Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 792 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Muscle Trigger Point Anatomy v2 1-Android-P2P Muscle Trigger Point Anatomy V2 1-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android.apk Maat: 4,77 MB Type: Android release Beschrijving Een anatomie referentie voor de meest voorkomende triggerpoints en doorverwijzing [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Allereerst bedankt voor jullie inzet en liefde om mensen te helpen met dit toch behoorlijk fijn fenomeen computer . Heb maanden hiervoor bestanden gekoppeld naar het buroblad , geopend met de webbrowser flesh peak slimbrowser , krijg het sinds een paar dagen niet meer voor elkaar om het met die fijne browser al mijn programmas via het bureublad te openen . Daarvoor is op de een of andere manier het hele systeem in de war geraakt door al de bestanden op mijn bureu blad te willen openen met google silver wat niet lukte. Door via start, configuratie scherm, programma instelling en toegang heb ik het voor elkaar gekregen om de bestanden vanuit het bureablad met windo…
Laatste reactie door janvangeel, -
- 1 reactie
- 791 weergaven
ik heb alles gedaan wat hierboven staat en toen mijn spellen erop gezet. maar als ik de R4 in m'n ds doe en dan 1 van de spellen wilt spelen zegt die dat ie dat bestandtype niet kan afspelen. maar ik heb ze gewoon gedownload op de sites die hierboven staan! wat heb ik fout gedaan??
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 790 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
probeer deze doom 3 serial / key anders eens: VVXK-BB4L-FCUV-5J7E-8E or T5W9-GEAC-6A88-GSHY-E8 or L9A4-YJBA-CJTX-H4L3-16 or G4GE-JUMZ-BJYV-FEJU-02 or ZBEN-PYR7-2W9Q-98QE-8F or PVXB-L6U7-JPUZ-V3ND-B4 ECGJ-VU9Q-TTR5-EGGN-9C or 3HHWCWHGWHPA2LABCC
Laatste reactie door Duken, -
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 790 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
VERPLAATST: Bios
door Tom- 0 reacties
- 789 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29102.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 789 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Zou heel erg graag ook een invite willen voor Demonoid.. Al tijdje op zoek naar een maar helaas nog geen succes gehad. Mocht je er eentje voor me hebben wil je die dan naar egemin<at>live<punt>nl sturen? Dank is zeer groot...
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
@ Farid Probeer deze eens: http://thepiratebay.org/torrent/4648242/Vista_product_keys Ik zie veel positieve posts dus misschien het proberen waard?
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Hallo. Heb fallout 3 gedownload en geinstalleerd patch 1.7 en een no cd crack gedownload. Nu start ik hem op en klik op New. En dan na 3 seconden ofzo zeg windos dat ie niet meer reageert. Weet iemand hoe dit komt?? Waar staan mijn specs? Dan zet ik ze er wel ff op.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Ik kan mijn post op tapatalk niet verwijderen. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
[TKG] Ps3
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 788 weergaven
Beste lezer, Ik zoek een ps3, welke versie maakt niet uit(fat/slim/40GB/250GB) die in goede staat is, maar het maximale wat ik ervoor uit wil geven is 280 euro(dit betekent niet dat ik het zo makkelijk uitgeef), ik wil niets opsturen, en ook niet meer dan 1 uur rijden(ik woon in Borne, Overijssel). Het liefst heb ik er ook een paar games bij en het liefste ook een aankoopbon, maar dit is niet verplicht. Wel moet er minstens 1 controller bij zitten, mvg, Niels Als je een ps3 hebt die hieraan voldoet kun je mailen naar: niels-vlutje@hotmail.com of me een PM sturen.
-
- 0 reacties
- 788 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27782.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Tijd
door svenholtman- 0 reacties
- 788 weergaven
pff je zou maar zo'n moeder hebben :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
. Silent City Een Westerse vrouw weet een baan te bemachtigen bij een beroemd Japans visrestaurant. Ze komt echter niet in de keuken te werken maar in de ruimte waar ze in haar eentje vis moet fileren. Dan besluit ze een tweede baan te nemen en het gebrek aan communicatie, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 787 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Unieke download van God Bless America Frank heeft het helemaal gehad met het leven en staat op het punt er een eind aan te maken. Hij bedenkt zich echter en maakt het zijn missie om de meest domme, intolerante en onaangename mensen neer te schieten. Tijdens zijn eerste moord ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 787 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,