Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Welkom @ Duken.nl!
Laatste reactie door Niels., -
- 1 reactie
- 572 weergaven
Deze kun je beter in de Bazaar plaatsen volgensmij
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
waar kan ik die scan draaien dan ik heb hem trouwens ook gewoon in het nederlands Post Merge: juli 10, 2009, 10:53:44 pm wat kan ik het beste doen om te zien wat voor type ik heb want ik weet niet waar ik die scan moet draainen met everest Post Merge: juli 10, 2009, 11:05:26 pm is de chipset mijn geheugen type want ik denk dat ik een soort test heb gedaan
Laatste reactie door magicm14, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 560 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
- 0 reacties
- 338 weergaven
Is gewoon een automatisch mail van MP Je moet nu gewoon wachten op de verkoper
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 446 weergaven
Ok, ik kan geen bij baantje vinden... Ben er veel te laat mee, nu het vakantie is, is het nog moeilijker om er één te vinden... Van mijn moeder moet de PC dus wat goedkoper... Kan de SSD dus zonder problemen weg? Ik heb het er wel over..., zonder SSD is de computer vast ook lekker snel voor mij...
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
@Tom Hartelijk bedankt voor je advies. Het is inderdaad iets in de richting van wat ik zou willen hebben. Ik heb zelf nog eens rond gekeken en zelf heb ik dit gevonden: Op gistron.nl de Intel Games PC met: processor: 775 Intel Core2Quad Q9400 95W 2.66GHz/ BOX (beter of slechter dan intel i7?) moederbord: Asus 775 P5Q SE 2 S/R/GBL/ATX geheugen(ram): 2x 2048MB DDR2/800 Kingston HX CL5 KIT Grafische kaart: 9800 nVidia Palit GF9800GT VGA/DVI/HDMI/GDDR3 1024MB Harde schijf: 1500GB Samsung HD154UI 32/S Behuizing: Thermaltake Armor nPSU zwart Voeding: MS- Tech MS-N 620-Val 620W ATX DVD-Brander: Samsung SHS223C 22x SATA / bulk / zwart DVD-Speler: Samsung 16x/48x PATA/ …
Laatste reactie door dragydof, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik kan niet wachten.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
ik heb wat voor je uitgezocht: op factorgaming.com type: NP2098 * - Display 15.6" HD 16:9 WXGA Super Clear Ultra Bright Glossy LED Screen (1366x768) * - Processor Intel Core 2 Duo T6500 2.1GHz w/ 2MB L2 Cache - 800MHz FSB - 35Watt * - Memory (RAM) 4,096MB DDR3 1066MHz Dual Channel Memory (2 SODIMMS) (Requires Vista 64-Bit to recognize Full 4GB) * - Intel Robson Turbo Memory 4GB Intel Robson Turbo Memory II * - Video Card 512MB ATi Mobility Radeon HD4650 * - Disk Drive Combo 8x8x6x4x Dual Layer DVD +/-R/RW 5x DVD-RAM 24x CD-R/RW Drive w/Software * - Hard Drive 500GB 7200RPM (Serial-ATA II 300 - 16MB Cache) * - Wireless Network Bui…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
- 0 reacties
- 757 weergaven
http://www.laptopshop.nl/keuzehulp?pricerange=2&sort=price&dir=a&option[0]=8274&option[2]=10368 kijk hier even verschillende laptops 17.3 inch 500 euro.. Post samenvoeging: november 17, 2009, 11:12:34 am http://www.laptopshop.nl/keuzehulp?page=2&pricerange=4&option[0]=10368&sort=price&dir=a of hier op de 2e pagina..
Laatste reactie door MKartner, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Ik kan misschien wel iemand regelen maar misschien is het beter om het door hen te laten doen? Ja, ik gebruik een draadloos netwerk. Ik weet wel wat ik moet hebben Ik dacht zelf aan een samsung syncmaster t200hd, die is 20" volgens mij. Ik heb ergens een setprijs gezien, met twee boxen erbij voor 160 euro. Dan heb ik nog steeds wel een toetsenbord en een muis nodig.
Laatste reactie door Marnick|, -
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 566 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...
-
- 0 reacties
- 702 weergaven
wat je dan ook zou kunnen proberen is om het internet draadloos uit te zetten, met bijv, stekker eruit en kijken of je er dan nog op kan, gaat ie dan op internet, dan is het van kpn dus je abbonement, en als ie het niet doet, dan gaat het via wifi. en contact opnemen met kpn? misschien weten hun t ook wel tenzij je zo'n callcenter vrouwtje hebt die niks weten
- 0 reacties
- 551 weergaven
Heey. Ik zag dit nog voorbijkomen: http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=473&e=1 Maarja waarschijnlijk heb je met een samenstelling van Tom/michel wel een betere prijs/kwaliteit verhouding.. Je kan hem ook nog zelf configureren. Jamie :peace:
Laatste reactie door Jamie.T, -
Re: Nieuwe PC
door marcov- 0 reacties
- 996 weergaven
Hij wil crysis etc kunnen spelen.. ik zeg koop dan 8800GTS.. maar nee dat is dan weer te duur.
Laatste reactie door marcov, -
Re: Nieuwe PC
door Jacob- 1 reactie
- 680 weergaven
holy, wat moet je daarmee. maar weer ontopic?
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 598 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
Re: nieuwe pc
door trippsp- 0 reacties
- 656 weergaven
de hisje trekt de gtx295 eruit maar het is jou'n keus
Laatste reactie door trippsp, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
Laatste reactie door maxim130, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 813 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 452 weergaven
Hij staat in het Verkeerde Board Hier moet ie komen O0 http://www.duken.nl/forums/index.php?board=31.0
- 0 reacties
- 601 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador,