Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 754 weergaven
Ik heb een vraagje: Ik heb perongeluk de software verwijderd van het micro kaartje echt alles! Wie kan mij uitleggen hoe en waar ik alles stap voor stap kan laten werken. Want ik ben niet echt handig in die dingen dus stap voor stap zou handig zijn. Alvast Hartelijk Bedankt! Groetjes Marije. Post Merge: juli 08, 2009, 03:12:09 pm Wat is er met die link? Want ik zie niks over mijn probleempje?
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Angry Birds Star Wars-P2P Angry Birds Star Wars-P2P Release Info Release Group: Eres (SCENE) Release Name: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Releasedatum: 08-11-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Grootte: 51 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving De bittere vogels voldoen aan de sinistere Sith [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 754 weergaven
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED Onteerd Update 2 en Dunwall Stad Trials DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-Team Releasedatum: 12.12.12 Retail Datum: 12.12.12 Bestandsnaam: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1.03 GB Genre: Actie Critici: 9/10 Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Op [...] Het volledige artikel bekijken
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 754 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
Maffia Spel!
door Deeeemy- 0 reacties
- 754 weergaven
Hallo, Ik heb een maffia spel gemaakt via http://www.mijnmaffia.nl/ Dit is die van mij! Hoop dat jullie erop komen! http://www.mijnmaffia.nl/MaffiaCryme/
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 2 reacties
- 754 weergaven
halo allen sinds een week of 5 maakte ik gebruik van spotnet 1.5 maar ruim een dag haalde die met het bijwerken geen nieuwe spots meer binnen want wel eens meer gebeurd maar na een paar uurtjes was dat weer over en kon ik weer bijwerken maar na een dag niet kunnen bijwerken besloot ik spotnet 1.5 te vervangen door de versie 1.7 in de hoop dat het updaten van spots weer zou kunnen helaas......... ik kwam van de regen in de drup want nu zie ik met de versie spotnet 1.7 helemaal geen spot meer staan dus om het duidelijk uit te liggen als ik op bv films . muziek of boeken druk komt er niets en blijf alles gewoon helemaal blanco :-\ :-[ zou verschrikkelijk blij…
Laatste reactie door dick1953, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 754 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28991.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
Laatste reactie door Assyrian, -
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 753 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
- 0 reacties
- 753 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 752 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 752 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM
-
- 0 reacties
- 752 weergaven
De download is nieuw van 38 témoins Louise komt terug van een zakenreis als ze hoort dat er iemand bij haar in de straat is vermoord. Niemand schijnt iets gezien of gehoord te hebben, ook haar man Pierre niet. Maar Pierre wordt verscheurd door schuldgevoelens. Heeft hij dan toch iets [...] Het volledige artikel bekijken
nieuwe wow private server
door Gast manager- 0 reacties
- 752 weergaven
//spam
-
- 0 reacties
- 752 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
. Silent City Een Westerse vrouw weet een baan te bemachtigen bij een beroemd Japans visrestaurant. Ze komt echter niet in de keuken te werken maar in de ruimte waar ze in haar eentje vis moet fileren. Dan besluit ze een tweede baan te nemen en het gebrek aan communicatie, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 751 weergaven
Ik kan mijn post op tapatalk niet verwijderen. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Unieke download van God Bless America Frank heeft het helemaal gehad met het leven en staat op het punt er een eind aan te maken. Hij bedenkt zich echter en maakt het zijn missie om de meest domme, intolerante en onaangename mensen neer te schieten. Tijdens zijn eerste moord ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 751 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,