Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 730 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Super Cyclone Een enorme cycloon dreigt de oostkust van de Verenigde Staten te vernietigen. Een natuurramp, waarbij duizenden inwoners het leven zullen laten, lijkt niet te voorkomen. Een meteoroloog en een ingenieur komen met een inventief plan om de kracht van de cycloon [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: msn
door Erwin.- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 729 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Heel erg bedankt, ik kan alleen die tutorials niet echt vinden :redface:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 729 weergaven
Ik heb besloten toch liever mijn script voor mezelf te houden ..sorry :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 729 weergaven
maar kan dat gewoon dan? en heeft dit dan überhaupt wel een verschil als ik een andere server pak graag gedaan
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 729 weergaven
Ik wil graag -Wii music -wii pokemon Battle revolution -guitar hero wariors of rock -mario sonic en de winter spelen -Super smash Bros brawl -wii party Wie kan me helpen branden want mijn computer leest dvd - r van verbatum niet dus ik kan ook niet branden.Ik wil er wel een vergoeding geven tegen alle omkosten indien nodig. Alvast bedankt, x90x
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Brandprogramma
door Deeeemy- 4 reacties
- 728 weergaven
Heey, weet iemand een programma waarmee ik liedjes op een cd mee kan zetten?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Aaah dit duurt echt zo lange he! :s
Laatste reactie door Crokyz, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 727 weergaven
Hey, de bikkels das bij ons in de buurt :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Ik kan mijn post op tapatalk niet verwijderen. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: game pc
door Tim.- 0 reacties
- 727 weergaven
ik wil graag i7 toch erin en waarschijnlijk wil ik ook overclocken en graag SLI opstelling met de videokaarten tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 726 weergaven
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED Onteerd Update 2 en Dunwall Stad Trials DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-Team Releasedatum: 12.12.12 Retail Datum: 12.12.12 Bestandsnaam: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1.03 GB Genre: Actie Critici: 9/10 Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 726 weergaven
Hallo, Ik heb een gejailbreakten iPod touch en ik heb gehoord dat er een applicatie bestaat waarmee je overal internet hebt. Nu heb ik een beetje op goolge en youtube gezocht maar ik kon niet een duidelijk antwoord vinden. Nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Alvast bedankt
Laatste reactie door tommyboy5,