Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 722 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Size: 49 MB Type: Utility Release Description Transform images with core Photoshop features in an app designed for tablets.Combine images, apply professional effects, share results with friends and family through sites [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 721 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 721 weergaven
hallo is dit een goede pc om redelijk mee te gamen? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B208481%5D=1&product%5B212353%5D=1&product%5B76964%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B232753%5D=1&product%5B199370%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B79085%5D=1 groeten
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
En ondersteund deze videokaart ook iets van Directx 11?? (daar las ik iets over in een ander topic). En heb ik directx 11 nodig? hartstikke bedankt!
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
- 1 reactie
- 721 weergaven
Hier een centraal NHL09 Topic Zelf speel ik ook hockey en ben ook een grote fan van NHL09 aangezien NHL10 niet zal uitkomen op de Pc > . Ik heb de illegale versie, hij werkt perfect behalve online. Zijn er hier nog mensen die het spelen dan hoor ik dit graag, dan kunnen we altijd eens een potje spelen. [move][Als er iemand weet hoe dat je online gaat met de illegale][/move]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Mijn foto van 2 jaar geleden :-[ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bapao11, -
eey mensen ik zoek een film watchmen kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
moet ik alles selecteren en dan fix cheked Post Merge: april 13, 2009, 06:38:14 pm Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:34:25, on 13-4-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal /Modbreak: Ga met dit logje naar nucia.nl oid, op duken.nl zijn deze logjes niet toegestaan
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 719 weergaven
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED Onteerd Update 2 en Dunwall Stad Trials DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-Team Releasedatum: 12.12.12 Retail Datum: 12.12.12 Bestandsnaam: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1.03 GB Genre: Actie Critici: 9/10 Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 719 weergaven
Heel erg bedankt, ik kan alleen die tutorials niet echt vinden :redface:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
heb jij een grote pik
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Aaah dit duurt echt zo lange he! :s
Laatste reactie door Crokyz, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
maar kan dat gewoon dan? en heeft dit dan überhaupt wel een verschil als ik een andere server pak graag gedaan
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 719 weergaven
halo allen sinds een week of 5 maakte ik gebruik van spotnet 1.5 maar ruim een dag haalde die met het bijwerken geen nieuwe spots meer binnen want wel eens meer gebeurd maar na een paar uurtjes was dat weer over en kon ik weer bijwerken maar na een dag niet kunnen bijwerken besloot ik spotnet 1.5 te vervangen door de versie 1.7 in de hoop dat het updaten van spots weer zou kunnen helaas......... ik kwam van de regen in de drup want nu zie ik met de versie spotnet 1.7 helemaal geen spot meer staan dus om het duidelijk uit te liggen als ik op bv films . muziek of boeken druk komt er niets en blijf alles gewoon helemaal blanco :-\ :-[ zou verschrikkelijk blij…
Laatste reactie door dick1953, -
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 719 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
- 0 reacties
- 719 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Weekend Na een feestje gaat Glen nog even naar een gaybar. Daar ontmoet hij Russell. De twee mannen zien hun one-night stand uitgroeien tot een romantisch weekend. De dertigers besluiten zich onvoorwaardelijk voor elkaar in te zetten. Regie: Andrew Haigh Met: Chris New, Tom Cullen, Laura Freeman, Vauxhall Jermaine Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 718 weergaven
ik heb de vogende probeem ik heb camfrog 5.2 op de computer staan en wil graag pro van maken maar lukt mij niet heb al veel geprobeert maar zonder succes wie heeft er ook camfrog 5.2 pro en wil mij uit leggen hoe dat gaat anders kom ik er niet achter vrees ik dus hoop dat het goed komt groetjes gekie
Laatste reactie door gekie, -
Re: game pc
door Tim.- 0 reacties
- 718 weergaven
ik wil graag i7 toch erin en waarschijnlijk wil ik ook overclocken en graag SLI opstelling met de videokaarten tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 718 weergaven
De download is nieuw van Traviata et nous Documentaire over de uitvoering van de opera La Traviata op het operafestival van Aix-en-Provence. In de documentaire is te zien hoe regisseur François Sivadier en sopraan Nathalie Dessay de hoofdpersoon Violetta gestalte geven. Regie: Philippe Béziat Met: Natalie Dessay, Matthew Polenzani, Louis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 718 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
- 0 reacties
- 718 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter,