Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 735 weergaven
whaha had je t gezien?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
Laatste reactie door Heisenberg, -
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 735 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P Nova Prime Launcher v1.1.2 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Dit is een nieuwe release van Die Kinder vom Napf Documentaire over de boerenkinderen die leven in het hart van Zwitserland, rond de berg Napf. De kinderen dalen iedere dag de berg af om naar school te gaan. Daarnaast werken ze op hun boerderijen en spelen in de Alpenweiden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 735 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94, -
Re: vette game??
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 735 weergaven
mss fallout 3? dit is de site: http://fallout.bethsoft.com/index.html
-
- 3 reacties
- 735 weergaven
hallo is dit een goede pc om redelijk mee te gamen? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B208481%5D=1&product%5B212353%5D=1&product%5B76964%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B232753%5D=1&product%5B199370%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B79085%5D=1 groeten
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
moet ik alles selecteren en dan fix cheked Post Merge: april 13, 2009, 06:38:14 pm Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:34:25, on 13-4-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal /Modbreak: Ga met dit logje naar nucia.nl oid, op duken.nl zijn deze logjes niet toegestaan
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
Brandprogramma
door Deeeemy- 4 reacties
- 734 weergaven
Heey, weet iemand een programma waarmee ik liedjes op een cd mee kan zetten?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 734 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 733 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 3 reacties
- 733 weergaven
Lol, een vriend van mij is ook met zoiets bezig. Alleen anders dan die van jou
Laatste reactie door SpotPlanet, -
- 1 reactie
- 733 weergaven
Ik heb besloten toch liever mijn script voor mezelf te houden ..sorry :-\
Laatste reactie door Farid., -
eey mensen ik zoek een film watchmen kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38159.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 733 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38965.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 733 weergaven
Hier een centraal NHL09 Topic Zelf speel ik ook hockey en ben ook een grote fan van NHL09 aangezien NHL10 niet zal uitkomen op de Pc > . Ik heb de illegale versie, hij werkt perfect behalve online. Zijn er hier nog mensen die het spelen dan hoor ik dit graag, dan kunnen we altijd eens een potje spelen. [move][Als er iemand weet hoe dat je online gaat met de illegale][/move]
Laatste reactie door Robin,