Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 809 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Prosecuting Casey Anthony De film vertelt het waargebeurde verhaal over Casey Anthony die wordt vrijgesproken voor het doden van haar dochter Caylee, ondanks de overweldigende bewijslast. We volgen het verhaal vanuit het perspectief van de aanklager Jeff Ashton en nemen een kijkje achter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Ga naar 2lionsteam.nl ff googlele en registreren!!
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
google.nl....
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Msn & internet
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
ik heb de vogende probeem ik heb camfrog 5.2 op de computer staan en wil graag pro van maken maar lukt mij niet heb al veel geprobeert maar zonder succes wie heeft er ook camfrog 5.2 pro en wil mij uit leggen hoe dat gaat anders kom ik er niet achter vrees ik dus hoop dat het goed komt groetjes gekie
Laatste reactie door gekie, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
hoi Markey54 ik heb gekeken maar waar bedoel je bij home? :redface: en een patch?? ik wil gewoon de game O0
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
. The Host De wereld wordt bezet door zogenaamde zielen: zij nemen het lichaam van mensen over. Melanie’s lichaam wordt overgenomen door Wanderer. Melanie komt echter in opstand en Wanderer’s gedachten met opvattingen en herinneringen. Regie: Andrew Niccol Met: Diane Kruger, William Hurt, Saoirse Ronan, Frances Fisher, Boyd Holbrook, J.D. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 807 weergaven
Ik kreeg net deze mail van Microsoft binnen. alle URL's ga ik er niet bij zetten want ik was bijna zover en dan duw ik aan de zijkant van de muis op die knop van vorige :-[
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
heb jij een grote pik
Laatste reactie door philippeee, -
niet kunnen spelen van ds games vanaf nr.3000 en hoger
door Gast stone- 1 reactie
- 807 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben vader van koen en heb een r4 chip voor zijn DS gekocht. Nu kan ik alle spelletjes tot nr.3000 spelen en daarboven niet meer. Moet ik daar aparte software/firmware voor dowloaden? en op het sd kaartje zetten? Hoop dat een van jullie me verder kan helpen. Raymond
-
- 0 reacties
- 807 weergaven
moet ik alles selecteren en dan fix cheked Post Merge: april 13, 2009, 06:38:14 pm Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:34:25, on 13-4-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal /Modbreak: Ga met dit logje naar nucia.nl oid, op duken.nl zijn deze logjes niet toegestaan
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Ik word er helemaal kierewiet van :-[ Het wil me de laatste tijd maar niet lukken om een gedownload spel af te laten spelen op de wii (in het begin was het een makkie). Ik krijg steeds melding van een error of ik krijg zwart beeld of ik krijg een beeld met een heleboel cijfertjes. Ik heb wel de scrubber gebruikt en die zegt dat het spel geen error bevat,(ik doe ook altijd patchen) dus dan ga ik branden als alles goed is en ik stop hem in de wii open het backup kanaal en ik krijg toch nog een error of 1 van de anderen 2 dingen. Ik heb al meer dan 6 -dvdtjes van verbatim weg geknikkert omdat er iets fout gaat. Kan iemand mij alstublieft helpen voor ik in een gekkenhuis …
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 05, Mozes Mozes wordt geboren in omstandigheden die verre van ideaal zijn. Drie maanden lang moet hij als kind verborgen worden gehouden. De wrede Farao van Egypte had bevolen alle kinderen van de Hebreeuwse slaven ter dood te brengen. Uiteindelijk kunnen zijn ouders [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 807 weergaven
Hoi, Ik wou graag films van 11GB downloaden die Blue-Ray af te spelen zijn, nu heb ik niet het juiste programma en juiste cd'tje om het op te zetten. Nu hebben we dus pas geleden een externe harde schijf gekocht, "is het mogelijk om het eerst te downloaden op die harde schijf, en daarna die schijf in de PS3 te pluggen en de film op de PS3 te zetten en hem dan blue-ray af spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door appeltje123, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Ik kan mijn post op tapatalk niet verwijderen. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: serial number dreamweaver cs4
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 806 weergaven
Zou ik je torrent van dreamweaver cs4 mogen hebben?
-
- 0 reacties
- 806 weergaven
Wat zijn je instellingen in de game?
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011
door Gast khrachara- 1 reactie
- 806 weergaven
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011 x86/64 (Multilang) | 930 MB Produkte MultiCAx kann in Verbindung mit einem, Portal, Produkte ENOVIA für die digitale Bildgebung Produkt-Layout (ECM) verwendet werden. Mit ENOVIAVPM und ENOVIA LCA zu unterstützen Management können strukturierte Produkte, die multiCAx Angaben enthalten, und in Verbindung mit CATIA bietet der Einsatz von CATIA Daten nicht in einem hybriden Umfeld der Produktentwicklung. Wenn diese Produkte in Verbindung mit ENOVIAVPM oder ENOVIA LCA verwendet werden, ermöglichen sie Ihnen, die originalen multiCAx Montage und / oder Daten, die Einzelheiten der Dokumente in das Repository zu speichern. D…
Laatste reactie door Robbert, -
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 805 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29511.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
De download is nieuw van The Grey Deze spannende en aangrijpende overlevingsthriller volgt Ottway (Liam Neeson), beveiliger van een afgelegen olieraffinaderij in het noorden van Alaska. Hij verlangt naar de warmte van zijn huis en zijn vrouw. Als hij eindelijk in het vliegtuig naar huis zit, gaat het echter mis. [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 805 weergaven
ik heb gehoord dat als ik iets van thepiratebay ga downloaden dat ik gesnapt kan wordn omdat die site door noordwegen is gesnapt ofsow is dat waar
Laatste reactie door Tom,