Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
Zie centraal topic. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: nep 4rus
door Pctje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
vaders hea :-[
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Kleiner als een antenne ik zie m toch niet dus maakt niet uit Dan wordt t een van de usb WiFi adapters. Iemand daar nog een mening over? Zijn de WiFi adapters (3 posts terug) goed? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1.1k weergaven
thanks..............
-
Re: New Kids Turbo (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast dude114- 7 reacties
- 3.6k weergaven
zeker een goeie film een aanrader
Laatste reactie door Mynami, -
Re: newsleecher
door haasje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heb ik gedaan maar kan niks vinden
Laatste reactie door haasje, -
- 1 reactie
- 607 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Je zal wel geknepen worden door je provider. Neem anders een payserver. bv. www.eweka.nl Dan heb je altijd de maximum download snelheid. (die van je provider)
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Bovendien wat geef jij erom. Ga die mensen die inbraken plegen en moordenaars maar criminelen noemen :police: ik heb verder nog niemand horen klagen hoor, jij hebt zeker geen "brein" mailtje van hem gehad? Nee tuurlijk niet want die krijgen alleen de beheerders en torrent eigenaren van een site!
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Hehe
- 0 reacties
- 676 weergaven
dat kan ik wel.. maar heb ik alleen geleerd voor "leerdoeleindens" en ik zal die macht ook nooit misbruik en alleen voor legale doeleinden gebruiken. Whahahaha lekker legaal, Platgooien die hap. --> NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?
- 0 reacties
- 605 weergaven
Yep aanpakken die handel. Kijken of hij blij is met een DDos attack op zijn ip.. (Dit is geen bewijs dat ik dat doe he ... )
- 0 reacties
- 666 weergaven
Wat een idioot zeg, daar gaat tie dus niet mee wegkomen. We moeten kijken of we hem kunnen laten aanklagen ofzo!!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 672 weergaven
[modbreak=cancan] Genoeg is genoeg, we gaan weer ontopic. [/modbreak]
- 0 reacties
- 653 weergaven
Fuck hotsspots lol die maken elke site zwart...
- 0 reacties
- 610 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
- 0 reacties
- 720 weergaven
Wat heb ik met torrentstart te maken.. Bovendien hoezo een hacking groep. Wat is hacken? lol Aan je style van praten te horen met o.a mij "WaR" noemen heb je waarschijnlijk ook ondekt dat ik de ex- FTU beheerder ben.. Want daar zal je me wel van kennen.. Niet?
- 0 reacties
- 653 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik Post Merge: september 16, 2009, 10:52:55 am Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik het werkt
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Mensen, ik vind dit niet zo leuk ! Ik ben laatste tijd echt heel erg actief op 't forum, en help veel mensen. Nu heb ik één simpel vraagje, die binnen 3 dagen nog steeds niet beantwoord is. ??? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
hoe zit is skins op me dsi help me thx
Laatste reactie door nightstarr, -
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Laatste reactie door Niels., -
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Laatste reactie door Niels., -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels.,