Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 725 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
Ja dat klopt Farid, maar op CSS zijn weer weinig non steam-servers, en krijgt pc'tje geen problemen als hij met de originele CSS op non-steam servers gaat spelen? Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
De download is nieuw van 38 témoins Louise komt terug van een zakenreis als ze hoort dat er iemand bij haar in de straat is vermoord. Niemand schijnt iets gezien of gehoord te hebben, ook haar man Pierre niet. Maar Pierre wordt verscheurd door schuldgevoelens. Heeft hij dan toch iets [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
Re: hd tv zenders
door Nigel- 0 reacties
- 724 weergaven
Kanaaldigitaal
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Nou mensen,ben ik weer eindelijk is het mij gelukt om de lettertype van ondertiteling aan te passen,daarna heb ik die in de avi gebakken,via usb opgeslagen en op mij dvd speler zo eind resultaat wat ik wou. Maar nu stuit ik op het volgende probleem...brand ik het op een dvd met nero als data,dan zijn de ondertiteling weer in oude situatie grrrrrr. Doe ik wat verkeerd?? Post samenvoeging: augustus 17, 2010, 21:22:43 Tis al gelukt............eindelijk yes ;D
Laatste reactie door Danit, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Goedemorgen jongens, voor mij maar een kopje thee O0 Alles goed hier?
Laatste reactie door Farid., -
The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 723 weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Critici: N / A Uitgegeven door: NeocoreGames Ontwikkeld door: NeocoreGames Omschrijving Doe je breedgerande hoed, pak je wapens en ga op een ongelooflijk avont…
- 0 reacties
- 723 weergaven
nee daar is geen reclame maar kost wel geld
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 3 reacties
- 723 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
- 0 reacties
- 723 weergaven
google ook ff naar MTA dit is ook een vette multiplayer mod
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet wéér mijn post verwijderen. :-\
- 0 reacties
- 722 weergaven
Ik kreeg net deze mail van Microsoft binnen. alle URL's ga ik er niet bij zetten want ik was bijna zover en dan duw ik aan de zijkant van de muis op die knop van vorige :-[
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Haha lolol
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
ik heb een ander navigatie systeem in plaats van tomtom maar kan ik dan ook gewoon kaarten van de tomtom downloaden op dat andere navigatie systeem of kan dat niet? :-\
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
http://www.seedpeer.com/more/2341784.html weet iemand of dit een goede is ? ik volg het al een tijdje en heb me ff aangemeld om ook te zoeken. dit is geen virus maar wel een fake ik heb hem ook al geprobeerd,werkt nie
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Google?
Laatste reactie door snor1991, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast raf1611- 0 reacties
- 722 weergaven
net mooie nieuwe site gevonden: www.seedplace-4you.org Net nieuw en al mooi aanbod, zeker moeite waard lijkt me.
-
- 0 reacties
- 721 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 1 reactie
- 721 weergaven
Ik ben opzoek naar Goal II: Living the Dream (2007) heb op 2torrent en piratebay gekeken daar staan ze wel op maar met 72 files en zo. De meeste heb ik geprobeerd maar wil niet. heeft iemand de goede of weet zo welke ik moet hebben?
Laatste reactie door marco1, -
Topic verwijderen
door nitro- 1 reactie
- 721 weergaven
Hallo, Ik wil een topic verwijderd hebben. Zelf kan ik dit niet meer doen want mij account heb ik perongeluk verwijderd. Zou iemand die dit kan doen mij even een PB kunnen sturen. Dan kan ik even uitleggen waar het om gaat.
Laatste reactie door Heisenberg,