, Slotje..
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
graag geen oud topic kicken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Een vraagje waar heb jij je psp om laten bouwen? btw mooie post!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Hmm ja ik wil mijn psp ook ombouwen, maar ik weet niet waar en anders wil ik het zelf wel doen maar dan moet ik een pandora batterij kopen = 20 euro :-[
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 588 weergaven
dankje enne als er nog mensen zijn met een request voor ds games of psp games dat kun je ook bij mij doen ;D
- 0 reacties
- 649 weergaven
het enige wat ik slecht van mij vindt; dat de plaatjes te groot zijn Post Merge: 14 mei 2009, 17:29:45 voor ds fans ik ben bezig met mijn ds collectie
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 824 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hoe dat zit zo? Als ik op die link klik kom op de officiele site maar dan zonder goede lay-out??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1,