Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 816 weergaven
De download is nieuw van Night of the Templar Een middeleeuwse ridder herrijst uit de dood om zijn gelofte te vervullen en bloeddorstig wraak te nemen op de verwanten van degenen die hem lang geleden verraden hebben. In één nacht tijd worden identiteiten onthuld en lotsbestemmingen vervuld. Download / Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 816 weergaven
halo allen sinds een week of 5 maakte ik gebruik van spotnet 1.5 maar ruim een dag haalde die met het bijwerken geen nieuwe spots meer binnen want wel eens meer gebeurd maar na een paar uurtjes was dat weer over en kon ik weer bijwerken maar na een dag niet kunnen bijwerken besloot ik spotnet 1.5 te vervangen door de versie 1.7 in de hoop dat het updaten van spots weer zou kunnen helaas......... ik kwam van de regen in de drup want nu zie ik met de versie spotnet 1.7 helemaal geen spot meer staan dus om het duidelijk uit te liggen als ik op bv films . muziek of boeken druk komt er niets en blijf alles gewoon helemaal blanco :-\ :-[ zou verschrikkelijk blij…
Laatste reactie door dick1953, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Gevonden Monsieur Lazhar Het hartverwarmende verhaal van Monsieur Lazhar, een Algerijnse immigrant, die leraar wordt op een lagere school in Montréal. Hij neemt er de plaats in van een lerares die tragisch om het leven is gekomen. Terwijl hij de kinderen helpt om te gaan met hun verlies, heeft hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 815 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
moet ik alles selecteren en dan fix cheked Post Merge: april 13, 2009, 06:38:14 pm Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:34:25, on 13-4-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal /Modbreak: Ga met dit logje naar nucia.nl oid, op duken.nl zijn deze logjes niet toegestaan
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: psp
door Tom- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24689.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
hallo, op mijn laptop heb ik wel lokaal en internet verbinding (draadloos) maar als ik een site wil openen krijg ik de melding,hostnaam is niet gevonden met DNS. AUB hulp .vriendelijke groeten,
-
- 2 reacties
- 813 weergaven
Ik heb een nieuwe laptop en die maakt zelf een schijfverdeling van C: 250Gb en D: 250Gb. Op de D schijf staat alleen een backup bestand va 20Gb ofzo. Is het mogelijk om die verdeling te veranderen dus bijvoorbeeld C: 450Gb en D: 50Gb. Ik vind het een beeje zonde als de pc niet optimaal wordt benut. Wie kan me hierbij helpen en wat zijn eventueel de gevolgen? Alvast bedankt O0 :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
zou niet weten moet je ff op www.12game.com kijken
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29511.0[/iurl]
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 813 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
*SPAM
door Gast GHGGH- 0 reacties
- 812 weergaven
*SPAM
-
- 1 reactie
- 812 weergaven
Ik ben opzoek naar Goal II: Living the Dream (2007) heb op 2torrent en piratebay gekeken daar staan ze wel op maar met 72 files en zo. De meeste heb ik geprobeerd maar wil niet. heeft iemand de goede of weet zo welke ik moet hebben?
Laatste reactie door marco1,