Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 796 weergaven
Mijn proefversie van NOD32 4 is afgelopen. Heeft iemand een idee hoe ik de volledige versie er kan opkrijgen?? gelieve drinkend te antwoorden want ik heb nu geen virusscan erop staan
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ja dat klopt Farid, maar op CSS zijn weer weinig non steam-servers, en krijgt pc'tje geen problemen als hij met de originele CSS op non-steam servers gaat spelen? Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 795 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
- 1 reactie
- 795 weergaven
Ik kan met htc wildfire verkopen maar ik heb een abbonement met gratis internet. Ik ben van plan een desire te kopen maar kan ik dan dat kaartje gebruiken met gratis internet?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 795 weergaven
WAAAAAAT!!!?!?!?!?!?? DEMO!!! shit, ik moet steam NU installeren, Mensen die me willen toevoegen, jonspruyt<aap>hotmail.com , weet me naam niet meer zo 1.2.3.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
Laatste reactie door Assyrian, -
hallo duken, zou het slim voor mij zijn om als moederbord een Asus P5Q de Luxe en als proecessor Intel Quadcore Q9450 te kopen met als koeler Scythe Infinity Big Tower Koeler als pc upgrade? en past dat in een gewone standaard kast of heb ik dan een grotere nodig? met vriendelijke groet egry13
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 794 weergaven
na wat rondgekeken te hebben heb ik dit nu samengesteld: =1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[42465]=1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product wat vinden jullie ervan?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 1 reactie
- 794 weergaven
Ik ben opzoek naar Goal II: Living the Dream (2007) heb op 2torrent en piratebay gekeken daar staan ze wel op maar met 72 files en zo. De meeste heb ik geprobeerd maar wil niet. heeft iemand de goede of weet zo welke ik moet hebben?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Tien foto’s en tv-spotje The Avengers Walt Disney blijft met afbeeldingen strooien uit The Avengers van Marvel Studios. Hieronder zie je wederom tien nieuwe afbeeldingen uit de superheldenfilm van regisseur Joss Whedon. De veelbesproken film gaat in Nederland een week (26 april) eerder in première dan in de States, waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 794 weergaven
moet ik alles selecteren en dan fix cheked Post Merge: april 13, 2009, 06:38:14 pm Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:34:25, on 13-4-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal /Modbreak: Ga met dit logje naar nucia.nl oid, op duken.nl zijn deze logjes niet toegestaan
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 794 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Dit is een nieuwe release van Die Kinder vom Napf Documentaire over de boerenkinderen die leven in het hart van Zwitserland, rond de berg Napf. De kinderen dalen iedere dag de berg af om naar school te gaan. Daarnaast werken ze op hun boerderijen en spelen in de Alpenweiden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 793 weergaven
ik heb een windows vista en gta 4 maar geen 1!!! CRACK WERKT!! weet iemand een werkende crack?? O0
Laatste reactie door jotemans, -
- 4 reacties
- 793 weergaven
Maar op de wii komen er nooit goeie spelletjes en eigenlijk was het Playstation die met de eerste bewegingssensor op de proppen kwam voor de Playstation 2: Playstation Eye, Nintendo heeft dat verder uitgewerkt, door het beter te laten functioneren en een afstandsbediening voor te maken, ze hebben dat goed gedaan, maar nu moeten ze plaats maken voor de verbeteraar van de wii motion controller; Playstation Move Post samenvoeging: juni 20, 2010, 16:05:10 <a href="http://gagabux.com/register.php/mrcoolness.html
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Heb ik even gedaan
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Heeft er iemand van jullie alstublieft voor mij een demonoid invite ik heb hem hard nodig. PM hem me maar alstublieft.
Laatste reactie door daimond, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Hey, Ik wil graag een Windows 7 Ultimate Retail versie hebben van binsearch.info Weet iemand een goede die al geactiveerd is en dat ik gewoon kan updaten?Wel met Windows Media Player Alvast bedankt O0
Laatste reactie door TheBigBoss, -
How can i hack or get around software time?
door Gast Themasterboy- 2 reacties
- 792 weergaven
hey there My parents have installed software time on my computer. :S http://www.softwaretime.com/ this stupid program... has anyone a idea how to hack it or get around it? plz help me! byee-! http://www.softwaretime.com
Laatste reactie door Bart',