Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 763 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Nee Wilt U Mij Daar Mee Over UItleggen ?
Laatste reactie door TurboRanker, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 762 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: msn
door Erwin.- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Heeft er iemand van jullie alstublieft voor mij een demonoid invite ik heb hem hard nodig. PM hem me maar alstublieft.
Laatste reactie door daimond, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Is dit het misschien?: Zie eerste foto van bijlage En dit zijn alle functies die ik heb: Zie tweede foto van bijlage Post samenvoeging: januari 09, 2011, 19:35:37 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27213.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le voyage extraordinaire Filmkenner Serge Bromberg heeft jaren gewerkt aan de restauratie van de film Le Voyage Dans La Lune uit 1902. In deze documentaire werd volledige proces van de restauratie vastgelegd. Regie: Eric Lange, Serge Bromberg Met: Tom Hanks, Michel Hazanavicius, Michel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 761 weergaven
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
@ Farid Probeer deze eens: http://thepiratebay.org/torrent/4648242/Vista_product_keys Ik zie veel positieve posts dus misschien het proberen waard?
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Heel erg bedankt, ik kan alleen die tutorials niet echt vinden :redface:
Laatste reactie door Freddytje, -
Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Infamy DLC-RELOADED Assassins Creed 3 De tirannie van Koning Washington De Infamy DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy . DLC-RELOADED Releasedatum: 20.02.13 Retail Datum: 20.02.13 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy. DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,05 GB Genre: Actie Uitgegeven door: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 761 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 761 weergaven
Het leek me wel leuk dat iedereen zijn datum post dat ie geboren is en dan in een grote lijst zetten ofzo dat je mensen kan feliciteren Als het niks is gooi ik der een slotje op hoor ;D laat ik beginnen: ben geboren op 19 oktober 1994, dus bijna 15 Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 761 weergaven
Ik kan met htc wildfire verkopen maar ik heb een abbonement met gratis internet. Ik ben van plan een desire te kopen maar kan ik dan dat kaartje gebruiken met gratis internet?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 761 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, een asus k52j. De eerste keer dat ik de FN + f12 toets gebruikte deed hij het prima. (f11 en 12 zijn om hem harder en zachter te zetten) Maar vanmorgen toen ik hem opstartte wilde ik het geluid wat zachter zetten, maar er gebeurde niks toen ik op FN en f11 tegelijk drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Allereerst bedankt voor jullie inzet en liefde om mensen te helpen met dit toch behoorlijk fijn fenomeen computer . Heb maanden hiervoor bestanden gekoppeld naar het buroblad , geopend met de webbrowser flesh peak slimbrowser , krijg het sinds een paar dagen niet meer voor elkaar om het met die fijne browser al mijn programmas via het bureublad te openen . Daarvoor is op de een of andere manier het hele systeem in de war geraakt door al de bestanden op mijn bureu blad te willen openen met google silver wat niet lukte. Door via start, configuratie scherm, programma instelling en toegang heb ik het voor elkaar gekregen om de bestanden vanuit het bureablad met windo…
Laatste reactie door janvangeel, -
- 1 reactie
- 760 weergaven
Ik ben opzoek naar Goal II: Living the Dream (2007) heb op 2torrent en piratebay gekeken daar staan ze wel op maar met 72 files en zo. De meeste heb ik geprobeerd maar wil niet. heeft iemand de goede of weet zo welke ik moet hebben?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34498.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Koop geen r4 kaart meer hoe vaak moet ik dat zeggen >
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
whaha had je t gezien?
Laatste reactie door Marciej123, -
[TKG] Ps3
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 759 weergaven
Beste lezer, Ik zoek een ps3, welke versie maakt niet uit(fat/slim/40GB/250GB) die in goede staat is, maar het maximale wat ik ervoor uit wil geven is 280 euro(dit betekent niet dat ik het zo makkelijk uitgeef), ik wil niets opsturen, en ook niet meer dan 1 uur rijden(ik woon in Borne, Overijssel). Het liefst heb ik er ook een paar games bij en het liefste ook een aankoopbon, maar dit is niet verplicht. Wel moet er minstens 1 controller bij zitten, mvg, Niels Als je een ps3 hebt die hieraan voldoet kun je mailen naar: niels-vlutje@hotmail.com of me een PM sturen.