Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 869 weergaven
Unieke download van Skyfall Bonds loyaliteit aan M wordt op de proef gesteld als ze achtervolgd wordt door haar verleden. Als de MI6 vervolgens onder vuur komt te liggen is Bond genoodzaakt de bedreiging op te sporen en te vernietigen, ongeacht de hoge persoonlijke prijs die dit met zich mee [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Ik heb op dit forum de regels niet kunnen vinden, maar over het algemeen is bumpen verboden bij forums blijkbaar is dat niet zo bij dit forum. Ik zeg niet dat dit topic niet gebumpt mag worden, maar ik zeg dat als bumpen niet mag dit een mega bump is en het dus niet mag wat hij zegt. Ook zegt hij dat er in dit topic "gehijacked" word terwijl dat helemaal niet waar is. En over het probleem in een oud topic, omdat ik zie dat veel moderators tegen gebruikers die hun eigen probleem in andermans topic zetten zeggen dat ze een nieuw topic moeten openen dacht ik dat dat ook moest. Blijkbaar mag je dus gewoon je eigen probleem in andermans topic strooien, oke dan weet ik dat …
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
VERRAAD!!!!!!! :police:
Laatste reactie door eagledust, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Dit is een nieuwe release van Enough Said Eva is een gescheiden vrouw die een nieuwe man ontmoet: Albert. Ze hebben al een relatie als Eva bevriend raakt met Marianne, de ex-vrouw van Albert. Eva komt achter de waarheid over Albert en begint te twijfelen aan hun relatie. Regie: Nicole [...] Het volledige artikel bekijken
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Hallo. Heb fallout 3 gedownload en geinstalleerd patch 1.7 en een no cd crack gedownload. Nu start ik hem op en klik op New. En dan na 3 seconden ofzo zeg windos dat ie niet meer reageert. Weet iemand hoe dit komt?? Waar staan mijn specs? Dan zet ik ze er wel ff op.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32463.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 867 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 867 weergaven
Dan bak je ze zelf toch
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
beste mensen, ik heb denk een klein probleempje. sins van middag kan ik mijn computer niet meer opnieuw opstarten of uitschakelen, en msn kan ik ook niet meer gebruiken. sins ik de virus scanner moest instellen ombestanden tescanne die ik via msn ontvangde. dus ik AVG aan gewezen, en klikte op bestand opslaan toen heb ik opgeslagen. en toen liep mijn msn vast. was nog niet zow erg want heb er vaker last van. maar hij deed tog moelijk om msn toen uiteschakelen. ik daarom virusscanner maar even aan geslingerd en die heeft niks gevonden. dus ik probeer msn toch eens opnieuw optestarten maar nog doet hij het niet. ik dacht toen bij me eigen ik zal pc eens opnieuw opst…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Heey ik heb een radio site maar als ik naar hyves ga he dan zie ik zo.n logo voor de link hoe doe ik dat ook bij mij?
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Zie centraal topic. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Dit is een nieuwe release van Killer Joe De 22-jarige drugsdealer Chris wordt door zijn eigen moeder bestolen. Hij moet snel met geld op de proppen komen om zijn leverancier te betalen of hij is er geweest. Wanneer hij ontdekt dat zijn moeder een levensverzekering van 50.000 dollar heeft, contacteert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 866 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
WAAAAAAT!!!?!?!?!?!?? DEMO!!! shit, ik moet steam NU installeren, Mensen die me willen toevoegen, jonspruyt<aap>hotmail.com , weet me naam niet meer zo 1.2.3.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
. The Host De wereld wordt bezet door zogenaamde zielen: zij nemen het lichaam van mensen over. Melanie’s lichaam wordt overgenomen door Wanderer. Melanie komt echter in opstand en Wanderer’s gedachten met opvattingen en herinneringen. Regie: Andrew Niccol Met: Diane Kruger, William Hurt, Saoirse Ronan, Frances Fisher, Boyd Holbrook, J.D. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 865 weergaven
Dungeon Lords MMXII-RELOADED Dungeon Lords MMXII-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dungeon.Lords.MMXII-RELOADED Releasedatum: 22-09-2012 Retail Datum: 25-09-2012 Bestandsnaam: Dungeon.Lords.MMXII-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4.2 GB Regio: Gratis Genre : Role-Playing Uitgever: Dreamcatcher Ontwikkelaar: Heuristic Park Op de markt Beschrijving De grote tovenaar Galdryn van de Meadows is gedood [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 865 weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Laikos, -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels.,