Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: lukt niet.
door martijn1- 0 reacties
- 570 weergaven
Ik snap het effe niet met 0 k/s at bedoel je hiermee?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Bericht ligt in je postvak ;D Heb nu dat ge-extract nu heb ik een mafia 2 folder van maar 400 mb wtf? Is hij nu geinstalleerd?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
help ? =(
Laatste reactie door Murderdoll, -
Re: Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hmmm nou test ik een ander die doet het wel weer goed, maar de ander doet het nog steeds niet Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
na het downloaden zie ik drie bestanden. kan ze alle drie niet uitpakken met winrar maar misschien hoeft dat ook wel niet. maar hoe moet het dan wel.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
Re: Mede beheerder/developer gezocht Forums vBulletin versie 4.0.3
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 622 weergaven
Hier kan tijdelijk een slotje op. Als je wilt reageren stuur je maar een PM
-
- 0 reacties
- 495 weergaven
@ tommigun. Het zou fijn zijn als je wel dezelfde antwoorden geeft voor iedereen. in dit (http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38937.0;topicseen ) topic raad je iemand WEL aan om te branden met convertxdvd
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
- 0 reacties
- 290 weergaven
nee dat kan niet. wat in laptop zit een 2.5 inch en in een pc een 3.5inch en de snel het is meest in een laptop wat langzaam;). dag ik.... missien heb ik het fout.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: Meet the Focker: Little Fockers - Download / Torrent / NZB
door Gast jilletje- 13 reacties
- 1,8k weergaven
Deze wil ik graag zien
-
- 0 reacties
- 988 weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
Re: Megamind (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast Peecee- 1 reactie
- 331 weergaven
thnx
-
- 0 reacties
- 505 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik denk that xp is noch beeter
Laatste reactie door deli_dumrul, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ja,maar ik bedoel nadat je het opgeslagen hebt.Maar,laat maar ik ben al op nieuw begonnen : Maar ik heb een probleepje.Als ik het wil afspelen nadta ik het als een .avi heb opgeslagen dat speelt hij maar voor 49 sec Terwijl hij meer dan 2 uur moet spelen
Laatste reactie door refgirl, -
- 1 reactie
- 954 weergaven
Waar staat die crack van razor??? Snap er niks van zie hem nie.
Laatste reactie door Trizomu, -
- 8 reacties
- 348 weergaven
Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend... Post samenvoeging: juli 21, 2011, 08:49:11 Oké, Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend, maar met het programma pc wizard 2010 staat dit bij mijn moederbord: En bij chipset: NorthBridge : Intel 945P SouthBridge : 82801GB/GR (ICH7 Family) LPC Interface Controller Er staat nog veel meer informatie, maar dit is de algemene info. Welke drivers moet ik dan nu hebben?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 381 weergaven
Misschien eens handig om de links Van DHRJ te bekijken Sent from my E130 using Tapatalk
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Jow Jerry, wist echter niet dat hij ook soms achter loops is haha misschien ff veranderen :cool2:
Laatste reactie door Rick1324117102,