Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 709 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 709 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 709 weergaven
Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Dark.Shadows.Army.of.Evil-SKIDROW Releasedatum: 29.11.12 Retail Datum: 29.11.12 Bestandsnaam: sr-dsaoe Bron: DVD Grootte: 1.4GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Burian Media Enterprises Ontwikkeld door: Burian Media Enterprises Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 709 weergaven
Hallo. Heb fallout 3 gedownload en geinstalleerd patch 1.7 en een no cd crack gedownload. Nu start ik hem op en klik op New. En dan na 3 seconden ofzo zeg windos dat ie niet meer reageert. Weet iemand hoe dit komt?? Waar staan mijn specs? Dan zet ik ze er wel ff op.
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 709 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
- 0 reacties
- 709 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32417.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Bedankt, ben hem aan het downloaden. Laat het nog wel horen. Post Merge: mei 10, 2009, 02:14:31 pm nop, gedownload *die 4.80* en het zelfde
Laatste reactie door ataaa, -
VERPLAATST: msn
door Erwin.- 0 reacties
- 708 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Hey, de bikkels das bij ons in de buurt :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 708 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 708 weergaven
Ik heb besloten toch liever mijn script voor mezelf te houden ..sorry :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door TOMHOFMAN, -
Topic verwijderen
door nitro- 1 reactie
- 708 weergaven
Hallo, Ik wil een topic verwijderd hebben. Zelf kan ik dit niet meer doen want mij account heb ik perongeluk verwijderd. Zou iemand die dit kan doen mij even een PB kunnen sturen. Dan kan ik even uitleggen waar het om gaat.
Re: Hyves,,,
door repoc- 0 reacties
- 708 weergaven
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Releasedatum: 07-09-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Grootte: 4.8 MB Type: Strategie Op de markt Beschrijving Bedenk het, bouw het. Maak werelden op de gaan met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 708 weergaven
ik heb gehoord dat als ik iets van thepiratebay ga downloaden dat ik gesnapt kan wordn omdat die site door noordwegen is gesnapt ofsow is dat waar
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
-
Laatste reactie door koenyoeny, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Graag in het centrale topic verder gaan. Deze gaat op slot.
- 0 reacties
- 707 weergaven
dat lijkt me een goed idee .
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 707 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
De Stem van de Meester Documentaire over Oscar, een zangtalent die op jonge leefdtijd werd ontdekt. Als hij aan het conservatorium gaat studeren moet hij zich zien los te maken van zijn oude mentor om zo zijn eigen geluid te kunnen ontwikkelen. Regie: Hester Overmars Met: Geert van den Dungen, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,