Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 805 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
Re: Swat 4
door pruikie- 0 reacties
- 804 weergaven
wie weet waar ik alleen een no-cd crack kan vinden?? de game heb ik
Laatste reactie door pruikie, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
hallo, op mijn laptop heb ik wel lokaal en internet verbinding (draadloos) maar als ik een site wil openen krijg ik de melding,hostnaam is niet gevonden met DNS. AUB hulp .vriendelijke groeten,
-
- 0 reacties
- 804 weergaven
ik heb een windows vista en gta 4 maar geen 1!!! CRACK WERKT!! weet iemand een werkende crack?? O0
Laatste reactie door jotemans, -
*SPAM
door Gast GHGGH- 0 reacties
- 804 weergaven
*SPAM
-
- 0 reacties
- 804 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Cracked GAME-ErES Angry Birds Rio v1.4.4 Cracked GAME-ERES Release Info Release Group: ERES (Scene) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Cracked.GAME-ERES Release Date: 19-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Cracked.GAME-ERES Maat: 50 MB Type: Mini Game release Beschrijving De Angry Birds zijn gevangen genomen, opgesloten en meegenomen naar Rio! Daar ontmoeten ze nieuwe vrienden, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Graag alleen een poll aanmaken, als je om een mening vraagt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29511.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Tien foto’s en tv-spotje The Avengers Walt Disney blijft met afbeeldingen strooien uit The Avengers van Marvel Studios. Hieronder zie je wederom tien nieuwe afbeeldingen uit de superheldenfilm van regisseur Joss Whedon. De veelbesproken film gaat in Nederland een week (26 april) eerder in première dan in de States, waar [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 804 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 804 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 804 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!
-
- 0 reacties
- 804 weergaven
Take Shelter Een man krijgt visioenen over een aankomende verwoestende storm. Hij besluit de oude schuilkelder opnieuw in te richten om zijn familie te beschermen. Maar worden de visioenen werkelijkheid of zit het allemaal in zijn hoofd? Regie: Jeff Nichols Met: Michael Shannon, Jessica Chastain, Shea Whigham, Kathy Baker, Katy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 804 weergaven
Nou mensen,ben ik weer eindelijk is het mij gelukt om de lettertype van ondertiteling aan te passen,daarna heb ik die in de avi gebakken,via usb opgeslagen en op mij dvd speler zo eind resultaat wat ik wou. Maar nu stuit ik op het volgende probleem...brand ik het op een dvd met nero als data,dan zijn de ondertiteling weer in oude situatie grrrrrr. Doe ik wat verkeerd?? Post samenvoeging: augustus 17, 2010, 21:22:43 Tis al gelukt............eindelijk yes ;D
Laatste reactie door Danit, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Angry Birds Star Wars-P2P Angry Birds Star Wars-P2P Release Info Release Group: Eres (SCENE) Release Name: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Releasedatum: 08-11-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Grootte: 51 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving De bittere vogels voldoen aan de sinistere Sith [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 803 weergaven
ow, eerst wilde ik hem nog 10 keer zo lang maken maar heb ik maar niet gedaan :peace: > :ban: :lies: :goodpost:NOT! :stupid:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38431.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Heb ik even gedaan
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le voyage extraordinaire Filmkenner Serge Bromberg heeft jaren gewerkt aan de restauratie van de film Le Voyage Dans La Lune uit 1902. In deze documentaire werd volledige proces van de restauratie vastgelegd. Regie: Eric Lange, Serge Bromberg Met: Tom Hanks, Michel Hazanavicius, Michel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 802 weergaven
Dit is een nieuwe release van Transit Een bende overvallers heeft net 4 miljoen buit gemaakt bij een overval op een geldwagen. Omdat de politie de wegen in de omgeving heeft afgezet, verstoppen ze het geld in de auto van de nietsvermoedende Nate en zijn vrouw Robyn die met hun [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 802 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33702.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
moet ik alles selecteren en dan fix cheked Post Merge: april 13, 2009, 06:38:14 pm Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:34:25, on 13-4-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal /Modbreak: Ga met dit logje naar nucia.nl oid, op duken.nl zijn deze logjes niet toegestaan
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Alt binz
door snor1991- 0 reacties
- 802 weergaven
Hier moet je vraag staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0 En omschrijf wat er gebeurt. Hier kunnen we niks mee.
Laatste reactie door snor1991,