Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 855 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet wéér mijn post verwijderen. :-\
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
De Stem van de Meester Documentaire over Oscar, een zangtalent die op jonge leefdtijd werd ontdekt. Als hij aan het conservatorium gaat studeren moet hij zich zien los te maken van zijn oude mentor om zo zijn eigen geluid te kunnen ontwikkelen. Regie: Hester Overmars Met: Geert van den Dungen, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Angry Birds Star Wars-P2P Angry Birds Star Wars-P2P Release Info Release Group: Eres (SCENE) Release Name: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Releasedatum: 08-11-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Grootte: 51 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving De bittere vogels voldoen aan de sinistere Sith [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 854 weergaven
Allereerst bedankt voor jullie inzet en liefde om mensen te helpen met dit toch behoorlijk fijn fenomeen computer . Heb maanden hiervoor bestanden gekoppeld naar het buroblad , geopend met de webbrowser flesh peak slimbrowser , krijg het sinds een paar dagen niet meer voor elkaar om het met die fijne browser al mijn programmas via het bureublad te openen . Daarvoor is op de een of andere manier het hele systeem in de war geraakt door al de bestanden op mijn bureu blad te willen openen met google silver wat niet lukte. Door via start, configuratie scherm, programma instelling en toegang heb ik het voor elkaar gekregen om de bestanden vanuit het bureablad met windo…
Laatste reactie door janvangeel, -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 854 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Jouw -/+ punt van de dag
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 854 weergaven
++++++++++ Leuke filmpjes bekijken op youtube ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Hele avond tot 2 uur alleen thuis :D :D :D !!!!!! -------------------------------- Boxen van me laptop zijn zacht, kan dus niet lekker chillen met harde muziek, behalve als ik het op cd brand en op de home cinema zet aan ze +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Pizza +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Voel me goed vandaag !!! ------------------------------------------- Moest helpen met schilderen deur
-
- 0 reacties
- 854 weergaven
Deze release is nieuw van Detachment “Adrien Brody” speelt een invalleraar op een school in New York. In de korte tijd dat hij daar werkt probeert hij de kinderen iets mee te geven. Zijn geïsoleerde leven wordt over hoop gehaald door drie verschillende vrouwen die hij ontmoet. Regie: Tony Kaye [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Tijd
door svenholtman- 0 reacties
- 854 weergaven
pff je zou maar zo'n moeder hebben :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
VERPLAATST: psp
door Tom- 0 reacties
- 853 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24689.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Ja ik heb internet, ik ga het nu proberen, alvast bedankt Post samenvoeging: april 05, 2010, 15:57:18 Ik heb die scan gedaan en hij zegt dat 10 "apparaten" verouderd zijn, maar als ik die wil downloaden dan moet ik betalen, waar kan ik ze downloaden zonder te hoeven betalen? Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:07:24 Ik heb een serial opgezocht nu is hij ze aan het bijwerken... Hoop dat het werkt... O0 Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:17:10 Heb m`n drivers bij gewerkt maar nu werkt GTA nog steeds niet... :-[ Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Pipmees, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 853 weergaven
seven remix xp 1.0 maar vista is tog beter? Post Merge: maart 15, 2009, 07:50:06 am je kan tog ook vista downloaden en instaleren terwel je windows xp hebt Post Merge: maart 15, 2009, 08:39:37 am jammer, ik wou wachten met me pc opnieuw installeren tot windows 7 uit is maar dat wordt dan een beetje laat ;D ik ken wel een site waar je windows 7 kan downloaden en instaleren. Post Merge: maart 15, 2009, 11:12:44 am eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
hallo, ik heb fm 2008 gedownload,daarna uitgepakt,gemount met deamontools,daarna geiinstalleerd,maar als ik de crack in de instalatiemap plaats krijk ik dit te zien plaats de orginele cd in plaats van de back up 1000.ik heb de torrent van de pirate bay en de crack zat erbij , kan iemand mij hierbij helpen alvast bedankt gr mike
Laatste reactie door mike1979, -
- 2 reacties
- 853 weergaven
halo allen sinds een week of 5 maakte ik gebruik van spotnet 1.5 maar ruim een dag haalde die met het bijwerken geen nieuwe spots meer binnen want wel eens meer gebeurd maar na een paar uurtjes was dat weer over en kon ik weer bijwerken maar na een dag niet kunnen bijwerken besloot ik spotnet 1.5 te vervangen door de versie 1.7 in de hoop dat het updaten van spots weer zou kunnen helaas......... ik kwam van de regen in de drup want nu zie ik met de versie spotnet 1.7 helemaal geen spot meer staan dus om het duidelijk uit te liggen als ik op bv films . muziek of boeken druk komt er niets en blijf alles gewoon helemaal blanco :-\ :-[ zou verschrikkelijk blij…
Laatste reactie door dick1953, -
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011
door Gast khrachara- 1 reactie
- 853 weergaven
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011 x86/64 (Multilang) | 930 MB Produkte MultiCAx kann in Verbindung mit einem, Portal, Produkte ENOVIA für die digitale Bildgebung Produkt-Layout (ECM) verwendet werden. Mit ENOVIAVPM und ENOVIA LCA zu unterstützen Management können strukturierte Produkte, die multiCAx Angaben enthalten, und in Verbindung mit CATIA bietet der Einsatz von CATIA Daten nicht in einem hybriden Umfeld der Produktentwicklung. Wenn diese Produkte in Verbindung mit ENOVIAVPM oder ENOVIA LCA verwendet werden, ermöglichen sie Ihnen, die originalen multiCAx Montage und / oder Daten, die Einzelheiten der Dokumente in das Repository zu speichern. D…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
whaha had je t gezien?
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 852 weergaven
Is gelukt om me LG Cookie te modden met iPhone dingen :/ Toch klote ding gebruik alleen voor spelletjes en als wekker. Wat een fail ding een blauwscherm gaat me wekker niet af :/
Laatste reactie door bilal4, -
Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Infamy DLC-RELOADED Assassins Creed 3 De tirannie van Koning Washington De Infamy DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy . DLC-RELOADED Releasedatum: 20.02.13 Retail Datum: 20.02.13 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy. DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,05 GB Genre: Actie Uitgegeven door: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 852 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Mijn foto van 2 jaar geleden :-[ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
hoi ik heb een pc winkel en hopelijk kan ik jullie zo verder helpen :P :P :P Farcry 2 multyplayer keys Bij mij te krijgen ik zeg hier geen bullshit ze werken allemaal ik heb tenslotte farcry 2 besteld met met dozen helaas waren Alle cd's kapot reden weet ik niet maar bij elke cd zat dus een werkende key !!! Iam not a cheater ! ik verkoop mijn keys daarom nu betaal met paypal op mijn account foxwakko@hotmail.com (1 key = 5 euro storten ) volle garantie binnen de 24 uur krijgt u de key via mail toegestuurt stuur wel een mail naar mij dat je hebt gestort dan kan ik de key naar je mail terugsturen groetjes aan iedereen en hoop dat jullie er ve…
Laatste reactie door foxwakko994, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 852 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,