Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 796 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 795 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
dan denk ik dat je een dstt (i) hebt en dan moet je dus deze software er op installeren http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=36 weet je waarom ik dat denk? omdat ik zelf ook een dstt i heb en die zegt ook menu
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ik heb hem in elkaar laten zetten door mijn buurman. Dus het is geen systeem die je uit de winkel kan kopen. En waar kun je zien op hij op ON staat in de BIOS??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 795 weergaven
. Warm Bodies R is een nogal ongewone zombie. Als hij ziet dat Julie door zombies wordt aangevallen krijgt hij opeens de neiging haar te beschermen. Dit leidt tot een ongewone romance waarin R langzamerhand zijn menselijkheid terug krijgt. Regie: Jonathan Levine Met: Nicholas Hoult, Jan Pivon, John Malkovich, Rob [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 795 weergaven
Serial Creative Suite II NL 1131-0201-5621-6381-7682-3918
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 795 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste Eredivisiewedstrijd begint dit weekend met Go Ahead Eagles tegen Cambuur Leeuwarden. Beide clubs werden voorafgaand aan dit seizoen gezien als degradatiekandidaten, maar niets is momenteel minder waar. Zo staat Cambuur op een keurige achtste plek, wat zelfs goed is voor de play-offs om Europees voetbal. GAE staat momenteel tiende met hetzelfde aantal punten: acht uit zes duels. Het doelsaldo is echter wat minder, maar dit is natuurlijk zeker geen schande voor de ploeg …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 795 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
- 4 reacties
- 795 weergaven
@ veldyx.. Lees eens wat valcorb zegt, Das toch ongeveer hetzelfde.. :geheim:
Laatste reactie door Marciej123, -
VERPLAATST: Bios
door Tom- 0 reacties
- 794 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29102.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
brander
door Gast rene175- 1 reactie
- 794 weergaven
hey allenmaal ik wil playsteion 2 spellen branden onderanderen gta vice citie maar ik weet niet op welken site je dat doet :'( mail me trug op dit e-mail adres rene.muller@orange.nl
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Wow wat slecht dat er gewoon een mod in dit topic zit die toelaat dat het topic keihard gehijacked wordt. Een collega van mij heeft hetzelfde probleem als OP, en ik heb al vrij veel geprobeerd maar niets lijkt te werken. Hij is geregistreerd bij de tracker, alle poorten staan open en hij heeft obv de nieuwste versie (1.8.1). Hoor hier graag iets over, en niet over hoe het nou eigenlijk werkt met torrents, daar zijn vast een boel andere topics over
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
Save up to 70%,Jordan,Nike shoes.Free shipping.
door Gast cathy347- 0 reacties
- 794 weergaven
生命是运动! 最好的运动鞋,耐克,约旦,彪马运动鞋。 最好的网站为您: /spam 同样的鞋,惊喜的价格。 节省高达70 % ,免费运送到世界各地。 等着你! /spam
-
- 0 reacties
- 794 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
Ledenfoto's
door Tom- 1 reactie
- 794 weergaven
Nou, volgend uit een topic in het Full Members board, hierbij de realisatie van het topic. Heb je een fotootje van jezelf? Dump hem hier!
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Unieke download van Golden Winter NEDERLANDS ONDERTITELD. Vlak voor Kerst vind Oliver een nest met Golden Retriever puppies, maar van hun moeder is geen spoor. Hij gaat naar haar op zoek om ze samen te brengen voor Kerst. Tijdens zijn zoektocht kan hij de hulp van de puppies echter goed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 793 weergaven
Unieke download van This Means War FDR en Tuck zijn twee topagenten in dienst van de CIA, maar hun manier van werken verschilt enorm. Hun succes in hun werk vertaalt zich niet naar hun privéleven. Als de dag er weer op zit, wacht ze een leeg huis. Lauren is ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 793 weergaven
Citaat uit het hoe bekend ben jij op DukeN.NL? topic: Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Rascistisch gedrag = ban.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Mijn foto van 2 jaar geleden :-[ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,